Prezentējot jauno i20 Active, Hyundai paplašina savu piedāvājumu B segmentā ar pievilcīgu, dinamisku un funkcionālu pilsētas krosovera modeli. Lai arī jaunais modelis ir veidots uz Latvijas Gada Auto 2016 – Hyundai i20 piecdurvju hečbeka bāzes, saglabājot tā ietilpību, komfortu un kvalitāti, vairāk nekā 50% no tā virsbūves detaļām ir unikālas.
Lai piešķirtu i20 Active krosoveram raksturīgu stāju, balstiekārtas regulējumu izmaiņas paaugstina i20 Active virsbūvi par 20 mm, salīdzinot ar i20 piecdurvju hečbeku. Ir paaugstināta arī sēdpozīcija, vadītājs salonā atrodas augstāk. Tas padara iekāpšanu un izkāpšanu ērtāku, kā arī nodrošina labāku pārredzamību braukšanas laikā. i20 Active piedzīvojumu meklētāja garu uzsver unikālais priekšējais un aizmugurējais buferis ar integrētiem apakšas aizsargiem, kas nodrošina papildu aizsardzību, pārvietojoties vietās, kur ceļa segums nav ideāls. Priekšējā un aizmugurējā buferī ir integrēti apaļi miglas lukturi, bet ekskluzīvs aizmugures spoileris izceļ i20 Active sportiskumu. Salonā baudīsiet jau no i20 piecdurvju hečbeka pazīstamo ietilpību, komfortu un kvalitāti ar papildu ergonomiku.
Dinamisko ārieni vēl vairāk izceļ izteiksmīgie sānu moldingi un apdare, kas ir pieskaņota riteņu arku moldingiem. Uz jumta atrodas bagāžas sliežu komplekts sudraba krāsā, kas ne tikai atbilst krosovera ārienei, bet ir arī praktisks. Citas detaļas, kas atšķir i20 Active no tā radiniekiem, ir apgriezts Hyundai raksturīgais priekšējais sešstūra formas režģis spīdīgi melnā krāsā ar hroma ietvaru, degvielas uzpildes vāciņš ar sudraba krāsas apdari un jauna dizaina 17 collu diski.
i20 Active piesaista uzmanību ar pamanāmo un pārliecinošo pilsētas apvidus auto dizainu. Tā pievilcīgums neaprobežojas ar lielisku dizainu, jo tas piedāvā arī izskatam atbilstošu veiktspēju. i20 Active Latvijas tirgum būs pieejams ar divu veidu benzīna dzinējiem. Ar jauno, ekonomisko 1,0 litru T-GDI dzinēju komplektā ar mehānisko ātrumkārbu, kas attīsta 100 ZS jaudu pie 4500 apgr./min un 172 Nm griezes momentu pie 1500–4000 apgr./min un piedāvā 4,6 l/100 km degvielas patēriņu un tikai 99 g/km CO2 izmešus. Savukārt versija ar automātisko ātrumkārbu tiks komplektēta ar 1.4 litru MPi dzinēju, kas attīsta 100 ZS jaudu pie 6000 apgr./min un 134 Nm maksimālo griezes momentu pie 3500 apgr./min.
Jaunā i20 Active dinamiskais dizains un krosovera funkcijas piesaista jaunus pilsētniekus ar aktīvu dzīvesveidu. Paaugstināta virsbūve un unikāli dizaina elementi demonstrē automobiļa piedzīvojumu meklētāja garu, nezaudējot ietilpību un komfortu, ko piedāvā i20 piecdurvju modelis. Līdz ar jaunā i20 Active krosovera ienākšanu Hyundai saimē, autoražotājs ir atjauninājis pilnīgi visu krosoveru un apvidus automobiļu modeļu klāstu, kāds Hyundai jebkad ir bijis Eiropas tirgū.
Latvijā jaunais Hyundai i20 Active būs apskatāms augusta sākumā pie Hyundai oficiālā dīlera Skandi Motors. Hyundai i20 Active debitēs tirgū ar īpaši izdevīgu iepazīšanās piedāvājumu – krosoveris ar automātisko ātrumkārbu tiks piedāvāts par automašīnas ar mehānisko ātrumkārbas cenu – no 14 990 EUR.
Negribu neko nolikt, bet visi šie mazauto manuprāt der tikai vienai lietai.. Autonomai, kad esi devies ceļojumā piemēram uz kādu salu! Tad šie maziņie ir ideāli.
