Web Analytics
More
    Reklāma

    Volvo automobiļus vairs pašiem nebūs jāuzpilda

    Jaunākie raksti

    Premium auto ražotājs Volvo ir saviem klientiem sarūpējis kādu noderīgu pakalpojumu. Tagad auto pašiem vairs nebūs jāuzpilda, jāmazgā vai jāaizgādā uz servisu. Par to rūpēsies jaunā Volvo On Call mobilā platforma ar kuras palīdzību varēsim izsaukt speciālistu, kas ar šīm mūs apgrūtinošajām operācijām tiks galā.

    Pilotprogramma jau šomēnes sāksies Sanfrancisko un aptvers aptuveni 300 jauno XC90 un S90 luksusa sedanu īpašniekus. Starp citu, nesen arī paši guvām iespēju izbraukt ar jauno S90 un drīzumā varat sagaidīt šī auto iespaidu atstāstu.

    Reklāma

    Volvo veiktās tirgus izpētes dati liecina, ka viņu klientiem ir pieprasījums pēc šāda konsjerža pakalpojuma, jo auto degvielas uzpilde, mazgāšana un apkopšana nevajadzīgi aizņem jau tā dārgo laiku un to labprāt paši nedarītu. Gandrīz puse aptaujāto arī gribētu saņemt servisu, kas auto ļauj attālināti pārvietot uz citu stāvvietu vai lokāciju.

    Pakalpojumi tiek izsaukti no mobilās lietotnes un automātiski nosūtīti tuvākajam autorizētajam Volvo servisa pakalpojumu sniedzējam. Uz pakalpojuma brīdi servisa darbinieks var atvērt auto un veikt ar to norādītās darbības. Pēc uzpildes, mazgāšanas vai servisa auto atkal tiek aizslēgts un tam var piekļūt tikai tā īpašnieks.

    Ja degvielas uzpilde ir laika ziņā ne pārāk prasīgs darbs un to var iespiest savā rīta vai vakara braucienā, tad mazgātuves un servisa apmeklējumi var prasīt krietni vairāk laika un par saprātīgu cenu es pats labprāt tos nodotu darīt citiem. Atceros, kā reiz vēlā vakarā meklēju Rīgā automazgātuvi un sapratu, ka mums praktiski nav diennakts automazgātuvju. Manuālās, lūdzu, nepiedāvāt!

    Starp citu, pirms aptuveni gada Volvo vēstīja par pakalpojumu, kas ļauj sūtījumu piegādātājiem piekļūt mūsu auto un atstāt tur paciņas.

    AvotsVolvo
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    30 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Tau
    20.11.2016 12:03

    Nākamais mazais solītis gaidot brīdi, kad pietiekami masveidīgi tiks ieviesti pašbraucošie autiņi un šis jaukais papildpakalpojums nemanot vien no ekstras kļūs par obligātu. Tava mašīna pati brauks uz servisu, uztankoties, mainīt riepas, mazgāties, uz TA un tu tikai pogāsi vaļā maku. Respektīvi – auto faktiski tev vairs nepiederēs kā lieta. Tu to abonēsi kā pakalpojumu kopumu.

    20.11.2016 12:12
    Reply to  Tau

    Nevaru vien sagaidīt šo brīdi.

    Tau
    20.11.2016 13:12

    Tu tiešām tici ta tas būs kaut kas labs?
    Es pievienotos taviem gaidīšanas svētkiem pie noteikuma, ka tas pakalpojumu kopums būs par adekvātu cenu un orientēts uz to lai palielinātu manu komfortu un uzlabotu ekoloģiju, nevis tikai daudzkāršotu lielo korporāciju peļņu. Diemžēl tā tas nebūs. Pēc analoģijas ar tagadējo TV operatoru pakalpojumiem – tev iemontēs paku ar 15 pakalpojumiem no kuriem tev reāli vajadzēs 3, bet jāmaksā būs par visiem un katru mēnesi. Un ja tu vēlēsies vēl kādu vienu atsevišķu pakalpojumu – tas atradīsies jau citā pakā kopā ar 20 tev nevajadzīgiem pakalpojumiem un tev būs tikai viena izvēle ņemt visu paku vai nē.. Pie tam mazgāsies, remontēsies utt tavs autiņš tikai ražotāja akreditētos (lasi – visdārgākajos) servisos utt..

