Web Analytics
More
    Reklāma

    Didi iegādājas Uber Ķīnas divīziju, saglabās Uber zīmolu

    Jaunākie raksti

    Ķīnas Didi Chuxing, kas ir Uber un Lyft taksometru pakalpojumu tiešs konkurents, ir iegādājies Uber Ķīnas divīziju par 35 miljardiem dolāru. Pagaidām Didi un Uber Ķīnā saglabās abus zīmolus, bet īpašnieks būs viens. Didi apvienos uzņēmumu vadību un tehnoloģijas, lai samazinātu izmaksas.

    Uber un Didi ir Ķīnā investējuši vairākus miljardus dolāru, bet pagaidām neviens no uzņēmumiem nav sācis pietiekami pelnīt, lai investīcijas pārskatāmā nākotnē atmaksātos. Uber un Didi kopējā vērtība Ķīnā būs ap 35 miljardiem dolāru.

    Reklāma

    Didi apgalvo, ka uzņēmums ir piesaistījis 15 miljonus taksometru šoferus visā Ķīnā, tie apkalpojot 300 miljonus braucienu mēnesī visā Ķīnas teritorijā. Baumas norāda, ka Uber Ķīnā pēdējā gada laikā investējis vismaz miljardu dolāru, ko analītiķi uzskatītu par vējā izmestu naudu. Tiek pieļauts, ka līdzīgas summas Uber Ķīnā zaudēja arī iepriekšējos gados.

    Šobrīd zināms, ka pirkuma rezultātā Didi izveidotājs Cheng Wei iegūs vietu Uber valdē, kamēr Uber vadītājs Travis Kalanick strādās arī Didi Chuxing valdē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Igors
    02.08.2016 14:49

    Raksts nepareizi iztulkots. Uber netika iegādats par 35 milj. Tā ir jauna biznesa vērtība, kurā Uber būs ap 6%

    Reklāma