Reklāma

Bosch akseleratora pedālis spēj ietaupīt pat 7% degvielas

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

Vislielākais degvielas ekonomētājs automašīnā var būt tās vadītājs, bet vadītājs var arī kļūt par lielāko ienaidnieku degvielas ekonomijai. Tieši tāpēc Bosch ir ķēries klāt pie akseleratora pedāļa izveides, kas pieskatīs automašīnas vadītāju un dažādos veidos dos vadītājam mājienus, ja automašīnu var vadīt ekonomiskāk un prātīgāk.

Bosch akseleratora pedālis būs aprīkots ar vibrāciju paziņojumiem, lai informētu vadītāju par ekonomiskāku braukšanas režīma nepieciešamību. Tiek pieļauts, ka Bosch akseleratora pedālis spētu pilsētas satiksmē samazināt degvielas patēriņu pat par 7%, kas autobūvē ir milzīgs ekonomijas rādītājs.

Bosch akseleratora pedālis būs savienots arī ar automašīnas GPS sistēmu un tas spēs informēt vadītāju, ja tuvojas straujš līkums un mašīnas ātrums ir par lielu tā drošai izbraukšanai. Vibrācija ziņos par maksimālā ātruma pārsniegšanu konkrētā ceļa posmā. Manuālās pārnesumkārbas automašīnām Bosch akseleratora pedālis pulsēs, ziņojot par nepieciešamību pārslēgt pārnesumu. Hibrīdautomašīnām Bosch akseleratora pedālis “spiedīs pretī”, ziņojot ka tūlīt elektrodzinēju darbību nāksies pārņemt iekšdedzes dzinējam.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK
01.02.2016 10:39

Vislielākais ietaupījums būs tad ja mašīna pa gabalu redzēs (vai vēl labāk paredzēs) nākošā krustojuma sarkano gaismu un neļaus gāzēt un ieskrieties līdz “atļautajiem 60km/h”.

01.02.2016 12:18
Reply to  KKTK

Droši vien, ka ar kaut kādu Waze varētu arī ieraudzīt un ieprogrammēt luksoforu pārslēgšanās laikus, novērtēt sastrēgumus priekšā.

Kaspars
01.02.2016 13:01
Reply to  Artis Abols

lietiņa interesanta, bet galvenais, lai to pasākumu var arī izslēgt

Krotow
02.02.2016 19:07

Mašīnām ar ātruma ierobežotāju šī lieta daļēji jau darbojās. Savējai uzstādot “atļautos 60”, patēriņš 5. robā kļūst par 30% mazāks, kā bez ieslēgta limita. Kaut gan zemākajiem pārnesumiem tāpat nākas pieskatīt, cik spēcīgi gāzes pedāli spiest. Izskatās, ka aprakstītais jaunums labi darbosies tikai komplektā ar automātisko kārbu.

Reklāma