Sharp biznesa novirzieniem klājas grūti jau vairākus gadus un tieši šī iemesla dēļ uzņēmums nonācis pārdošanā. Par Sharp biznesu interesējas vairāki lieli ražotāji, kuru skaitā ir arī Foxconn.
Foxconn par Sharp iegādi solījis 5.1 miljardu dolāru, jo Sharp ir viens no Apple ekrānu ražotājiem. Tādējādi Foxconn nodrošinātu sev vēl stabilāku vietu iPhone tapšanā. Vēl 2012. gadā Foxconn iegādājās 38% no Sharp LCD ražošanas divīzijas. Pret Sharp iegādi ir lielākie Japānas ekrānu ražotāji Sony, Toshiba un Hitachi, kas iepriekš apvienojuši spēkus izveidojot Japan Display Inc. Sharp esošie īpašnieki arī labprāt redzētu uzņēmuma turpmāku darbību Japānā.
Šobrīd tiek pieļauts, ka Sharp varētu tikt apvienots arī ar Toshiba. 2013. gadā Samsung par 111 miljoniem dolāru iegādājās 3% no Sharp, tāpēc pastāv iespēja, ka arī Samsung varētu tuvākajā laikā pieteikt savu dalību pārējo Sharp daļu iegādei.
Īsti neesmu ražošanas eksperts, bet ko Foxconn darīs ar LCD displejiem, ja Apple (pēc vienas tantes sacītā) gatavojas pāriet uz Amoled?
Nav jau tā, ka Apple pilnīgi visiem saviem produktiem uzreiz līmēs iekšā AMOLED displejus.
AMOLED attīstība iet lieliem soļiem. Domāju, ka nepaies ne pieci gadi, kad amoled būs visos PREMIUM produktos, kur nepieciešams displejs.
Katrā gadījumā, šis pirkums man šķistu tikpat dīvains, kā CD,DVD vai Blu-Ray matricu ražotnes pirkšana- protams, ka kāds vēl lieto, bet izmest tādu nadu par tehnoloģiju, kurai jau tgd var redzēt galu ir pastulbi.
Pasaule nesastāv tikai no premium produktu pircējiem, iespējams, ka ķīnas lielverdzinātavai tas būs tīri izdevīgs pirkums, ņemot vērā ka ražotnes cena vairs nav kā par pirmās paaudzes tehnoloģijām.
Ja dzīve šajā lauciņā būtu tik rožaina, tad SHARP nevēlētos viņu pārdot.
Man šķiet, sharp un foxconn ir dažādas specializācijas. Un kāds taču pērk sony iepr. paaudzes sensorus, kuri nav pats pats spicums, bet vēl ir gana labi.
Jo visu beigās nosaka cena.
“Tādējādi Foxconn nodrošinātu sev vēl stabilāku vietu iPhone tapšanā.”
Noskuj man matus un sauc par ēzeli, ja Apple saviem Iphone kādreiz nopirks iepriekšējās paaudzes sensorus.
Un arī par to cenu es tev nepiekritīšu- ja būtu tā, tad Apple nebūtu topa zīmols.
Beigi beigās visu nosaka vārds- Un AMOLED šobrīd ir skaļāks vārds par LCD.
Pliki vārdi visu nosaka patērētājiem. Tiem acu priekšā nozibina kodolus, gigabaitus, AMOLEDus un viņi skrien pirkt kā traki. Uzņēmumiem, kas rada šādus produktus, galvenais ir to cena un peļņas potenciāls.
Tu nedaudz ej pretrunā ar sevi.
Apple vai kāds cits nevarēs rakstīt “AMOLED” utt uzrakstus patērētājam, ja tāda lieta tur NEBŪS! Ja skaļie vaŗdi tur nebūs, tad vienīgais, kas pirks būs mazie ķīnieši, indieši un pārējās jaunattīstības valstis, kas skaita katru dolāru. Līdz ar to, arī Uzņēmumam ir svarīgi iegūt šos vārdus. Protams pēc iespējas lētāk, BET TOS PAŠUS SKAĻOS VĀRDUS!
Tam ir kaut kāda nozīme, tomēr nedomāju, ka noteicošā.
Un tev kā klientam?
Kuru tu izvēlētos?
Ar skaļiem vārdiem apbārstīto S6, vai itkā kvalitatīvi nostrādāto Sony Z5?
Patiesībā ne vienu un ne otru. Man patīk AMOLED displeji tikai tad, ja to trumpji ir kaut kā īpaši apstrādāti kā, piemēram, tas ir bijis Nokia telefonu gadījumā ar to Glance Screen (nobloķētai ierīcei rāda laiku/paziņojumu informāciju). Man šķiet, ka arī Motorola kaut ko līdzīgu ir darījusi.
