Web Analytics
More
    Reklāma

    Uzskatāmi salīdzināta iOS 6 un iOS 9 darbība ar iPhone 5

    Jaunākie raksti

    Lai arī Apple piedāvā jaunākās iOS operētājsistēmas versijas pat 2011. gadā izlaistajam iPhone 4s, tomēr ne visi novecojušo iPhone īpašnieki ir par to milzīgā sajūsmā. Jaunākās iOS operētājsistēmas versijas iznākšanu pēdējā laikā pavada sūdzības par vietas trūkumu lētāko iPhone modeļu atmiņās. Tāpat izskanējuši nosodoši vārdi par Apple centieniem sabojāt vecos iPhone ar lēnīgas darbības iOS jauninājumiem.

    Iepriekš ziņojām, ka Apple iesūdzēts tiesā par tīšu vecāku iPhone modeļu bremzēšanu līdz ar pēdējo iOS operētājsistēmas jauninājumu saņemšanu. Prasībā tiesai norādīts, ka Apple speciāli cenšas padarīt vecākus iPhone modeļus lēnus, lai tos nāktos nomainīt pret jaunākiem iPhone. Visvairāk ciešot iPhone 4s, kas pēc iOS jauninājuma saņemšanas kļuvis gandrīz nelietojams. Lietotņu darba sākšanas laiki kļuvuši nepiedodami gari, lietotāji novērojuši arī lietotņu sasalšanu un dažādas citas problēmas, kas iepriekš iPhone 4s nav bijušas.

    Nevēlētos piekrist visiem zemāk redzamajā video izteiktajiem apgalvojumiem. Diez vai iOS 6 ir daudz glītāks par iOS 9, tomēr dažviet izteiktās domas un video redzamais ir bijis uz mēles teju visiem vecāku iPhone modeļu lietotājiem. Video ir salīdzināta iOS 6.0.1 darbība pret iOS 9.2.1, izmantojot iPhone 5. iPhone 4s izmantošana būtu bijis ideāls variants, bet nebūsim pārāk izlepuši.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    79 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    PurvaVelns
    16.02.2016 12:59

    wow………

    ProxyFromDeep
    16.02.2016 13:03

    Ja saloka un noliek malā folijas cepurīti , tad …
    1) jeburā apdeitā un pat bez tiem var ieviesties kāda kļūdiņa , kas “bago” un “lago”.
    2) Lai ar kādu precizitāti netiktu viss pieslīpēts ( aplikāciju saderība , os stabilitāte un spēja labot kļūdas ) metode “likt visu pa virsu” manuprāt jebkurā gadījumā noved pie kļūdām .
    un visi šie update/ota update un pārējie , kā reiz “liek pa virsu” .
    3)tāpat kļūdas var sapelnīt jaunam un svaigam devaisam uzvelkot “veco caurumaino” bekapu .

    KKTK
    16.02.2016 13:05

    Nu, tagad arī Kristaps man argumentēs, ka nepārtraukta jaunāko ROM versiju saņemšana un pērkot dzelzi kādu tur nākotnes konču solīšana ir kas labs un vērā ņemams?

    PurvaVelns
    16.02.2016 13:10
    Reply to  KKTK

    Tev nebūs runāt pretī Kristapam. Āmen.

    16.02.2016 14:37
    Reply to  PurvaVelns

    Man runāt pretī var un vajag, bet, lūdzu, nevajag ieslīgt bezjēdzīgās un muļķīgās neargumentētās diskusijās.

    KKTK
    16.02.2016 16:47

    Pašrocīgi čakarēju vecu andrīti, kam kopš dzimšanas bija v2.3. Rūtojot un čakarējoties apgreidot varēja līdz pat Kiktetam, bet lai ko solītu izstrādātājie un pielāgotāji, t. strādāja ar vien lēnāk. Tad tas palika lēnāks, tad cits ROMs jāliek tad tās oem apps jāaizstāj ar citu. Nebeidzams loops. Līdz tu atliec atpakaļ ražotāja initial versiju. Truba lido! Jā nav tāds izvelkams meņu, vai tāda klavierīte vai aktīvais dekstops, bet un un? Toties var piezvanīt un momentā palūrēt kalendāru. Funkcijas pilda visas nevis silda dvēseli, ka nesamaksājot naudu esi dabūji “ķipa” mūsdienīgu tūli.
    Dēļ ražotāja slinkuma (vai bankrota) un 2.3 neizlabotām kļūdām nācās uzlikt ražotāja nākošo oficiālo Honeycomb versiju. Un viss. Pēdējo no pačiem un viss. Truba lido. Luk ja diskusija sākās par novecojušiem dzelžiem, tad protams, jāpērk jauns, bet tiem dzelšiem kas ir, tiem labākā versija ir tā ar ko tā ir ražota.

