Web Analytics
More
    Reklāma

    Pārsteidzoši: “Fiat Tipo” ir veiksmīgi pārvarējis ceļojumu apkārt zemeslodei

    Jaunākie raksti

    Praktiskais “Fiat Tipo” sedans ir veiksmīgi pārcietis neparastu izmēģinājumu – ceļojumu apkārt zemeslodei 41 000 kilometru garumā. Jaunā “Fiat” sedana vadītājs turku žurnālists Okans Altans ceļā pavadīja 133 dienas, apmeklēja 22 valstis un pat 122 pasaules pilsētas. Neskatoties uz sliktajiem ceļiem un sarežģītajiem laika apstākļiem, “Fiat Tipo” pārvarēja visas grūtības bez tehniskām un mehāniskām kļūmēm.

    “Fiat Tipo” sedans ceļojumu apkārt pasaulei uzsāka pagājušā gada 13.augustā, izbraucot no rūpnīcas vārtiem Bursē, Turcijā. Sedanam ir standarta komplektācija, tas nav aprīkots ne ar kādām papildus modifikācijām, kas palīdzētu vieglāk tikt galā ar šo izaicinājumu.

    Reklāma

    Ceļa pirmajā etapā “Fiat Tipo” izbraukāja Grieķijas, Bulgārijas, Rumānijas, Ukrainas un Krievijas teritorijas un nokļuva līdz Japānai. No Jokohamas ostas Japānā sedans ar kuģi pa Kluso okeānu tika nogādāts līdz Meksikas krastiem, tad ar kuģi caur Atlantijas okeānu pārvests uz Apvienoto Karalisti.

    Ceļojuma trešā etapa maršruts vijās caur 14 Eiropas valstīm, ieskaitot Nīderlandi, Vāciju, Franciju, Šveici, Austriju un Itāliju. Februāra sākumā “Fiat Tipo” veiksmīgi finišēja rūpnīcā, kurā tika izveidots. Žurnālists, kas vadīja sedanu visa brauciena garumā, pie stūres pavadīja vairāk nekā 400 stundas.

    Izturēt ceļojumu apkārt zemeslodei “Fiat Tipo” sedanam palīdzēja rūpīgi pārdomātie tehniskie risinājumi un augstais ražošanas standartu līmenis. Pie “Fiat Tipo” projekta trīs gadus strādāja vairāk nekā 2 tūkstoši inženieru un citu speciālistu. Izmēģinājumu laikā viņi nobrauca vairāk nekā 9 miljonus kilometru pa dažādiem ceļu segumiem un apstākļiem.

    Šie pamatīgie izmēģinājumi ļāva “Fiat Tipo” radīt uzticamu un praktisku sedanu, kas spēj apmierināt dažādas biznesa un ģimenes vajadzības, tas atšķiras ar nepārspētu cenas un kvalitātes apvienojumu. Turklāt šogad tirgū parādīsies “Fiat Tipo” modeļi ar hečbeka un universāļa tipa virsbūvi – šīs jaunās versijas nākamajiem automašīnas pircējiem dos vēl lielākas izvēles iespējas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    23 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jānis
    15.02.2017 07:13

    Līdz kam gan ir jānolaižas autobūvei lai sūda 40K nobraukumu uzskatītu par kaut kādu pieminēšanas vēru sasniegumu? Bija laiki kad 500k – mazākām mašīnītēm un 800K – lielākiem dampjiem, bez motora kapitālremonta skaitījās normāli un nevienam pat prātā nenāca par to kladzināt.

    Usinss
    15.02.2017 08:27
    Reply to  Jānis

    Mjā, gadā es veiu pusi no viņa vaoņdarba… man tik ritošā nedaudz jāpabaksta. un filtri jānomaina un eļļa…. Viņš auo visur ar lidmašīnu/kuģi vilka sev līdz? Vai aŗī katrā valstī deva savu fiatiņu?

