Web Analytics
More
    Reklāma

    Taxify tagad pieejams arī Windows Phone ierīcēs un piedāvā atlaides braucieniem

    Jaunākie raksti

    Pašreiz Taxify ir vairāk nekā 30 darbinieku no kuriem puse strādā pie produkta attīstības. Katrā valstī, kurā darbojas aplikācija ir komanda divu cilvēku sastāvā – vadītājs konkrētajā valstī (CM), kurš atbild par mārketingu, biznesa attīstību un finansēm, kā arī vadītāju (taksistu) menedžeris (Driver Manager), kurš kontaktējas ar taksometru uzņēmumiem, piesaista un apmāca vadītājus, kontrolē viņu uzvedību un servisa kvalitāti. Taxify galvenokārt koncentrējas uz pakalpojuma kvalitāti, uzmanīgi izvēloties un apmācot vadītājus. Arī automašīnas kvalitātei ir liela nozīme. Taxify ļoti novērtē lietotāju atsauksmes – lietotājs pēc katra brauciena var atstāt vērtējumu par vadītāju, tādā veidā vadībai top zināms, kuri no viņiem strādā nekvalitatīvi. Pateicoties tam taksometru tirgus kļuvis daudz caurspīdīgāks un ir uzlabota pakalpojumu kvalitāte.

    Taxify aktīvi strādā pie jaunām funkcijām un platformām. Papildus jau esošajām Android un iOS versijām tikko palaista Taxify aplikācija Windows telefonu lietotājiem. Rīgas iedzīvotāji lēnām tiek iepazīstināti ar mobilajiem maksājumiem, kas nozīmē, ka lietotājs Taxify aplikācijā var ievadīt savu bankas kartes numuru, lai brauciena beigās taksometra vadītājam pietiek pateikt paldies un izkāpt no mašīnas. Rēķinu par braucienu Taxify lietotājs saņems savā e-pastā.

    Reklāma

    Taxify ir izveidojijs referāļu programmu, kuras ietvaros Taxify aplikācijas lietotājs var uzaicināt draugus lietot Taxify un saņemt apmaksātu braucienu 5€ vērtībā par katru draugu, kurš veic pirmo braucienu ar Taxify. Arī draugi saņem 5€ atlaidi pirmajam braucienam. Papildus Taxify nodrošina 100% garantiju un naudas atgriešanu braucienam. Taxify garantē drošu, kvalitatīvu braucienu ar taksometru un uzņemas atbildību par visiem taksometriem un taksometru vadītājiem, kas ir pieejami Taxify aplikācijā.

    Taxify Latvijas reģiona vadītājs Juris Krūmiņš stāsta, ka šobrīd aktuāli kļuvuši korporatīvie braucieni biznesa klientiem. Šādi braucieni esot īpaši noderīgi, kad uzņēmuma darbinieki ceļo pa Baltijas valstīm, jo var izmantot Taxify Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Visi braucieni apkopojas korporatīvajā kontā un mēneša beigās uzņēmums saņem vienu rēķinu apmaksai. Runājot par uzņēmējiem, Juris norāda, ka tieši šī kategorija ir aktīvākie Taxify izmantotāji : „Secinot no veiktajām klientu aptaujām, aktīvākie lietotāji ir uzņēmēji, nozares speciālisti, projektu vadītāji, kuriem ir daudz tikšanos ar klientiem”. Taxify piedāvā plašu taksometru klāstu šiem segmentiem – premium vai ekonomisko klasi, atkarībā no klienta vēlmēm.

    Vēl viens veids, kā veiksmīgi izmantojama Taxify aplikācija ir bērnu vešana uz skolu ar taksi, jo kartē redzams, kur taksists pārvietojas. „Mēs gribam paliecināt cilvēkus, ka viņi var uzticēties Taxify taksometriem un vadītājiem. Tas ir mūsu solījums! ” uzsver Juris.

    Pašreiz Taxify darbojas Latvijā, Igaunijā, Lietuva, Somijā, Baltkrievijā, Gruzijā un Nīderlandē. Viens no galvenajiem mērķiem ir Taxify aplikācijas paplašināšana uz citiem tirgiem, piemēram, Centrālās un Austrumeiropas virzienā. Redzes lokā ir arī Balkānu valstis, Spāniju un pat Dienvidāfrika.

