Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijā debitē uzlabotais Hyundai i40

    Jaunākie raksti

    Kopš Hyundai i40 debijas 2011. gadā ir pagājis gana daudz laiks, lai Latvijas auto entuziastus iepriecinātu ar atjaunoto šā modeļa versiju, kas sevī ietver gan vizuālos uzlabojumus, gan arī virkni dažādu tehnisko jauninājumu, tai skaitā arī jaunu transmisiju.

    Jaunā i40 versija ir tapusi Hyundai Eiropas izpētes un izstrādes centrā, kas atrodas Vācijā. Autoražotāja mērķis bija radīt jaunu un inovatīvu modeli populārajā D segmentā. Aplūkojot jauno i40, nevar nepamanīt tā plūstošās līnijas un to, cik labi dizainā iekļaujas jaunais sešstūra priekšējais režģis, kā arī jauni biksenona lukturi, LED miglas lukturi, priekšējais buferis un jauni 16, 17 un 18 collu riteņu diski. Latvijā pie oficiālajiem Hyundai dīleriem iepazīšanās cena Hyundai i40 sedana versijai no 18 990EUR un i40 universāļa versijai no 19 990EUR.

    Reklāma

    Automašīnas izmēri ir palikuši neskarti – 2770 mm riteņu garenbāze un 1815 mm platums, kas dod pamatu ietilpīgam salonam un bagāžas nodalījumam. Universāļa nodalījumā zem izvelkamā pārsega var ievietot 553 litrus bagāžas, savukārt aizmugurējo sēdekļu atzveltne ir nolokāma proporcijā 60:40, ļaujot pārvadāt lielizmēra bagāžu arī tad, ja aizmugurē sēž viens vai divi pasažieri. Kad ir nolocīti visi sēdekļi, bagāžas nodalījuma tilpums palielinās līdz 1719 litriem, kas ir labākais rādītājs šajā segmentā. i40 vagona versijas papildaprīkojumā bagāžas nodalījuma durvis ir iespējams pasūtīt ar brīvroku atvēršanas funkciju “Smart Power Tailgate”. Durvis atveras automātiski brīdī, kad autovadītājs ar atslēgām pietuvojas spēkratam no aizmugures, tādējādi atvieglojot bagāžas ielādi visdažādākajās dzīves situācijās. Brīnišķīgs risinājums, ja vienā rokā bērns un otrā iepirkumu maisiņš, kuru negribas likt uz zemes.

    Uzlabojumu virkne ir skārusi arī i40 audio sistēmu. Papildaprīkojumā ir iespējams izvēlēties jaunu 4,3 collu ekrānu ar digitālo radio uztvērēju, sniedzot klausītājiem izteikti labu signālu un skaņas baudījumu. Par papildus samaksu pircējiem tiek piedāvāta arī uzlabotā navigācijas sistēma ar septiņu collu skārienjūtīgo displeju.

    i40_interior_rgb

    Dzinēju izvēle

    Uzlabotais Hyundai i40 pie Skandi Motors ir pieejams ar diviem benzīna un diviem dīzeļa dzinējiem, kuri atbilst stingrajām Euro 6 izmešu normām, kas garantē zemu CO2 izmešu daudzumu un mūsdienām atbilstošu degvielas ekonomiju.

    Benzīna dzinēji ir pieejami ar 1,6 un 2,0 litru darba tilpumu, kas attiecīgi attīsta 135 un 165 ZS jaudu. Mazāk ietilpīgais no abiem motoriem ir sajūgts ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu, savukārt jaudīgais 2,0 litru dzinējs ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Degvielas patēriņš automašīnai ar 1,6 litru dzinēju svārstās no 5,2 litriem uz 100 km ārpus pilsētas un 7,7 litriem pilsētas režīmā.  Kombinētais benzīna patēriņa apjoms aprēķināts uz 6,1 l/100km.

    Savukārt dīzeļdzinēju duets ir pieejams 1,7 litru izpildījumā, taču ar izvēli starp jauno septiņu pakāpju dubultā sajūga automātisko un sešpakāpju manuālo transmisiju, kā arī jaudu – 116 un 141 ZS. Kā jau dīzeļdzinējiem tas ir ierasts, arī šie nav nekāds izņēmums un pircējiem piedāvā lielisku degvielas ekonomiju.

    Mazāk jaudīgā automobiļa versija pilsētas režīmā patērēs 4,9 l/100km, kas ir tikai nedaudz mazāk par 5,2 l/100km, ko pircējam sniedz 141 ZS analogs. Uz lielceļa degvielas patēriņa rādītāji ir vēl iespaidīgāki – 3,8 un 4,2 l/100km savukārt kombinētajā ciklā tie nostājas uz 4,2 un 4,7 l/100km atzīmes.

    Vēl precīzāka vadāmība un drošība uz ceļa

    Ar jauno vadāmības palīgsistēmu “Advanced Traction Cornering Control” (ATCC) Hyundai i40 uz ceļa ir kļuvis vēl precīzāks un drošāks. To ir panākusi izcilā autoražotāja šasijas inženieru komanda, kurai tika dots šis atbildīgais uzdevums. ATCC ne tikai uzlabo automašīnas vadāmību, bet arī saķeri ar ceļa segumu, kas ir sevišķi būtisks drošības faktors valstīs ar vairāk nekā vienu gadalaiku.

    Inovāciju brīnišķīgi papildina adaptīvā piekares regulēšanas un braukšanas sistēma “Drive Mode”, kas vadītājam ļauj pielāgot braukšanas stilu atbilstoši noskaņojumam un ceļa apstākļiem.

    Hyundai i40 feislifta priekšējie sensori ir ieguvuši divas jaunas papildfunkcijas. “Smart High Beam” sistēma sekos līdzi tam, lai neapžilbinātu pretim braucošos autovadītājus un automātiski izslēgs tālās gaismas lukturus. Savukārt otra funkcija spēj atpazīt uz ceļa izvietotās ātruma ierobežojošās ceļazīmes un uz ekrāna informēs vadītāju par maksimāli atļauto braukšanas ātrumu konkrētajā ceļa posmā.

    Visi Hyundai i40 modeļi standarta komplektācijā ir aprīkoti ar septiņiem gaisa drošības spilveniem, kas pasažierus pasargā no visdažādākajām briesmām uz ceļa. To apliecina arī Eiropas neatkarīgās automobiļu drošības pārbaudes organizācijas (Euro NCAP) eksperti, kas i40 vagona versijai drošības testos  pārliecinoši piešķīra maksimālo novērtējumu – piecas zvaigznes.

    Kā jau visi Hyundai automobiļi arī i40 Latvijas pircējiem tiek piedāvāts ar autoražotāja piecu gadu garantiju bez nobraukuma ierobežojuma.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Uldis Tillers
    24.03.2016 08:46

    Sagribējās pasmīnēt:
    …”aizmugurējo sēdekļu atzveltne ir nolokāma proporcijā 60:40, ļaujot pārvadāt lielizmēra bagāžu arī tad, ja aizmugurē sēž viens vai divi pasažieri”… ir jāpameklē 4d sedans, hečbeks vai universāls kuram tas nav iespējams
    …”ar digitālo radio uztvērēju”… cik saprotu EU tiek testēts, LV nav dzirdēts ka kāds grasītos ko darīt.

    PurvaVelns
    24.03.2016 09:20
    Reply to  Uldis Tillers

    var jau smīnē, bet ja izdzēstu pamatlietas, kas ir visiem 4durvju sedaniem/universāliem, mēs iegūtu tik vien kā pāris teikumus. Bet, ja salīdzina ar canon preses relīzēm, tad šeit vismaz nevīs ausis!

    x
    24.03.2016 09:44
    Reply to  Uldis Tillers

    slinkums tagad meklēt, bet vācu sedani mēdza būt bez salokāma aizmugures beņķa, par papildus maksu varēja dabūt cokumu slēpēm.
    premium sēdēšanas pieredze uz daudz stingrāka sēdekļa.

    ps auto, kuros aizmugurē ir divas atsevišķas vietas (nevis 2+1), to var saprast.

    Jokman
    24.03.2016 09:47

    Cik es saparotu tas jau Skandi motors salonā stāv kādu mēnesi kad biju tur februārī tas tur stāvēja. Tas tiešām izskatās fantastiski gan iekšā, gan ārā, bet kad tu paskaties uz cenu lapu 30000EUR par to kādu mašīnu tu vēlies tas ir kosmisks cipars tad es labāk aizeju nopērku Subaru Levorg vai ko līdzīgu kam vismaz ir kaut kāda harizma un šis 1.7 dīzelis ar 140zs man liekas būs stingri pa vāju te vajag vismaz 180zs, lai normāli virs 100km/h var apdzīt pa mūsu LV šaurajiem divvirzienu ceļiem.

    Edmunds
    26.03.2016 09:54

    Kā var uzlabot to, kas jau pašā saknē ir mēsls ?

    x
    26.03.2016 10:12
    Reply to  Edmunds

    iekšdedzes dzinējs ir uzticīgi kalpojis cilvēcei, kāpēc noniecināt tā sniegto labumu pirms pārejas uz alternatīvajiem enerģijas avotiem….

    Nelabojams
    17.07.2016 09:44
    Reply to  Edmunds

    Tas var attiekties vienīgi uz tevi pašu. Manā ģimenē viens Hyundai (Elantra) kalpo kopš 2005.gada un ir nobraucis 320 tūkst., otrs (Coupe) kopš 2008.gada (190 tūkst.). Abi ņemti jauni, no salona. Kārtīgi ietas regulārās apkopes līdz šim laikam. Vienīgais, kas ir mainīts (ja neskaita dabiski dilstošās lietas un garantijas ietvaros nomainītu kloķenes blīvslēgu Elantrai) – pakaļējo bremžu suporti. Elantra pa šiem gadiem ir mazliet dinamiku zaudējusi, bet ar Kupeju joprojām patīkami apzināties, ka tur, kur vairumam mašīnu cēliens beidzas, šai tikai pa īstam sākas + ar lielisku “fīlingu” izbraukti Eiropas sarežģītākie kalnu ceļi; pa bāni Vācijā atvilkts uz 240. Vaicāts par rezerves daļu cenām, esmu spiests atbildēt, ka nezinu, jo nav bijusi vajadzība. Šīs markas aplicēji kavējas kaut kādā 25 gadus senā pagātnē, jo pirms kāda 1995.gada šie braucamie tiešām diez kas nebija.

    Reklāma