    Krotow
    15.02.2017 15:04
    Reply to  Usinss

    Nu pag, kā tu iedomājies pārbraukt no Eiropas vai Āzijas uz Z/D-Ameriku vai Austrāliju? Skrūvēsi klāt auto gaisa balonus un dzenskrūvi?

    Starp citu “vecajā” Top Gear trijotne rīkoja čelendžus par amfībijām pārbūvētiem standarta auto. Kāds varbūt vēl atceras Lamanša šķēršosanu un busiņus ar propelleriem :)

    Usinss
    16.02.2017 10:45
    Reply to  Krotow

    Nē nu tas saprotams. Bet vai tiešām veda vienu un t pašu auto pāri visur, vai tomēr tajā galā uzdeva jaunu no salona kā iepriekšējo… VIN numurus kāds salīdzināja dokumentēja? :)

    Kristaps Skutelis
    16.02.2017 10:50
    Reply to  Usinss

    Tomēs neuzzināsim nekad :)

    Kristaps Skutelis
    15.02.2017 08:27
    Reply to  Jānis

    Te laikam relīzes ideja ir tāda, ka Fiat jau nav nemaz tik draņķīgi uzbūvēti auto (plaši izplatīts stereotips) un spēj mērot palielu ceļu dažādos ceļu un laika apstākļos. Piekritīsi taču, ka 41k vizinoties maršrutā Jelgava-Rīga ir savādāks nolietojums nekā apceļot “apkārt pasaulei”.

    Jānis
    15.02.2017 08:59

    Tieši tur jau tas āķis. Viens ir sasniegt tādu nobraukumu uz lieliem gabaliem kad auto 95% laika strādā optimālā režīmā, bet kas cits braukājot Jelgava – Rīga pa sāls putru, Rīgas sastrēgumiem utt. Tāpat uzticību nevieš “Turku žurnālists”, “preses relīze” un “izbrauca no rūpnīcas vārtiem”. Ticamāk būtu ja tas būtu kāda neuzpērkama Latvijas blogera :) salonā nopirkts fiats un tiešām tie 40K būtu savīlēti pa mūsu zemīti braukājot tā, kā ikdienā ļaudis arī braukā.

    Kristaps Skutelis
    15.02.2017 09:02
    Reply to  Jānis

    Es Tevi saprotu un piekrītu. Ja godīgi, es esmu domājis par līdzīgu projektu. Kad ilgtermiņā patestē kādu auto un tad godīgi un regulāri stāsta par saviem iespaidiem. Bet pirktu gluži jaunu un dārgu auto negribas, bet negribas arī sevi mocīt ar lētāka un vienkāršāka auto ekspluatēšanu Kursora vārdā :) Bet šī ir apsverama doma.

    KKTK
    15.02.2017 09:17

    Vienkārši braukt jau arī ir neinteresanti – vajag uzdevumus. Vai tad nu Klarksonu neskataties? ;) Nav jābrauc garlaicīgi daudz km. Iedodam tev piem. jaunu inženieru rūpīgi pārdomāto Fiat Tipo SEDANU un liekam ģimenti, ar vienu bērnu aizbraukt uz velo sacensībām Gārsenē! 3x velo tātad. Pieaugušajiem 29″. Bērnam vienalga. Jumta turētāja protams, ka nav, jo tas taču nenāk standarta komplektācijā. Nu lūdz iekravājies aizbrauc, paceļot pārbaudi cik viegli atrast kādu tur mantu no bagažnieka. Cik viegli pārģērbties. Cik švīkas salonā atstāj pusizjaukti velo utt. Un pēc viena tāda brauciena būs skaidrs vārdu salikums sports un SEDANS :)

    Nē nēsmu tas, kas saka, ka vienīgais auto kas jāpērk ir universāls ar sap!stu dīzeli. Es tikai par sadzīvisku čelindžu, kāda viena tipa ģimenei.