    16.02.2016 17:32
    Reply to  KKTK

    Tā viš’ i, biti procesorā jau nenodilst.

    16.02.2016 21:26
    Reply to  KKTK

    … cita lieta gan tas, ka neko citu, izņemot oriģinālo programmnodrošinājumu, tādā veidā ātru dabūt nevar. A jaunās appu versijas uj, kā bremzē. :D

    16.02.2016 14:17
    Reply to  KKTK

    Protams! Programmatūras atjauninājumu laicīga uzstādīšanai ir jābūt normai. Ja ierīce vairs nespēj darboties atbilstoši tam, ko sagaida no tās, tad varbūt ir laiks to nomainīt uz jaunāku. Mēs taču ar vienām drēbēm nestaigājam 5 gadus un ar auto nebraucam 20 gadus.

    PurvaVelns
    16.02.2016 14:25

    salīdzinājums ar drēbēm nav korekts. Man ir daži 100 gadus veci lina palagi ar izšuvumiem. Gandrīz kā jauni. Mest ārā? Vnk nevajag kurināt masu psihozi par tiem “drošības” ielāpiem, it sevišķi, ja nevar pievest nevienu reālu piemēru ar nodarītu kaitējumu. Cert prezentācijas nepārpublicēt. Un antivīrusistu histēriķu lapas pac māku sagūglēt. Ar auto ar īsti korekti nav salīdzināt, BET – ir tādi veci retro auto, kur neiesaka liet iekšā 98to bendžu. Ceru, ka saprati.

    16.02.2016 14:29
    Reply to  PurvaVelns

    Atlikt bullshit dzīšanu! Salīdzinājums ar lina palagiem nav korekts. Man mājās arī ir lina palagi (Nokia 8850), taču es tos ikdienā nelietoju.

    Ja mēs runājam par ierīcēm, kas nodrošina ikdienā pašas nepieciešamākās funkcijas (var tās uzskatīt par darba rīkiem), tad tām ir jābūt perfektā darba kārtībā – gan tehniski sakārtotām, gan ar aktuālu programmatūru. Tas taču ir loģiski saprotams un vispār nesaprotu kā var domāt citādāk.

    PurvaVelns
    16.02.2016 14:39

    Var palūgt trīs priekšrocības 4s gadījumā, kas lietotājam rodas no 9 vs 5 programmas versijas?

    16.02.2016 14:42
    Reply to  PurvaVelns

    iPhone 4s gadījumā prātīgākais ir nomainīties uz jaunāku telefonu. Nav pat tik svarīgi, iPhone vai kādas citas platformas ierīci.

    PurvaVelns
    16.02.2016 15:13

    Kāpēc? Kāpēc jāmaina ierīce, ka tā strādā perfekti, pilda visus nepieciešamos uzdevumus?

    16.02.2016 15:17
    Reply to  PurvaVelns

    Tāpēc, ka nepilda visus aktuālos uzdevumus. Tur jau tā problēma. Pamēģini iOS 5 ierīci izmantot mūsdienās. GSM zvanus varēsi veikt un pat nosūtīt īsziņas. Bet viedtālrunis mūsdienās nav tikai telefons.

    PurvaVelns
    16.02.2016 15:33

    skaties zemāk testu – veic ikdienišķas funkcijas – aitūnes, fotografē, internets… pie tam ātrāk… es nesaprotu, par ko Tu esi tā iecirties!!!

    KKTK
    16.02.2016 16:31

    Nu tak nedzen pats bulšitu – uzskati tās lietas, kas iOS 5 nav bet iOS 9 nav. Dažādu krāsu Emoji?

    16.02.2016 16:52
    Reply to  KKTK

    Uz iOS 5 vispār var palaist App Store un uzstādīt kādu lietotni?

    deni2s
    16.02.2016 16:54

    Kāpēc lai nevarētu? O_O

    16.02.2016 16:57
    Reply to  deni2s

    Kāda bija max iOS versija 3GS? Tā ir vēl vecāka ierīce, bet ar to veco OS aplikācijas vairs nevarēja uzstādīt. Tāds pats liktenis piemeklēs arī 4/4s. Pie tam agrāk nekā vēlāk.

    Janis
    16.02.2016 18:16

    Ok Kristap uz 4s ir arī jaunāki IOS pieejami, bet ņemsim par piemēru ios 6 un 4s, kas tiem abiem tur nestrādā?? ja godīgi man arī īzsti nepatika kad iznāca ios7, jau tolaik likās, ka itkā nedaudz iebremzē, protams forši bija tas, ka varēja, kā andrpid no augšas novilkt lietotnes un ekrāna spilgtumu arī varēja mainīt :D bet tolaik, biju jauns un ieciklējies uz iphone, un pārējos uzskatīju, kā ārpusšķiras dzīvniekus un likās stulbi, ka bieži nācās dzirdēt “o iphonam, kā android var lietotnes nozvilkt uz leju” :D

    Jātzīst, tad tagad ir tā ka android paliek labāks, un ios sliktāks*, tā kā sagatavojies, gribu Tu to vai negribi uz “andrīti” Tev nāksies pāriet Kristap :D

    16.02.2016 22:07
    Reply to  Janis

    Pieņemu, ka reiz atkal pienāks brīdis, kad Android ierīce man būs piemērotāka. Pēc kāda gada tomēr būs jādomā uz ko nomainīties no mana iPhone 6 Plus.

    16.02.2016 15:02

    Instruments darba kārtībā ir tad, kad adekvāti pilda vajadzīgo funkciju.

    Tam nav nepieciešams katrs sūda ielāps, kaut gan tipiska līkroča/mājsaimnieces gadījumā tas stipri pārklājas.

    16.02.2016 15:13

    Ļoti, ļoti mazs lietotāju skaits ir inženieri, kam šobrīd varētu, piemēram, dot rokās Windows XP. Jo OS jau kā tāds taču kaut kādā mērā darbojas, taču to izmantot pievienotu Internetam ir neprāts. Mēs tomēr fokusējamies uz lietotāju vulgaris un tādiem mēs nevaram ieteikt specifiskas izvirtības.

    PurvaVelns
    16.02.2016 15:15

    miljoniem cilvēku mājās mētājas kopji ar XP un viņi neizjūt absolūti ne mazāko diskomfortu.

    16.02.2016 15:16
    Reply to  PurvaVelns

    Jap, un katru nedēļu viņu dēļ lasam par arvien pieaugošiem botnetiem, DDoS uzbrukumiem utt. Diez kāpēc tā?

    PurvaVelns
    16.02.2016 15:34

    kur lasām? tipa “cert” lapelēs? kas ir tie mēs? Man brīžiem liekas, ka Tu dzīvo kaut kādā paralēlā pasaulē!

    16.02.2016 16:53
    Reply to  PurvaVelns

    Nē.

    PurvaVelns
    16.02.2016 17:00

    nūģis.

    16.02.2016 20:15
    Reply to  PurvaVelns

    Kāreiz, nē. Es cenšos rūpēties par tiem cilvēkiem, kas uz tehnoloģijām ir uz Jūs. Nūģi tomēr paši apzinās riskus, kas pavada neatjaunotu ierīču lietošanu un spēj vai nu tikt galā ar sekām, vai arī tiem ir vienalga, kas notiek ar viņu (un svešiem) datiem.

    KKTK
    16.02.2016 17:03

    Nav manīti, pat neko nezinošiem radiem laukos. Jaunāko flašu, atkal caurumainās versijas, gan cītīgu uzbāžās.

    x
    16.02.2016 17:18

    Būtu interesanti redzēt status par botnetiem – sadalījums pēc arhitektūras, pēc OS, pēc lietotāju ieradumiem. Maniem vecākiem ir Win7 ar apdeitiem un IE, bet zarazu dabūja tieši viņi klikojot uz linkiem draugos, nevis kāds vecs XP bez Flash pleijera.

    PurvaVelns
    16.02.2016 17:23
    Reply to  x

    es jau divus gadus Kristapam dīcu, lai uzcep rakstu par drošību ierīcēs, balstītu uz kādiem reāliem piemēriem. zero – atrunas – lai gūglējot, esot pilns internets.

    16.02.2016 20:16
    Reply to  PurvaVelns

    Nu bet ir taču. Man ir ļoti maz intereses muļļāt riņķī jau daudz apskatītas tēmas. Man arī ir apnicis rakstīt komentārus par šādām vispārzināmām lietām. Tas ir tāpat kā atkārtoties, ka no rīta un vakarā ir jāiztīra zobi, vai, ka ziemā auto ir jāapauj ar ziemas riepām.

    PurvaVelns
    16.02.2016 20:54

    NAV. Punkts. Un nevajag te piesaukt ne zobus ne riepas.

    16.02.2016 21:31

    Neesmu gan redzējis, ka šo tēmu kāds būtu apskatījis virzienā, uz ko PurvaVelns tēmē.

    Nu nav man vēl gadījies redzēt, ka kāda vectēva kompis būtu izpwnots tāpēc, ka XP versija nav sapačota vai Flash plagins vecs, bet gan elementārais pašu stulbums, spaidīt, kur nevajag, pie vainas.

    Līdz ar to jautājums visai pamatots, kāpēc lai vislaik dzītos pēc pašas svaigākās versijas, ja tie ir līkie pirksti, kas beigās visu sajāj?

    PurvaVelns
    18.02.2016 09:28

    Kā reiz tagad pa LR1 “Kā labāk dzīvot” tavējie kurina histēriju :D

    18.02.2016 11:03
    Reply to  PurvaVelns

    Neesmu vēl dzirdējis, bet runā, ka bijis ļoti labs raidījums. Būs jānoklausās un jāapdomā iestāšanās Digitālās drošības aliansē. Par kiberdrošību nerunāt būtu augstākajā mērā bezatbildīgi!

    PurvaVelns
    18.02.2016 11:05

    comment image

    18.02.2016 11:07
    Reply to  PurvaVelns

    Es jau pavisam nopietni sāku apsvērt domu tevi vienkārši šeit nobanot. Nu cik var trollēt? Tev ikdienā nav ko darīt?

    PurvaVelns
    18.02.2016 11:29

    nu ņemot vērā savas zināšanas un no tā izrietošās spējas iekārtoties tā, lai nebūtu jāstrādā vairāk kā pāris stundas dienā – atliek laika, ko veltīt gan hobijiem, gan bērniem, gan saviem mazajiem interneta dradziņiem. :D Pamēģini uz to palūkāties no pozitīvās puses. Banošana – argumentu trūkums. Un par konkrēto tēmu – es uzskatu, ka Tu nodarbojies ar daiļrunāšanu. Sorī. Es šaj tēmai uzmanīgi sekoju jau kopš kāda 90tā gada.

    18.02.2016 11:41
    Reply to  PurvaVelns

    Ir cilvēki, kas mācās no citu kļūdām un ir cilvēki, kas mācās tikai no savām kļūdām. Man šķiet, ka tu esi tas otrais variants. Kamēr pašam nav atgadījusies kaut kāda ķibele (tiesa, ne vienmēr to uzzināsi), tikmēr neko neredzi, nezini un nedomā. Ar šo tad arī tēma tiek slēgta!

    PurvaVelns
    18.02.2016 12:06

    neliegšos, ka neesmu mācījies no savām kļūdām. Tomēr 99% no tā ko esmu redzējis un/vai piedzīvojis, tai skaitā “citu kļūdas” ir saistītas ar paša cilvēka stulbumu un līkām rokām. Riskus tikt izdrāztam es sadalītu apmēram tā: 99% pornolapas, torenti, neticams naivums=stulbums; 1% reāls uzbrukums – randomā kāds ir tevi sajaucis ar kādu miljonāru un ielauzies tavā datorā. Tā rēķinu sāga, kas nesen notika = naivuma/stulbuma kategorijā. Ko es saku cilvēkiem (tādas pamatlietas): a) nekad un nekur nereģistrēties ar savu e-mailu. priekštam ir visādi susurs2007@inbox.zb; ja nevar iztikt bez “kontenta”, tad izvēlēties uzticamus avtus; un c) nekad pat nevērt vaļā e-pastus no nepazīstamiem cilvēkiem (arī no pazīstamiem), rakstītus jocīgā valodā un izsakot jocīgus piedāvājumus. Pat ja Tu man tagad atsūtītu e-pastu ar word dokumentu (it kā) “lielisks piedāvājums” es to deletētu :D jo – lai arī Tev ir mans e-pasts – es 3x padomātu, kāda mārrutka dēļ tu man pēkšņi tā kaut ko sūtītu kā pielikumu? Bet OK, ir vēl pāris nopietni punkti, bet slinkums rakstīt. Un NĒ, antivīrsu programmas tevi neizglābs – iespējams, ka tieši otrādi. Un jā – es iesaku dažus drošu tūļus, kā reizi pa reizei datoru izskanēt un patīrīt.

