Šis gan ir noderīgi! Twitter ir izlaidis jaunu mobilo aplikāciju Engage, kas kalpo kā noderīgs palīgrīks cilvēkiem, kas aktīvi lieto šo saziņas servisu. Engage aplikācija pagaidām ir pieejama tikai iOS ierīcēm un to slavenības, kā arī citi aktīvi Twitter lietotāji var izmantot, lai labāk saprastu kāds saturs vislabāk “darbojas”. Proti, uz kādiem tvītiem, attēliem vai video cilvēki visvairāk reaģē atbildot, retvītojot, vai “laikojot” ziņu.
Diemžēl Engage neatradīsim kopējo ziņu plūsmu, jo aplikācija koncentrējas uz darbībām ar mums uzdotajiem jautājumiem, kā arī mūsu pašu veidoto saturu.
Lietotnes saturs ir sadalīts trīs kategorijās. Engage sadaļā mēs atradīsim informāciju par to kādi cilvēki mums ir sākuši sekot, kādos tvītos citi mūs ir pieminējuši un kā ar mums ir komunicējuši verificētie lietotāju konti. Understand sadaļā redzēsim statistikas informāciju par mūsu aktivitātēm un varēsim novērtēt, cik iesaistošu saturu esam radījuši pēdējā laikā. Savukārt, Posts sadaļa ļauj analizēt katra konkrēta tvīta (fotogrāfijas vai video) iesaistes līmeni.
Žēl, ka Engage pagaidām nav pieejams Android ierīcēm, jo joprojām nespēju nolikt skapī Huawei P9 un atgriezties pie iPhone, bet ar divām ierīcēm žonglēt nav diez ko ērti.
Starp citu, kā tu lieto Twitter? Lasi un atbildi no Twitter tīmekļa vietnes vai izmanto kādu datora/mobilo aplikāciju? Ja atbilde ir apstiprinoša, tad kādu? Es pats esmu pārliecināts paša Twitter oficiālās aplikācijas fans uz Android un iOS mobilajām ierīcēm, bet datorā gan izmantoju lielisko Tweetbot.
Slavenībām būs vēl viens iemesls arvien vairāk attālināties no realitātes.
Kāpēc? Definē kas ir realitāte.
Skatoties, ko raksta tikai viņiem un par viņiem, ar laiku par sevi radīsies viedoklis, kas ir atšķirīgs no tā, ko par viņiem domā patiesībā. Īpaši, ja blakus nebūs neviena, kas uz šo faktu norāda īpaši.
Jūties slavenība?
tak nes apakaļ uz LMT to aifonu… nafig zemē katru mēnesi nosviest pussimc rubļu?
Man Kristaps ir slavenība. “Kursorjomas” slavenība :) Kursorā iegriežos katru dienu. Katrā ziņā daudz biežāk, nekā RedTube.
kas ir redtube?
Ak naivais nesamaitātais jaunietis :D
Dildo atkarīgajiem twitterastiem?
Drīzāk noderīgs rīks tiem, kam svarīga analītika, lai saprastu kāds saturs “strādā” labāk. Tipiski tie ir uzņēmumu konti vai “slavenības”, kam Twitter ir nozīmīgs saziņas kanāls ar savu auditoriju.
Ķipa šis ir tam, lai Tu savu viedokli pakārtotu tam, kā patīk tautu masām pelēkajām un sāktu trendot? Nezinu vai tas ir tas kas vajadzīgs. Tad jau tādām kardašinām tik pašbildes ar pēcpusi jāliek un misija izpildīta….
very very wrong. ir daudz gītākas pēcpuses ko aplūkāt.
Protams, mīlīt, Kardašjanām ir jātvīto to, ko sagaida (un saprot) viņu auditorija. Tas ir bizness.