Web Analytics
More
    Reklāma

    6 atziņas pēc mēnesi ilgas Huawei P9 lietošanas

    Jaunākie raksti

    Daļa Kursora lasītāju mani uzskata par Apple fanboju, kaut es pats šādam apzīmējumam īsti piekrist nevaru. Ja runājam par gadžetiem, kuriem es dodu priekšroku, tad jāsaprot, ka to izvēli ietekmē divas brīžiem diametrāli pretējas vēlmes. No vienas puses, viedtālrunis un portatīvais dators ir mani darbarīki, kuriem jābūt maksimāli stabiliem un ērtiem. Jāatzīst, ka ērtumu gan lielā mērā nosaka pieradums. No otras puses, es nevēlos palaist garām iespēju iepazīt citas tehnoloģijas. Tāpēc ik pa laikam lieku skapī savu iPhone 6 Plus un metos attiecībās ar citu platformu ierīcēm.

    Tieši tādā ceļā pirms pāris mēnešiem kļuvu par visnotaļ apmierinātu toreiz pavisam jaunā Samsung Galaxy S7 edge lietotāju un kādu brīsniņu tā bija mana komunikācijas pamatierīce. Ar to telefonu viss tiešām bija labi un arī mūsu apskatā tas izpelnījās augstu novērtējumu. Pēc tam manās rokās nonāca jaunais Huawei P9 flagmanis. Jā, tas pats, kam tās divas Leica kameras. Kādu brīdi uz šo telefonu raudzījos ar zināmu devu skepses, jo, lai arī zinu, cik ļoti Huawei pēdējo dažu gadu laikā ir audzis un pilnveidojies, šaubījos vai P9 būs gana labs, lai kļūtu par manas ikdienas pašu galveno tehnoloģiju ierīci. Tomēr nolēmu “noriskēt” un mēnesi vēlāk jāsaka, ka Huawei ir spējis mani pārsteigt. Un pārsteigt patiešām pozitīvā ziņā, jo pat pēc mēneša man nav īsti lielas vēlmes atgriezties pie iPhone.

    Reklāma

    Praktiskā ziņā gan tas laikam būs jādara, jo ik mēnesi maksāt 45 eiro par putekļu krāšanu nav īsti prātīgi un sena paruna vēsta, ka Android ierīces ir jāpārdod pie pirmās izdevības, jo tām vērtība krītas nepiedodami strauji.

    Zemāk vēlos uzskaitīt dažas galvenās atziņas, ko guvu mēnesi ikdienā lietojot Huawei P9. Labprāt gribēšu dzirdēt arī tavu pieredzes stāstu lietojot šo telefonu.

    Ierīces dizains un uzbūves kvalitāte

    Jau šī telefona prezentācijas dienā atzinīgi novērtēju P9 korpusa uzbūves kvalitāti un tas man šķita vismaz vienā līmenī ar pirms kāda laiciņa izlaisto Huawei Mate S. Tagad, kad esmu šo telefonu palietojis mēnesi, secinu, ka tam ir perfekts izmērs – telefons nav nedz par mazu, nedz lielu un tā forma to ļauj pietiekami ērti noturēt rokā. Vienīgi telefons sava metāla korpusa dēļ ir diezgan slidens un ja es izlemtu to lietot arī turpmāk, būtu jāpameklē kaut kāds ādas vāciņš (līdzīgs kā iPhone Leather Case). Bez tā telefons ir pagrūtāk paceļams no plakanas virsmas un naktī ejot gulēt pārāk skaļš noliekot uz naktsskapīša. Te gan risinājums būtu tamborēta sedziņa uz kura liegi noguldīt telefonu pirms laižos miedziņā. Ak, jā, mēneša laikā man vairāki paziņas ir prasījuši kas tas par tādu smuku telefonu. Tātad, Huawei dizaineri ir kaut ko pareizu paveikuši arī ierīces dizaina jomā. Arī es var piekrist tam, ka P9 ir patiešām gaumīgi nostrādāts gan dizaina, gan korpusa uzbūves ziņā. Arī fiziskās pogas ir nostrādātas perfekti, tās ir pareizajos izmēros, vietā un spiežas tieši tā kā vajag.

    Pirkstu nospiedumu lasītājs

    Atsevišķā punktā vēlos uzsvērt arī pirkstu nospieduma lasītāju. Jā, tas nav nekas jauns un iPhone Touch ID mani iemācīja ikdienā izmantot šādu autentifikācijas metodi, taču jāsaka, ka Huawei P9 tā darbojas pat labāk. Jā, no sākuma ir mazliet jāpierod ar pirkstu sataustīt sensoru ierīces aizmugurē, bet kad esam ar šo kustību apraduši, telefons tiek atbloķēts zibenīgi un arī ilgstošāk lietojot šī funkcija darbojas praktiski bez kļūdām. Tagad man pat šķiet lieki, ka uz iPhone mājas poga no sākuma ir jānospiež un tikai tad tiks aktivizēts pirkstu nospiedumu lasītājs. Vēl esmu pieradis ar pirkstu slidināt uz leju pār šo sensoru, lai ekrānā noslidinātu paziņojumu joslu. Nebiju domājis, ka praksē tas tik viegli ieiesies. Citus žestus gan neesmu pieradis lietot ikdienā (piemēram, uzņemt attēlus ilgāk paturot pirkstu virs sensora).

    Saskarnes jautājums

    OK, ar šo bija mazliet jāpastrādā. Huawei P9 izmanto EMUI grafisko saskarni, kas savā būtībā man pat tīri labi patīk. Tā kaut kādā mērā var tikt uzskatīta par iOS klonu, taču rezultātā ir sanākusi pat gaumīgāka. Man patiešām patīk tīras līnijas, smalkas detaļas un vizuālais tēls. Tomēr man ir lielas pretenzijas par dažām smalkām detaļām mājas ekrāna vizuālajā noformējumā. Proti, mani nenormāli besī ārā, ka telefons mēģina ikonām uzminēt fona krāsu un tādējādi vairumu no tām sacūko. Jā, jā, es apzinos, ka tas ir sīkums, tomēr noteiktās jomās manī ieslēdzas kaut kāds perfekcionisms un visu gribu “pa savam”. Par laimi Android platforma ļauj zināmu brīvību un visai ātri uzstādīju Nova Launcher. Biju patestējis vairākus launcherus, bet kaut kā manai patikšanai vairāk atbilda tieši Nova launcher, ko biju lietojis jau iepriekš. Rezultātā esmu nošāvis divus zaķus ar vienu šāvienu – mājas ekrāns ir tieši tāds, kādu vēlos, bet visa pārējā sistēma ir mani apmierinošā EMUI daļa. Es, protams, apzinos, ka Nova launcher izmantošana noteikti mazliet ātrāk izrij bateriju. Bet ko tik nepiecietīsi skaistuma dēļ.

    Ekrānšāviņos zemāk var uzskatāmi redzēt par ko es “piesienos”. EMUI pēc noklusējuma mēģina ikonām piemeklēt fonu. Paskaties pirmajā bildē uz Play Store ikonu, tur pavisam lieks ir tas baltais fons. Messenger aplikācijai tas pats. Feedly vispār mēģina uzlikt zaļu fonu un tādējādi ikona “pazūd” tajā zaļā pļeckā. Nova launcher, savukārt, ikonas nemēģina izcūkot un tās izskatās tieši tā kā iecerēts. Vienīgi uz Nova launcher nevaru vairs dabūt to smuko pulksteņa/laika apstākļu logrīku. Vēl viens gļuks ir P9 noklusētajā e-pasta klientā, tas neprot līdz galam veiksmīgi attēlot latviešu valodai raksturīgos burtus un daļā e-pastu ap tiem veido dīvainas atstarpes. Rezultāts izskatās tik slikti, ka pārgāju uz Outlook aplikāciju. Tur vismaz šāds gļuks nav novērojams.

