Analītiķi no App Annie ziņo, ka arī 2015. gadā Apple lietotņu veikalā lejupielādēts vismaz divas reizes mazāks lietotņu skaits nekā Google Play veikalā, tomēr no lietotņu pārdošanas vēl arvien lielāku peļņu gūstot Apple.
iOS App Store gūst vismaz 75% no peļņas, kas tiek saņemta par lietotņu pirkumiem, kamēr pirms gada šis rādītājs bija zemāks – ap 70%.
App Annie saņem informāciju no vairāk nekā viena miljona lietotņu, kuru skaitā ir 94 populārākās Android un iOS operētājsistēmu lietotnes. Apple nesniedz informāciju par GarageBand, Keynote, Pages, Numbers un iTunes U lietotņu ielādēm, kā arī nav pieejama informācija par Android Ķīnas tirgu. Toties Ķīna ir kļuvusi par App Store lielāko klientu, aizsteidzoties garām ASV.
Tiek arī norādīts, ka Google no reklāmām lietotnēs gūst papildus ienākumus, kas nav uzskatāmi par lietotņu pirkumiem, tomēr tie ienes būtisku peļņu.
Drīzāk svarīgākā ziņa ir, ka uz iOS peļņa ir 75%, kas ir ļoti iespaidīgi. Štrunts par download skaitu, ja nebūs peļņa, tad normālus apus netaisīs vai taisīs ar aizkavēšanos…
vai tas, ka mb markas automašīnas tiek 2x biežāk iedarbinātas kā bmw auto, liecina ka ar mb brauc 2x biežāk vai tie 2x biežāk noslāpst?
par ielādēm – šķiet, jo retāk ielādē, jo precīzāk trāpa uz īsto, nevajag čakarēties ar 2 štruntīgām aplikācijām, lai beidzot 3ā darītu to ko vajag :)
jo uz zaļā mēsla jāmeklē diennakti, pirms atrod lietojamu appu :D
Pirms meklē, izdomā, ko tev vajag.
2016.gada ‘bestākās’ aplikācijas https://www.androidpit.com/best-android-apps .