Iedomājies, ka esi uz salas ceļojumā visu laiku, un varēsi braukt te pat .?
Tepat raksta kopā, deģenerāt.
Mhm, es Kosas salā paņēmu uz nomu tādu mazu fiatiņu, ielēju šim 20 litrus, 4 dienās izbraukāju visu salu krustām, šķērsām un nevarēju konstatēt, ka benzīna rādītājs būtu kaut cik nokrities :)
Par rakstā minēto marku gan nezinu; kā lielāka tilpuma Hyundai ilggadīgs lietotājs mazliet fanoju par šo marku, bet par mazajiem esmu dzirdējis arī no pašiem dīleriem tādus, teiksim tā, piesardzīgus komentārus.
Nēe, auto ir ok, tikai… 4pakāpju automāts?
Tas tāpat kā savulaik ar megapikseļiem, vairāk = labāk! Vai ne? Jā, izskatās ka daži autoražotāji tiešām uz šo iziet un tautai ir radies iespaids ka automātiskās pārnesumkārbas krutumu mēra ātrumu skaitā. (nē, tas nav konkrēti uz tevi vērsts, tas vispārīgi).
Vienīgais ieguvums no lielā pārnesumu skaita ir nelielā degvielas ekonomija. Bet ja auto ir aprīkots ar parastu (bezturbo) benzīna dzinēju, tad tam ir pietiekoši liels efektīvo apgriezienu diapazons un var itin labi iztikt arī ar 4 pārnesumiem. Galvenais lai 4tais (pēdējais pārnesums) ir ar pietiekoši lielu pārnesuma attiecību. esmu daudz atbraukājis ar 4pakāpju automātu un nav ne vainas. Attiecīgi pats paātrinājums vairāk līdzīgs manuālajai – ar lielāku apgriezienu kāpināšanu un retāku parslēgšanos.
Vēl viena lieta – ja auto ražo ražotājs kas tiešām māk būvēt labas pārnesumkārbas, kuras slēdzas nemanāmi un kalpo vismaz 300k tad jā – tad nav slikti ja ir 8 un vairāk pārnesumi. Bet ja tas ir mazais budžeta auto, tad labāk lai tam ir vienkāršāks automāts – kā šajā gadījumā. Citādi tev paātrinoties būs nevis 3 noraustīšanās, bet 7!
Nekad, nekad vairs neņemšu nomā mazlitrāžas Hyundai! Krētā paņēmu Hyundai Accent ar 1 litra motoru, jo domāju, ka būs ekonomisks, bet tik rūgti maldījos. Tas auto kalnā nevelk, aizmugurē pat fūre midžina, lai laiž garām. Degvielu rij spaiņiem ~13 litri uz 100/km, un no kalna lejā iet ātrāk, ja ieliek neitrālajā, nevis, ja stāv 5tajā robā, jo kārba ir šausmīgi īsa un braucot lejā no kalna ar 5to uzvedas tāpat, kā normālam auto iemetot 3ajā robā. Visiem iesaku izvēlēties nomā dīzeli, jo ar to var braukt pieklājīgi un kalnos viņš neģībst un patēriņš nekad nebūs tik milzīgs, kā mazlitrāžas benzīnam.
Kādēļ uzreiz neņēmi dīzeli, vai lielākā tilpuma bundzinieku?
Krētā man nomā teica, ka dīzeļu nav dēļ kaut kāda regulējuma, kas dīzeļus ļauj iegādāties tikai fermeriem un apgādes transportam, visiem pērējiem ekoloģijas vārdā esot jābrauc ar benzīnu!
Taisnība, ļoti daudzās autonomās nav dīzeļu, it sevišķi starp mazajiem, lētajiem auto. Nomas firmai jau neinteresē cik degvielas notērēs iznomātājs, viņiem ir svarīgi ka pats auto ir lētāks un vienkāršāks uzturēšanā.
Tas, ka mazi (vai jebkādi citi) benzīna dzinēji ir ekonomiski, ir mīts. Ekonomiju ir jāmeklē dīzeļos un tikai.
Fiziku protams nepiemānīsi un benzīns nebūs tik ekonomisks kā dīzelis. Tomēr, benzīnnieks apvienojumā ar hibrīda sistēmām var panākt, ka pilsētā pat dīzelis tiek pārspēts. Tas ir ceļš ko iet Toyota, kas ir atteikusies no dīzeļa dzinēju izstrādes, jo neredz dīzelim nākotni un koncentrējas uz saviem hibrīdiem, bet dīzeļa faniem piedāvā BMW dīzeļus.
