Web Analytics
More
    Reklāma

    Facebook pastiprina cīņu pret maldinošiem “klikbait” ziņu virsrakstiem

    Jaunākie raksti

    2014. gadā Facebook paziņoja, ka grasās karot ar virsrakstiem, kas neataino tālākā tekstā esošo, kā arī tikt vaļā no tā dēvētajiem “klikbait” tipa virsrakstiem. Par “klikbait” tipa virsrakstu varētu uzskatīt tādu, kas ir kliedzošs, pārspīlēts, bet tas neatbilst ziņai. Šādā veidā tiek “ķerti” apmeklējumi un mākslīgi palielināti reklāmu ienākumi.

    Facebook norāda, ka iepriekš “klikbait” tipa virsraksti ar cilvēku komandas darbu tika pazemināti Facebook ziņu plūsmā. Šobrīd Facebook veidojot e-pastu spama tipa filtrus, kas atlasa biežāk izmantotos vārdus “klikbait” tipa virsrakstos, pēc tam uzņēmuma darbinieki izlemj par ziņas tālāku likteni.

    Reklāma

    Facebook jaunā virsrakstu filtrēšanas sistēma mācīsies no cilvēkiem, tāpat tiks izveidots vesels katalogs ar mājaslapām, kas veido tikai šādus, nevēlamus virsrakstus. Visas “klikbait” mājaslapas tiks uzreiz automātiski pazeminātas Facebook laika joslā. Facebook uzsver, ka atgūt virsrakstu filtra “uzticību” nebūs nemaz tik vienkārši.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Mārtiņš Stankevičs
    08.08.2016 11:09

    Tad jau 99% LV blogu un mēdiju linkus vairs neredzēsim feisītī :)

    08.08.2016 11:15

    Jā, FēnikssFun tagad pienāks drūma ēra.

    Krotow
    08.08.2016 11:20

    Uzliekot šādu filtru mūsu portāliem, pazustu 90% rakstu. Delfos paliktu tikai reklāmas :D

    Reklāma