    Kā otru virzienu Taxify komanda redz izaugsmi katrā valstī un pilsētā, kas nozīmē – iegūt vairāk klientus, pievienot jaunus taksometrus, pievienot dažādas pakalpojumu funkcijas, piemēram, mobilos maksājumus, nodrošinot ērtu taksometru lietotni korporatīvajiem klientiem un varbūt arī nodrošinot sīkpaku/ēdienu piegādi, jo lielākā daļa taksometru 60% no sava darba laika stāvot uz vietas.

    Ja skatās uz pārvietošanās nākotni, tad straujāk augošā tendence šobrīd esot  braucienu dalīšana (kā darbojas Uber), kad cilvēki ar savām mašīnām kļūst par šoferiem piedāvājot transportu citiem. Pavisam nesen Uber ir uzsācis darbību Tallinā un plāno izvērst savus pakalpojumus arī Lietuvā un Latvijā. Lai saglabāt konkurētspēju Taxify ir jāspēj nodrošināt labāko cenu un kvalitāti, jābūt atvērtiem jauniem  biznesa modeļiem.

    Runājot par nākotni, Juris Krūmiņš saka tā: „Taxify Latvijā un citās valstīs ir uz ilgu laiku. Mums nav plānu ātri pārdot uzņēmumu, mēs vēlamies izveidot rentablu un ilgtspējīgu, augošu uzņēmumu, kas varētu nodrošināt kvalitatīvus pakalpojumus mūsu patērētājiem un darbu taksometru vadītājiem arī nākotnē”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    RIGA COMM
    03.07.2015 11:49

    Varam iepikstet, ka Taxify līdzdibinātājs Marting Villig būs 23.oktobrī mūsu binzesa inovāciju konferencē sesijā dalītā ekonomija. Arī Uber brauc uz Rīgu, bet par to vēlāk :)

    Pauls
    03.07.2015 14:06

    Tikko? Es uz sava WP, jau pirms 2 mēnešiem iemēģināju Taxify. Diezgan bezjēdzīgs serviss patiesībā.

    03.07.2015 14:20
    Reply to  Pauls

    Kurš teica, ka tikko? Un kāpēc bezjēdzīgs serviss? Ja neizmanto taksometru pakalpojumus, tad, jā, diezgan bezjēdzīgs :)

    Pauls
    03.07.2015 14:47

    Otrās rindkopa otrā rinda.

    Taksometru izmantoju samērā bieži, nebraucu ar visiem Balticiem un blabla, jo dārgi – izvēlos Pandu, jeb vienkārši nostopēju taksi un ar taksistu jau iepriekš norunāju summu braucienam.
    Nezinu par gariem braucieniem ar Taxify, bet 5km brauciens no Rīgas centra uz Iļģuciemu ar Taxify sanāca stipri dārgāks (gandrīz 4 EUR naktī) kā ar Panda Taxi un skaitītāju, nemaz nerunājot, ka nostopējot principā jebkuras firmas taksometru, šo gabalu var sarunāt nobraukt parasti pa 2-2,50EUR.

    Aldis Esmits
    03.07.2015 21:58
    Reply to  Pauls

    Brauc ar Pandu un iepērcies Supernetto. :)

    Pauls
    03.07.2015 23:31
    Reply to  Aldis Esmits

    Labāk Supernetto nekā Maximā. ;)

    Pauls
    03.07.2015 23:34
    Reply to  Aldis Esmits

    Bet padomā pēc būtības, kāpēc tērēt 2,50 par iekāpšanu un tikpat vēl vismaz par braukšanu jebkurā citā taksometru firmā, ja var braukt ar Pandiņu, samaksāt kopumā 2 EUR un aizskriet vēl beigās par ietaupīto naudu vietējā Rimi nopirkt kādu našķi? ;)

    Aldis Esmits
    05.07.2015 22:06
    Reply to  Pauls

    Pēc būtības – izvēloties taksi, es vēlos zināmu komforta līmeni. Tam pašam Taxify es izvēlos ar kādu auto braukšu. Nevis ar Pandas Dacia Logan :)

    Aldis Esmits
    03.07.2015 21:43

    Kāds TAGAD pieejams ? Aplikāciju lietoju jau pirms 2-viem mēnešiem (ar Win Phone). Un uzstādīju jau aprīlī.

    Reklāma