Nu, nu..pirms nepilna gada biju Zviedrijā noīrējis i20 (pie tam man īres kompānija to atveda pa taisno no salona :D) benzīns, precīzi neatceros, bet kaut kas starp 1.4-1.6l motoru. Nobraucu 6 nedēļu laika ap 10 000km, vidējais patēriņš 6.3l/100. Jā, daudz šosejas, bet gana daudz izblandījos arī pa mežu grantenēm, pilsētām un gana daudz laika pavadīju vienkārši sildoties rūcošā auto.. Ekonomēt i nemēģināju, jo degvielu sponsorēja darbs.
Nepalika man tās siltākās atmiņas par auto, ļoti daudz var just, ka “lētais gals”, bet par ekonomiju gan nesūdzētos :)
Par konkrēto krosoveru aktīviem cilvekiem gan negribu izteikties..
Aktīvs cilvēks grib 2 lietas:
*ietilpību, kaut kādam ekipējumam
*iespēju ar auto doties kaut kur pie dabas
Parastajam i20 ir grūti kāju zem sliekšņa pabāst, Zviedrijā vairākas reizes stājos, lai skatītos vai no kartera eļļa netek. Nedomāju, ka tie 2cm kaut ko kritiski maina, lai es kā aktīvs cilvēks izvēlētos tādu auto
6.3l/100 km nav nekāda pārākā ekonomija, ja labie dīzeļu piemēri spēj iebraukt arī <5l/100 km.
“Labie” dīzeļi jā, bet jāsalīdzina jau par parastu budžetnieku..
O, ir jau par litru vairāk, bet nav jau arī gluzi 13l/100
Kā ar V8 un gāzi? :D
Jā, es arī iesmīnēju par to “aktīviem cilvēkiem” :)
A varbūt domāts tā, ka aktīvs cilvēks ir sportiski aktīvs un pamatā laiku velta sportiskām aktivitātēm, uz darbu dodas ar velo, vai kājām, u.t.t. līdz ar ko šis auto viņam ir tikai kā pārvietošanās līdzeklis no punkta A uz punktu B kad nav citu iespēju…
Manuprāt īstais auto aktīviem cilvēkiem ir Subaru Outback, XV vai Forester.
Vot, vot..man ar tādi autiņi vairāk asociējas ar aktīvismu :)
Nu tad jau drīzāk Suzuki Grand Vitara (bet laikam jauno vairs nav), lētāks par subaru, labāks bezceļos par subaru, plīst mazāk par subaru, un protams tik pat nekvalitatīvs, kā subaru, ok subaru salons labāk nostrādāts, bet visticamāk pēc garantijas beigām jau būs norūsējis :D
Ir arī jaunā Vitāriņa. Prasts kā bobiks. Foresterā foršāk būt, bet, jā, par to maksāsim krietni vairāk.
Jaunā laikam vairs nav tik laba bez ceļos, un varbūt lūzt arī vairāk.
Tas, ka prasta, tas gan tiesa :/ toties maksā krietni/krietni lētāk, un tehniskā uzticamība (manuprāt) labāka (droši vien dēļ vienkāršības).
Man šķiet, ka Vitara ir vairāk bezceļiem, bet Subāri ceļiem
Aktīvs cilvēks jau nenozīmē, ka uzreiz jārauj nost no ceļa, bet gan visbiežāk to, ka jānokļūst līdz punktam B arī pa meža un ne tik labiem ceļiem
Itkā jā, laikam jau visvairāk atkarīgs no tā, kādas ir cilvēka aktivitātes. Jo neaizmirstam vienu – ar bobiku var braukt arī pa šoseju, bet ar limo pa bez ceļiem gan diezko nesanāks.
Kopumā protams Subaru ir daudz modernāks, ērtāks auto utt. Grand Vitara jau krietni prastāks, plus vel vienmēr būs cilvēki kas apsmies par to, ka tas ir Suzuki :D
Lūk, bariņš smaidīgu Vitāriņu :)
Nu jā, diezgan nesimpātiskas :/
Jeb, tas, ko es gribu pateikt, ka pilsētā un uz šosejas ar bobi zūd komforts, ko subāri tomēr saglabā līmenī
Jā, Forester un Outback ir par kārtu komfortablāki auto nekā Vitara.
