Web Analytics
More
    Reklāma

    LG Electronics paziņo par spēcīgiem otrā ceturkšņa finanšu rezultātiem

    Jaunākie raksti

    LG Electronics (LG) paziņoja, ka kompānijas tīrā peļņa šā gada otrajā ceturksnī, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, pieaugusi par 165%, galvenokārt pateicoties televizoru un mobilo telefonu ražošanas struktūrvienību ienākumu kāpumam. LG otrajā ceturksnī strādājis ar 399.8 miljonu ASV dolāru tīro peļņu un 588.5 miljonu ASV dolāru pamatdarbības peļņu, kas gada griezumā pieaugusi par 26,5%. Tikmēr LG neauditētais konsolidētais pārdošanas apjoms, pagājušajā ceturksnī, veidojis 14,93 miljardus ASV dolāru, kas ir par 7,7% vairāk nekā iepriekšējā ceturksnī.

    LG Home Entertainment Company uzrādījusi stabilu darbību, otrā ceturkšņa pārdošanas apjomam veidojot 4,94 miljardus ASV dolāru, kas ir par 3% vairāk nekā iepriekšējos trīs mēnešos un gandrīz nemainīgi salīdzinājumā ar 2013. gada otro ceturksni. Pamatdarbības peļņa sasniegusi 150,0 miljonus ASV dolāru, un tas ir par 64,9% vairāk nekā pirms gada, galvenokārt pateicoties uzlabotam preču klāstam un zemākām fiksētajām izmaksām. Prognozes liecina, ka pieprasījums pēc Ultra HD televizoriem svarīgākajos tirgos turpinās veicināt LCD televizoru tirdzniecības apjoma izaugsmi. Tāpat sagaidāms, ka arī B2B tirgus, kura izaugsmi veicina monitori un digitālās izkārtnes, sniegs ieguldījumu LG augšupejai šajā segmentā.

    Reklāma

    LG Mobile Communications Company otrajā ceturksnī pasaulē piegādājusi 14,5 miljonus viedtālruņus, kas ir rekordaugsts apjoms un par 20% vairāk nekā pirms gada, LTE produktiem veidojot vairāk nekā trešdaļu no visiem šogad LG pārdotajiem viedtālruņiem. Tādējādi tirdzniecības apjoms gada griezumā pieaudzis par 16% un sasniedzis 3,51 miljardu ASV dolāru, kas ir augstākais līmenis kopš 2010.gada pirmā ceturkšņa. Turklāt struktūrvienība otro ceturksni noslēgusi ar 83,4 miljonu ASV dolāru pamatdarbības peļņu, tādējādi izkļūstot no iepriekšējos trīs ceturkšņos ciestajiem zaudējumiem. Tas galvenokārt skaidrojams ar LG G3 sākotnējo popularitāti Korejas tirgū un L Series III viedtālruņu iespaidīgo pārdošanas apjomu. LG otrajā pusgadā plāno turpināt paplašināt G3 tālruņu pieejamību pasaulē un tirgū, ieviest vēl vairākus produktus, tostarp tādas jaunas LG G3 versijas kā nesen prezentēto G3 Beat (Eiropas tirgū prezentēts ka LG G3 s)   un papildus L sērijas modeļus.

    LG Home Appliance Company pieredzējusi ievērojamu pārdošanas kāpumu Korejas tirgū, tirdzniecības apjomam gada griezumā pieaugot par 9%. Taču kopējais pārdošanas apjoms 2,94  miljardu ASV dolāru apmērā, bijis par 5% mazāks nekā pirms gada, ņemot vērā nelabvēlīgās valūtas kursa svārstības, jo sevišķi attīstības tirgos. Uzlabota izmaksu struktūra nodrošinājusi pamatdarbības peļņu 95,0 miljonu ASV dolāru apmērā, bet ienesīgums veidojis 3,2%. LG prognozē, ka struktūrvienības pārdošanas apjoms un rentabilitāte otrajā pusgadā turpinās palielināties, ņemot vērā jaunāko veļas mazgājamo mašīnu un ledusskapju modeļu laišanu tirgū, kā arī pateicoties izmaksu samazināšanai.

    LG Air Conditioning & Energy Solutions Company ziņo par spēcīgu komerciālo gaisa kondicionētāju un tādu jaunu produktu kā gaisa mitruma regulētāju tirdzniecību, pārdošanas apjomam otrajā ceturksnī veidojot 1,59 miljardus ASV dolāru, bet pamatdarbības peļņai sasniedzot 159,4 miljonus ASV dolāru. Neskatoties uz to, ka pārdošanas apjoms bijis mazāks salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn, uzlabotais produktu klāsts otrajā ceturksnī nodrošinājis ienesīgumu 10% apmērā. LG prognozē, ka otrā pusgada rezultātus uzlabos pieprasījuma kāpums Tuvajos Austrumos, VRF gaisa kondicionēšanas sistēmu laišana tirgū un spēcīgāka izmaksu konkurētspēja komerciālo gaisa kondicionētāju segmentā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma