Web Analytics
More
    Reklāma

    Mūzikas straumēšana apsteidz digitālās lejupielādes ienākumus

    Jaunākie raksti

    Mūzikas straumēšanas servisi iegūst arvien plašāku lietotāju pulku tieši pēdējā gada laikā. Lielākie mūzikas straumēšanas tirgus spēlētāji ir Spotify un Apple Music. Iepriekš ziņojām, ka Spotify spējis pārkāpt 30 miljonu maksājošu klientu slieksni, un Apple Music savos pirmajos deviņos pastāvēšanas mēnešos ieguvis 10 miljonus maksājošu klientu.

    Tiek ziņots, ka 2015. gada nogalē pirmo reizi vēsturē mūzikas straumēšanas tirgus ienākumi ir pārsnieguši digitālo mūzikas lejupielāžu tirgu. Mūzikas straumēšanas tirgus gūst ienākumus no abonentu maksām, reklāmām un dažādiem sadarbību līgumiem, piemēram, iesakot tuvumā esošus iecienītu mākslinieku koncertus.

    Reklāma

    Mūzikas straumēšana 2015. gada laikā ienesa aptuveni 2.4 miljardus dolāru, kas ir 34.3% no mūzikas industrijas ienākumiem. Digitālās mūzikas lejupielādes ienesa 34%, kamēr fiziski mūzikas nesēji – tikai 28% no visa tirgus. Kopumā viss mūzikas tirgus auga par nieka 0.9%.

    streaming-music-growth

    Avotsbgr.com
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    inperill
    24.03.2016 15:43

    Straumēšana savā ziņā ir ērtāka par pirātismu. Savā ziņā priecājos, ka maksājot samērā nelielu summu mēnesī legāli klausos jebkādu mūziku , ko vēlos un pat vēl daļēji atbalstu ar to mūziķus.

    Reklāma