Tiek ziņots, ka HTC grasās atdalīt viedtālruņu biznesu no strauji augošā virtuālās realitātes briļļu un aksesuāru biznesa. HTC Vive virtuālās realitātes briļļu izlaišana ir bijis viens no retajiem pēdējo gadu HTC zvaigžņu mirkļiem, un uzņēmums nevēlas ar vājiem viedtālruņu biznesa rādītājiem bijāt virtuālās realitātes brilles.
HTC norāda, ka HTC Vive virtuālās realitātes ierīču veidošanas atdalīšana ir stratēģiska. Uzņēmums grasās veidot aliansi, tās paspārnē tiks izstrādāta virtuālās realitātes ierīču ekosistēma.
Šanhajas Mobile World Congress tikko paziņots, ka HTC ar Vive zīmolu veidos virtuālās realitātes VR Venture Capital Alliance, lai atbalstītu ilgtermiņa nozares attīstību. VR Venture Capital Alliance jau esot piesaistīti 10 miljardi dolāru, kas paredzēti ilgtermiņa investīcijām virtuālās realitātes ekosistēmas attīstībai.
Iepriekš ziņojām, ka marta sākumā divu dienu laikā HTC akciju cenas uzlekušas par 20% un tas viss pateicoties HTC Vive virtuālo realitātes briļļu pārdošanas rezultātiem. Vēl februārī HTC paziņoja par zemākajiem ienākumiem uzņēmuma pastāvēšanas laikā. Ierīču pārdošana ienesusi vien 129 miljonus dolāru, un tā pat nav peļņa, bet ieņēmumi. HTC akciju cena uzlēca uzreiz pēc tam, kad uzņēmums spēja pirmajās 10 HTC Vive virtuālo realitātes briļļu iepriekšpasūtīšanas minūtēs saņemt 15 000 rezervācijas.