    20.11.2016 17:36
    Reply to  Tau

    Protams, ka būs šāds pakalpojums. Laika jautājums, kad tas notiks, bet esmu drošs, ka mēs vēl to piedzīvosim. Cenas noteikti arī būs dažādas. Jo vairāk bez naudas gribēsi atdot savus datus/zināšanas, jo lētāks būs brauciens.

    x
    20.11.2016 12:32

    Tā arī nesapratu no raksta, vai īpašnieks saņem lietošanā citu auto, kamēr viņa volvo atrodas attālinātajā lokācijā (lai kas tas arī nebūtu). Ja auto ir privātīpašumā, tas var izskatīties pēc ekstras, bet ja abonē auto – pašsaprotami un neapspriežami.

    20.11.2016 12:54
    Reply to  x

    Nē, degvielu pieved klāt, bet mazgāt un uz servisu aizved pašu auto.

    x
    20.11.2016 13:21

    Nu, lai ved klāt, ja kannas tīras un lejot no tām neko nepieraus klāt.
    Bet kamēr auto servisā, tak vajag dot citu auto, lai nav jādiebj uz trolejbusu vai jāsēž taksī ar vadātāju, kuram es negribu rādīt ka pa ceļam no darba iebraucu uz silto apspriedi. Saprotams, ka var būt divi tarifi – ar un bez aizstājošā auto, bet ja jau sākāt visu jezgu, tad lūdzu dariet kā nākas.

    20.11.2016 14:04
    Reply to  x

    Kādos apstākļos un kaktu kantoros uzpildi savu auto, ja nāk prātā tādas domas par kannām?

    x
    20.11.2016 15:23

    Jā jau jā, es uzreiz neiedomājos ka volvo braukās apkārt ar pārvietojamo uzpildes auto, aptuveni kā lidostās – tikai mazāku.

    Arī samērā nejēdzīgi, tāda aizņemto jeb drīzāk, neorganizēto frīku padarīšana. Būtībā jau degvielas piegāde uz mājām vai biroja stāvvietu – uz ielas neviens neļaus to darīt un arī vietas nebūs. Jautājums, vai ugunsdrošības normas vispār ļauj pildīt degvielu kur iegribās.

    Smalki būtu, ja uztaisītu sistēmu, kas uzpildītu stāvvietā stāvošus auto – no apakšas, bez braukājošas benzīnkannas. Ar elektrību tas viss būs iespējamāks un gribās domāt, arī drošāks.

    20.11.2016 17:36
    Reply to  x

    Atver saiti Avota sadaļā (zem raksta) un tur Volvo lapā ir video, kur degvielu tik tiešām pieved ar speciālu auto.

    x
    20.11.2016 17:42

    volvo lapā ir flash video, sasodītie viduslaiki…un šitie stāsta, ka viņi ir inovatori?

    20.11.2016 17:43
    Reply to  x

    Jā, šiem vēl ir kur augt un attīstīties! :)

    x
    20.11.2016 18:02

    kam tad nav, ja nu tikai ladai )

    P.
    20.11.2016 13:53

    Kaut kāds pagājušais gadsimts – nesaprotu, priekš kam tās visas viedās tehnoloģijas? Kāda vēl tur aplikācija un manuāla izsaukšana?
    Volvo gan jau tāpat spēj sūtīt GPS koordinātas savam ražotājam – nu tad lai sūta arī pie reizes degvielas līmeni bākā. Kad bendža draud beigties, serviss pēc GPS paši tevi pārķer, ielej bākā degvielu un tev nav jāsmērē savi zīda cimdiņi.
    Ja Volvo nav uz to spējīgs, – lai padod ziņu Googlei vai Apple – viņiem nebūs itin nekādu problēmu izanalizēt lietotāja paradumus un prognozēt atrašanās vietu.

