Google Chrome tīmekļa pārlūks jau no nākamā gada sākuma grasās cīnīties ar tām mājaslapām, kas vēl arvien ignorē šifrēšanu. Chrome pārlūka 56. versija iznāks janvārī, tajā būs iebūvēts brīdinājums par jebkura veida pieteikšanos, kad netiek izmantota šifrēšana.
Blakus lapas adresei parādīsies neliels, sarkans brīdinājums, kas ļaus izvairīties no paroļu vadīšanas nedrošās tīmekļa lapās. Tiesa, jau šobrīd mājaslapas bez HTTPS Chrome pārlūkā tiek atzīmētas ar pelēku izsaukuma zīmi, kamēr drošās lapas – ar zaļu atslēdziņu.
Google Chrome ir populārākais tīmekļa pārlūks, tāpēc tas var uzņemties dažādus visai kliedzošus jaunievedumus. Chrome pārlūks uzsāka bloķēt Flash jau šomēnes. Pagaidām Chrome pārlūka iestatījumos katrs pats varēs Flash atkal aktivizēt. Google ilgāku laiku mudinājusi reklāmdevējus pāriet uz HTML5, turklāt 2017. gada janvārī Google Display Network un DoubleClick Digital Marketing (faktiski visas reklāmas, kas tiek demonstrētas Google reklāmu platformā) pilnībā pāries uz HTML5. Jau šī gada vidū Google ieviesa dažādus Flash reklāmu ierobežojumus, bet 2017. gada 2. janvārī Flash tehnoloģija vairs vispār nebūs atļauta Google reklāmu platformā. Google uzsākusi reklāmdevējiem piedāvāt dažādas apmācības, lai varētu vienkāršoti atteikties no Flash.
kaut kāds sviests. Pagājušogad paklausīju baumām par https un uzliku uzņēmuma lapai. Rezultātā organiskajos meklējumos zaudēju visas pozīcijas. Pagaidīju pāris mēnešus un noņēmu pēc nedēļas viss sakārtojās atpakaļ.
Ja pareizi novirza ar redirektiem, tad pozīcijas netiek zaudētas. Vispār SSL ir viens no 200 google algoritmu kritēriju plusiem.
Ko tik neteiksi viens no 200 :) Iedomājies ka visas saites bija pareizi redirektētas. Es vispaŗ biju fanātiķis un man patika spēlēties ar google pagespeed insights. Visām paša lapām ir izpildītds viss līdz pēdējam komatam ko prasa google un visur ir 100/100 Palasi google tad redzēsi. Te pat moz.com https://plus.google.com/u/0/+RandFishkin/posts/duVAnCN4mbN sūdzējās ka zaudēja pozīcijas un tikai pusgada griezumā atguvās. ja ir pacietība gaidīt pusgadu tad ok
Identiski apmēram tajā pašā laikā (apmēram pirms gada) vienai lapai tika pāriets uz HTTPS un SEO pozīcijas netika “zaudētas”. Ne vairāk, kā -5% ietvaros trafiku un klikšķu ziņā ieguva +5%.
Runājot par moz – ieskaties sevis dotajā linkā, 2014. gada oktobris, novembris. Moz bija dramatiski ko izmainījis, ka zaudēja ~15% trafika?
Jāskatās ilgtermiņā, ja zaudē ~10% trafiku pus gadu, bet pēc tam iegūsti 15%?
Kā redzams, gribot negribot “jāizpilda” google prasības :)
Principā uzņēmējs pats noraustijās. Es jau nesaku ka neatgūsies, Bet ja ir onlinebussines kas ienes klientus ej nu pierunā gaidīt…