Facebook izziņojis jaunumu, kas pasargās reklāmdevējus no liekiem izdevumiem un nākotnē varbūt pat nekaitinās lietotājus, jo turpmāk Facebook Audience Network reklāmas šķiros īstus klikšķu no netīšiem lietotāja klikšķiem uz reklāmām.
Tiek lēsts, ka netīši klikšķi uz reklāmu laukiem ir biežāki nekā patiesa vēlme apskatīt reklāmas saturu. It īpaši tas attiecas uz viedtālruņu lietotnēm, kur lietotāji ātri ritina, bieži uzķeroties uz izvietotām reklāmām. Facebook sākotnēji neieturēs naudu par reklāmām, kas tiek demonstrētas 2 sekundes vai īsāku laiku. Tāpat šie reklāmu klikšķi tiks izdalīti reklāmu devējiem pieejamā statistikā.
Solītās 2 sekundes ir tikai pagaidām noteikts atskaites laiks, to Facebook var pēcāk izmainīt. Facebook uzsver, ka jaunās izmaiņas tiek ieviestas, lai uzlabotu reklāmdevēju uzticību Facebook un statistikai. Reklāmdevēji jau šobrīd nemaksā par klikšķiem, kas saistāmi ar dažādiem tīmekļa rīkiem. Facebook ietur naudu tikai par cilvēku veidoto auditoriju.
Iepriekš Facebook ir izcēlies ar dažādiem ne tik draudzīgiem paziņojumiem. Piemēram, gada sākumā Facebook bija plāns piedāvāt reklāmu izvietošanu video vidū, tādējādi pavisam noteikti gūstot nedalītu uzmanību no potenciālā pircēja.
Facebook ir kļuvis par izspiedēju kantori, kas prasa naudu, lai saturu redzētu sekotāji, kuri jau tāpat uz to ir piekrituši. Te laikam sāk veidoties vieta kaut kam jaunam, kas aizstās Cukerberga lolojumu.
Tā tas gluži nedarbojas. Facebook diemžēl jau vairs neviens nepārspēs.
Garākā termiņā viss kas var notikt. Kā pirms 10 gadiem internetā dominēja pavisam citi zīmoli, tā pēc 10 gadiem bilde var būt pilnīgi cita.
ugu. kas notika ar romas impēriju, un kur tagad ir pirmā darbaļaužu valsts?
Iepriekš Facebook ir izcēlies ar dažādiem ne tik draudzīgiem paziņojumiem. Piemēram, gada sākumā Facebook bija plāns piedāvāt reklāmu izvietošanu video vidū, tādējādi pavisam noteikti gūstot nedalītu uzmanību no potenciālā pircēja.
Vai tad nav, ir ka biezs ar reklāmām vido vidū, bet tas tikai uz populāriem video.
> Facebook […] ir ka biezs ar reklāmām vido vidū, bet tas tikai uz populāriem video.
ka tik tas nav tikai sevi ‘pierādījušiem’ lietotājiem, kuri uz to arī nopelna savu sīceni un kuriem kā reizi ir tiesības salikt reklāmas vairāk?