    20.11.2016 14:02
    Reply to  P.

    Tas laikam tāpēc, lai saimnieks justos kā situācijas pavēlnieks :)

    P.
    21.11.2016 00:37

    Es to ironiski biju domājis.

    Bet realitātē kruta būtu, ja pati mašīna zinātu “savējos DUS” un auto prastu inteliģenti (pēc vajadzības) pa ceļam padot ziņu, sak, “Reku pēc 200m būs tavējais DUS, – īstais laiks uzpildīties”. Senāk atsevišķos DUS bija darbinieki, kas palīdzēja uzpildīties, taču tāpat bija jākāpj ārā samaksāt.

    Bet principā tāds serviss atsevišķos DUS varētu būt – tipa iebrauc, apstājies, tev uzpilda degvielu – un neizkāpjot brauc tālāk. Nauda tiek noskaitīta no kartes vai caur maksājumu aplikāciju. Nekādu rindu, nekādu gaidīšanu uz hotdogu pircējiem.

    x
    21.11.2016 09:16
    Reply to  P.

    f1 ātrā uzpilde ir saprotama, bet vidējam biroja planktonam ar plakani nosēdētu pakaļu un saspiestu mugurkaulu tā izkāpšana dusā ir papildus bonusiņš.
    drīz jau kā wall-e visi šļūks pa lentu un sūks uzturvielu kokteiļus.

    21.11.2016 09:41
    Reply to  x

    Sāksim ar to, ka “vidējais biroja planktons” tādus auto nemaz nevar atļauties. Un tiem, kas var laiks tiešām ir ierobežots, lai to tērētu visādiem liekiem manevriem.

    x
    21.11.2016 10:19

    tiem, kam naudas vairāk kā laika, mēdz būt vadītājs, kas bez vadāšanas un uzpildīšanās veic arī visus pārējos pienākumus pret auto – TA, apkopes, remonti, utt.
    Tāpēc diez vai degvielas pievešana kardināli risina šo cilvēku vajadzības. Tiem jāgaida robotizētie auto, kas tiem ļaus gan braucot nodarboties ar svarīgākām lietām, gan netērēties vadītājam.

    21.11.2016 10:21
    Reply to  x

    Savs šoferis jau krietni svarīgākiem pipariem.

    x
    21.11.2016 10:40

    ok, protams.
    man gan izskatās, ka tiem, kuri taupa laiku, bet paši sevi ved, tomēr diez vai šausmīgi iegūs no degvielas uzpildes neveikšanas – iebraukšana DUS nozīmē arī ko citu bez degvielas, piem. dzērienu un/vai tualeti.

    manā sapratnē vajadzētu dot iespēju pašam nekāpt un nepildīt degvielu (jā, stāv cilvēks un bāž šļauku, kamēr šis posms nav robotizēts) un maksāt negaidot rindā (turpat sēžot auto samaksāt viesmīļa atnestā terminālī vai savā telefonā). Visa kavēšanās DUSos ir tik tāpēc, ka maksāšana par degvielu ir vienā rindā ar desiņēdājiem un kafijotājiem (vienkāršot nafig), nu un kaut kas jāizdomā ar tualetēm, lai nev jāstāv rindā ar sakrustotām kājām. Piem. bezmaksas kabīne ja vari pagaidīt un maksas kabīne, kurā ar ļoti lielu varbūtību var tikt negaidot.

    Janis
    21.11.2016 18:01
    Reply to  x

    Hotdog un kafijas bodēm nav ne vainas, ja nepatīk gaidīt maksā taču uzreiz iepildot degvielu, Neste, Statoil uc. Tas ka cilvēki kaut, ko raustās un nemaksā uz vietas ir pavisam cits stāsts…
    Man piemēram garšo kafija, ari hotdogi un maizītes, galīgi neinteresē, ka kāds nevar samaksāt ar karti pie sūkņa un tāpēc “velkas” iekšā gaida uz visu rindu un tāpat samaksā ar karti :D

    Bet par tualetēm gan Tev pilnīgi piekrītu, tik to norēķināšanos vajadzētu ar karti, nevis kaut, kādu monētu mešanu.

    Daris
    20.11.2016 20:13

    Eloji, blina, nevar ne bendžu ieliet. Un morloki beigās šos apēdīs:)
    Šķiet, Herberta Velsa grāmatas “Laikā mašīna” paredzējumi galu galā piepildīsies.

    Niks
    20.11.2016 22:22

    Skatijos, kā patreizējais volvo on kall darbojas Zviedru kolēģim
    Mašīna atsūta epastu – vai gadijumā nav tā, ka esi aizmirsis logu vaļā ? :)
    Vai arī atmeilo mēneša beigās maršruta lapas, kuras SWE VIDs pieņem un akceptē. Gribēju savam vaunajam vāģim to sistēmu. Diemžēl Āfrikā un Latvijā “šis pakalpojums jum nav pieejams”

    GundarsBarons
    20.11.2016 22:40

    Tātad vadāt katrai mašīnai benzīnu nopakaļ ir ekoloģiski? Nez, man benzīna uzpilde aizņem 4minūtes pa ceļam uz darbu izbraucot caur tanku. Pat 50m liekus nenobraucu. Diez ko tādu tie rokfelleri dzīvē dara, ka 4-5minūtes viņu dārgā laika nedrīkst iztērēt uzpildei? Liekas, ka tālāk jau vairāk nav kur. Visi tik aizņemti, visam servisus vajag kas viņu vietā izdara to un to. Bet paskaties apkārt un redzi, ka šie paši tik aizņemtie dirn soctīklos, laiski dzer kafiju darbadienas vidū kādā centra kafejnīcā, filozofē par dzīvi ar tādiem pašiem dīkdieņiem.

    x
    21.11.2016 00:15
    Reply to  GundarsBarons

    ekoloģiski ir mīt pedāļus (videi, ne pašam minējam kas braucot gar sastrēgumiem daiļi sarijas atgāzes), bet volvo nav par ekoloģiju bet par ērtībām.

    P.
    21.11.2016 00:42
    Reply to  GundarsBarons

    Jā, smieklīgi ir. Var jau sameklēt situācijas, kur tas ir noderīgi. Piemēram, ja strādā kaut kur pašā Rīgas centrā un ir beigusies bendža – Centrā DUS nav un līdz tiem tikt sastrēgumu stundās ir pagrūti.

    Atis
    21.11.2016 12:11
    Reply to  GundarsBarons

    Sastrēgumu laikā ASV lielpilsētās var nākties pietiekoši ilgi stāvēt rindā uz uzpildi. Turklāt, manuprāt, ASV uzpildes laiki ir garāki, jo ļoti maz tankos atļauta pēcapmaksa, izņemot, ja ar karti maksā pie automāta, bet ne pārāk daudzi to izmanto. Vispirms ieiet un samaksā, uzpilda, tad iet pakaļ atlikumam.

    Janis
    21.11.2016 18:05
    Reply to  GundarsBarons

    Nu kā Tu nesaproti, Volvo tā ir iespēja nopelnīt, un kādam citam tā ir iespēja atšķirties, skaidrs, ka tas “panesīsies”…

    Da labi jokoju :D es personīgi neesmu nekad tā īsti aizdomājies par šo visu, bet droši vien ir cilvēki kuriem tas ir nu ļoti nepieciešams :)

    21.11.2016 10:12

    Paliec Vācijā uz bāņa bez degvielas un arī tev pievedīs par 10 eur litrā.

    Reklāma