Kursors.lv izmēģina Subaru XV

55

Lētas mašīnas var uzbūvēt lēti un kvalitatīvi un visu var arī izdarīt vienkārši lēti. Par nožēlu, lielākajā daļā gadījumā lētās mašīnas ir arī lēti un nekvalitatīvi uzbūvētas, ir visās iespējamajās sajūtās lētas un auto knapi kalpo par uzņēmumu darba zirgiem. Tomēr noteikti ražotāji ir iemanījušies ietaupīt un ar acīm un uz tausti novērtējamās lietas ir spējuši saglabāt baudāmas. Šis ir stāsts par Subaru XV.

Teikšu godīgi, Latvijas apstākļiem tādi auto kā Subaru XV, Mazda CX3, Honda HRV un arī premium sekotāji kā VW Tiguan, BMW X1, Audi Q3 ir pat ļoti piemēroti. Kompaktais izmērs ar pietiekamu plašumu mazai ģimenei, paaugstinātais klīrenss, kas bedres ļauj mazāk izjust uz ādas un dibena un papildus pieejamā pilnpiedziņa dažām dīvainajām Latvijas ziemas dienām – formula ikdienas komfortam!

Reklāma

Vērtējot Subaru XV, slīgu ļoti lielā dilemmā. Vienkāršajam lasītājam no malas,  iespējams,  ir sarežģīti izprast auto žurnālistikas asos stūrus. Ir jāsaprot, ka vērtēt 110 tūkstošu vērtu M3 un pēc īsa laika braukt ar 25 tūkstošu XV ir mulsinoši. Ja mēs salīdzinām abus auto, tad “pardon my French”, bet viens no abiem ir sūds. Bet vērtējot pašu XV un aizmirstot par pēdējā laikā izbaudītajiem dārgā gala premium auto – Subaru ir pat ļoti labs. Vienā putras katlā maisīt 20-200 tūkstošu EUR diapazona auto ir tāpat kā salīdzināt pludmales čības ar Testoni uzvalka kurpēm. Var, bet tas ir muļķīgi. Ir jāspēj sajust katra auto piedāvātais dzīves redzējums un tas nav viegli.

Labi, beigšu čīkstēt kā vecas durvis un ķeršos pie lietas un kā jau vienmēr sāksim ar tehnisko pusi.

Subaru XV kopā ir trīs dzinēji – divi benzīna un viens dīzelis, visi četru cilindru. Vienu benzīna dzinēju gan es absolūti nesaprotu – 1.6 litru 114 zirgspēku agregāts. Pie gandrīz pusotras tonnas pašmasas jaudas un masas attiecība nav spīdoša. Otrs benzīna agregāts ir divu litru un 150 zirgspēku kustonis, ar kuru arī es pārvietojos pāris dienas. Dīzeļa dzinējs ir gandrīz tas pats, kas atrodams lielajos Subaru, divu litru un 147 Hp un 350 Nm spējš. Pieļauju, ka atšķirība ir regulējumā, jo Outback dīzelis ir tikai par 3 kumeļiem piepildītāks. Raujos mazliet uz priekšu, bet es XV noteikti izvēlētos ar dīzeļa dzinēju, ar to auto ir ļoti atsaucīgs.

Sākumā šķiet, ka dzinēju gamma ir maza un slikta, bet konkurentiem ir vēl sliktāk. Tikai premium mazo džipu ražotāji piedāvā mazliet jaudīgāku spektru. Varbūt nemaz arī nevajag šo mazo apvidnieku klasi sarežģīt ar lielajiem un dārgajiem dzinējiem.

Kā jau Subaru, auto ir aprīkots ar simetriskās pilnpiedziņas sistēmu, ko Subaru izstrādāja tālajā 1972. gadā. No tā laika sistēma, protams, ir pilnveidojusies, tagad tā ir starp pasaules visattīstītākajām četru riteņu piedziņas sistēmām. Galvenā sistēmas iezīme ir simetrisks dzinēja jaudas sadalījums. Ja kāds no automobiļa riteņiem zaudē saķeri, jauda tiek automātiski pārdalīta starp priekšējo un aizmugurējo asi.

Braukšana ir interesanta!

