Šī gada sākumā Nordea klienti tika iepazīstināti ar jaunu mobilo bankas pakalpojumu lietotni, kas piedāvā vēl ērtākus un uzticamākus bankas pakalpojumus atjaunotā, mūsdienīgā dizainā. Tagad lietotni papildina ilgi gaidītā bezmaksas automātisko paziņojumu funkcija privātpersonām.

Jaunā automātisko paziņojumu iespēja ļauj klientiem, kuri lieto Nordea mobilo lietotni, saņemt viedtālruņos bezmaksas paziņojumus gan par aktivitātēm savā Nordea kontā/-os, gan brīdinājumus un informāciju par bankas piedāvājumiem. Klienti jebkurā laikā var viegli aktivizēt vai atslēgt paziņojumu saņemšanu, ieejot lietotnes sadaļā “Uzstādījumi”.

“Aktuālākā tiešsaistes aptauja* uzrāda, ka 62% lietotāju Baltijā vēlētos mobilajā viedtālrunī saņemt automātiskos paziņojumus par ienākošajiem un izejošajiem maksājumiem. Līdz ar to, man ir liels prieks šodien klientiem piedāvāt unikālo bezmaksas jauno pakalpojumu, kas ir viens no Nordea mobilās lietotnes stūrakmeņiem. Apmaksāti rēķini, apstrādāti maksājumi vai saņemta alga – mūsu klienti turpmāk var iegūt vēl lielāku kontroli pār savām finansēm,” saka Jānis Paksis, Digitālo bankas produktu pakalpojumu attīstības daļas vadītājs Baltijas valstīs.

Automātiskie paziņojumi iekļauj:

  • Paziņojumu par visiem ienākošajiem maksājumiem kontā;
  • Paziņojumu par izejošajiem maksājumiem, kas pārsniedz klienta noteiktu limitu;
  • Paziņojumu, ja konta bilance samazinās zem klienta noteiktā limita;
  • Nordea piedāvājumus (piemēram, jaunas kampaņas, produkti);
  • Nordea brīdinājumus (piemēram, Internetbankas / bankomātu pieejamību, izmaiņas darba laikos u.c.).

Kā aktivizēt automātiskos paziņojumus?

Vispirms nepieciešams lejupielādēt mobilās lietotnes jaunāko versiju Apple App Store vai Google Play lietotņu veikalos. Tālāk, lai aktivizētu automātiskos paziņojumus, jāatver sadaļu “Uzstādījumi” un jāizvēlas automātisko paziņojumu iespēja. Kad funkcija aktivizēta, klients var izvēlēties, kādus paziņojumus vēlas saņemt savā viedtālrunī. Paziņojumu funkcija ir pieejama iPhone un Android viedtālruņu lietotājiem, kuri ir uzstādījuši un lieto Nordea mobilo bankas pakalpojumu lietotni.

Svarīgi atcerēties, ka pavisam drīz, sākot jau no 1. aprīļa, mobilā bankas pakalpojumu lietotne darbosies tikai tiem klientiem, kuri lietos jaunos autentifikācijas rīkus – Nordea kodu lietotni un jauno Kodu kalkulatoru. Vairāk par jaunajām autentifikācijas metodēm lasi http://kodi.nordea.lv

* Tiešsaistes aptauju organizēja SIA “Omnicom Media Group”, izmantojot organizācijas “European Society for Opinion and Market Research” (ESOMAR; www.esomar.org) standartus. Aptauja tika veikta 2017. gada februārī, un tajā piedalījās 2126 respondenti vecumā no 18 līdz 65 gadiem no visām Baltijas valstīm.

3
Leave a Reply

avatar
3 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
JāniswilsEdmunds Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Edmunds
Guest
Edmunds

Izlasīju rakstu un sapriecājos – beidzot, BET nekā ! Nav tādu funkciju ne no mobilā, ne no datora !!!

wils
Guest
wils

Doma laba, izpildījums ne pārāk.
Ekrānšāviņš:comment image?dl=0

Tātad, mūs brīdina, nevis par rezervētajām summām, kā būtu vēlams (ieej veikalā/kafejnīcā, kur norēķinies ar karti un uz telefona pienāk paziņojums par rezervēto summu). Paziņojums pienāk pēc dienām trijām, kad nauda tiek noņemta no konta un dzēsta no rezervētā saraksta.

Jānis
Guest
Jānis

Beidzot forša fīča, bet…. kā jau komentāros rakstīts, saņemt notifikāciju par noņemtu summu pēc 4 dienām ir absurds. Pilnīgi pareizi, ka vajag notifikāciju par tikko rezervēto summu, un uzreiz (nekavējoties, dažās sekundēs utt). Otrs, likās uzjautrinoši, ka ienākošā maksātāja informācija tiek slēpta ar ***, parādot tikai pirmos 2 burtus. Nu kāpēc viss jāsarežģī? Iesaku pamācīties no Revolut, cik ātri un skaisti viss notiek. Un vēl saka, ka valsts slikti taisa IT.. kas notiek privātajā sektorā, reizēm pat rakstīt tik daudz negribas.