Izraēlā bāzētā autonomo auto tehnoloģiju kompānija MobilEye vairumam noteikti ir iepriekš nedzirdēta, taču šī kompānija autonomo auto tehnoloģiju industrijā ir viena no līderēm un savulaik pie autopilota funkcijas izstrādes sadarbojās arī ar Tesla Motors. Tomēr pēc Model S avārijas Floridā, kurā bojā gāja auto vadītājs abu kompāniju sadarbība pārtrūka.

Tomēr arī bez sadarbības ar Tesla, MobilEye tehnoloģijas ir saistošas arī citiem tehnoloģiju grandiem. Sadarbojoties ar Intel MobilEye piedalās jaunās BMW iNext pašbraucošo auto platformas izstrādē. Autoražotājs to uz ceļiem plāno laist līdz 2021. gadam.

MobilEye negrasās aprobežoties tikai ar vienu autoražotāju un norāda, ka izstrādā paplašināmu arhitektūru, kas ļautu šīs tehnoloģijas izmantot ikvienam autoražotājam. Tādējādi tas varētu kļūt par iespaidīgu biznesu un arī izskaidro 15.3 miljardu ASV dolāru cenu, ko par kompāniju samaksāja Intel. Šis ir viens no dārgākajiem Izraēlas tehnoloģiju kompāniju pirkumiem.

Tā kā mobilo iekārtu komponenšu ražotāji (lasi, Qualcomm) Intel arvien vairāk nospiež fonā, uzņēmumam jāraugās pēc jaunām biznesa iespējām un tāpēc Intel lūkojas valkājamās elektronikas, viedo mājas sistēmu un tagad arī autonomo auto jomās. Tikai laiks rādīs vai šī investīcija atmaksāsies, bet jebkurā gadījumā MobilEye pirkums šajā industrijā ir nozīmīgs notikums un ir vērts pasekot līdzi tam, ko Intel iesāks ar savu jauno resursu.

AvotsIntel
Pastāsti citiem:
  • Krotow

    Izskatās, ka visi šie autopiloti izmantojams tikai uz ceļiem ar skaidri izteiktu apzīmējumu un ceļa zīmēm. Mūsu laukos brauciens ilgs tikai līdz pirmajam grāvim vai kokam.