Spotify ir uzsācis pārdot trešajām pusēm visai satraucošu informācijas apjomu. Par tavu iemīļotāko mūziku, “pleilistēm” un pat vecumu var uzzināt ne tikai ģimenes locekļi. Spotify visu informāciju nodos reklāmdevējiem, lai tie varētu veidot tavam mūzikas stilam atbilstošas reklāmas.
Reklāmdevējiem būs pieejama informācija par 70 miljoniem lietotāju no 50 pasaules valstīm, kuri mūzikas straumēšanas servisu izmanto bez maksas.
Sagaidāms, ka bezmaksas lietotājiem ik pa laikam nāksies noklausīties tikai viņiem paredzētu 15 līdz 30 sekundes garu reklāmu. Vēl viens lielisks atgādinājums, ka tava informācija nekur nav drošībā. Protams, vari sākt izmantot kādu no Spotify maksas plāniem un justies nedaudz aizsargātāks.
“Informāciju par Tavām pleilistēm”? Nopietni?
#breaking_news :D
aha, reklāmdevēji aizgrābti studē klausītāju plejlistes…nu kamōn, jums cenšas nezāģēt nervus ar pilnīgi neinteresējošām reklāmām, bet jūs tur atradāt cilvēktiesību pārkāpumus.
Jebkura nepieprasītas informācijas uzspiešana, ja vien tā nav saistīta ar cilvēku drošību, ir cilvēktiesību pārkāpums.
piekrītu tev.
bet kā tad sanāk, vai bezmaksas spotify konts gadījumā arī nav pārkāpums?
Kāpēc? Tu taču pats izveido to kontu un piekrīti tām reklāmām. Kašķis te ir par to, ka tavu informāciju būtībā bez tavas piekrišanas izmanto trešās personas.
visos ineta resursos, kur kautko var saņemt par velti, ToU maziem burtiem ir rakstīts ka tu piekrīti nodot savu info apstrādei trešajai pusei. Tak piekrītot kukija saņemšanai, būtībā notiek tas pats.
> Jebkura nepieprasītas informācijas uzspiešana, ja vien tā nav saistīta ar cilvēku drošību, ir cilvēktiesību pārkāpums.
nopietni? dod prooflinku.
Palasi Vispārējo cilvēktiesību deklarāciju un ieslēdz pats savas smadzenes.
viens no likumdošanas pamatiem – kas nav aizliegts, ir atļauts. tā kā tev ir izvēles iespēja klausīties vai neklausīties skanošo reklāmu, tad uzspiešanas fakta nav.
‘Kas nav aizliegts, ir atļauts’ noteikti nav viens no likumdošanas pamatiem. Tas ir teiciens (paruna, sakāmvārds), kas tiek izmantots privāttiesību sfērā (privāttiesiskajās attiecībās) un kas nav korekts.
Nepareizi. Es varu aizvērt acis un neskatīties kaut ko, bet dzirdi izslēgt es nevaru. Tieši audioreklāmas ir viens no visrupjākiem uzspiešanas veidiem. Cits rupjākais veids ir tas, kas neatgriezeniski atņem mūsu laiku un traucē uztvert pieprasīto materiālu – pirmām kārtām, TV reklāmas, kas vispār būtu pieļaujamas tikai privātajos bezmaksas kanālos. Pats strādā reklāmas nozarē? Tādus jāsit, kamēr vēl maziņi.
tevi kāds spiež ar varu klausīties radio un blenzt TV? man, piemēram, mājās ir klusums. un Spotify kā reizi maksas versijā reklāmu nav.
ps. reklāmas nozarē nestrādāju, laboju prīmusus.