Visādi citādi pat par spīti tam, ka AMOLED tehnoloģija pēdējo gadu laikā ir ļoti attīstīta, vismaz pagaidām es laikam vēl paliktu pie kvalitatīvi nostrādāta LCD displeja. Bet es pieņemu, ka jau pēc gada vai diviem (ha, kad iPhone tiks līdz AMOLED displejiem) jau domāšu citādāk :)
Tāds konservatīvs tev tas skatījums ;) bet tu nevari noliegt, ka pēdējos divus gadus tieši SAMOLED displeji ir atzīti par labākajiem pasaulē ;)
Es nevaru noliegt, ka Samsung AMOLED displeji beidzot ir tikuši klāt labāko LCD displeju sniegumam :)
Malacis ;) Un tagad , lūdzu, atzīsti , ka AMOLED displeja tehnoloģijai ir daudz vairāk potenciālo iespēju, kā LCD, un tad jau būsim tikuši skaidrībā :D
Tā parasti ir ar jaunākām tehnoloģijām. Vispār būtu labi, ja tāds milzis kā Apple arī savos produktos sāktu iestrādātu AMOLED displejus, tad to ražošana kļūtu lētāka un pie tiem spētu tikt arī citi mazāk naudīgi ražotāji. Un nepaies ne trīs gadi, kad ar AMOLED displejiem savus telefonus aprīkos arī Prestigio :)
Tieši tā.
Tādēļ ir diezgan nesaprotami, ka tieši Foxconn vēlas iegādāties SHARP, jo īsti neesmu dzirdējis, ka šī kompānija apkalpo mazos ražotājus, kas vēl kādu laiku turēsies pie LCD.
Vēl nesaprotamāks ir rakstā minētais apgalvojums- “Tādējādi Foxconn nodrošinātu sev vēl stabilāku vietu iPhone tapšanā.” , jo mēs saprotam, ka LCD un Iphone drīzumā vairs nebūs savietojami vārdi.
Vsp ļoti ceru, ka Apple beidzot parādīs AMOLED potenciālu un izgaismos Samsung pareizo ceļu, par kuru vadīties :D
Nu, paga, tā pati Wikipēdija saka, ka “Foxconn is primarily a contract manufacturer and its clients include major Chinese, American, Finnish, Japanese, and Canadian electronics and information technology companies. Notable products that the company manufactures include the BlackBerry, iPad, iPhone, Kindle, PlayStation 4, Xbox One, Nokia and Wii U.” Tātad, Foxconn ir pilns klientu, kam vajag lētus un prastus displejus. Kāpēc tos pirkt no kāda cita un pārmaksāt, ja var paši ražot?
Jā un nē.
Pirkums ir 6-Miljardi. Ir jāpaiet diezgan ilgs laiks, lai tas atpelītos uz “lētajiem” displejiem.
Varbūt vari noskaidrot pie operatoriem aptuvenu viedtālruņu tirgus sadalījumu? Lētos (-200eur), vidējās klases (200-400EUR) un virs 400EUR.
>vienīgais, kas pirks būs mazie ķīnieši, indieši un pārējās jaunattīstības valstis, kas skaita katru dolāru.
domāju, ir diezgan šauri domāt, ka ķīnieši un indieši skaita katru dolāru. Katrus desmit – jā, droši vien, bet kurš tad vienkārši nomet desmit dolārus zemē – ja es to daru, tad vismaz uzmanīgi skatos, kā tas izskatās un nākamreiz cenšos to atcerēties, nevis mest atkal.
Un tad jāprasa grāmatvežiem, kas izdevīgāk – tirgot premium verķus specializētos veikalos turīgajiem, vai budžeta phonītes miljoniem, bet pilnīgi neiespringstot. Droši vien peļņa ir gan tur, gan tur, jo savādāk viens no šiem segmentiem nepastāvētu.
Ja viss būtu TIK vienkārši, reno neražotu dasteru, toijota ražotu tikai leksusus utt.
Šeit varam uzdot divus jautājumus- Kas ir pelnošākais viedtālruņu ražotājs? Kuru segmentu viņš pārstāv? ;)
1.Vaitad amoled displeji ir kaut, kāds wow?? it sevišķi viedtālruņu segmentā?
2.Un kur vispār teikts ka sharp nevar un nevarēs uzražot amoled displejus??
3. Domā ka viņi auni ir un tā pat vien prikola pēc vēlas to sharp pirkt? Ja izrāda interesi tātad tur kaut, kas ir……
1.)Amoled displeji ir displeju nākotne, gan kontrasta un attēla kvalitātes, gan energoekonomjas dēļ.
2.) LCD paneļu ražotne no Amoled atšķiras tik ļoti, ka tikpat labi vari prasīt, lai Fielmann sāk Google glass ražot. (iekātas, patenti…)
3.) Gan jau, ka kkas tur ir, bet tad nevajag rakstīt “Tādējādi Foxconn nodrošinātu sev vēl stabilāku vietu iPhone tapšanā.”, jo ir pilnīgi skaidrs, ka Iphone tuvākajā laikā pilnībā atteiksies no LCD.
Nenovēlu nevienam to “laimi” konfigurēt Sharp tehniku. Nomaini datoru un sauc viņu servisu, jo softu tāpat vien nedod.