Web Analytics
More
    Reklāma

    Mercedes izziņo pasaulē pirmo elektrisko, pilsētām paredzēto kravas auto

    Jaunākie raksti

    Arvien plašāks Eiropas autoražotāju loks pievēršas elektro automobīļu izveidei. Pavisam nesen Porsche paziņoja par elektriskā konceptauto ieviešanu dzīvē un elektro auto jomas speciālistu pieņemšanu darbā. Mercedes-Benz ir tikko izziņojis Urban eTruck smago automašīnu, ko darbinās elektrodzinēji.

    Pagaidām Mercedes-Benz Urban eTruck būtu uzskatāms par konceptu, tomēr automašīna ir parādīta darbībā, apsteidzot elektro auto industrijas gigantu Tesla, kas arī vēlas uzsākt lielāka izmēra elektrisko automašīnu ražošanu.

    Mercedes-Benz Urban eTruck ar vienu uzlādi spēs nobraukt 200 kilometrus, kas pilsētai varētu būt pietiekami. Protams, 200 kilometrus Urban eTruck nobrauc ar visu kravu. Diemžēl elektriskās smagās automašīnas masveidā uz ceļiem varētu nonākt vien pēc 2020. gada. Mercedes-Benz norādījis, ka pagaidām mašīnām paredzētie akumulatori ir pārāk dārgi, uzņēmums lēš, ka līdz Urban eTruck iznākšanai akumulatoru tehnoloģijas uzlabosies un to cenas kritīs vismaz 2.5 reizes.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    10 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kaspars Vjaksa
    29.07.2016 14:43

    savā laikā īsti neiebraucu kāpēc piemēram tādas firmas kā google vai apple domā iesaistīties autonomā auto izstrādē, bet pieleca – kamēr auto brauc viņi vēlās lai tu skaties un lieto viņu piedāvāto kontentu!

    as
    29.07.2016 14:43

    Man tikai nav skaidrs:
    1.kāpēc EU visi smagie ir šādas formas, kur motors zem kabīnes, bet ASV visiem motori ir priekšā pirms kabīnes?
    2.un otrkārt man nav skaidrs, vai tiešām šī forma ir aerodinamiska? Tas klucis stumj tik daudz gaisa ar savu plakano sienu,ka prasās kāds gaisa šķēlēja trijstūris priekšā.

    29.07.2016 15:41
    Reply to  as

    Es pieļauju, ka tas varētu būt saistīts ar max pieļaujamo garumu kopā ar visu velkamo kasti. Konteinerim ir konteinera forma, to tāpat daudz neizmainīs un gaisu kāda detaļa stums jebkurā gadījumā.

    Austrālijā jau laikam viņi spēlē vilcieniņos, mums tā nedrīkst.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Road_train

    Andish Gonzalez
    29.07.2016 15:58
    Reply to  Artis Abols

    Artim taisnība.
    Tas tieši ir saistīts ar maksimālo garumu, kas pie mums ir pieļaujams.
    Kas attiecas uz airodinamiku, tas AS kļūdās, jo tā “taisnā siena” ļoti labi tiek galā ar gaisa plūsmas novadīšanu. Un kas ir pats interesantākais.. Trijstūris protams novadīs gaisa plūsmu labāk, bet vēl labāk to novadīs vnk plāksnes tipa objekts. ;)

    as
    29.07.2016 14:46

    Bet visādi citādi – apsveicami, ka industriālais sektors domā ne tikai saļarkas virzienā, bet arī gāzes un elektrības

    Oskars
    29.07.2016 17:25

    No USA dzīvojošo krievu emigrantu tālbraucēju teiktā . Tur emigranti no eiropas , austrumeiropas baruc ar taisnpurna fūrēm . Orģinālie amīši ar izvirzītām . Arī volvo ražo arī ar izvirzīto . No drošibas noteikti izvirzītā labāk . Gaisa pretestības ,laikam arī , bet pie fūru ātruma tas nav tik būtiski . Par likumdošanu atiecībā uz garumu nezinu , bet ļoti ticami

    Janis
    29.07.2016 18:50
    Reply to  Oskars

    Tas vnk ir saistīts ar likumdošanu…

    deMarco
    30.07.2016 09:21

    Pamatā tas ir laika ir likumdošanas dēļ, bet drošība (vadītājam) labāka būs amīšu gadījumā, bet apkārtējiem – eiropiešu gadījumā, jo taisnajām sienām ir daudz labāka pārskatāmība. Amīšu fūrēm priekšā veidojas liela aklā zona.

    Fūrists
    30.07.2016 18:31

    ASV ir cita ceļu infrastruktūra, ceļi ir taisni, plati, un citi ātrumi! Ar garo purnu vienkārši eiropa nav izbraucama ar saviem šaurajiem celiņiem.

    KKTK
    31.07.2016 21:21

    Nez cik kW šitam KERS saražos pie sarkanā ar kravu bremzējot :o

    Reklāma