Web Analytics
More
    Reklāma

    Microsoft pilnveido Office 365 vēl efektīvākam kopdarbam un sapulcēm

    Jaunākie raksti

    Microsoft pilnveidojis Office 365 pakalpojumu, iekļaujot būtiskus uzlabojumus produktīvam komandas kopdarbam, kā arī attīstot drošības un analītikas iespējas. Office 365 platformā iekļautas jaunas Skype for Business iespējas, kas būtiski atvieglo sapulču organizēšanu gan uzņēmumam kopumā, gan katram darbiniekam individuāli.

    Mūsdienās darbinieki pavada aptuveni 30% sava darba laika sapulcēs, bet tikai 18% no uzņēmumu darbiniekiem izmanto konferenču rīkus sapulču laikā. Neverbālā komunikācija veido 90% no satura, ko vēlamies nodot saziņas procesā, tāpēc sapulce būs krietni efektīvāka, ja tās dalībnieki redzēs gan materiālu, pie kura tiek kopā strādāts, gan viens otru.

    Reklāma

    Andrejs Juščenko, Microsoft Office produktu grupas vadītājs Baltijā: “Komunikācija ir neatņemams mūsdienu darba vides elements. Tas, cik efektīvi mēs sazināmies un sadarbojamies, ietekmē mūsu produktivitāti gan individuālā, gan visa uzņēmuma līmenī. Tāpēc Microsoft nepārtraukti pilnveido Office 365 pakalpojumu, lai nodrošinātu tā lietotājiem vismodernākās un visaptverošākās iespējas efektīvam un produktīvam darbam no jebkuras ierīces un vietas. Atbalstot pieaugušo vajadzību pēc mobilitātes, Office 365 tai pašā laikā saglabā uzņēmumiem kontroles un datu aizsardzības iespējas”.

    Skype for Business jaunās iespējas iekļauj:

    • Iespēju ar Skype Meeting Broadcast ērti organizēt lielas virtuālās sapulces – līdz pat 10 000 dalībniekiem. Tie var viegli pievienoties sapulcei neatkarīgi no izmantotās ierīces un savas atrašanās vietas;
    • Iespēju aizvietot esošās tālruņu centrāles uzņēmumā ar mākontehnoloģijās balstītu pakalpojumu Cloud PBX un nodrošināt ierastās telefonijas funkcionalitātes (piem., zvanu saņemšanu, veikšanu, pāradresēšanu, u.t.t.) dažādās ierīcēs neatkarīgi no darbinieka atrašanās vietas. Cloud PBX piedāvā būtisku izmaksu samazināšanas iespēju, atsakoties no tradicionālo iestāžu telefonijas sistēmu uzturēšanas un modernizēšanas izmaksām;
    • Kvalitatīvu un nepārtrauktu balss un video datu pārraidi, kuru nodrošina Microsoft globālie datu centri, kas izvietoti vairāk nekā 40 valstīs visā pasaulē;
    • Izmaksu konsolidāciju uzņēmumā. Skype for Business Cloud PBX centrāles uzturēšanas izmaksas veido 30%-50% no esošās telekomunikāciju centrāles izmaksām. Sistēmu maiņa ļaus ietaupīt līdz pat 20% jau pirmajos trīs gados;
    • Skype integrācija Office paredz tūlītēju ziņojumapmaiņu, ekrānšāviņu koplietošanu, sarunas un video tieši izvēlētajā dokumentā.

    Office 365 papildinājumi drošības un analītikas jomā paredz:

    • Delve Analytics rīku, kas, izmantojot vizuālos informācijas paneļus (Dashboards), palīdz analizēt darba laika izmantošanu, līdz ar to veikt efektīvāku plānošanu, prioritizēšanu un fokusēties uz uzdevumiem, kā arī pilnveidot kopdarbību labāku rezultātu sasniegšanai;
    • Power BI rīku, ar kura palīdzību var izveidot interaktīvas atskaites un iespaidīgas vizualizācijas daudz ātrāk un efektīvāk;
    • Customer Lockbox iespēju, kas nodrošina līdz šim nebijušu pārskatāmību un caurspīdīgumu, kā arī vienlaikus – unikālu kontroles līmeni datiem, kas tiek glabāti mākoņkrātuvē. Klients kontrolē un apstiprina piekļuves tiesības tajos retajos gadījumos, kad Microsoft tehnoloģiju speciālistam nepieciešams ieiet sistēmā, lai sniegtu tehnisko atbalstu;
    • Office 365 Advanced eDiscovery, kas izmanto mašīnmācīšanos un tekstu analītiku, tādējādi ļaujot samazināt izmaksas un riskus, kas saistīti ar liela datu apjoma pārvaldīšanu;
    • Advanced Threat Protection iespēju, kas, izmantojot analītikas rīkus, aizsargā pret nepazīstamām ļaunprogrammām un vīrusiem, ļaujot identificēt tādus e-pastu pielikumus un saites, kam ir augstāks iespējamu apdraudējumu risks.

    Jaunās Skype for Business, kā arī drošības un analītikas iespējas pieejamas Office 365 E5 versijā, kas ir visaptverošākā un pilnīgākā šobrīd pieejamā Office 365 versija.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma