Web Analytics
More
    Reklāma

    Bosch akseleratora pedālis spēj ietaupīt pat 7% degvielas

    Jaunākie raksti

    Vislielākais degvielas ekonomētājs automašīnā var būt tās vadītājs, bet vadītājs var arī kļūt par lielāko ienaidnieku degvielas ekonomijai. Tieši tāpēc Bosch ir ķēries klāt pie akseleratora pedāļa izveides, kas pieskatīs automašīnas vadītāju un dažādos veidos dos vadītājam mājienus, ja automašīnu var vadīt ekonomiskāk un prātīgāk.

    Bosch akseleratora pedālis būs aprīkots ar vibrāciju paziņojumiem, lai informētu vadītāju par ekonomiskāku braukšanas režīma nepieciešamību. Tiek pieļauts, ka Bosch akseleratora pedālis spētu pilsētas satiksmē samazināt degvielas patēriņu pat par 7%, kas autobūvē ir milzīgs ekonomijas rādītājs.

    Reklāma

    Bosch akseleratora pedālis būs savienots arī ar automašīnas GPS sistēmu un tas spēs informēt vadītāju, ja tuvojas straujš līkums un mašīnas ātrums ir par lielu tā drošai izbraukšanai. Vibrācija ziņos par maksimālā ātruma pārsniegšanu konkrētā ceļa posmā. Manuālās pārnesumkārbas automašīnām Bosch akseleratora pedālis pulsēs, ziņojot par nepieciešamību pārslēgt pārnesumu. Hibrīdautomašīnām Bosch akseleratora pedālis “spiedīs pretī”, ziņojot ka tūlīt elektrodzinēju darbību nāksies pārņemt iekšdedzes dzinējam.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    01.02.2016 10:39

    Vislielākais ietaupījums būs tad ja mašīna pa gabalu redzēs (vai vēl labāk paredzēs) nākošā krustojuma sarkano gaismu un neļaus gāzēt un ieskrieties līdz “atļautajiem 60km/h”.

    01.02.2016 12:18
    Reply to  KKTK

    Droši vien, ka ar kaut kādu Waze varētu arī ieraudzīt un ieprogrammēt luksoforu pārslēgšanās laikus, novērtēt sastrēgumus priekšā.

    Kaspars
    01.02.2016 13:01
    Reply to  Artis Abols

    lietiņa interesanta, bet galvenais, lai to pasākumu var arī izslēgt

    Krotow
    02.02.2016 19:07

    Mašīnām ar ātruma ierobežotāju šī lieta daļēji jau darbojās. Savējai uzstādot “atļautos 60”, patēriņš 5. robā kļūst par 30% mazāks, kā bez ieslēgta limita. Kaut gan zemākajiem pārnesumiem tāpat nākas pieskatīt, cik spēcīgi gāzes pedāli spiest. Izskatās, ka aprakstītais jaunums labi darbosies tikai komplektā ar automātisko kārbu.

    Reklāma