Teikšu kā ir – nebiju iepriekš braucis ar Subaru LINEARTRONIC ķēdes piedziņas bezpakāpju automātisko ātrumkārbu. Auto gaita nes ļoti savdabīgas sajūtas, pie kurām ir jāpierod. Ātrumkārbai nav neviena fiksēta ātruma un pārnesumu attiecība tiek mainīta ar skriemeļu palīdzību, kuri pastāvīgi maina savu platumu un tādā veidā variē dzinēja griešanās ātrumu pret auto ātrumu. Dēļ tā nevar just nekādu pārslēgšanos. Ir sešas definētas pārnesumu kārbas attiecības, vienkāršības pēc nosauksim tās par ātrumiem, kuras Sport modeļiem var pārslēgt ar lāpstiņām aiz stūres. Ir ļoti neparastas vai precīzāk nepierastas sajūtas tajā brīdī, kad akseleratora pedālis ir dziļi grīdā un skriemeļi maina savu platumu un mainās pārnesumu attiecība (atkal vienkāršības pēc teiksim, ka pārslēdzas ātrums) – ir novēlots rāviens. Pēc sajūtām kā turbo bedre. Parasto automātisko ātrumkārbu automašīnās ir pierasts sajust ātruma pārslēgšanos tieši tajā brīdī, kā tas notiek, tad lineartronic gadījumā to sajūti sekundi pēc procesa noslēgšanās. Tā kā mājas darbu nebiju izdarījis un auto izpēti pirms testa veicis nebiju, tad Subaru XV mani pieķēra ar mazu šoka sajūtu – kā auto pie 50 kilometriem stundā var ļaut slēgt pirmajā ātrumā? Tikai pēc tam sapratu, ka nekādu ātrumu taču nemaz nav un dīvaini plūdenā ātrumkārbas darbība sevi paskaidro pilnībā.

2016-05-19-06.57

Opozītdzinēja dēļ, auto smaguma centrs ir ļoti zems, tas savukārt nozīmē vieglu vadību un stabilitāti. Un tā arī ir – kopā divās dienās nobraucu virs 200 km pilsētas apstākļos un esmu ļoti pārsteigts par piekares pārdomāto darbību mūsu slikto ceļu apstākļos. Auto bija stingrs, pat mazliet paciets, bet bedrēs netika mētāts, tieši pretēji, lasīja ceļu un varēju pārliecinoši manevrēt pilsētas satiksmē!

XV ir visu četru riteņu neatkarīgā balstiekārta. Priekšējā balstiekārta ir ar pastiprinātu šķērsstabilizācijas stieni un pilnveidotā aizmugures gara gājiena dubultsviru aizmugures balstiekārta nodrošina ļoti prognozējamu saķeri ar ceļu. XV ir 22 cm klīrenss, kas nav ļoti daudz, bet pietiekami arī neasfaltētajiem ceļiem. Ļoti žēl, ka auto nav pieejams ar Levorg 1.6 litru turbo dzinēju, būtu pārsteigumu pilns pilsētas spridzeklis.

Bet cik ļoti lielu pārliecību piekares uzvedība uz ceļa man sniedza, tik ļoti daudz atņēma bremžu sistēma. Ātri nācās aizmirst novēlotās bremzēšanas niķi, jo XV bremžu pedāļa atsaucība lika vilties. Auto, manuprāt, stipri pa vēlu sāka pielietot apstāšanās spēku un dēļ tā nācās pāris reizes strauji apstāties pavisam netālu no priekšējiem auto. Sajūta, kā būtu jāmodina aizmidzis suns – pamodīsies ātri, bet uzreiz pēc kaula neleks. Pat papētot tehnisko specifikāciju secinu, ka bremžu diska izmērs ir pietiekams un to pat varētu nosaukt par lielu, bet ar apstāšanos kaut kas līdz galam nav izdarīts.

Vizuālais noformējums ir ļoti liels gaumes jautājums. Es neesmu fans, godīgi. Bet mazliet padraudzējoties ar meklēšanas dzinējiem un atrodot eksemplārus ar gaumīgiem riteņu diskiem – auto var tikt padarīts gaumīgs. Šo gan atstāšu katra paša ziņā, kā saka “go crazy”.

Dinamiski nepabrauksi – tas ir fakts. Bet šis auto tam arī nav paredzēts, mazas ģimenes ikdienas pilsētas auto, ar kuru ziemā nav jābaidās izbraukt no stipri piesniguša pagalma.

Ja mēs atgriežamies pie sākumā pieminētās tēzes par to, ka lētu auto var uzbūvēt lēti un kvalitatīvi, tad XV salons ir tam pierādījums. Subaru inženieri un dizaineri nav centušies absolūti neko slēpt, tieši pretēji – visas skrūves un stiprinājumi ir redzami, visi klipši ir brīvi pieejami un nav jāzīlē, kā, teiksim, noņemt durvju apšuvumu. Tieši tas pats ir arī ārpusē, piemēram, aizmugurējā jumta spoilera stiprinājuma skrūvju vietas ir klaji redzamas. Salona plastmasas nav lētas un atstāj labu iespaidu, nekas lieki negrab un neklaudz. Tikai vienā lietā Subaru finansisti ir ietaupījuši pārāk daudz – stūre nav patīkama uz tausti, ādas aizstājējs ir diezgan ass un ilgstoši braucot plaukstas nogurst. Jā, stūre ir smuka, sarkanie izšuvumi ļoti piestāv un labi izskatās, funkciju pogas ir pārdomātas un ērti izvietotas un stūres resnums šāda tipa un cenas auto pat ir ļoti sportisks, bet tāpat ilgstoši mīlēties ar stūri nav patīkami. Tomēr, kā jau minēju, kopējais iespaids par salonu ir labs, rotāts sarkaniem izšuvumiem un ērtiem sēdekļiem. Es gan dodu priekšroku ādas sēdekļiem. Aizmugurē vietas arī ir pietiekami un bagāžniekā ietilpst sporta soma, iepirkumu maisiņi un vēl pietiek vietas delfīnam.

Auto ir aprīkots ar pietiekami modernu skārienjūtīgu ekrānu, kurš pat ļoti saulainā dienā ir labi pārskatāms (uz maksimālo gaišumu un kontrastu gan), bet radio stacijas ar pieskārieniem pārslēgt ir ļoti grūti, jo vienkārši tu nevari trāpīt pareizajā vietā braucot.

Multimediju STARLINK sistēma, savienota ar telefonu, dod pieeju interneta radio, laika prognozei, ziņām, kas ir diezgan nenoderīga lieta. Visu to moderno, ko Starlink cenšas sniegt, var daudz ātrāk un ērtāk apskatīt telefonā. Problēma pat nav tajā, ka sistēma ir diezgan lēna, vienkārši nav nekādas nepieciešamības pēc tā attēlotā satura uz Subaru multimediju sistēmas ekrāna. XV ir aprīkots stereo sistēmu, kura ļauj pieslēgt dažādus audio avotus kā audio no Bluetooth, USB/iPod, SD kartiņas un AUX pieslēgvietas.

2016-05-19-07.15

Pati audio sistēma ir ar kopējo jaudu 180W un sešiem skaļruņiem, kur divi papildu skaļruņi ir integrēti kontrolpanelī. Pēc parametriem ļoti viduvēja un kā jau lielākajā daļā jauno auto – standarta regulējumā mūzika skan diezgan nekā. Pat pamēģinot pāris iepriekš ieprogrammētos ekvailizera regulējumus, sev vēlamo rezultātu nevaru panākt, kaut arī pēc saregulēšanas jūtami trūkst basu un nākas vien secināt, ka Ferry Corsten jaunāko podkāstu klausīšos savā auto.

Kā pētīju, bezatslēgas piekļuve ir pieejama kā papildaprīkojums, standartā XV ir pavisam vienkārša aizdedzes atslēga, kas atstāj lēta auto iespaidu. Ja es būtu viens no viesnīcas klerkiem, kuriem klientu auto jāaizdzen uz pazemes stāvvietu – man pēc šādas atslēgas ieraudzīšanas ļoti sagribētos uz tualeti, uz ilgāku laiku, lai citi strādā. Manuprāt, aizdedzes atslēga ir pirmais iespaids un pirmais iespaids ir svarīgs. Ne pa velti ražotāji pievērš uzmanību šim it kā sīkumam, bet tajā pašā laikā auto pamatelementam, bez kura, kaut viltota, pat zagļi nevar aizbraukt.

2016-05-19-06.55

Ilgi domāju, kā pārslēgt augšējā ekrāna rādījumus, līdz pēdējā stundā pirms atdošanas pamanīju pavisam neuzkrītošo slēdzīti pa vidu ventilācijas atverēm. Manuprāt, ļoti nepārdomāta vieta, grūti sasniedzama manā sēdpozīcijā un vispār diezgan mulsinoša. Šī nu gan ir tikai piekasīšanās.