    P9-screen-0 P9-screen-2 P9-screen-1

    Baterija

    Ja runājam par baterijas tēmu, tad Huawei P9, protams, nestāvu ne tuvu vienā līmenī ar iPhone 6 Plus. Ar P9 es varu nodzīvot vienu darba dienu, bet ne vairāk. Par laimi telefona uzlāde ar jaudīgo (5V 2A) lādētāju ir visnotaļ ātra. Speciālus mērījumus veicis neesmu, bet šķiet, ka P9 uzlādējas ātrāk nekā mans iPhone. Tāpat ik pa laikam pievēršu uzmanību Huawei brīdinājumam par to, ka šāda vai tāda aplikācija tērē nešpetni daudz enerģijas. Vienīgi mazliet neērtības sagādā tas, ka šim telefonam ir USB Type-C kabelis un tādi vēl apkārt nav pārāk izplatīti. He, gadu gaitā iPhone lādētāji jau man bija iedzīvojušies mājās, darbā un pat auto. Huawei gadījumā katru rītu ir jācenšas kabeli ielikt somā. Bet tā ir kaut kāda fobija, jo vēl nevienu dienu nav bijis tā, ka līdz vakaram P9 ir pavisam sauss.

    Kamera(s)

    Es neesmu nekāds dižais fotogrāfs un telefona fotogrāfijai pieeju ļoti racionāli. Kamerai ir jābūt pietiekami labai, lai es varētu piefiksēt man svarīgus notikumus un daļu no bildēm ir jāspēj smuki publicēt sociālajos tīklos. Viss, neko vairāk man no telefona kameras nevajag. Es pat ar video filmēšanu īpaši neaizraujos. Jau pēc pirmajām dienām ar šo telefonu sapratu, ka kamera ir lieliska. Attēli tiek uzņemti ātri un vairumā gadījumu arī patiešām labā kvalitātē. Arī slikta apgaismojuma apstākļos, kas joprojām ir klupšanas akmens iPhone kamerai. Vienīgi, atklāju, ka dažas aplikācijas neprot tikt galā ar to, ka P9 aizmugurē ir veselas divas kameras. Piemēram, Citadeles bankas jaunā mobilā aplikācija tā arī nespēja aktivizēt MobileSCAN kodu, jo vispār nekā nereaģēja uz kodu (diez kā ar šo telefonu darbotos Mobilly aplikācija, kurai būtu jāatpazīst stāvvietu maksājumu QR kodi) un arī Instagram darbojas jancīgi, jo uzņemot attēlu ar šo aplikāciju atšķiras attēls (tīri novietojuma ziņā) pirms un pēc uzņemšanas brīža. Bet kopumā mani nemaz nepārsteidz šī telefona kameras darbība, jo dažos pēdējos gados Android flagmaņos ir iebūvētas vismaz tik labas vai pat labākas kameras nekā iPhone. Izmantojot P9 priekšējo kameru visu laiku jāatceras atslēgt izskaistināšanas režīms, jo tas seju padara pārāk daiļu :)

    Bet kā tas viss kopā darbojas?

    Pareiz, es taču nemaz neesmu pastāstījis par to kā telefons darbojas ikdienā. Ar ikdienu es saprotu e-pastu un sociālo tīklu darbināšanu visas dienas garumā un diezgan regulāru Waze un Di.fm interneta radio aplikācijas izmantošanu. Dažkārt šķita, ka GPS signāls varētu tikt uzķerts ātrāk un tā dati (Waze aplikācijā) atjaunoties ātrāk (piemēram, par ātruma izmaiņām), bet, iespējams, mana sajūtu atšķirība ir meklējama tajā, ka Android un iOS platformās Waze tomēr darbojas mazliet citādāk. Ak, jā, Huawei ne velti atzīst par tīklu spečukiem. Piekritīšu arī es, jo vietās, kur mans iPhone nodrošina pavisam švaku signālu, Huawei uztveramība ir krietni labāka.

    Ar Android telefoniem mūžīgā baža ir tā, ka agrāk vai vēlāk telefons sāks bremzēt un kārties un līdz šim mana pieredze ar pilnīgi visiem Android telefoniem ir bijusi vairāk vai mazāk tieši tāda. Arī pavisam nesen lietotais Galaxy S7 edge man dažu nedēļu laikā paspēja pāris reizes pats no sevis norestartēties un tipiski tas notika brīžos, kad man tas ir visneērtāk. Es tagad speciāli centos atsaukt atmiņā gadījumus, kad līdzīgus pigorus izspēlēja P9 un, zini, nespēju. Telefons man visu šo lietošanas periodu ir darbojies plūdeni un bez jelkādiem nepatīkamiem pārsteigumiem. Tātad, Huawei ir malači izstrādājot savu Hisilicon čipsetu un programmatūras pusi. Iespaidīgi! Es gan palieku skeptisks par ilgtermiņu un domāju, ka agrāk vai vēlāk arī šis telefons sāks uzvesties kā tipisks Android verķis un sāks bremzēt. Bet varbūt tie ir tikai stereotipi :)

    Rezumē laikam būs tāds, ka man prieks par manu saņemšanos mēģināt labāk iepazīt šo telefonu, jo ļoti viegli savā skepsē būtu bijis palaist garām to, cik tas ir veiksmīgs produkts. Tagad zinu, ka to varu lietot ikdienā kā uzticamu saziņas rīku un tas (kā dzelzis) nav ne par kripatiņu sliktāks par iPhone. Tagad tikai jāizdomā ko iesākt ar iPhone. Vai Huawei P9.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    160 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Raivis Rasnačs
    15.06.2016 16:14

    Lūdzu, vairāk šādus rakstus. Lasītājs iegūst daudz vairāk nekā no plika apskata. Tā ikonu sacūkošana tiešām ir dikti besīga lieta. Jau paskatoties bildes vien, tas mani kaitina. Tas, lūk, ir kārtējais faktors, kāpēc Nexusi stāv pāri visam.

    x
    15.06.2016 16:18

    Paskatoties ekrānšāviņus. Kas izšauti no kautkurienes. Bet es ticu labajam, gan jau arī kursors pārtrauks šo rotaļu ar Spēka tumšo pusi.

    PurvaVelns
    15.06.2016 16:19
    Reply to  x

    verī fanī

    15.06.2016 18:49
    Reply to  x

    Lūdzu nevispārini!

    x
    16.06.2016 09:48
    Reply to  Artis Abols

    Vispārinu? Nē, tikai atsaucos uz kursora lietoto nevārdu “ekrānšāviņi”.

    16.06.2016 10:25
    Reply to  x

    Es atsaucos uz to, ka ne visi autori to lieto!

    x
    16.06.2016 10:47
    Reply to  Artis Abols

    Ā, skaidrs. Tu esi īsts džedajs! :)

    15.06.2016 16:19

    Grūtākais ir pie kāda produkta pieķerties uz ilgāku laiku, lai varētu izkristalizēties šādas praktiskas lietošanas atziņas. Es gan saprotu, ka šādam saturam ir krietni lielāka vērtība un domāsim kā to šeit vairot.

    Kas attiecas uz tīra Android paskatu, tad tas arī ir tāds diezgan gaumes jautājums. Es vakarnakt skatījos uz OnePlus 3 bildēm un biju diezgan vīlies tajā kā izskatās OxygenOS saskarne. Kaut kā viss kokaini un stīvi.

    Prieks, ka mums šobrīd ir tik daudz labu launcheru ar ko var Android vizuālo pusi sakārtot pēc sirds patikas.

    Raivis Rasnačs
    15.06.2016 16:24

    A podkāsts būs?

    15.06.2016 16:24

    Par kādu podkāstu tu runā?

    Raivis Rasnačs
    15.06.2016 16:25

    Nu bij taču iecere veidot Kursors.lv podkāstu…

    15.06.2016 16:31

    Oi, visādas domas ir bijušas, bet pagaidām podkāsta vietu pilda mūsu Star FM “Zoopastas” tech rubrikas. Tās varbūt nav tik padziļinātas un plašas kā gribētos, bet vismaz ir regulāras.

    Labā ziņa gan ir tāda, ka es neesmu līdz galam atmetis domu par foršu Kursora podkāstu. Drīzāk jātiek galā ar laika un cita veida resursiem, lai to varētu dabūt gatavu pienācīgā kvalitātē un regularitātē.

    15.06.2016 18:48

    Kurš gan to nevēlas, bet ir jāsaprot, ka pārsvarā pie mums nonāk ierīces, ko sagādā aģentūras. Un ierīces uz Latviju netiek piešķirtas pārlieku lielā skaitā, tāpēc jau pēc 2 nedēļām ir jāatdod.

    P9 šajā ziņā ir izņēmums – lieto cik uziet.

    Vēl gribēju piebilst, ka mežonīgi atšķiras telefonu pielietojums. Es nekad neiedomātos lietot Instagram iebūvēto kameru, bet re kā tā nestrādā ar P9!

    PurvaVelns
    15.06.2016 18:49
    Reply to  Artis Abols

    jā, es ar neiedomātos… bet būs jāizmēģina

    mikiņš
    15.06.2016 20:38
    Reply to  Artis Abols

    būsim godīgi – kurš fotografē no Instagram pa taisno…? parasti uzņem ar fotoaparātu, apstrādā VSCO vai citās programmās un iekšā…

    15.06.2016 21:40
    Reply to  mikiņš

    Doh, es bildēju pa taisno no Instagrama, jo tas ir loģiskais variants. Fiksi redzu kā iekadrēt bildi, uzreiz to piekoriģēju, uzlieku efektu un izbliežu visiem miljoniem sekotāju. Neiešu tak vēl čakarēties un mocīties ar kaut kādiem VSCO. Tās ir liekas darbības!

    Tikpat labi es varu noalgot trīs asistentus, kas manā vietā bildes uzņems ar DSLR, veiks to apstrādi Fotošopā, kopīraiteri sadrukās tekstiņus un man atliks tikai to visu apstiprināt un nospiest publicēšanas pogu.

    PurvaVelns
    15.06.2016 21:43

    tam Tev nav naudas.

    15.06.2016 21:47
    Reply to  PurvaVelns

    To jau tu nezini :)

    PurvaVelns
    15.06.2016 21:47

    nu kamōōn

    bombelats
    15.06.2016 23:19
    Reply to  PurvaVelns

    Runa iet par ēnu dienām ?

    Raivis Rasnačs
    15.06.2016 21:18
    Reply to  Artis Abols

    Bet vispār nepieņemami, ka ražotājs pat nav sakārtojis tik elementāras lietas kā kameras darbību. Ja QR skenerim jāslēdz priekšējā kamera… Nu tas nav normāli.

    15.06.2016 21:38

    O, es pat nebiju iedomājies noskenēt to MobileSCAN kodu ar priekšējo kameru. Neesmu drošs, ka aplikācijā tāda iespēja vispār tika piedāvāta.

    Raivis Rasnačs
    15.06.2016 22:50

    Rudenī būšot iPhone ar duālo kameru. Redzēs, cik Apple būs papūlējušies, lai viss strādātu, kā nākas.

    PurvaVelns
    15.06.2016 23:52

    QR code reader strādā kā nākas…

    Krišjānis G
    17.06.2016 14:14
    Reply to  Artis Abols

    Varbūt arī kāds no malas var pieteikties uz P9 lietošanu? :(

    17.06.2016 14:41
    Reply to  Krišjānis G

    Pirksi?

    Krišjānis G
    17.06.2016 15:00

    Kopš pagājušā gada vasaras uz LMT atvērtā līguma pamata lietoju iPhone 6. Šobrīd sāk šķist, ka dzīvē ir nepieciešamas kaut kādas pārmaiņas, taču veikt aklu lēcienu atpakaļ uz Android pēc 4 gadiem ar Apple roka tomēr neceļas. Iedomājos, ka tā paša līguma ietvaros varētu atdot atpakaļ savu iPhone 6 un paņemt Huawei, kas turklāt būtu lētāks, taču vienkārši apmainīt un saprast, ka tomēr nepatīk, nevēlos.

    PurvaVelns
    17.06.2016 14:57
    Reply to  Krišjānis G

    iet uz spices huawei stendu un no malas drusku palieto. vai LMT veikalā.

    PurvaVelns
    15.06.2016 16:17

    par ikonu cūkošanu var piekrist, bet pusstundu var noziedot savedot sev tīkamā kārtībā (ļoti nepatīk krāmēt virsū launčerus)

    15.06.2016 16:20
    Reply to  PurvaVelns

    Tu labāk man pastāsti kā man Nova launcher vidē dabūt atpakaļ to seksīgo laika/prognožu vidžetu visā savā godībā :)

    PurvaVelns
    15.06.2016 16:24

    nezinu… man ir aizdomas, ka launčerī visi vidžeti, kas nav paša androīda, neiet. bet man defoltā tāda nemaz nav… es laikam esmu pieradis vairāk uzticēties ikrīta radio laika ziņām…

    15.06.2016 21:43
    Reply to  PurvaVelns

    :(

    PurvaVelns
    15.06.2016 21:44

    bet tas jāprasa kādam rūdītam launčeristam

    Maksims Ku
    15.06.2016 22:23

    Priekš tam ir domāts “weather and clock” widžets.

    15.06.2016 22:33
    Reply to  Maksims Ku

    Ja runā par defaulto jau telefonā esošo widžetu ar šādu nosaukumu, tad ar Nova launcher uz P9 tas neattēlojas tāpat kā uz EMUI.

    Maksims Ku
    15.06.2016 22:37
    15.06.2016 22:39
    Reply to  Maksims Ku

    OK, paldies! Jāpaskatās vai to var padarīt tik minimālistisku, cik man vajag.

    Maksims Ku
    15.06.2016 22:49

    Tas widžets ir ļoti konfigurējams. Kaut gan default izskatā nav īpaši smuks. Lūk kā es to lietoju

    Maksims Ku
    15.06.2016 22:51

    Tas widžets ir ļoti konfigurējams. Kaut gan default izskatā nav īpaši smuks. Lūk kā es to lietoju…

    PurvaVelns
    15.06.2016 16:21

    Kristap: vai Tev nav gadījies/sajūta, ka brīžiem tačskrīns ir drusku neatsaucīgs? Vēl man ir kaut kāds gļuks laikam… mēdz kādu foto neierakstīt kartē, lai arī karte jauna un viss pārējais no kartes rādās… it kā pofig, var lietot telefona atmiņu, bet tik un tā – rūgtumiņš palicis…

    15.06.2016 16:24
    Reply to  PurvaVelns

    Nē, neesmu novērojis nekāda veida aizķeres. Man tā kā dīvaini to tik atklāti teikt, bet šis telefons vismaz pagaidām darbojas tikpat stabili un plūdeni kā iPhone. Pat S7 edge man šķita (mazliet) gļukaināks. Bet nu labi, tur smags un sarežģīts Touchwiz augšā.

    Ar bildēm viss labi, bet es neizmantoju ārēju atmiņas karti. Visu glabāju iebūvētajā atmiņā.

    PurvaVelns
    15.06.2016 16:26

    ironiski… man 128 gb līdz pusei aizdzīta ar mūziku, kuru neizmantoju vispār… veca ieraduma spēks… ja nu gadās nokļūt uz vientuļas salas? :D

    15.06.2016 16:32
    Reply to  PurvaVelns

    Mhm, nu tās jau ir katra paša paražas. Man telefonā mūziku vajag tikai tad, kad kaut kur lidoju. Visos citos laikos pietiek ar DI.fm vai Spotify mūzikas straumēšanas servisiem.

    drinkits
    22.06.2016 13:47

    Lidojot jau var Spotify Offline izmantot.

    22.06.2016 13:48
    Reply to  drinkits

    Tā arī daru.

    Raivis Rasnačs
    15.06.2016 16:28

    Tad tas TouchWiz nav kļuvis pat ne bikucīt vieglāks?

    PurvaVelns
    15.06.2016 16:30

    ir progress, ja salīdzina ar s4 un s5 kas bija iemesls atteikties no samsunga kā sugas.

    15.06.2016 16:32
    Reply to  PurvaVelns

    Jā, progress ir un tas ir patiešām atzīstams (salīdzinot ar tiem pašiem S4 un S5, ko pats piemini), taču līdz galam kaut kas laikam vēl nav noslīpēts.

    Endijs
    16.06.2016 20:38
    Reply to  PurvaVelns

    Par to neatsaucīgumu varu piekrist. Bieži nenolasa vieglāku rādītājpirksta pieskārienu. Kad ar lielāku laukumu piespiež, tad viss ok. Var jau bùt LG g3 pieradums… tas superjūtīgs.

    Divdesmitais
    15.06.2016 16:28

    Labs raksts! Huawei P9 pārsteidz, bet es gaidu, kad mani pārsteigs nākamā Huawei x Nexus sadarbība, kas jau ir teased.

    oxeed
    15.06.2016 16:41

    Huawei dizaineri sākot ar P6 rāda, kaut ko interesantu. Katrs nākamais aparāts ir labāks. Tieši no P6 saku lietot Huawei telefonus. Tagad uz rokām P8 – pilnīgi esmu apmierināts.

    Mārcis Buhholcs
    16.06.2016 10:09
    Reply to  oxeed

    Sieva lietoja P7, tagad P8, arī saka, ka ļoti patīk EMUI un citus negribot. Darba kolēģes saka, ka viņai esot aifonis :D

    PurvaVelns
    15.06.2016 16:42

    bet tā jau, vispār, Tu Kristap saproti, ka šitais nestāv tehniski blakus pat galaxy S6 :D **
    bet ja nopietni – vai viņš būtu labāks, ja būtu superamoled ekrāns? bezvadu lādēšana? (kaut gan es saprotu, ka Tev kā iFanam tie nav būtiskākie izvēles kritēriji)

    15.06.2016 17:22
    Reply to  PurvaVelns

    Displejs ir pilnībā pietiekams arī šādā izpildījumā. Vienīgi ja tam būtu AMOLED displejs, varbūt ilgāk baterija turētu. Bezvadu lādēšana man būtu baigi aktuāla, ja man būtu auto ar šādu iespēju, visādi citādi pietiek, ja ir ātra vada uzlāde.

    Raivis Rasnačs
    16.06.2016 11:32

    Oi, bezvadu lādēšana iekš auto ir mans mazais sapnītis. :) KIA parādīja, kā tam jāizskatās. Tagad gaidu, kad citi modīsies.

    Rūdolfs Rancāns
    15.06.2016 17:51

    Super. Ideāls taimings rakstam. Burtiski vakar izlēmu iegādāties Huawei P9, bet vēl māc pēdējā brīža šaubas. Tīri pēc sajūtām rokās S7 (ne edge!!) patīk daudz labāk, bet garīgā saikne labāka veidojas ar P9. Nenoliegšu, ka galvenokārt interesē P9 kamera.
    Nedaudz sabiedēja komentāri par GPS un kameru darbības traucējumi citās aplikācijās.

    PurvaVelns
    15.06.2016 18:24

    no pers. pieredzes kamera – ir labi. te var salīdzināt ar S7 http://www.dpreview.com/samples/2018613217/huawei-p9-camera-is-nice-still-a-smartphone-camera un kā redzams – dažās niansēs samsungs labās, dažās – p9. man nepatīk, samsunga agresīvā pieeja bilžu apstrādei. tas īpaši uzkrītoši vietās, kur dzeltenā krāsa. Dual kamera (mēģināju aizklāt mb kameru) – detalizācijas pieaugums tomēr ir ļoti minimāls – reāli var redzēt 100% apskatot pikseļus. mb bildes tomēr labāk apstrādē taisīt – kā senos laikos iespēja variēt ar krāsu filtriem – izcelt debesis utt. pure mb tur vairs neko nepadarīsi bez fotošopa… gps, vismaz here gadījumā ir ideāli precīza.

    15.06.2016 21:45

    Gan S7, gan P9 ir lieliskas kameras un vairumā gadījumu ar abiem telefoniem var uzņemt vienlīdz labas bildes. Pavisam noteikti, ja esi kā vairums, kas pamatā bildēs automātiskajā režīmā nevis bursies pa iestatījumu džungļiem.

    Tas GPS nav slikts (kā Just5 slikts), bet drusku cimperlīgāks nekā manam iPhone uz ko es vienkārši esmu līdz šim skatījies vai teju katru dienu. Kas attiecas uz kameras (aplikāciju) gļukiem, tad tie nav kritiski un ticu, ka tos salabos aplikāciju izstrādātāji.

    Rūdolfs Rancāns
    15.06.2016 22:26

    Oi, es buršos pa iestatījumiem. Man nekad nav bijis telefons ar RAW un manuālo fočēšanu, tāpēc abas iespējas izmantošu uz pilnu klapi. 22mb uz vienu bildi gan ir nedaudz baisi.
    No ”trešajām” kameras aplikācijām interesē Google Camera, jo tai ir unikālas un ļoti pierastas funkcijas, kā arī ļoti daudz izmantoju Frame Lapse pro, kura varētu būt labākā taimlapšu aplikācija uz android. Pēc nesena atjauninājuma šī aplikācija atbalsta arī 4K izšķirtspēju, bet P9 it kā to neatbalsta, lai gan dzelži un kamera ir pietiekami, tāpēc ļoti interesē vai būtu iespējams šo aplikāciju normāli lietot. Cerams, ka LMT uz vietas atļaus notestēt šos sīkumus.
    Vēl vilšanās, ka nav 240fps video pieejams.
    GPS interesē, lai Endomondo ātri atrod signālu, jo pašreizējais S4 mini dažbrīd to dara vairākas minūtes.

    khe
    16.06.2016 12:01

    Manai lumijai ir manālie iestatījumi+raw.
    No mana skatījuma ir pāris mīnusi

    1. aizņem daudz vietas atmiņā
    2. burst vai arī strauja foto uzņemšana bremzē (šeit nav telefona vaina, arī visos dslr/mirorless ir X lieluma buferis, pēc kura piepildīšanas ātrums samazinas. Piemēram, Pentax k50 ar 6fps burst buferis tiek aizpildīts pēc 6 raw foto vai 20 jpeg bildēm un līdzīgi ir ar nikoniem un canoniem šajā cenu kategorijā līdz +-500€)
    3. gribi fotogrāfēt? Ņem kameru pēc paša ieskatiem. Šis gan mans personiskais, subjektīvais viedoklis.
    4. dslr/mirorless ir DAUDZ vairāk iespējas. Objektīvi, gaismas, Plašāks diapazons ar iso, slēdža ātrumiem utt ar ko vari eksperimentēt.

    + vari gūt vismaz kādu priekštatu par iestatījumiem un to darbību, redzot gala iznākumu taviem foto. Tomēr agri vai vēlu gribēsi ko jaudīgāku.

    Manas 5 kapeikas.
    Protams ir labi, ka šādā mazā iekārtā ir labi sensori utt. Tas liek nozarei kā tādai attīstīties.

    Rūdolfs Rancāns
    16.06.2016 12:18
    Reply to  khe

    Man ir bijušas daudz un dažādas kameras, sākot no Polaroid līdz Canon 1D sērijai un viss pa vidu, tur nav problēma.
    Vienkārši labākā kamera ir tā, kura Tev ir līdzi :) ja pērku telefonu, tad vēlētos, lai no tā var maksimāli labu kvalitāti. Vēl, piemēram, tinyplanet (https://www.instagram.com/p/BD5UVZDuLQv ) u.c. pigorus ir daudz ērtāk un vieglāk uzmeistarot uz telefona, ja mērķis nav komerciāls. Arī time lapse labpratāk taisu uz telefona, nevis kauju nost DSLR.

    khe
    17.06.2016 13:46

    Šeit piekrītu.
    Labākā kamera tiešām ir tā, kura tev ir līdzi.

    Janis Zarins
    16.06.2016 10:01

    Ikdienā lietoju iPhone 6s plus…. nedēļu lietojot P9 varu viennozīmīgi pateikt, ka Waze darbojās labāk un ātrāk nekā ābolam, reakcija uz maršruta izmaiņām bija daudz ātrāka…varbūt nebiju piekrāvis tālruni ar visām ikdienā lietojamām aplikācijām, bet iespaids bija ka P9 ir vienkārši atrdarbības čempions :) …vienīgi kas kaitināja ir fonta mazie izmēri setingos, bija biežāk jālieto lasīšanas brilles ;) …tā arī neatradu vai tos var pataisīt lielākus. Žēl neizdevās notestēt kā P9 darbojas ar divām sim, jo LMT iedeva testa aparātu ar vienu sim….vai ir kādam kāda pieredze ar P9 divām sim???

    PurvaVelns
    18.06.2016 11:29

    https://failiem.lv/u/kp7z2rra te divi kadri – viens ar divām matricām, otrs – ar aizsegtu mb matricu. starpību var izvērtēt pac. speciāli izvēlējos kadru ar augstu kontrasta līmeni.

    Endijs
    15.06.2016 19:59

    Ārzemju rakstos lasīju, ka stikls īstenībā nevelk uz Gorilla, jo viegli skrāpējas. Un aizmugurē kameras līnijas stiklam vispār nekādas aizsardzības. Kā tur īsti ir? Bez maciņa neiztikt?

    PurvaVelns
    15.06.2016 20:51
    Reply to  Endijs

    iet otrais mēnesis bez maka. un ne mazākās skrambas

    Kaspars
    15.06.2016 21:23
    Reply to  PurvaVelns

    tas kamēr uz ārzemēm neesi braucis!

    15.06.2016 21:35
    Reply to  Kaspars

    Kas ārzemēs? Skarbāki apkārtējās vides apstākļi? :)

    PurvaVelns
    15.06.2016 21:42
    Reply to  Kaspars

    nu ziņošu – pēc jāņiem uzreiz uz balkāniem izstaigāt čigānu takas

    janis
    15.06.2016 22:09
    Reply to  PurvaVelns

    Kā ar internetu balkānu valstīs? roaming ?

    PurvaVelns
    15.06.2016 22:10
    Reply to  janis

    piedod. es braucu atpūsties.

    15.06.2016 21:37
    Reply to  Endijs

    Tikko uzmanīgi nopētīju visas sava telefona stikla detaļas. Nop, švīku pagaidām nav. Vienīgi uz korpusa metāla daļas esmu iemanījies radīt smalkas švīkas. Pietiek telefonu nolikt uz kādas netīras virsmas un jau pēc skrapstoņas vari uzreiz saprast, ka būs klāt jauna švīka. Ja sadomāšu lietot turpmāk šo telefonu, noteikti meklēšu pēc maciņa. Interesanti, vai tam vispār ir kaut kas sakarīgs (lasi, kvalitatīvi un no ādas) šajā ziņā. Pavisam noteikti negribu nekādus virināmos vāciņus.

    Endijs
    15.06.2016 23:05

    Paldies par info! Skaistais alumīnija korpuss dara savu. Tādā ziņā kvalitatīvai plastmasai ir priekšrocības, jo tik viegli neskrāpējas un švīkas slikti redzamas.
    Jau 2 gadus lietoju LG G3, bet Huawei mārketinga ietekmē būs jāpāriet uz P9.

    PurvaVelns
    15.06.2016 23:54

    nilskin taisa foršus aksesuārus. p8 pirku oppomart.com

    Mārcis Buhholcs
    16.06.2016 10:11
    Reply to  PurvaVelns

    Nillkin. Tipa ķīnietis. Ebajā arī viņu vāciņi ir. Rekomendēju. Oriģinālie Huawei vāciņi ir bezdievīgi dārgi – velk uz Apple/Samsung/Sony cenām.

    PurvaVelns
    16.06.2016 10:15

    jā, nillkin. pārrakstījos… bet kvalitāte izcila

    Mārcis Buhholcs
    16.06.2016 10:22
    Reply to  PurvaVelns

    http://nillkin.com/english/index.asp
    Reku viņu mājas lapa. Atrodam sevi interesējošo aksesuāru tur un tad ebajā, aliexpress vai kur citur pērkam nost.

    andris
    30.08.2016 11:48

    Man ir Ringke maciņš – tāds caurspīdīgs, kā silikona, tikai nedaudz cietāks. Ap ekrāna malu ir neliels buferītis, kas pasargā ekrānu. Vāciņi priekšā lādētāja, austiņu ieejai – rekomendēju

    15.06.2016 21:35

    Jāpiekrīt par ikonu fona krāsas piemeklēšanu, kas to tikai izcūko. Bet par e-pasta klientu runājot, manuprāt, vislabākais ir BlueMail – vizuāli patīkams, pielāgojams, lietojams ar jebkuru pakalpojumu sniedzēju + manā gadījumā, vienīgais no daudziem (ieskaitot EMUI), kas pieļāva smtp servera izmantošanu kā pie gprs tā pie jebkura wifi savienojuma, nemainot smtp servera adresi. Tiesa gan tas ir papildus pakalpojums no hostinga. Par bateriju tēmu runājot – ilgspēlējošākais ir un paliek Mate 8.

    15.06.2016 21:47
    Reply to  NR71

    Jā, atceros, ka kaut kad iepriekš biju gājis cauri arī BlueMail, bet kaut kas man tur toreiz nepatika. Nepieminu gan vairs kas tieši.

    Protams, ka Mate8 būs ilgspēlējošāks, bet tas ir arī būtiski lielāks (es pat teiktu, masīvāks) telefons. P9 tomēr ir tāds vienā rokā smuki noturams seksīgs verķis!

    PurvaVelns
    15.06.2016 21:48

    myMail? ja nav alerģijas, ka rus izstrādātājs

    Maksims Ku
    15.06.2016 22:21

    Nu ko, ja būsi labs puika, iedošu tāpat patestēt OP3. Vakar pasūtīju. :)

    15.06.2016 22:24
    Reply to  Maksims Ku

    Paldies! Es vakar rakstīju ziņu par OnePlus 3 un tā arī nevarēju saņemties pasūtīt to telefonu. Ja pirmo nopirku, jo uzskatīju to par savu gīka svētu pienākumu, tad pēdējo divu modeļu pirkumu nekā nespēju sev nopamatot.

    Bet ko nu par mani. Ir svarīgi, lai arī Kursora lasītāji var iepazīties ar šādas ierīces apskatu.

    P.S. Sveicu lielā notikuma sakarā! Izturību! :)

    Maksims Ku
    15.06.2016 22:39

    Paldies paldies :) plānoju puikam iegādāties OP6 :D

    Par OP pirkumu, manuprāt joprojām price / performane / filozofijas labākā kombinācija.

    Maksims Ku
    15.06.2016 22:40

    Kamēr OP ir lielo korporāciju barikāžu otrpus, viņi bauda manu atbalatu

    PurvaVelns
    15.06.2016 23:46
    Reply to  Maksims Ku

    was was???? Tu tak zini kā kantoris tas ir… kādā barikāžu otrā pusē???

    Maksims Ku
    16.06.2016 00:35
    Reply to  PurvaVelns

    Tu domā Oppo? Nu ķīniešu tirgus elektronikas ražotājs. Oneplus nav overpriced tā kā visi apple/sony/samsung. Apple megamultisuper peļņa ir konkrēts rādītājs tam kas ir barikāžu otrā puse

    Rūdolfs Rancāns
    15.06.2016 23:02

    Lai arī P9 noskatīts, bet tā piedāvāto EMUI pilnīgi noteikti neizmantošu, jo tāds haoss man nav pieņemams. Patīk viss pēc iespējas vienkāršāks un minimālāks. Smart Launcher nav tik populārs kā Nova, Apex vai Google Now, bet, manuprāt, ļoti labi iederas pie ”lielajiem zēniem”.
    Es personīgi uz home screen turu izmantotākās aplikācijas un atvilktnē atstāju otrā ranga aplikācijas. Ir pieejami arī dažādi gestures, double tap utt.
    Viennozīmīgi iesaku.

    16.06.2016 13:56

    EMUI 4.0 ir lieliska iespēja noslēpt nelietotās vai mazāk vajadzīgās ikonas (programmatūru) no pamatekrāna. Tik attālini divus pirkstus tos slidinot pa ekrānu un pievieno!

    PurvaVelns
    16.06.2016 16:03
    Reply to  NR71

    šitajā fīčā neviens nespēj iebraukt, tas no pieredzes. nez kālab cilvēkiem galvā iekodējies taisīt folderīšus, kas ir pilnīgs absurds, imho

    PurvaVelns
    15.06.2016 23:49

    ja ikviens tik zemē sētu vienu graudu veselu, kurš gan izskaitīt tad spētu huawei pircēju birumu. amazing…

    Edgars
    16.06.2016 00:07

    Citadeles kodu var aktivizēt Internetbankā . Qr kodus tak lasa bez problēmām. Pirkstu nospiedumu sensors tiešām darbojas perfekti.

    16.06.2016 00:28
    Reply to  Edgars

    Sasodīts! Noticēju Tev un tagad sačakarēju abas savas autorizācijas ierīces :| Izskatās, ka būs šonedēļ jācilpo uz filiāli, lai aktivizē abus telefonus, jo no mājaslapas nekas nesanāk pēdējā solī. Pozitīvā ziņa ir tā, ka Huawei P9 pēc ilgākas apdomas tomēr no datora ekrāna spēja nolasīt to QR kodu.

    PurvaVelns
    16.06.2016 08:58

    b***, citadelei visādas foršas lietas, bet es esmu iesprūdis swedā, jo 25 gadu laikā esmu iemācījies kodu karti no galvas :(

    Mārcis Buhholcs
    16.06.2016 10:13
    Reply to  PurvaVelns

    Diemžēl Sweds sāk atpalikt no dzīves :(

    PurvaVelns
    16.06.2016 10:17

    jā, drusku. bet ibanka ir tomēr vislabākā. žēl, ka nevar to etalonu ieviest. tur citadele ar ušaku laikam togo.

    Edgars
    16.06.2016 16:50

    Nu piedod. Man internetbankā izdevās bez problēmām, no papīrīša gan nelasīja ne sitams.

    Richards Marachkovskis
    16.06.2016 09:02

    Taisījos šo brīnumu pirkt, bet laikam pagaidīšu nākamo flagmani. Taču kādam laimīgajam P9 īpašniekam piedāvāju iegādāties melnu silikona ādiņu- lai neslīd no rokām ārā :)

    Raivis Driķis
    16.06.2016 17:03

    Facebook nosūtīju ziņu Tev.

    Uldis M.
    16.06.2016 09:42

    Kristap, ja svārsties starp to vai palikt pie P9 vai 6 plus, iesaku pēc ilgākas P9 palietošanas palietot atkal iPhone – būs vieglāk saprast kurš tuvāks. Viss pie kā pierodam šķiet ļoti labs. Savulaik kad biju aizmigrējis no vecā iPhone uz tehnoloģiski attīstītāku dzelzi viss likās baigi forši, kamēr vienā labā reizē, kamēr jaunais dzelzis bija garantijas servisā, nācās palietot veco iPhone. Protams, pirmajā brīdī likās downgreids – zemākas izšķirtspējas ekrāns, nav tās un tās fīčas… bet pēc pāris dienām sapratou ka tas vecais 3GS darbojas labāk, atskaņo mūziku labāk, un kopumā visu dara pārliecinošāk! Tad es sapratu ka man nevajag visādas mazsvarīgas tehniskas “fīčiņas”. Man vajag VIENKĀRŠU un uzticamu aparātu uz kuru var paļauties. Tā es paliku pie iPhoniem.
    Tas ir mans stāsts. Nesaku ka visiem jānonāk pie tādas pat atziņas, nepārprotiet. Vienkārši dažreiz ir vērts uz lietām paskatīties vienkāršāk… Vai tie plusi ar ko vienu ierīci izvirzām priekšā otrai ir tiešām vērā ņemami un mēs tos ikdienā sajutīsim?

    PurvaVelns
    16.06.2016 10:18
    Reply to  Uldis M.

    tā tā tā… izņēmu no vitrīnas kolekcijas savu veco 3gs – nu nē… laikam palikšu pie P9… :D :D :D

    Uldis M.
    16.06.2016 11:18
    Reply to  PurvaVelns

    :D
    lai tauta nepārprot:
    3Gs bija tajos laikos apmēram kā šobrīd iPhone 5 – un toreiz pateicoties vecajam, pārgāju uz aktuālo iphone modeli.,kas šobrīd būtu 6s

    16.06.2016 11:37
    Reply to  Uldis M.

    Man ir precīzi tieši tāds pats domu gājiens un vismaz pagaidām P9 man nedarbojas ne par kripatiņu sliktāk nekā mani vairāki līdz šim lietotie iPhone. Es pieņemu, ka ar laiku situācija var palikt sliktāka, bet vismaz pagaidām man nav neviena īsti objektīva iemesla pāriet atpakaļ uz iPhone. Jā, tas mani arī pašu pārsteidz :D

    PurvaVelns
    16.06.2016 11:52

    man ir nelielas aizdomas par andrīšu lielāko problēmu: failu daudzums. vienalga, kas tie par failiem. tāpēc izveicu nelielu eksperimentu ar savu veco P7, kas bija palicis lēns: vairāki gigabaiti nevajadzīgu failu – visas appu apdeitu versijas, kešatmiņas utt. simtiem un tūkstošiem bilžu galerijās… vienā brīdī rams, kas to visu laiku gremo netiek galā – pat līdz tam, ka tās bildes nemaz nav iespējams pat izdzēst… to visu notīrot telefons skrēja kā jauns. te mēs nonākam pie sāpīgā jautājuma – ko ar to visu iesākt lietotājam vulgaris :(

    16.06.2016 11:58
    Reply to  PurvaVelns

    Tu lieto to Huawei pašu veidoto Phone Manager? Tur ir kaut kāds optimizācijas apakštūlis, kas tīra visādus kešus utt.

    PurvaVelns
    16.06.2016 12:01

    jā, es lietoju, vidžets uz ekrāna un tas lieliski tiek galā ar savu darbu. bet es esmu gīks, es visu izložņāju un izpētu no zinātniskā viedokļa – man ir svarīgi kas kā strādā un kā padarīt visu maksimāli efektīvu. nav brīnums, ka pusgadu nosrādāju amazon.com par optimizācijas specālistu :D Bet Tu takš saproti, ka cilvēkam parastajam tas ir kosmoss.

    16.06.2016 12:14
    Reply to  PurvaVelns

    Nu, paga, šis telefons taču pats ik pa laikam atgādina, ka ir laiks nooptimizēties un process ir reāli aptuveni divu klikšķu garumā. Tas būtu jāsaprot ikvienam pat bez lielas iedziļināšanos tādos jautājumos kā “kāpēc” un “kā tieši tas notiek” :)

    PurvaVelns
    16.06.2016 15:47

    nu vot, šitā raksta iespaidā manas draudzenes māsa šodien noprka P9, es zinu ka viņa mani mocīs ar jautājumiem – tad arī ziņošu par parastā jūzera šausmām :D

    16.06.2016 16:03
    Reply to  PurvaVelns

    Re, cik jauki. Nodod viņai sveicienus un novēli, lai ierīce kalpo godam! :)

    PurvaVelns
    16.06.2016 16:06

    viņai bija samsungs s3 mini. es teicu, lai (bitē) apskata arī citas opcijas, arī P9 Lite, samsunga jaunos A3 vai A5: protams, ka viņa aizgāja uz salonu un viņai pateica, ka tie visi ir sūdi. Brīnums, ka neiesmērēja S7edge. beibe kā jau beibe; kaut ko nofočēt un soctīkli, nekas vairāk… šovakar nāks mani mocīt – nevarot pierast, nevarot mīkstinājumu zīmes dabūt utt, kā bildes no vecā grausta pārcelt :(

    16.06.2016 17:39
    Reply to  PurvaVelns

    Kas jādara, tas jādara. Tieši tāpēc jau viņas mūs tā mīl. Jo esam blakus un palīdzam grūtākajos dzīves brīžos :)

    Raivis Rasnačs
    16.06.2016 11:45
    Reply to  Uldis M.

    Viedi vārdi. Arī pats secināju, ka atliek palietot ko švakāku, lai saprastu, kādam īsti ir jābūt manam tālrunim.

    Ikona
    16.06.2016 10:20

    Kā var patikt tas pelēkais aplis ap Health aplikāciju vai HERE aplikāciju!? Man personīgi tas melnais ekrāns liekas gaumīgāks!

    PurvaVelns
    16.06.2016 10:21
    Reply to  Ikona

    tie viņam ir folderīši.

    PurvaVelns
    16.06.2016 18:41

    karoče sausais atlikums – pāris jauni pircēji, saturīga diskusija (bet atkal nekas neieripo no huaweja :( zinu zinu, es jau to nezinu :D)
    būtu jau labi, ja varētu par daudziem produktiem šādi, bet… maz ir tādu, pie kā gribas tik ilgi kavēties… nestaigāsi tak kā pēdējais cietējs mēnesi ar just5 trubu… bet flagmaņus varētu.

    Jokman
    16.06.2016 22:37

    Man ļoti patīk šie mēnesi vēlāk apskati kad ir interese par telefono youtube skatos tādus jo tur pastāsta kā tas dzīvo īstos apstākļos. Es ar apspriedu par p9 iegādi šogad pa paskatoties Jūsu apskatu un citus sapratu viņiem vēl ir jāpieslīpē savs softs un viss pārējais domāju ka p11 būs tiešām samsung un apple flagmaņu līdzinieks bet šobrīd vēl nedaudz pietrūkst. Izvēlējos personīgi Galaxy S7 un es ļoti apmierināts un nekas nebesī viss strādā un nerestartējas. Pat nemainu Launcher tikai motīvu.

    16.06.2016 22:47
    Reply to  Jokman

    Kas ir tas, kas Huawei P9 “nedaudz pietrūkst” pār to pašu Galaxy S7? Tīri funkcijas? To nostrādātība? Kaut kas vēl?

    PurvaVelns
    17.06.2016 01:04

    Tu tak zini, cik svarīgi, ka cilvēks ir apmierināts ar savu izvēli. emocionāli.

    Re
    17.06.2016 17:07

    Es arī jau mēnesi kā lietoju P9, esmu ļoti apmierināts ar kameru ,dizainu un visām pārējām lietām! Atri un vienkārsi!
    Bet ikonu izskatu jau var nomainīt Motīvos

    badmoon
    19.06.2016 10:38

    Pēc mēneša jāizvēlas jauns telefons, 95%, ka gribu S7 edge (šobrīd lietoju S6 parasto), vēl varianti varētu būt G5 un P9, jo Sony un Apple neuzrunā. Piekrītu, ka P9 ir labi nostrādāts, nedaudz padarbojoties un salīdzinot kaut vai ar to pašu G5, atšķirība ir jūtama un par labu P9. G5 liekas pārāk plastmasīgs un ekrāns piezemēts, nav “flagmaņa sajūtas”, lai gan dzelži un kamera ir labi (dažos testos kamera tiek slavēta par labāko, kas šogad pieejams telefonos). Pašreizējā S6 apmierina gandrīz viss, tikai gribas lielāku ekrānu un labāku kameru pie ne-ideālas gaismas. S6 bildes ir super, bet tiklīdz gaismas mazāk, tā ir standarta brūngraudainās bildes, ne ar ko labākas par to pašu iphone 6 (bez s) :D Saprotu, ka gan jau ar S7 edge arī nāksies paciest kādu gļuku un restartu, kā jau Samsung, arī S6 paretam uzmet “programma apturēta”, tad atkal pie ekrāna atbloķēšanas spilgtuma līmenis dažas sekundes ir ļoti zems, kamēr telefons saprot, ka ir jau gaismā, nevis kabatā utt.. Ar 6.0 Android daži gļuki-sīkumi pazuda, bet vietā nāca citi :D Žel, ka P9 nav ekrāns uz ~ 5,5″, aparāts tiešām ok.

    badmoon
    19.06.2016 19:20
    Reply to  PurvaVelns

    Tas ir darba telefons un varu izvēlēties tikai no piedāvātā klāsta, respektīvi sanāk P9, Mate 8, Mate S, G5, S7/edge, Z5, Xperia X, 6s, Lumia 950/XL, tad gan jau Samsungs, vizuāli patīk, dzelži līmenī, kameru īpaši testējis neesmu, galvenais lai negļuko :D

    Hejs
    19.06.2016 12:05

    Iphone ēra ir beigusies. Konkurenti jau sen viņu ir apsteiguši, par cenu nemaz nerunājot. Man ir Mx5 kuru uzskatu par labāko telefonu ever, kāds man ir bijis un tas ir pēc 4 iphone……

    Briedis
    20.06.2016 00:41
    Reply to  Hejs

    iPhone ēra būs beigusies tad, kad tos miljards cilvēku beigs iegādāties. Bet iegādājas.

    PurvaVelns
    20.06.2016 08:43
    Reply to  Briedis

    sen vairs nav nekāda miljarda. apple nu jau ir stabils kritums otro pusgadu pēc kārtas.

    20.06.2016 09:52
    Reply to  PurvaVelns

    Kāds tieši kritums? Aktīvo lietotāju? Patreizējā pārdošanas apjoma? Pārdošana apjoma pieauguma? Datus uz galda! :)

    PurvaVelns
    20.06.2016 10:12

    “Apple tikko izziņoja jaunākos finanšu rezultātus, kas uztverti ar dalītām jūtām, jo ne viss norisinājies pēc investoru plāna. Pēdējo trīs mēnešu laikā pārdoti 51.2 miljoni iPhone viedtālruņi, kas ir 16% kritums pret pagājušā gada šo pašu periodu, kad tika pārdots 61 miljons iPhone viedtālruņu.” (c)Kursors. Par “aktīvajiem lietotājiem” vispār klusēsim – pats zini, ka tas ir tikai un vienīgi mārketinga triks – nekādi nepierādāma bļaustīšanās.

    20.06.2016 10:14
    Reply to  PurvaVelns

    Nu, re, nākamreiz tad esi izvērstāks savā komentārā, lai arī citi lasītāji zina kam tad īsti ir bijis kritums.

    Kas attiecas uz aktīvo lietotāju/ierīču skaitu, tad es domāju, ka uzņēmumiem ir aptuveni skaidri arī šādi dati. Liela daļa no tām tomēr ir pieslēgtas pie internetiem un “klauvējas uz mājām”.

    PurvaVelns
    20.06.2016 10:19

    jā jā jā… tas tāpat kā ticēk, ka diviem teļiem ir 5 miljoni aktīvu zelta zivju. es ar vienmēr, kad kas jāpārdod vai jānopērk ss.lv pērku zelta zivi vai okarti (kas nu pa rokai gadās). tās 100 kartes, ko esmu nopircis ar “klauvējas”kaut kur. pārsvarā pie miskastes. Un tavs skapī putējošais aifons ar skaitās aktīvā ierīce. Mans 8gadīgais ar’, jo nupat tika fiksēts pieslēgums pie interneta pirms nedēļas.

    20.06.2016 10:21
    Reply to  PurvaVelns

    Piekrītu, tas ko uzņēmumi paši par sevi un saviem panākumiem saka ne visos gadījumos tieši atbilst patiesībai. Bet tāpēc jau mums ir galvas uz pleciem, lai domātu līdzi.

    PurvaVelns
    20.06.2016 10:33

    nu es ieteiktu pārpublicējot ziņu “pēteris saka, ka viņam ir 100 draugi” rakstīt: “Pēteris saka, ka viņam “esot” 100 draugi” :D :D :D

    Laccels
    19.06.2016 15:49

    Nezinu kur no kurienes jums ir bijis samsung s7… bet man nekad veel nav ne s6 ne s7 bijuši jebkādi gļuki man abi ir 64gb un abos brīva atmiņa ir aptuveni 20gb un nejūtu pilnigi nekādu bremzēšanu utt… baterijas tur vienkārši lieliski visu dienu un vairāk… kamera super gan diena gan krēsla bildejot bildes ir lieliskas….labi tas īsumā ? varetu raxtit daudz un visadus plusus…

    PurvaVelns
    19.06.2016 18:45
    Reply to  Laccels

    nu redz, par aifonu neizteiksies = tobiš pietaupīsi nievas, bet ka cilvēki atsaucās uz savu pieredzi par s6 un 7 gļukošanu – tā uzreiz adatas gaisā? cik redzu no līdzcilvēkiem, tad “programma apturēta” un restarts ir ierasta samsungistu ikdiena.

