Gartner pētījums norāda, ka īpašnieki nelieto 29% no iegādātajiem viedpulksteņiem un 30% no fitnesa aprocēm. Pētījumā piedalījās 9500 cilvēki no Austrālijas, ASV un Lielbritānijas. Šādi dati var jau tuvākajā laikā atbalsoties valkājamo viedierīču ražotāju peļņā.
Viedpulksteni ir iegādājušies 10% no aptaujātajiem, fitnesa aproci 19%, kamēr virtuālās realitātes brilles tikai 8% (šeit netiek uzskaitītas Google Cardboard tipa lētās VR brilles). Gartner uzskata, ka viedpulksteņi tā arī nespēs pārkāpt sasniegto 10% slieksni, bet VR brillēm noteikti ir potenciāls augt.
Aptauja norāda, ka pircēji uzskata valkājamās ierīces par pārlieku dārgām, tām esot pārāk niecīgs pielietojums, nepieņemans dizains un bieži arī – neprecīza darbība. Vislabākajā situācijā ir fitnesa aproces – tās ir pieejamās cenās, aproces piedāvā plašs ražotāju loks, tās parasti pilda savus pamata pienākumus.
nenāktu par sliktu viedatvilktnes, kas zinātu kādi tieši krāmi tajās glabājas un ziņotu par par pārāk ilgi nekustinātiem krāmiem )
Viedatvilktne ir nereāls risinājums dēļ daudzu mēbeļu ražotāju formātiem, bet viedtumbočka gan.
Labs!
Interesanti, kā var nopirkt kautko par 300€ un nomest atvilknē? Reāli tiem viedtelefoniem jāmaksā ap 50€, tad tiem atradīsies vieta arī atvilknē un nedēļas nogalēs uz rokas
Kāpēc ne?