Nesenajā Audi A3 apskatā http://kursors.lv/2016/07/15/kursors-izmegina-atjaunoto-audi-a3/ tavs kolēģis ļoti lielīja benzīna dzinēja ekonomiskumu.
Lielīja, jo gaidīja, ka dzinējs būs rijīgāks.
Ko Tu domāji ar vārdu ekonomiski? Degvielas, vai naudas izteiksmē?
Atsevišķos gadījumos benzīna dzinēja auto, uz kopējo izmaksu fona sanāk ekonomiskās par auto ar dīzeļdzinēju!
Un protams neaizmirsti par “gazificēšanu”
Mana pieredze ar gazificēšanu ir ar dalītām jūtām. Pirmais mēnesis šķiet kruta, kad iebrauc tankā un samaksā smieklu naudu. Bet kad sistēma nojūdzas un tev jāgaida mēnesi rindā, kamēr tiksi uz garantijas remontu nav forši. Tad ja vēl to iekārtu taisa pa lēto un vienkārši iemet motortelpā kā čūsku midzeni, tā ka netiek nekam normāli klāt, tad vēl jāmaksā par iekārtas demontāžu un montāžu lai nomainītu kaut vai to pašu zobsiksnu. Pēc tam tas viss piegriežās un tu aizbrauc jau uz citu gāzes servisu samaksā naudu, lai izmet čūsku midzeni un ieliek iekārtu pa kruto, sapārojot visu provodku ar oriģinālo. Beigās pat nezinātājs nepateiks ka ir iekārta un brauks arī labi, nerīstīsies un viss čiki piki. Bet tas līdz brīdim, kad uzpildīsi sliktas kvalitātes gāzi. Manā gadījumā pēc lukoila reduktors bija pilns ar metāla skaidām. Pārjaucu vienreiz, pārjaucu otrreiz, beigās tāpat uzliku jaunu. Pēc tam sāka mirt sprauslas viena pēc otras un spēj tik mainīt tās Barakudas.
Ja tev ir jaudīgs auto, kas rij zupu spaiņiem, tad nav cita varianta kā braukt ar to gāzi un mocīties. Mazliet labāk, ja esi nopircis jau auto ar Holandē liktu Vialle iekārtu, bet tās atkal neviens nemāk jēdzīgi apkopt.
Es nezinu kā lai to izskaidro..veiksme, servisu kvalitāte vai kas, bet te nu šis atgādina dīzeļštāstus, kad kādam nākas remotēt visu pēc kārtas(turbīnas, sūknis, sprauslas…)
Arī tas pats degvielas kvalitātes kritērijs..
A kāds lejās, kur tuvāk un brauc bēdu nezinot.
Barakudas jau skaitās ilgmūžīgās sprauslas. No savas pieredzes, sprauslas parasti maina visas reizē, nevis pa vienai. Un Holandes iekārtām reti kurš serviss pat aci piekritīs uzmest, kur nu vēl remontēt – zinu cilvēkus, kas pie pirmās problēmas nospļaujas un to vietā liek parastās Poļu vai Itāļu iekārtas
Nezinu, katram sava pieredze!
Tevis stāstītais izklausās vienkārši pēc “kapeikpišanas”
Kur problēma normāla servisā uzstādīt gāzes iekārtu?
Ne pats, ne paziņas, ne kolēģi neviens tā nav “jājies” ar gāzes iekārtu!
(protams ir gan apkopes gan remonti, taču to izmaksas ir smieklīgas un pielīdzināmas standarta auto apkopei)
Pieļauju, ka Tev bijusi darīšana ar vecu un nekvalitatīvu gāzes sistēmu + nemākulīgs meistars.
Hyundai/Kia ar 1,4-1,6. degvielas ekonomija jau ir ciešama, bet nav salīdzināma ar Renault 1,5 dīzeli, vai Ford un Nissan 1,6 litra dīzeļiem.
Ar to pašu Nissan Note 1,6 dīzeli pa spānijas bāni vilku uz 130km/h un kompis rādīja vidējo patēriņu 3,5 l uz 100km. Goda vārds priecājos kā mazs bērns, redzot šādus ciparus.
Ja skatāmies uz krosoverveidīgajiem, tad man tīri labi patīk jaunais toyota rav4 Hybrid. Rūpnīcas deklarētajos 5 litros uz 100 nu nekādi nevaru ierakstīties, bet 6,5 litri uz 100 ar to šķūni ir reāli.