    Laccels
    07.07.2016 12:06
    Reply to  PurvaVelns

    Pilnīgi nevienu reizi s6 nav gļuks izmetis… laikam jau tas atkarīgs kura valstī perc elektroniku….

    Kaspars
    14.07.2016 10:22
    Reply to  Laccels

    Androids ir androids – Nu nav Tev vienkārši bijusi pieredze lietojot ifonu vai WP..

    Briedis
    20.06.2016 00:40
    Reply to  Laccels

    Par pifonu izsakies gan. Būs interesantāk.

    Endijs
    22.06.2016 12:51

    Iegādājos P9 un pēc nedēļas lietošanas joprojām traucē viena problēma: diezgan bieži tačskrīns nenoreaģē pēc viegla pieskāriena. Izskatās, ka vienkārši nenostrādā pieskāriens. Tas ir normāli? Varētu nest uz salonu atpakaļ, bet kā lai es pārdevējam parādu, ka viņš reizēm nenolasa pieskārienu??? Varbūt uztaisīt hard reset?

    PurvaVelns
    22.06.2016 13:38
    Reply to  Endijs

    ir tāda lieta. nepalīdzēs hard reset. jāsamierinās ar maigajiem pieskārieniem. besī gan.

    22.06.2016 13:47
    Reply to  PurvaVelns

    Nu, paga, nekas nav jāsamierinās. Fiksi aparātu uz remontu, lai dod vietā citu telefonu. Vai nu es ne līdz galam saprotu kas jums par problēmu, vai kas, bet manam P9 visi pieskārieni reģistrējas “ar pirmo reizi”.

    PurvaVelns
    22.06.2016 13:54

    da Tev smagie latgoļu pirksti druknie.
    ar to nešanu sūdi tādi, ka … Tu nestu ar visu saturu vai hard reset taisītu? kontus atvienotu, visu dzēstu ārā?

    22.06.2016 13:57
    Reply to  PurvaVelns

    Konkrēti man tā nav nekāda problēma, viss ir mākoņservisos.

    PurvaVelns
    22.06.2016 13:59

    nu tik un tā ir jāvelta tam pasākumam pāris stundas laika atkal visu fine tune pēc smalkākajām vēlmēm…

    22.06.2016 14:01
    Reply to  PurvaVelns

    Jā, protams, bet vai tad labāk ir apkārt staigāt ar defektīvu ierīci?

    PurvaVelns
    22.06.2016 14:03

    būs brīvdienās jāpaspaida… varbūt es pārāk maigs :D

    PurvaVelns
    22.06.2016 13:55

    pamēģini – ir viena īpaši kaitinoša vieta – pārslēgt kameru uz selfijiem – slēdzas ar vismaigāko?

    22.06.2016 13:57
    Reply to  PurvaVelns

    Paslēgājos starp kamerām dažpadsmit reizes. Pilnīgi nekādu problēmu, tik jātrāpa uz tās mazās ikonas.

    PurvaVelns
    22.06.2016 14:09

    njā, sapratu – tā vietiņa ir ļoti maza un kaut kā intuitīvi sanāk drusku blakus spiest…

    Endijs
    22.06.2016 14:52

    Un uz info pogas labajā augšējā stūrī, kas skatās bildes galerijā?

    22.06.2016 15:41
    Reply to  Endijs

    Tā ir neērta vieta, bet principā nejūtu, ka būtu problēmas ar displeju.

    Raivis Driķis
    06.07.2016 13:24

    Vai ekrāns pats dažreiz mainīja spilgtumu neesot automātiskajā režīmā?

    06.07.2016 23:13
    Reply to  Raivis Driķis

    Tādu problēmu neesmu novērojis.

    06.07.2016 23:15

    Daži novērojumi turpinot lietot Huawei P9:

    x) Man šķiet, ka GPS uztvērējs tomēr šim telefonam darbojas sliktāk nekā iPhone. Ik pa laikam mašīnā Waze saka, ka nav GPS signāla. Pielieku telefonu turētājā pie loga un pēc dažām minūtēm signālu noķer. Bet varbūt tas ir mīļā Android gļuks.

    x) Otra lieta ir vibrosignāls. Man šķiet, ka tas ir pavārgs. Vismaz kabatā regulāri palaižu garām zvanus (jo kurš gan lieto zvana signālu), tāpēc, ka neesmu sajutis vibrāciju. Uz galda gan tas metāla gabals vibrē pienācīgi labi.

    Kaspars
    07.07.2016 09:16

    Tad tomēr turpinām lietot P9?
    Nebūtu viņš tik dārgs, arī es labprāt to brīnumu pamēģinātu :D
    Bet vispār jau Huawei iet savu redzamu ceļu, jo telefonam par flagmaņa cenu arī vajadzētu turēt līdzi visādiem S7 – Starpība tik, ka dažam labam zīmols pagaidām ir dārgāks. Respektīvi, tie, kuri neticēja, ka šim “Ķīnietim” izdosies kādreiz pārdot arī dārgus telefonus, ir smagi kļūdījušies. Interesanti redzēt tādu attīstību flagmaņu sektorā laikā, kad daudzi lielie stagnē un nevar izdomāt neko jaunu tieši flagmaņu sektorā

    PurvaVelns
    07.07.2016 09:41
    Reply to  Kaspars

    skaidrs, ka jo ilgāk lieto šo, jo mazāk gribas atriezties pie tā oldskūla…

    PurvaVelns
    07.07.2016 09:35

    a) mani novērojumi 10 dienas braukājot pa kalniem – ar gps nav problēmu, pat garos tuneļos signāls nezuda, vismaz here gadījumā. Varbūt waze vainīgs?
    b) joprojām ne skrambas – ne uz priekšas, ne aizmugures
    c) kad ārā 30+ un spilgta saule… nu nez, man nav ar ko salīdzināt, bet karst 3,14zģec…
    d) mašīnā vajadzīgs nikns lādētājs, jo ar ieslēgtu zilzobu, muzonu, navigāciju – sāc no rīta ar pilnu baču, lādētājs pieslēgts un dienas beigās tik un tā bača nav pilna!

    man lielākas pretenzijas pret opeļa modernajām tehnoloģijām iekš auto….

    Juris Udris
    16.09.2016 20:20

    Sveiki, pēc šī skaistā raksta un daudziem citiem apskatiem nolēmu iegādāties tieši šo modeli un nejūtos vīlies. Visinteresantākais ir tas, ka pirkstu nospiedumu lasītājs nolasa pirkstu nospiedumu jebkurā leņķī, var pat pielikt sāniski un nolasa tikpat ātri cik parasti. Tiešām labs modelis, lai gan lietoju tikai pāris dienas.

    oskars
    26.10.2016 18:23

    Labs vakars! Briestu jauna tālruņa iegādei un esmu noskatījis P9. Viss pa lielam skaidrs, bet viena lieta man nav saprotama – Huawei P9 Dual SIM. Navaru saprast kas ir ar to dual sim. Huawei sētaslapā nemaz nav aparāta ar tādu nosaukumu Dual SIM, bet lmt tādu piedāvā. vai pareizi saprotu, ka visi P9 ir Dual SIM, bet otrās SIM kartes vietā var likt atmiņas karti?

    Lapsinieks
    26.10.2016 20:11
    Reply to  oskars

    pareizi. un vēl varot tā – ka simkartei noplēš to foliju, uzlīmē uz sd kartes un strādā visi trīs. tā vismaz saka pilns jūtūbs.

    Jaa
    05.08.2021 16:57

    Neslēpta Ifēna reklāma, tikai nav norādīts raksta sponsors.

    Čiekurs
    05.08.2021 17:27
    Reply to  Jaa

    Lasīju, ka Kristapa senči Livonijas laikā esot pa kluso reklamējuši jaunā parauga šķēpu uzgaļus. Traks var palikt!

    Reklāma