Web Analytics
More
    Reklāma

    Ernesta Štāla vadītais Dripit iegūst 100 000 eiro atspēriena investīcijas

    Jaunākie raksti

    Vakar uzsācējuzņēmumu konferences “Arctic15” laikā, Somijā, Latvijas jaunais uzņēmums Dripit ieguva Skandināvijas vadošās akseleratoru programmas “Startup Sauna” balvu un 100 000 eiro investīciju kapitālu. Dripit – mārketinga analītikas uzsācējuzņēmums no Latvijas un tā dibinātājs un idejas autors ir uzsācējuzņēmumu komūnai mūsu valstī labi zināmais Ernests Štāls.

    “Startup Sauna” ir viens no akseleratoriem, kurā iekļūt ar katru gadu ir arvien grūtāk, tā šogad konkurence uz vienu pozīciju akseleratorā bija augstāka kā vienā no pasaules prestižākajām augstskolām Stanfordas universitātē. Kā viens pret 700 pretendentiem vietu “Startup Sauna” ieguva Dripit. Savu ceļu uzņēmējdarbībā pēc šī akseleratora jau iepriekš sākuši vairāki Latvijas jaunie uzņēmumi, pazīstamākais no kuriem – Froont dizaina rīks.

    Reklāma

    “Aizvadītās piecas nedēļas kopā ar Ernestu ļoti intensīvi esam strādājuši. Viņa pieredze vēl no tā laika, kad viņš vadīja Reachly mūs pārliecināja – tieši iepriekš paveiktais un zināšanu bagāža bija izšķiroša aicinot viņu saunā,” skaidro Panu Paljakka, “Startup Sauna” izpilddirektors.

    Darbojoties akseleratorā, Dripit komanda parādīja atzīstamu izaugsmi un nonāca investīciju kompānijas “Superhero Capital” dibinātāja Ahmeda (Moaffak Ahmed) uzmanības lokā.

    “Mēs ticam elektroniskās komercijas risinājumiem un šis mārketinga analītikas risinājums mums šķiet īpaši interesants. Sadarbība un sarunas šeit “Startup Sauna” mūs pārliecināja, ka Ernests un viņa komanda ir gatavi nopietnām investīcijām nākotnē,” stāsta Ahmeds.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    aste
    03.06.2016 14:32

    Īsi sakot, kārtējais makaronu uz ausīm kārējs veikalinga purns, kaut viņus Pērkons saspertu!

    digitalk
    04.06.2016 12:36
    Reply to  aste

    no otras puses analītiķi un to softs arī ir vajadzīgi. lai jau džekiem veicas, kaut gan ienākot palasīt ziņu gaidīju ko iespaidīgāku. nekas, Pērkons vēlāk sašķiros.

    digitalk
    04.06.2016 13:45
    Reply to  digitalk

    tikai tagad piefiksēju smiekliņu saistībā ar tirdzniecības mārketingu
    Pērk-on(s)
    tad jau ne saspers, ne sašķiros…

    Reklāma