web analytics

Scania laiž klajā jaunu kravas automašīnu sēriju

Jaunākie raksti

Biznesa nepārtrauktības plāns: Kas jāzina uzņēmējiem?

Jau vairāk nekā gadu pasaule dzīvo līdz šim nepieredzētos apstākļos, un Covid-19 pandēmija ir ietekmējusi arī uzņēmējdarbību. 2020. gadā...

Ar ko īpaša ir videospēle “Valheim” un kāpēc tā kļuvusi tik populāra?

Es neteiktu, ka esmu kvēlākā videospēļu fane un ka šādi visbiežāk pavadu savu brīvo laiku. Tomēr reiz pa reizei...

OnePlus un Hasselblad uzsāk ilgtermiņa sadarbību, lai izstrādātu nākamās paaudzes flagmaņu viedtālruņu kameras

Globālais tehnoloģiju zīmols OnePlus šodien oficiāli paziņojis par trīs gadu sadarbību ar leģendāro kameru ražotāju Hasselblad, lai kopīgi izstrādātu...

“Ford F-150” jau pēc dažiem tūkstošiem kilometru ir problēmas ar rūsu auto apakšā

Rūsa nav patīkama lieta, to nevēlamies ieraudzīt nevienai mašīnai, taču tā ar laiku neizbēgami parādīsies, ja dzīvojat teritorijās, kurās...

Kompānijai “Tesla” ir sava sociālā platforma

Ja vēlies uzzināt visu par un ap "Tesla", bez Īlona Maska regulārajiem tvītiem tagad ir pieejama jauna sociālā platforma...

Desmit gadu izstrādes rezultātā, reģionā ieguldot 2 miljardus EUR, Scania laiž klajā jaunu kravas automašīnu sēriju. Ar jauno sēriju Scania paplašina pašreizējo piedāvājumu un tagad, pateicoties unikālajai modulārajai sistēmai, var piedāvāt visdažādāko veiktspēju, savienojamību un daudzpusīgus produktivitāti uzlabojošus pakalpojumus, kā arī ilgtspējīgus transportēšanas risinājumus, kas ir precīzi pielāgoti katrai klientu grupai plašajā transporta nozarē. Scania garantē, ka uzņēmuma klienti vienmēr varēs veikt savu darbu visilgtspējīgākajā un ienesīgākajā veidā neatkarīgi no pārstāvētās nozares un darbības jomas.

“Tas bez šaubām ir lielākais ieguldījums Scania 125 gadu pastāvēšanas vēsturē,” paziņoja Scania prezidents un izpilddirektors Henriks Henriksons. “Ar lepnumu varu teikt, ka mēs ar kolēģiem tagad prezentējam produktus un pakalpojumus, kas ievedīs Scania jaunā līmenī attiecībā uz tirgus daļu un ievedīs mūs tālu nākamajā desmitgadē.”

“Šodien mēs laižam klajā ne tikai jaunu kravas automašīnu klāstu, bet arī unikālu, ģeniālu ilgtspējīgu risinājumu kopumu tādu produktu un pakalpojumu formā, kurus Scania spēs piedāvāt kā pirmais uzņēmums nozarē – un es jūtu, ka varu to apgalvot ar pārliecību. Mēs cieši koncentrējamies uz savu galveno uzdevumu: piedāvāt saviem klientiem nepieciešamos līdzekļus, lai tie varētu gūt peļņu vissvarīgākajā – viņu pašu – biznesā.”

Jauno kravas automašīnu ražošana tiks uzsākta nekavējoties Scania montāžas rūpnīcā Soderteljē. Sākumā uzsvars būs uz transportlīdzekļiem un pakalpojumiem tālajiem pārvadājumiem, bet, arvien lielākam skaitam Scania rūpnīcu pielāgojoties jaunajai situācijai un rodot arvien jaunas iespējas, nepārtraukti tiks ieviesti citi jauninājumi.

“Aiz šīs sērijas slēpjas neiedomājami apjomīgs inženieru darbs,” uzsvēra Scania prezidents un izpilddirektors Henriks Henriksons. “Vispamanāmākie elementi, protams, ir jaunās kabīnes, bet īstā inovācija ir tā, ka mēs ieviešam jaunas tehnoloģijas, pakalpojumus un izpratni, kas palīdzēs klientiem pārskatīt savus izdevumus un ieņēmumus. Mūsu mērķis ir klientu spēja sasniegt ilgtspējīgu peļņu neatkarīgi no veicamā uzdevuma un darba apstākļiem. Mūsu klientu transportlīdzekļi vienmēr atspoguļo saikni ar plašāku ainu. Scania to nodrošina ar kvalitāti, pieejamību un fizisku vai savienotu pakalpojumu klāstu. Mūsu jaunais produktu un pakalpojumu klāsts maina priekšstatus par augstāko klasi kravas automašīnu nozarē.”

Scania jauno sēriju laidīs klajā vairākos posmos, koncentrējieties uz dažādām klientu grupām un ievērojot rūpīgi izplānotu grafiku. Sērijas laišana klajā tiks uzsākta pēc prezentācijas Eiropā, papildinot to ar citām iespējām klientiem, un tā noslēgsies ar vienlaicīgu produktu laišanu klajā ārpus Eiropas 18 mēnešu laikā. Viens no manāmākajiem Scania uzlabojumiem ir dīzeļdegvielas patēriņa samazinājums par 5%, ko nodrošina uzlabotas piedziņas daļas un labāka aerodinamika.

Tuvākais mērķis ir ļaut 40 000 klientu un potenciālo klientu pašiem izmēģināt jaunos transportlīdzekļus tirdzniecības uzsākšanas ietvaros un iepazīstināt klientus ar visu Scania klāstu, kas aptver visu no ilgtspējības optimizācijas līdz finansēšanai, apdrošināšanai un apkopei. Citi kanāli ir interneta komunikācija, plašsaziņas līdzekļi un aptuveni 1700 Scania pārstāvju vairāk nekā 100 valstīs. Atklāšana norisinājās 23. augustā Parīzē aptuveni 1500 īpašo viesu klātbūtnē, kā arī to iespējams redzēt interneta vidē visā pasaulē.

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
7 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kaspars

Man patīk..ir virsraksts un tieši tas pats(nekas vairāk!) ir pateikts ar milzīgo teksta blāķi zemāk

Uzrakstīt ļoti daudz, bet nepateikt ne vārda par pašu auto ir jāmāk :)

Kristaps Skutelis

Nākošnedēļ Kursors.lv dodas uz Zviedriju jauno auto apskatīt “dzīvajā”. Protams, mūs vairāk interesē tehnoloģiskā puse un raudzīsim pavēstīt plašāk par pašu auto.

deni2s

Varbūt tad arī būtu vērts publicēt kādu ziņu. Tā info, kas ir te, ir labākajā gadījumā tvīta vērta. Nelieciet taču saviem lasītājiem tērēt laiku uz tukšiem vārdiem.

digitalk

un teksts sākas ar

> reģionā ieguldot 2 miljardus EUR

ja reģions nav Latvija vai vismaz Baltijas3, tad mums ta kāda daļa. kaut Marakota bezdibenī guldiet.

digitalk

oi, tikko ienāca prāta – varbūt kursors.lv dabūs apskatīt auto dzīvajā, jo nopublicēja šo PR? :)

Kristaps Skutelis

Un ko es vakar rakstīju? Jā, mēs nākamnedēļ dodamies iepazīties ar šo auto.

digitalk

to ka jūs dosieties es izlasīju. atslēgvārdi bija ‘ jo nopublicēja šo PR’ ;)

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: