Web Analytics
More
    Reklāma

    Honda automašīnas esot iecienījušas žurkas

    Jaunākie raksti

    ASV uzsākta tiesvedība pret Honda, jo pastāv uzskats, ka ražotāja automašīnas iecienījuši dažādi grauzēji. Pieejamā informācija liecina, ka ne tikai ASV tirgū pieejamās Honda automašīnas varētu ciest no grauzēju uzbrukumiem.

    Tiesas dokumentos norādīs, ka Honda izmantojusi vadu izolācijas, kas satur soju. Sojas piedeva esot tik lielā koncentrācijā, ka peles, žurkas, vāveres un pat zaķi nespējot atteikties no garda Honda vada izolācijas kumosa. Kāds ASV Arizonas štata iedzīvotājs atvēris sava Honda CrossTour motora pārsegu un ieraudzījis zaķi, kas mierīgi turpinājis grauzt vadus.

    Reklāma

    Honda šobrīd grauzēju nodarīto postu negrasās labot par savu naudu. Honda automašīnu īpašnieki saņēmuši pietiekami augstus rēķinus par vadu nomaiņu, tāpēc uzsākta tiesvedība, kas liktu turpmāk Honda par savu naudu novērst šo muļķību. Honda dīleriem esot izsūtīts pagaidu risinājums (skočs?), lai novērstu grauzēju uzbrukumus automašīnām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    28.01.2016 12:14

    Sasodītie ekologi :D Tā jau bija problēmas ar pārspīlētajiem “zaļumiem”, dēļ kā esam dabūjuši elektroniku, kas sairst pāris gadu laikā un lodalvu ar nenormāli augstu kušanas temperatūru. No otras puses nav problēmu ar auto utilizāciju – grauzēju par to parūpēsies. Vel tikai jāiemāca zaķiem ēst metālus un pārējo ķīmiju.

    Kurlander
    29.01.2016 10:01
    Reply to  Krotow

    Labais:)))

    Kristaps Lācis
    28.01.2016 14:05

    Trabant kāds atceras? Pati virsbūve bija ēdama. Te tikai vadiņi spgrauzti..

    Krotow
    28.01.2016 14:31

    Trabant bija 100% plastmasas virsbūve no polimērsveķiem ar kokvilnas vai papīra armējumu. Baltajā/melnajā kaķī redzamā cūka gan ir urbānā leģenda – labi sagremojama šī plastmasa nebija pat cūkām. Taču specifiskas celulozi sadalošās baktērijas ar to tiek galā perfekti – trabanta virsbūve pārvēršas kompostā 20 dienās.

    Par jaunajām mašīnām runājot, ir aizdomas, ka metāla virsbūvēs turpmāk paliks arvien mazāk. No vienas puses mazākas problēmas ar koroziju, taču sasitot, būs jāmaina puse mašīnas. Un biezās virsbūves plastmasas maksā kosmosu. Sasista priekšējā bufera nomaiņa vien jaunam kompaktklases auto maksā 1700 EUR.

    Krotow
    28.01.2016 23:00

    “Dabai draudzīgi materiāli” pēdējos gados joprojām ir trendā arī
    autorūpniecībā un to procents turpina palielināties. Žurkas un peles
    urbānajā vidē bez ēdamā nepaliks, tas nu ir skaidrs. Vakariņām viena ASV smērvielu ražotāja savāktā statistika par pēdējos gados sagrauztajiem autiņiem turpat štatos. http://www.synlube.com/IncredibleEdibleCar1.htm

    04.02.2016 13:04

    Nu tas izskaidro, kāpēc vienam pazīstamam cilvēkam bija problēmas ar grauzējiem.

    Reklāma