Huawei Consumer Business Group (BG) šī gada trešajā ceturksnī piegādājis 32,03 miljonus ierīču, no kurām 16,8 miljoni ir viedtālruņi. Kopējais piegāžu apjoms, salīdzinot ar to pašu laika posmu pērn, pieaudzis par 26%, bet vidējās un augstākās klases produktu īpatsvars pēdējā gada laikā pieaudzis par 162% un veido 26% no visām piegādēm.

Šie rezultāti skaidri atspoguļo Huawei jaunāko flagmaņu Ascend P7 un Ascend Mate7 veiksmi, ko apliecina arī zīmola iekļūšana Interbrand ikgadējā Pasaules 100 labāko zīmolu apskatā. Huawei ir pirmais Ķīnas zīmols, kas tajā iekļauts.

Šī gada trešajā ceturksnī Huawei Consumer BG demonstrēja ievērojamu izaugsmi vairākos reģionos, piemēram, Vidējos Austrumos un Āfrikā (322% pieaugums), Āzijas un Klusā okeāna reģiona valstīs (98%), un Latīņamerikā (51%). Ņemot vērā straujo viedtālruņu pieprasījuma pieaugumu, Huawei turpina stiprināt pozīcijas attīstības tirgos.

Nepārtraukts fokuss uz vidējās un augstākās klases flagmaņiem

Pēdējo trīs gadu laikā Huawei Consumer BG mainījis savu fokusu no zemākās uz vidējās un augstākās klases produktiem, kā arī mainījis tirdzniecības stratēģiju, mazumtirdzniecībā uzsvaru liekot ne tikai uz mobilo pakalpojumu sniedzējiem, bet arī tiešsaistē un atvērtajā tirgū. Tas vecinājis pārdošanas apjomu pieaugumu. 2014. gada septembrī Huawei Ascend P7 piegāžu apjoms pasaulē pārsniedza trīs miljonus vienību. Pašlaik šis viedtālrunis nopērkams vairāk nekā 110 valstīs visā pasaulē. Savukārt šī gada septembrī prezentētais Huawei Ascend Mate7 jau pirmajā tirdzniecības dienā bija nopērkams vairāk nekā 1000 mazumtirdzniecības veikalos Ķīnā. 2013. gada jūnijā klajā laistais Huawei Ascend P6 pieejams vairāk nekā 120 valstīs Eiropā, Vidējos Austrumos, Āfrikā un Latīņamerikā. Tā piegāžu apjoms pārsniedz 5 miljonus.

„Šī ceturkšņa rādītāji liecina par mūsu stratēģijas veiksmi – nodrošināt augstākās klases tehnoloģiju pieejamību iespējami plašam pasaules iedzīvotāju lokam,” uzsver Huawei Consumer BG viceprezidents Mārketinga jautājumos Šao Jangs (Shao Yang). “Mēs nemitīgi palielinām Ascend Mate7 un P7 ražošanas kapacitāti, un paredzam, ka arī šī gada noslēdzošajā ceturksnī mūsu vidējās un augstākas klases produktu piegādes apjomi turpinās augt”.

Palielinās zīmola atpazīstamība pasaulē

Huawei Consumer BG zīmola atpazīstamība patērētāju vidū ievērojami augusi, pateicoties uzņēmuma Make it Possible pozicionējumam un vairākām veiksmīgām reklāmas kampaņām. Cita starpā Huawei kļuvis par vairāku sporta klubu un komandu sponsoru, tai skaitā atjaunojis sadarbību ar Club Atlético de Madrid, sācis sadarbību ar Galatasaray SK futbola komandu Turcijā, kā arī Lietuvas basketbola federāciju.

Šī gada oktobrī Huawei iekļuva Intebrand starptautiskajā zīmolu reitingā, ieņemot 94.vietu un kļūstot par pirmo Ķīnas kompāniju, kas iekļauta šajā topā. Huawei zīmols tika novērtēts 4,3 miljardu ASV dolāru vērtībā ar pieauguma prognozi nākotnē, ņemot vērā uzņēmuma globālos attīstības plānus. Komentējot Interbrand paziņojumu, Šao Jangs uzsver: „Esam pagodināti par šādu globālu atzinību un to, ka esam pirmais Ķīnas zīmols, kas iekļautsšajā reitingā. Tas ir kā pierādījums mūsu filosofijas Make it Possible nozīmībai – padarīt augstākās tehnoloģijas pieejamas ikvienam. Vienlaikus tā ir atzinība Huawei stratēģijai kļūt par globālu zīmolu. Esam jau panākuši ievērojamu zīmola atpazīstamības pieaugumu gan Ķīnā, gan Rietumeiropā, un turpinām aktīvi strādāt pie tā virzības arī citos starptautiskajos tirgos”.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of