    18.02.2016 13:28
    Reply to  PurvaVelns

    Es teiktu, ka tas jautājums ir apskatāms kopumā. Proti, jā, ir jābūt kaut minimālai saprašanai par to kas ir riski un ko nevajadzētu darīt. Nu, piemēram, neklikšķināt uz visām saitēm, ko atsūta uz e-pastu, neapmeklēt nedrošas lapas nešifrētos (bezparoļu) WiFi tīklos utt. Bet tā ir tikai viena puse. Otra – turi savu tehnisko aprīkojumu kārtībā – aktuālas ierīces ar aktuālu programmatūru. Ja pieļauj kļūdas vienā vai otrā pusē, problēmas ilgi nebūs jāgaida.

    Var līdzīgi salīdzināt ar drošības siksnām automobiļos. Siksnas vari atrast vecos žiguļos un pavisam modernos auto. Jaunajos auto, protams, šī pasīvā drošības sistēma ir krietni modernāka un drošāka, bet arī žiguļa gadījumā tā daļā gadījumu pasargās veselību vai dzīvību. Īsāk – pat braucot ar žiguli labāk drošības siksnas lietot.

    Mana personiskā interese (arī caur Kursoru) ir skaidrot cilvēkiem gan drošas tehnoloģiju lietošanas pamatlietas, gan uzsvērt, ka ierīcēm ir jābūt kārtībā. Un tas viss neieciklējoties uz konkrētām tehnoloģijām, platformām vai ierīcēm. Svarīgi, lai galvā ir pareizā domāšana par šo tēmu.

    PurvaVelns
    18.02.2016 13:33

    vot te jau Tu pareizi definēji problēmu!!! Ka akcents tiek likts uz siksnu lietošanu nevis pedāļa maigāku spiešanu (domāšanu)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nē, līkroci vai idiotu nekādas jaunākās ierīces un atjauninājumi nepasargās no debīlas rīcības sekām!

    18.02.2016 13:39
    Reply to  PurvaVelns

    Ne īsti precīzi. Jaunākas ierīces/sistēmas tomēr ir modernākas un drošākas pašas par sevi. Ja, piemēram, mērkaķi nosēdināsi pie Windows XP un Windows 10 datoriem, tad lielāka iespējamība, ka uz Windows XP ierīces problēmas tiks savārītas ātrāk un pamatīgākas. Tāpēc uzsveru vēlreiz, ir jāattīsta abas puses – domāšana/izglītošana un tehniskā puse. Tam taču arī tā kā būtu jāpiekrīt?

    PurvaVelns
    18.02.2016 14:25

    jap! un tas ir tieši tas, par ko es visu laiku runāju – par domāšanu/izglītošanu rakstu skaits kursorā ir 0. Un jā – es mēģinu Tevi izbesīt. (bjot – značit ļubit)

    18.02.2016 14:28
    Reply to  PurvaVelns

    Paldies, beidzot esam nonākuši līdz kaut kādam kopsaucējam. Piekrītu un raudzīšu organizēt vairāk satura par šo tēmu.

    PurvaVelns
    18.02.2016 14:31

    I love you too.

    PurvaVelns
    18.02.2016 16:36

    starp citu – papļāpājām par tēmu… un gūgles ad man piedāvā šo… zīmīgi, ne? http://get.keezel.co/privacy-security/?gclid=CIDU343EgcsCFeLOcgodS-QD6g Iskatās interesants verķis.

    Agris
    17.02.2016 12:31

    Izmantošu izdevību izteikt savu viedokli, ko ganjau te neviens nesapratīs :D Kad pēc 4 gadu iphone 2g lietošanas nopirku iphone 4s, man šķita, ka nekad vairs nepirkšu citu telefonu, jo tas likās pilnība. Nu tā bija – ātrs, laba kamera, var filmēt tā ka nav kauns uz FHD teljuka skatities, no labiem materiāliem būvēts telefons, ērts izmērs. Domāju, ka lietošu kamēr juks ārā, jo intuitīvi likās – ko tad vēl var vispār uzlabot, lai būtu vērts mainīt(izņemot bateriju). Tagad 4 gadus vēlāk ieejot veikalā paspaidīt iphone 6s tieši šīs iepriekš domātās domas apstiprinās – tieši gandrīz nekas nav mainījies. Taču kompānijām taču ir jāpelna piķis, tāpēc tiek izdomāta viltība, davai ar iOS upgreidiem padaram vecās ierīces lēnas, nevis pielāgojam, tā lai strādā uz visām ierīcēm. Es šo iphone pirkšanu uztveru tā , ka mēs pērkot telefonu samaksājam Apple kompānijai pāris gadus uz priekšu, lai viņi mums dod updeitus. Un tad, kad šī “priekšamaksa” beidzas, nedodiet vairs updeitus. Bet nē updeitus dod, tikai tie padara telefonu nelietojamu. Jo ja iphone 4s atbalsts būtu beidzies pie IOS6, tad visticamāk krietni daudzi nemaz nemainītu savus 4`os aifonus. Tachu tad izskatītos nedaudz nepieklājīgi īss “derīguma termiņš” telefonam. Kāds rezultāts, cilvēki rīkojas kā jukuši, ik… Read more »

    PurvaVelns
    17.02.2016 12:38
    Reply to  Agris

    Tev ir 100% taisnība – ar vienu lielu BET – Tu vienkārši pats vairs nejūti, ka jau SMIRD, tālab: sabiedrisks nopēlums un marš pēc jauna telefona!!!

    Agris
    17.02.2016 12:44
    Reply to  PurvaVelns

    :D tieši tā , bet aprobežotu sabiedrību vajg izglītot nevis viņai klausīt. Nēnu es jau nesaku, ka jāstaigā obligāti 10 gadi ar vienu telefonu. Skaidrs ka cilvēcigi arī apnīk tās lietas, bet manuprāt 4-5 gadi ir OK lai lietotu kvalitatīvi būvētas ierīces. Un tie kas sabiedrības acīs cenšas izlikties krutāki ar svaigākajiem fancy telefoniem vnk uzvedas jocīgi.

    deni2s
    17.02.2016 16:28
    Reply to  Agris

    Atceros gadījumu, kad vienā bijušajā darbavietā projvads brauca uz WSA apbalvošanu, tāpēc viņam nu ļoti vajadzēja jauno iPhone, lai “sevi normāli prezentētu”. Un tas bija diezgan amizanti, jo atcerējos ka pats WSA priekšsēdētājs Peter A. Bruck lieto kaut kādu vecu nokiju vai ko tamlīdzīgu :D

    02.03.2016 02:10
    Reply to  Agris

    Tu esi muļķis vai kā? Pastāsti vēl, kā tev Windows 10 slikti strādā uz tās kastes, kura bija W 3.1 paredzēta.

    Tagad tikai vēl pieliec klāt mūsdienu attīstības ātrumus.

    Mārtiņš Vācietis
    16.02.2016 13:36
    PurvaVelns
    16.02.2016 14:16

    ārprāc… izvilku no atviknes vecu andri ar 2.3 – tas iet naskāk par 4s ar 9.0.2 :D es visu laiku saku – nav ko psihot par tiem apdeitiem!!!

    16.02.2016 16:53
    Reply to  PurvaVelns

    Neprecīzi. Par aktuālu programmatūru ir jādomā.

    x
    16.02.2016 17:36
    Reply to  PurvaVelns

    tur vēl jautājums – kāpēc pēc kāda laika sāk vilkties telefons.

    vai tas ir apdeitu iespaids (nu, tur sliktāka sadarbība ar dzelžiem utt. un neefektīvas lietojuprogrammas), vai kumulatīvais efekts no lokālo datu apjoma (adresbuki ar 500 kontaktiem, meilboksi ar 750 mesāgiem, galerijas ar miljons bildēm) un mazkvalificētu izstrādāju rakstīta koda. OS var būt uzpulēts, bet ja lietojuprogrammas ir līkroču rakstītas un slikti testētas, gluži vienkārši var būt ka tās ātri darbojas kamēr ir maz datu bet laika gaitā palēninās dēļ dabīgā datu apjoma pieauguma.

    PurvaVelns
    16.02.2016 17:52
    Reply to  x

    gan gan. kā var redzēt viģikā – abas ierīces ir out of box.

    x
    16.02.2016 18:04
    Reply to  PurvaVelns

    Jaunajam OSam vajag niknākus dzelžus, šķiet, nekā pārsteidzoša. Tāpēc jau der ik pa laikam atjaunināt ne tikai softu, bet arī hārdu. Jauns kompis vai telefons vienmēr ir milzu iespaids pret veco, īpaši ja starpība lielāka par 3 gadiem.

    davfreim
    16.02.2016 16:05

    iPhone 4s ir Samsung S2/S3 laiks… Un abi Samsungi jau sen ir nelietojami, neredzu, ka kāds tos lietotu, jo 100$ ķīnoešu andris strādā labāk par tiem.

    iPhone 4S arī vairs gandrīz nemanu, lielai daļai ir 5S vai jaunāki, 5C arī diezgan daudz redz.

    PurvaVelns
    16.02.2016 16:30
    Reply to  davfreim

    nu S2 un S3 ir dve boļšije razņici. man abiem bērniem ir S3 – viens 2, otrs 3 gadus veci. Baterijas tikai mainītas. Nē, nav nelietojami. Dzenā mainkraftu uz nebēdu, zvana, raksta un pārsūta visādu bērnu figņu vacapā, lieto instagramu. Nē, nenovēroju nekādas bremzes, kāršanās, restartus. Jā, šad tad kaut kādus sūdus patīru – skolā sastāsta koriši visādu brīnumus un tad mēdz uzinstalēt, bet noturu politinformācijas stundu un viss čiki. Bijušajai sievai kāreiz in pilnīgi neapdeitots 4s un viņa ar šo to padara vēl bez zvanīšanas – tas pats vacaps, meils, šad tad kaut ko nofočē, pameklē internātā, navigācijā. Un ir absolūti laimīga (džusītes vispār ir ļoti laimīgas, la arī neseko Kristapa taurem un neapdeitojas – sūta uzreiz D.)

    16.02.2016 16:55
    Reply to  PurvaVelns

    Jā, nezināšana vispār ir ļoti ērta. Naktīs miegs ciešāks.

    PurvaVelns
    16.02.2016 17:17

    Kamene, pēc fizikas likumiem (masa pret spārnu laukumu) nemaz nevar lidot. BET, kamene nezina fiziku un mierīgi lido. Jauku vakaru cieši baidoties!

    16.02.2016 17:37
    Reply to  PurvaVelns

    “Iedvesmojošais” teiciens par kameni ir pilnīgi debils, jo var krāmēt cik lielus spārnus grib uz dajebkā – pats no sevis nekas nelido. Helikopteram arī nav diez ko diža spārnu laukuma un masas attiecība, ja nu kas.

    PurvaVelns
    16.02.2016 17:45

    es zinu, ka Tev ir sūdīgi ar tēlaino domāšanu. Šis ir manu draugu specveltījums īpaši TEV, http://www.cehs.lv/2016/02/bdsm/

    16.02.2016 21:27
    Reply to  PurvaVelns

    Paldies, bet jau pirms 2 nedēļam izlasīju. :D

    PurvaVelns
    16.02.2016 21:48

    un kā? matčed reaļitī, ne?

    ervinsasaris
    16.02.2016 18:56
    Reply to  davfreim

    par to S3 tik tiešām muļķības, nesen vecākiem atdevu savu veco (3 gadi) un pēc iztīrīšanas strādā perfekti nu jau gana ilgu laiku

    varisb
    16.02.2016 20:24

    Nesaskatu tajos atjauninājumos tik lielu nozīmīgumu ,vienīgais ja vecāka os neatbalsta kādu plaši izmantojamu un nepieciešamu aplikāciju.Apple izvēlējās piedāvāt iespēju vecākiem lietotājiem tikt pie jaunākās versijas ,liekot ierīcēm kļūt lēnākām ,bet daudzas android telefonu firmas -atstāt vecāku versiju ,bet kas ir stabilāka.

    Mārtiņš Mičulis
    16.02.2016 22:13

    Nu re – kāds to pierādīja! A tā mēs viterī strīdējāmies pa tukšo.

    as
    17.02.2016 10:24

    Labprāt atgrieztos pie 6.0 vai 5.0 uz iphone 4S, jo sākot ar 7.0 tas sāka gļukot! 8.0 izlaidu, bet 9.0.x vispār ir nokāvis ātrumu telefonā. Freezo un izmet no appiem, nekāds plūdenais iphone tas vairs nav, ir gļukainais!
    BET, man šķiet, ka ābols, tāpat kā windows, androīds uc nepieļautu situācijju, kas es darbinu “oriģinālos” app uz “oriģinālā” softa versijas, jo vislaik lika gan aupdate softam gan appiem, un tas pats 7.0 sāka kārties konrēti

    PurvaVelns
    17.02.2016 11:40
    Reply to  as

    klau – teikšu godīgi: aifonisti neraud. un ja raud – tad klusītēm spilvenā! Iedomājies – ja nu kāds salasās Tavu īdēšanu un izlemj tomēr nepirkt aifonu – vai saproti, kādu postu Tu nodari civilizācijas progresam?

    Armands
    18.02.2016 11:56

    Nez, man šoreiz liekas, ka taisnība ir abās pusēs. Datu un ierīču drošība ir ļoti svarīga, bet laikam jau ne tik ļoti pašam Apple, ja nevar salāpīt caurumus, nepadarot savus telefonus bremzīgus. Nu nevajag tam lietotājam parastajam visas tās papildus iespējas, ja telefons paliek nelietojams. Pareizāk sakot, nevienam tādu telefonu vairs nevajag. Tad jau baigi spožā cīņa par drošību, vienkārši liekot dzelžus pa 700eur jaunus pirkt.

    Un kas nu kuram liek dzīvē labi justies, viens priecājas par iPhone zeltaino korpusu un par jaunā BMW krēslu ādas brinumaino ērtumu savai pakaļai, otrs tikmēr priecājas par to, ka savu iPhone lietojis 5 gadus, tādējādi pietaupot pasaulei kādu puskilogramu vērtīgu izrakteņu pārvēršanu atkritumos un ka savu BMW arī brauc jau 20 gadus. Bet, heeei, pirmais vismaz parāda savu statusu. Kas tad ir vairs svarīgāks mūsdienās- lai pašam max ērti un visi redzu tavu statusu! Un dīvaini arī ticēt vieniem pētniekiem par datu drošību, bet ignorēt pētniekus, kas runā par globālo sasilšanu, un pirkt, pirkt. Kaut gan īsti jau nē- pirmie vismaz dod attaisnojumu pirkt jaunas spīdīgākas lietas! (:

    18.02.2016 11:58
    Reply to  Armands

    Pamēģini uz pirmā pentiuma darbināta datora uzstādīt Windows 10. Tad pastāsti man vēlreiz par “caurumiem” un speciālu “ierīces palēnināšanu”. Nu pieslēdzam taču dažreiz klāt arī veselo saprātu.

    lol
    18.02.2016 12:17

    Super salīdzinājums, procesors/OS – 1993/2015 vs. 4s/6s – 2011/2015.

    Saprotams, ka Kursoram jāaizstāv telefonu pirkšanas vajadzība ik pēc pusgada, jo “preses relīžu” naudiņa jāatpelna, bet varētu to vismaz darīt kvalitatīvāk :)

    18.02.2016 13:23
    Reply to  lol

    Nepareizi! Mums nekas nav jāaizstāv un nav jāatpelna nekāda preses relīžu naudiņa. Tehnoloģiju attīstība paātrinās un savā ziņā var salīdzināt daudzu gadu datoru platformu attīstību ar dažu gadu mobilo ierīču platformu attīstību. Es nekad neesmu teicis, ka katru gadu ir jāpērk jauns telefons, tomēr ik pēc 2-3 gadiem ir vērts apsvērt aktualizēt šo ierīci, jo tas ir pietiekams laika posms, lai tehnoloģiju lēciens jau būtu bijis ievērojams. Mobilās ierīces, kas ir vecākas par, teiksim, četriem gadiem jau ir uzskatāmas par morāli novecojušām.

    kurmis
    18.02.2016 17:39

    Kā var 4 un 4s iphonā downgreidoties uz ios 6 no attiecīgi 7.1. un 9.2?

    Reklāma