    Jānis
    15.02.2017 10:08
    Reply to  KKTK

    Piekrītu! Auto ir jātestē nevis “no kalna, pa vējam”, bet reālās dzīves situācijās. Un tur ne vienmēr vajag kilometrāžu!

    Krotow
    15.02.2017 15:00
    Reply to  KKTK

    Starp citu tevis minētais čelendžs ir iemesls, kāpēc ar savu kompakto auto nebraucu slēpot. Riteņus gan esmu vedis, pat 2 reizē.

    KKTK
    15.02.2017 16:26
    Reply to  Krotow

    Nu, nu, viena puse no aizmugures sēdekļiem (tieši tāpat kā 10x dārgākam bmw x5) tak atgāžas atpakaļ? Tad jau vēsi iekraut slēpes. Galīgi neredzu problēmu. Pēc slēpošanas tikai jānoslauka no sniega ;)

    313
    15.02.2017 11:40

    jo tavs kursors tachu miljonus ienes, nem testeet RR Ghost.

    Kristaps Skutelis
    15.02.2017 14:43
    Reply to  313

    Oi, pārāk liels auto. Man būs grūti garāžā iebraukt :/

    Krotow
    15.02.2017 15:00

    Liftā neiet iekšā?

    Usinss
    16.02.2017 10:47

    Vecīt, tu 2016. gadā apņēmies lietot linux. Kur tas izpalika?

    Kristaps Skutelis
    16.02.2017 10:51
    Reply to  Usinss

    Tas jau savā būtībā bija bezjēdzīgs lēmums. Izskatās, ka man to pieminēs līdz kapa malai :)

    aigi
    15.02.2017 11:39
    Reply to  Jānis

    Ar brand new Fiat Grande Punto esmu novīlējis 165tkm 6 gados, pirms pārdevu. Akurāt 97% pa LV ceļiem dažādos virzienos un attālumos. Alikušie 3% bija Rīga-Bruge-Rīga. Un šajos 165tEUR no neparedzamiem izdevumiem bija tikai 3 – 2x ģenerators un 1x klimata kontole. Tā kā FIAT kvalitate ir ļoti laba un uzticama.

    Usinss
    16.02.2017 10:46

    Nu nevajag ieslēgt romantikas un piedzīvojuma kāres režīmu.Brauca pa štrāsēm, kur viegli ātri var tikt uz priekšu. Dienā var nolaist 1000 km pa normāliem ceļiem (latvija, polija utt) Tātad nedzina to mašīnu nez kādos tur bezceļos…. tagad tā runā, itkā ceļi no bedrēm vien sastāvētu.

    Skābene
    15.02.2017 14:42

    40k bez eļļas maiņas un apkopēm!? Tad jau tads Fiats ir pakāsis garantiju! :D

    Kristaps Skutelis
    15.02.2017 14:43
    Reply to  Skābene

    Kas tev liek tā domāt? Tu domā, ka tikai Turcijā ir Fiat dīleri, kas var veikt tik advancētus darbus? :)

    Skābene
    15.02.2017 16:15

    No šī ““Fiat Tipo” pārvarēja visas grūtības bez tehniskām un mehāniskām kļūmēm” saprotu, ka time for service lampiņa ne reizi neiedegās! :)

    kasparschaefer
    17.02.2017 10:38

    Mans viedoklis, ka jebkuram auto ir savi + un -, viss atkarīgs kā auto īpašnieks rūpējas par savu auto, kā veic regulārās apkopes, cik bieži nomazgā, uztur salonu tīru utt. Ja skatām Fiat Tipo sedans, tad auto ir mūsdienīgs dizains un cena sākot no 12.490 €. Uzskatu, ka šāda cena ir tiešām salīdzinoši maza priekš jauna auto. PS: un vēl, mēs dzīvojam laikmetā, kad auto jau pie 100-150K ir jānoraksta.

    Reklāma