2014. gadā Facebook paziņoja, ka grasās karot ar virsrakstiem, kas neataino tālākā tekstā esošo, kā arī tikt vaļā no tā dēvētajiem “klikbait” tipa virsrakstiem. Par “klikbait” tipa virsrakstu varētu uzskatīt tādu, kas ir kliedzošs, pārspīlēts, bet tas neatbilst ziņai. Šādā veidā tiek “ķerti” apmeklējumi un mākslīgi palielināti reklāmu ienākumi.

Facebook norāda, ka iepriekš “klikbait” tipa virsraksti ar cilvēku komandas darbu tika pazemināti Facebook ziņu plūsmā. Šobrīd Facebook veidojot e-pastu spama tipa filtrus, kas atlasa biežāk izmantotos vārdus “klikbait” tipa virsrakstos, pēc tam uzņēmuma darbinieki izlemj par ziņas tālāku likteni.

Facebook jaunā virsrakstu filtrēšanas sistēma mācīsies no cilvēkiem, tāpat tiks izveidots vesels katalogs ar mājaslapām, kas veido tikai šādus, nevēlamus virsrakstus. Visas “klikbait” mājaslapas tiks uzreiz automātiski pazeminātas Facebook laika joslā. Facebook uzsver, ka atgūt virsrakstu filtra “uzticību” nebūs nemaz tik vienkārši.

3
Leave a Reply

avatar
2 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
KrotowKristaps SkutelisMārtiņš Stankevičs Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Mārtiņš Stankevičs
Guest
Mārtiņš Stankevičs

Tad jau 99% LV blogu un mēdiju linkus vairs neredzēsim feisītī :)

Kristaps Skutelis
Guest
Kristaps Skutelis

Jā, FēnikssFun tagad pienāks drūma ēra.

Krotow
Guest
Krotow

Uzliekot šādu filtru mūsu portāliem, pazustu 90% rakstu. Delfos paliktu tikai reklāmas :D