Vai es tādu auto pirktu? Nē. Manam dzīves ritējumam šādam auto vienkārši nav vietas. Vai es tādu auto ieteiktu? Jā. XV es raksturotu kā kvalitatīvu un nopērkamu pilsētas auto sievietei. Subaru ir centies radīt sportisku tēlu un tas ir arī sanācis. Auto noteikti ne aprīkotākais savā klasē, toties ar pārliecinošu vārdu.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
55 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
SAABists
31.05.2016 13:32

Parodija, ne subaru!No subaru sagaida rallija gēnus, turbo spērienu pa pēcpusi, bet ne jau opisku braukšanu. Un kāpēc visi domā, ka sievietei vajag auto, kas ir nesmuks, maz un kurš galīgi neiet!? Tas jau gandrīz kā nos sērijas: “saimniek, ziemas riepas galīgi nodilušas, vajadzētu mainīt pret jaunām! Nekas, nekas, lieciet tik virsū,- tāpat sieva ar viņām brauks!”

31.05.2016 14:10
Reply to  SAABists

Nu jau, nu jau. Subaru nav tikai viens auto, lai vai kā pūristiem to gribētos. Lauku vecim būs īsti vietā Foresters, vidēja izmēra ģimene iefanos par Outback, bet tikai maza daļa dullo pirks STIeņus (un gaudīsies, ka agrāk tie bija “zilāki”). Dažādībai ir jābūt, lai vairāk klienti var izbaudīt Subaru opozītdzinējus vai pilnpiedziņu.

Rinalds Egle
31.05.2016 14:23

nu ar šo izbaudīt subaru pilnpiedziņu noteikti nesanāks :D

bet jā, SAABists būs pārsteigts – ir cilvēki, kurus neuztrauc AWD uzbūve un/vai zirgspēku daudzums :)

Uldis M.
31.05.2016 14:32
Reply to  Rinalds Egle

pilnpiedziņu izbaudīt var dažādi – vienam tās ir kontrolētas sānslīdes, otram izbraukšana cauri kupenai. Un ar 22cm klīrensu, kas ir jau lielo džipu līmenis, subaru pilnpiedziņu izbaudīt var tieši uz caurgājamību (sniegs, dubļi…)

31.05.2016 14:34
Reply to  Uldis M.

Un var arī braukt drošāk sliktos ceļa apstākļos.

PurvaVelns
31.05.2016 14:42
Reply to  Uldis M.

diez vai vajadzētu trennēt un praktizēt kontrolētas sānslīdes uz koplietošanas ceļiem.

Uldis M.
31.05.2016 15:10
Reply to  PurvaVelns

Jā, piekrītu! Es vienkārši izdarīju secinājumus no Rinalda komentāra par tēmu – kas tad īsti ir Subaru pilnpiedziņas izbaudīšana un kāpēc ar XV tas nav iespējams. Nācās secināt ka ir domāta agresīva braukšana ar STI, jo priekš pilnpiedziņas baudīšanas sliktos ceļos, XV šķiet pat ļoti piemērots.

PurvaVelns
31.05.2016 15:17
Reply to  Uldis M.

dīvaini teksikas uzstādījumi. es saprotu – izbaudīt braukšanu (var te piemeklēt simtiem epitetu); bet izbaudīt pilnpiedziņu kā tādu – grūti atrast ko vairāk par agresīvu braukšanu. man te ar āgenskalnā ir daži atsaldēti sti ielas karaļi. kopā ar dažiem veciem bemjiem un otrajiem golfiem veido atšaujamo sarakstu.

Māris Gaugers
31.05.2016 15:47
Reply to  Rinalds Egle

Tieši tā – izbaudīt pilnpiedziņu nenozīmē krāmēt plakaniski ziemā uz 100kmh. Manā gadījumā lielais ģimenes auto ir XC70 un tur arī pilnpiedziņu neizbaudīsi – tīri drošības sajūta ziemā, dubļos un klīrenss pret LV bedrēm

Rinalds Egle
31.05.2016 15:50
Reply to  Māris Gaugers

šeit uzsvars bija tieši uz izreklamēto “subaru simetrisko pilnpiedziņu”. tas pasākums, kas ir XV, ir tāds pats [censored] kā xc70 vai golfam. :)

tāpēc arī norādīju uz mērķauditoriju – un to XV, izskatās, ka sasniedz.

edgku
31.05.2016 13:35

“Pilsētas auto sievietei” :D Kāpēc sievietei? Jebkurai sievietei?

Māris Gaugers
31.05.2016 15:46
Reply to  edgku

tāpēc, ka auto ir izteikti sievišķīgs un cik esmu pamanījis braucot ar iepriekšējās un esošās paaudzes XV – 95% gadījumiem pie stūres sēdēja tieši sieviete!

edgku
01.06.2016 00:19
Reply to  Māris Gaugers

Paturpināsim :) Ko nozīmē “sievišķīgs auto”? :)

x
01.06.2016 10:30
Reply to  edgku

sievišķīgs = bez kardāna ))

Māris Gaugers
02.06.2016 14:03
Reply to  edgku

tas ir subjektīvais viedoklis, ko es kā raksta autors paužu!
atceramies, ka kursors.lv ir blogs nevis drukātā prese – blogeri pauž savu viedokli un mans ir tāds – XV ir sievišķīgs

edgku
02.06.2016 14:23
Reply to  Māris Gaugers

Kuš, kuš, nav jācepas :) Es taču tikai pajautāju, ko nozīmē “sievišķīgs” :) Kas padara auto sievišķīgu?

PurvaVelns
02.06.2016 15:39
Reply to  edgku

piemēram – fiat 500 perlamutra viduskonsole parada to ļoti sievišķīgu (laikam ne lētākajā versijā) un pretēji – grūti iedomāties sievieti pie 600tā merša stūres… (ok – es domāju S klasi – kaut kā pa vecai modei saucam par 600to)

PurvaVelns
02.06.2016 15:35
Reply to  Māris Gaugers

arī drukātajā presē viss ir tikai kāda viedoklis.

Uldis M.
31.05.2016 14:12

Prieks ka aizmugures LED lukturus no hibrīda beidzot ieviesa arī parastajam modelim. vismaz kaut cik solītis tuvāk mūsdienām, nevis kā līdz šim – parastās gabarītu lampiņas aiz sarkana stikliņa kā pagājušajā gadsimtā.

Rinalds Egle
31.05.2016 14:13

mmm… nav tur nekāda “simetriskā pilnpiedziņa”, tur ir skumja sajūgu paka centra diferenciāļa vietā. :)
bet šis ir auto konkrētai mērķauditorijai – cilvēkiem, kam vajag samērā lētu auto ar drošības sajūtu paaugstināta klīrensa un AWD izskatā.

31.05.2016 14:17
Reply to  Rinalds Egle

Tieši tā – kamēr visādiem Nissaniem jāpiemaksā par AWD, tikmēr XV visi velkošie ir neizbēgamība. Tas arī ir vienīgais bonuss.

Uldis M.
31.05.2016 14:25
Reply to  Artis Abols

Vienīgi būtu gribējies dīzeļa versiju ar variatora kārbu, kā citiem Subaru modeļiem. Tas tomēr mūsdienās ir ļoti pieprasīts salikums, un labi izceltos uz konkurentu fona.

PurvaVelns
31.05.2016 15:46
Reply to  Uldis M.

interesanti, vai ir kāds variātors, kas ir labāks par parastu labu automātu? esmu braucis tik ar diviem tādiem – hondu un mitsu – abi bija vnk atbaidoša braukšanas pieredze. bet rakstā jau ar aprakstīts tas pats…

Māris Gaugers
31.05.2016 15:48
Reply to  PurvaVelns

es braucu ar vienu no pirmajiem Honda variatoriem Civic sedanā un bija patiešām atbaidoši!

un Subaru gadījumā es pat nepamanīju/nejutu, ka tas ir variators un man patiešām ir liela pieredze ar auto

Skats
31.05.2016 16:06
Reply to  Māris Gaugers

Manam Kasītim ( tobiš Kaškajam) ir CVT t.i.variators un tas ir vnk superīgs.
Hidromehāniskajām ieliek.

Janis
31.05.2016 18:05
Reply to  Skats

Kura gada kaškajs?

Pēdējam tas variators bija vnk drausmīgs, lai neteiktu, ka neciešams.

Skats
01.06.2016 08:35
Reply to  Janis

2008. gada Kaškajs – tobiš pirmais.
Plūdenums, dinamika apdzenot – viss kārtībā.
Sākumā gan likās dīvaini, ka piedodot gāzi šis nevis rūc, bet tirkšķ, bet pieradu:)

PurvaVelns
01.06.2016 09:18
Reply to  Skats

nu ja… pie visa jau pierod… izkod savu auto kā gūt optimāli iespējamo prieku, ekonomiju utt. un tad labāk i nemēģināt citus auto. es, piemēram, esmu pieradis, ka mans automāts, palaižot bremzi vaļā sāk kustēt tā ļoti mierīgi, īpaši forši tas ir sastrēgumos. Kad man jābrauc ar kolēģa auto, kam arī automāts – sanāk tāda ģorgāšanās – laid vaļā bremzi un tevi rauj uz priekšu; apstāties ar var tikai ar klanīšanos… kolēģis pieradis, bet braukšanas stils (un arī degvielas patēriņš) – strauji un ātri uzsākt un tad pie nākamā sarkanā strauji bremzēt…

Janis
01.06.2016 22:13
Reply to  Skats

Nezinu, kā tam (šaubos vai labāk, drīzāk sliktāk), bet 2015 gada kaškajs ar dīzēli un variatoru, brauc, kā aizkauta govs, (protams šeit vainojama arī skaņas izolācija) un tomēr tu brauc mierīgi un tā mašīna vnk “brēc”
Nemaz nerunājot par apdzīšanām.
Nez man personīgi ļoti nepatīk.
Vienīgais, kas tur labs, ir tas, ka dzīvos gan jau ilgāk par dsg…

PurvaVelns
31.05.2016 19:55
Reply to  Māris Gaugers

“Ir ļoti neparastas vai precīzāk nepierastas sajūtas tajā brīdī, kad akseleratora pedālis ir dziļi grīdā un skriemeļi maina savu platumu un mainās pārnesumu attiecība (atkal vienkāršības pēc teiksim, ka pārslēdzas ātrums) – ir novēlots rāviens. Pēc sajūtām kā turbo bedre. ” šitais neizklausās, ka nejuti, ka tas ir variātors…

Māris Gaugers
31.05.2016 23:10
Reply to  PurvaVelns

Jutu, protams. Ar xv braucu gandrīz trīs dienas un pirmajā dienā nebiju grāmatu lasījis un nesapratu, kāpēc tā kārba tik savdabīgi strādā. Pēc tam jau tikai analizēju un salīdzināju variatoru ar klasisko

hhhhh
01.06.2016 10:33
Reply to  PurvaVelns

Pierdze ar variatoru . avensim slikti . outlanderam , foresteram outbakam jau krietni labak .

PurvaVelns
01.06.2016 10:43
Reply to  hhhhh

nu mans jautājums bija vai variātors pēc definīcijas var būt labāks par labu automātu

Skats
01.06.2016 11:51
Reply to  PurvaVelns

Pēc savas pieredzes teikšu, ka labāks, manu CVT salīdzinot ar hidromehānisko automātu.
Neesmu gan speciāli daudzus auto čekojis, pirms Kaškaja, ar kuru reiz fall in love un nu jau braucu astoņus gadus, bija parasts mehāniskais Volvo.

Janis
31.05.2016 18:03
Reply to  Uldis M.

A kas Tev patīk tajos variatoros?

Uldis M.
01.06.2016 08:38
Reply to  Janis

Tas ka tas ir automāts. Tik vienkārši! Tam nav obligāti jābūt variatoram, vienkārši Subāriem jau kādu laiku parastie automāti nenāk, tāpēc arī rakstīju variators. Godīgi sakot, neesmu pat braucis ar variatoru (vismaz ne vieglajā auto), bet esmu dzirdējis arī ļoti labas atsauksmes, tieši par Subāra variatoriem, tāpēc pašam šī tehnika šķiet vilinoša.

Janis
01.06.2016 21:54
Reply to  Uldis M.

Nu es Tev prasu konkrēti par variatoru, “automāti ir ļoti dažādi.

PurvaVelns
01.06.2016 22:50
Reply to  Janis

es tagad redzu, ka esi arī dīcējs – ja kādam piep**ies, tad pamatīgi… ko te gribi panākt? lai visi brauc ar tādu kārbu kā tev un pērk vecus samsungus? bože…

Janis
01.06.2016 23:27
Reply to  PurvaVelns

Paužu savu viedokli, tāpat kā Tu :)
Nesaprotu par, ko Tu cepies nepārtraukti?
Esi jau sācis daudzās diskusijās pieminēt mani, ceru, ka guli vismaz mierīgi:)

PurvaVelns
01.06.2016 23:45
Reply to  Janis

atgādini man – kas tu biji… es tik redzu, ka mēģini visiem iestāstīt, ka viņu telefoni vai kārbas ir sūdi.

Janis
02.06.2016 18:43
Reply to  PurvaVelns

Nu beidz, beidz te tēlot, neesmu teicis, neko par “sūdu” kārbām un “sūdu” telefoniem.
Un vispār, ko piesienies, neesmu vainīgs, ka Tava dzīve nav izdevusies…
Labāk iedzer savas zāles, un ej paguli cerams murgos Tev nerādīšos:)

PurvaVelns
02.06.2016 19:52
Reply to  Janis

nebūs tev atkal beigās jāatvainojas?

Janis
03.06.2016 06:53
Reply to  PurvaVelns

Protams nē.
Ne jau es esmu kursora trollīts.. :D

PurvaVelns
03.06.2016 08:34
Reply to  Janis

labāk trollis nekā klauns

PurvaVelns
03.06.2016 09:10
Reply to  Janis

comment image Protams nē? Vai kā parasti?

Janis
03.06.2016 18:04
Reply to  PurvaVelns

Nesaskatu neko nosodāmu, vai pieminēšanas vērtu šeit.

Skaidrs, ka biju nedaudz “izplūdis”, tā pat kā Tu, tādēļ atvainojos godātajiem lasītājiem.

Kas attiecas uz Tevi, tad runā par tēmu nevis katrā otrajā komentārā piemini mani, tikai tādēļ, ka esi apvainojies.

Vai vel labāk, ja nevari atrast sievieti, tad pacenties to nopirkt, nevis sēdi 24/7 Kursors.lv un pieļauju, ka arī citos blogos.

PurvaVelns
03.06.2016 22:36
Reply to  Janis

atkal tukšu muldi. notraus tak sopļas vienreiz.

edgku
31.05.2016 14:57
Reply to  Artis Abols

“kamēr visādiem Nissaniem jāpiemaksā par AWD, tikmēr XV” piemaksāšana “ir neizbēgamība” :D

Jokman
31.05.2016 15:50

Mans favorīts ir iepriekš testētais Subaru Outback. Biju salonā un Autoizstādē apskatījos visu modeļus, izņemot STI, un vienīgais ko paša sev gribētos ir Outback vai Levorg. Pārējiem apsēžoties pie stūres kaut kas nav pārdomāts ar ergonomiku nav komfortabli un grūti aizsniedzami slēdži. Plus šiem auto ir tas, ka tie tiešām ir kvalitatīvi uzbūvēti un viss strādā pat veciem modeļiem, vienīgā problēma ir rūsa ar ko ir jārēķinās un jāapstrādā auto ar Krown. Varbūt jaunajiem modeļiem kas ir mainījies. Subaru pamatā ir pasažieru drošība un caurejamība nevis sports un jauda nevelti viņu jaunais eyesight ASV ir ieguvis daudz balvas un skaitās viena no progresīvākām drošības sistēmām.

Māris Gaugers
31.05.2016 16:33
Reply to  Jokman

Par Levorg varēsiet lasīt nedēļas beigās :) Man ļoti patika

x
31.05.2016 16:57

salīdzināt auto, kuru cenu starpība ir teju 4.5x…tas tomēr ir īpašs žanrs, pat ja salīdzinātājs pats arī paķiķina par šo prāta vingrinājumu. nujā, kautkādā ziņā visi auto ir ļoti vienādi – viena stūre, četri riteņi.

PurvaVelns
02.06.2016 08:13
Reply to  x

kļūdies, odnakž…

PurvaVelns
02.06.2016 08:15
Reply to  x

un…

x
02.06.2016 09:38
Reply to  PurvaVelns

jā jau jā, kā nu bez šīs procenta tūkstošdaļas!

x
03.06.2016 09:32

nu re, sievišķīgs auto ar feiko piedziņu, bet komentu skaits kā par kosmosa kuģi :))