Web Analytics
More
    Reklāma

    Google strādā pie meklēšanas rezultātu izskata uzlabojumiem

    Jaunākie raksti

    Paviršam vērotājam Google meklēšanas rezultātu lapas izskats ir palicis vizuāli gandrīz nemainīgs, tik klāt nākuši dažas funkcijas. Bet izrādās, ka Google meklēšanas rezultātu lapas izskats ir mūžīgi mainīgs; jaunākā informācija liecina, ka daži lietotāji virsrakstus redz melnā krāsā, aizstājot ierasti zilo krāsu.

    Izrādās, ka Google pamatīgi strādājot pie meklēšanas rezultātu lapas izskata, kur nozīme esot pat sīkākajai niansei. Pirms pāris gadiem Google esot nedaudz pamainījusi meklēšanas rezultātu lapā izmantoto zilo krāsu, kas uzņēmumam ienesa papildus 200 miljonu dolāru peļņu. Lietotāji tika sadalīti grupās, tiem tika rādīta 41 dažāda zilā nokrāsa. Pārskatot rezultātus izrādījās, ka vislabprātāk uz reklamēto saturu spiež, ja burtiem izmantota nedaudz violeta krāsa.

    Reklāma

    Šāda apsēstība ar niansēm likusi 2009. no darba aizmukt bijušajam Google dizainerim Djū Bovmenam (Doug Bowman), viņš pēcāk intervijā atklājis, ka Google lielāku vērību pievērš šādām statistiski izmērāmām niansēm, tomēr lielās dizaina vadlīnijas netiek ievērotas. Piemēram, šobrīd vēl arvien YouTube tīmekļa lapa nav pārstrādāta pēc Material dizaina vadlīnijām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma