web analytics

Šoruden Eiropā tirdzniecībā tiks laists 2017. gada Mazda6

Jaunākie raksti

“Telegram” – nozīmīgs spēlētājs saziņas servisu tirgū. Ko tas piedāvā un kādi riski?

"WhatsApp" nesenais paziņojums par to, ka lietotājiem savi dati jānodod "Facebook" vai arī par šo saziņas servisu var aizmirst,...

Pirmoreiz gūts ieskats, kā izskatās “Tesla” jaunā bateriju pakas struktūra

Medijam Electrek izdevies iegūt pirmo ieskatu jaunajā "Tesla" bateriju pakas dizainā, kas darbinās uzņēmuma nākotnes mašīnas. Pagājušā gada rudenī "Tesla" prezentēja...

Netflix testē telpisko skaņas atbalstu Apple AirPods Pro un AirPods Max

Beidzot gaidāma kāda jēga no Apple AirPods Pro un AirPods Max dārgo austiņu telpisko skaņas (spatial audio) atbalsta -...

“Porsche” publicē attēlus, kas liecina par papildinājumu “Taycan” modeļu saimē

Vācu autoražotājs "Porsche" publicējis tumšu attēlu, tādā veidā liekot noprast, ka tas gatavojas jauna "Taycan" modeļa prezentācijai. Šobrīd gan...

Android 12 varētu ieviest Hibernation iespēju reti izmantoto lietotņu “saspiešanai”

Android Open Source Project komanda strādājot pie jaunas Hibernation iespējas, kas ļaus samazināt lietotņu aizņemto vietu viedierīces atmiņā. Pagaidām...



Šajā rudenī Eiropā tirdzniecībā tiks laists 2017. gada Mazda6 sedans un universālis, kam veikti vairāki premium līmeņa uzlabojumi, pierādot, ka nav nepieciešams upurēt braukšanas prieku, lai iegūtu praktiskumu un izsmalcinātību.

Mazda6 jau ilgu laiku tiek uzskatīts par vienu no vieglāk vadāmajiem, patīkamākajiem automobiļiem tā segmentā. Tagad tas kārtējo reizi paceļ latiņu augstāk, uzņēmumam Eiropā pirmo reizi izmantojot G-Vectoring Control (GVC) sistēmu. GVC ir pirmā jauno SKYACTIV transportlīdzekļa dinamikas tehnoloģiju sērijas sistēma, kas nodrošina saskaņotu dzinēja, transmisijas un šasijas darbības kontroli, lai vairotu Jinba Ittai – „zirgs un jātnieks kā viens vesels”- vienotības sajūtu starp automobili un tā vadītāju, kas atšķir Mazda transportlīdzekļus no citiem. GVC, kas izstrādāta, balstoties uz revolucionāro ideju par šasijas un dzinēja sadarbības uzlabošanu, ir pasaulē pirmā tehnoloģija, kas pielāgo dzinēja griezes momentu atbilstoši stūrēšanas spēkam.

2017. gada Mazda6 dzinēju klāstā būs pieejami trīs SKYACTIV benzīna dzinēji – SKYACTIV-G 2,0 l 145 ZS un 165 ZS versijas un SKYACTIV-G 2,5 l 192 ZS versija, kā arī divi dīzeļdegvielas dzinēji – SKYACTIV-D 2,2 l 150 ZS un 175 ZS versijas, kas tiks kombinēti ar automātiskajām vai manuālajām transmisijām.

SKYACTIV-D 2,2 l common-rail dīzeļdegvielas dzinējs ir aprīkots ar trīs jaunām sistēmām, kas uzlabo tā reakciju un samazina dzinēja troksni – High-Precision DE Boost Control sistēma uzlabo virsspiediena kontroli, lai padarītu dzinēja reakciju uz akseleratora pedāļa spiediena maiņām precīzāku, Natural Sound Smoother tehnoloģija izmanto amortizatoru, lai apslāpētu dzinēja detonācijas trokšņus, un Natural Sound Frequency Control tehnoloģija maina dzinēja vārstu pacēluma laikus, lai neitralizētu spiediena viļņus, tādējādi apslāpējot trīs nozīmīgākās frekvenču joslas, kurās dzinēja sastāvdaļas parasti vibrē visskaļāk.

Mazda6

Šo pazemināto dzinēja trokšņa līmeni papildina plaši uzlabojumi skaņas izolācijā 2017. gada Mazda6 salonā, tai skaitā uzlabota durvju izolācija, mazākas starpas starp paneļiem un vairāk skaņas izolācijas materiāla automobiļa apakšdaļā, aizmugurējā konsolē, griestu tapsējumā un durvīs. Vēja radīto troksni vēl vairāk apslāpē laminēti priekšējie sānu stikli.

Salonā dizaina uzlabojumu klāstā, kas pilnveido Mazda unikālo, uz autovadītāju orientēto vidi, ietilpst jauns stūres dizains, jauns Active Driving Display ekrāns (Mazda projekcijas ekrāns), kam tagad ir augstāka izšķirtspēja un pilnas krāsu gammas grafika, lai uzlabotu lasāmību dažādos apgaismojuma apstākļos, un jauns 4,6 collu krāsu TFT LCD autovadītāja informācijas ekrāns ar uzlabotu grafiku. Pieejama arī jauna Machine Grey virsbūves krāsa.

Visbeidzot, papildus izcilam pasīvās drošības līmenim 2017. gada Mazda6 ir pieejams ar pilnu i-ACTIVSENSE aktīvās drošības tehnoloģiju klāstu. To skaitā ietilpst Eiropā pirmo reizi izmantotā jaunā ceļa zīmju atpazīšanas sistēma TSR, kas atpazīst iebraukšanas aizlieguma un braukšanas ātruma ierobežojuma zīmes, brīdinot autovadītāju, ja tiek pārsniegts braukšanas ātrums, un viedā pilsētas bremzēšanas palīgsistēma Advanced SCBS, kas aizvieto infrasarkano staru lāzeri ar priekšējo kameru, palielinot braukšanas ātruma diapazonu, pie kura sistēma darbojas citu transportlīdzekļu uztveršanai.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: