Web Analytics
More
    Reklāma

    Bite rūpēs par pakalpojuma kvalitāti nākotnē paaugstinās pakalpojumu cenas

    Jaunākie raksti

    Šorīt Bite pulcēja kopā mediju pārstāvjus, lai pavēstītu par savu pakalpojumu cenu pieaugumu un tā iemeslu. Pasākuma ievadā Bite grupas vadītājs Freds Renčaks norādīja, ka 55% Bites klientu lieto datu pakalpojumus un katru gadu šādu klientu skaits pieaug par aptuveni 7%. Šobrīd vidēji klienti mēnesī patērē 1.9 Gb datu, bet operators paredz, ka 2020. gadā vidējais abonenta datu patēriņš pēc Freda Renčaka progozēm pieaugs līdz 20 Gb (Ericsson pareģojums ir pieticīgāks – 10 GB). Šāds datu patēriņa pieaugums liek plānot un ieguldīt finansu līdzekļus tīkla attīstībā jau tagad un novedis arī līdz nepieciešamībai paaugstināt pakalpojumu cenas. Šobrīd Bitei ir ap 550 000 klientu un jau drīzumā 4G mobilā interneta pakalpojums būs pieejams 90% Latvijas iedzīvotāju. Bite klientiem piedāvā iespēju nemaksāt par datu pārraidi noteiktiem servisiem (Waze, WhatsApp, Twitter u.c.) un ik mēnesi šie “bezmaksas” dati ģenerē 30 TB lielu datu apjomu.

    No šī gada 1. jūlija visiem Bites pēcapmaksas tarifiem cena pieaugs par 0,87 EUR. Bite uzsver, ka cenu paaugstinājumu vēlas padarīt maksimāli caurspīdīgu un par izmaiņām klienti tiks informēti ar atsevišķas vēstules palīdzību, kā arī operators ir gatavs atbildēt uz pilnīgi visiem klientu jautājumiem.

    Zemāk var izlasīt oficiālo Bites preses paziņojumu par gaidāmajām izmaiņām:

    Fokusējoties uz to, kas klientiem būs nepieciešams nākotnē, jāsāk strauji investēt jau tagad. Tādēļ Bite pārskata tarifu plānu piedāvājumu, vienojas ar Huawei par 5G izveidi, attīstīs unikālus pakalpojumus un ieguldīs klientu servisā.

    “Ja mēs mirkli padomājam par to, kā mainījušies mūsu mobilo telefonu lietošanas paradumi, redzam, ka it kā pavisam nesen mēdzām runāt vien pāris minūtes dienā. Un tas bija viss, kas mums bija nepieciešams. Taču šodien mēs gan ejam gulēt, gan ceļamies ar mobilo telefonu rokā. Mums ir nepieciešami sakari 24 stundas dienā, 7 dienas nedēļā. Mobilie sakari no ekstras ir kļuvuši par pamata nepieciešamību – gluži kā siltais ūdens vai elektrība,” saka Bite Latvija vadītājs Freds Renčaks, “Paturot to prātā, mēs, kā mobilo sakaru nodrošinātājs, nedrīkstam apstāties. Mēs redzam, ka jau tagad 55 no 100 mūsu klientiem lieto mobilo internetu. Vidējais datu patēriņš mēnesī uz vienu šādu klientu ir 1,8GB. Ja salīdzinām šos – 2016.gada datus –  ar pērno gadu, šis apjoms ir dubultojies. Un, raugoties nākotnē, prognozes šim pieaugumam ir vēl straujākas – 2020.gadā vienam lietotājam būs nepieciešami jau 9GB mobilā interneta mēnesī. Tas ir milzu pieaugums! Jā, mēs esam uzbūvējuši patiešām ātru un modernu 4G tīklu, ko atzinīgi novērtējuši gan starptautiski eksperti un testējuši  Latvijas tehnoloģiju pazinēji. Jā, mēs arī turpināsim to paplašināt, ne tikai padarot to pieejamu arvien vairāk lietotājiem, bet arī uzlabojot ātrumu un kapacitāti. Tomēr mēs darām vēl vairāk.”

    Lai jau tagad sagatavotos augošajām klientu vajadzībām, Bite sava tīkla attīstībā līdz 2020.gadam plāno ieguldīt 45 miljonus EUR (Tuvāko divu gadu laikā – 20 miljonus EUR). Tāpat, lai nodrošinātu klientus ar jaunākajām tehnoloģijām, ir panākta vienošanās ar vadošo tīkla tehnoloģiju izstrādātāju Huawei par sadarbību 5G izveidē.

    “Mēs nepārtraukti strādājam, lai klientiem nodrošinātu vēl un vēl vairāk. Ne tikai lieliska tīkla un tarifu plānu ziņā, bet arī rodot papildus pievienoto vērtību. Piemēram, gandrīz 300 000 klientu ir izvēlējušies mūsu drošības pakalpojumus – Datumēru un izmaksu kontroli. Katru mēnesi mēs dodam klientiem 30TB bezmaksas interneta iecienītākajām aplikācijām. Šī ir vēl viena joma, uz kuru mēs fokusējamies – aizvien jauni piedāvājumi, kas dod papildu vērtību un labumu klientiem,” Renčaks turpina.

    Lai to sasniegtu, Bite sāk investēt jau tagad, tādēļ pārskata tarifu plānu cenas, pievienojot 0,87 EUR to ikmēneša maksai. Šīs izmaiņas saglabās Biti kā lielisku izvēli Latvijas telekomunikāciju tirgū, ja svarīgi ir abi – gan cena, gan kvalitāte, kā arī palīdzēs sniegt aizvien vairāk jaunu un unikālu produktu jau tuvākajā laikā. Pirmie jaunumi gaidāmi pavisam drīz – jau šajā rudenī.

    Ikvienam Bites klientam ir nosūtīta vēstule, kurā atrodama papildu informācija par šīm izmaiņām. Tāpat, jautājumu gadījumā ikviens tiek aicināts zvanīt uz informācijas tālruni 1601, rakstīt e-pastu uz info@bite, vai arī uzdot savu jautājumu Bites sociālo tīklu kontos.

    Bitei ļoti nepatīk veikt izmaiņas, kas var apbēdināt klientus, tādēļ, lai atbildētu uz klientu jautājumiem, Bite Latvija vadītājs Freds Renčaks aicina ikvienu Bites klientu uz tikšanos klātienē 31.maijā, kā arī intereses gadījumā rakstīt savu jautājumu viņam e-pastā uz Rencaks.Freds@bite.lv

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    65 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    25.05.2016 13:30

    Veco tarifu (Bite 3.50, 5.55 u.t.t.) lietotājiem jau diži lielas izvēles nav, jo neko lētāku vai tuvu “jaunajai” Bites cenai konkurenti tāpat nepiedāvā.

    Bet princips kāst esošos līgumumslēdzējus ir ne sliktāks pat Lattelecom gājieniem.

    Eksperte
    26.05.2016 16:20
    Reply to  Artis Abols

    Ja runājam par vecajiem tarifu plāniem, tad tur noteikti ir minūšu ierobežojumi. Nedod Dievs,norunāsi pāri minūtēm – summa grieztos. Un tad nu būs jāplēš mati un jādomā,kur iet.Lētākais šobrīd, pēc manas informācijas ir ZZ. Bezlimita zvani un sms par 3.99. Pus tas arī ir kā pieslēgumā.

    Janis Miķelis
    26.05.2016 20:14
    Reply to  Artis Abols

    Lattelecom man interneta cenu šogad samazina, bet BITE maitas paceļ. Summa jau protams niecīga, bet nepatīkami. Pakalpojuma cena gan vairs nebūs zemākā tirgū! Neaizstājamais bites pakalpojums ir rejošais suns, tas droši vien piespiedīs palikt.

    snap
    25.05.2016 14:25

    Cik saprotu, šo jaukumu nu jau ir izpildījuši visi:
    -Bite no 01.07.2016
    -Tele2 no 01.07.2014
    -LMT datumu neatceros, bet, šķiet, 2014 vai 2015 pacēla maksu par GB
    -Lattelekom pacēla maksu nesen par internetu

    Raivis Rasnačs
    25.05.2016 14:46

    Fakts, ka cenas pacels, mani, protams, neiepriecina, bet konkurenti neko labāku tāpat nepiedāvā. Ar Tele2 tīkla problēmām jau man ir pieredze. Pat paši veikalu pārdevēji atzīst, ka tas tīkls nestrādā kā nākas.

    khe
    26.05.2016 11:12

    Pastāsti par savām problēmām!

    Raivis Rasnačs
    26.05.2016 12:10
    Reply to  khe

    Kamēr lietoju T2 pakalpojumus, vairākas reizes saņēmu sūdzības, ka neesmu sazvanāms. Kolīdz pārgāju pie Bites, problēma atrisinājās. Aparātā problēma nebija, jo tas netika mainīts. Citiem gimenē joprojām ir T2 un dažreiz ar pirmo reizi viņus nesanāk sazvanīt. Kad veikalā konsultējos par problēmu, man ieteica atslēgt 4G ierīcei, kurai tāda nemaz nav. Konsultants pats atzina, ka viņu tīklam ir problēmas.

    Eksperte
    26.05.2016 16:16

    Jo problēmas ir visiem operatoriem!

    Raivis Rasnačs
    26.05.2016 16:35
    Reply to  Eksperte

    Ja arī Bitei ir problēmas, tad es tādas neesmu novērojis un manu pakalpojuma lietošanas pieredzi tas nekādā veidā netraucē.

    wils_w
    25.05.2016 15:18

    Kad savos laukos Bites zona sētā izzūd, es jau biju samierinājies, kaut visu peltie konkurenti piedāvā 4G sakarus (no -80 līdz -105 dBm), bet tagad, kad man paceļ tarifu par 12.5% nāksies padomāt vai nepamest šo citādāk naudu mīlošo kompāniju.

    Sandris Dreimanis
    25.05.2016 16:33

    Paskatīsimies, par cik pacels manu Pērkonu ar 50% atlaidi…

    25.05.2016 16:45

    Kā tiki pie tās 50% atlaides? Atkal kaut kādi zemgalda piedāvājumi?

    Sandris Dreimanis
    25.05.2016 16:51

    Tāpat, kā citiem pakalpojumu sniedzējiem, piemēram Lattelecom, pamēģini līgumu ar viņiem nolauzt, stundas laikā būs atzvans no atrunāšanas nodaļas.

    25.05.2016 16:53

    Eh, tas ir tik greizi un nepareizi. Sanāk, ka lojālie klienti maksā pilnu maksu un apmaksā šādus gudriniekus. Bite pati iestājās pret to, ka šādi rīkojas konkurenti, bet pati turpina šādi izrīkoties.

    Sandris Dreimanis
    25.05.2016 16:57

    Tele 2 pārvilinātāji piedāvāja krietni lētāku tarifu, ar 4x vairāk internetu + baltija, bet nu Bites atlaide, noturēja. Viens otra cenas dempingo…

    25.05.2016 17:17

    Briesmīga prakse. Bet laikam šajā biznesā citādāk nevar. Jebkurā gadījumā negodīgi pret klientiem.

    PurvaVelns
    25.05.2016 17:31

    LMT ir tas pats. Es paskatījos, man bija draudzenei un bērniem Brīvība – ka viņi nekad nenorunā i 200 minūtes: aizgāju, pateicu to un dabūju uz pusi lētāku brīvību.

    neJANIS
    25.05.2016 17:37
    Reply to  PurvaVelns

    Jā, man arī šis baigi negodīgi liekas pret lojālajiem klientiem. Es esmu Tele 2 klients padsmit gadus, maksāju pilno cenu, kāmēr visi skraidītāji, kas operātorus maina pie katras kārtējās akcijas, par to pašu maksā uz pusi mazāk. Žēl, labāk tās atlaides būtu devuši lojālajiem klientiem, kas nekur neskrien.

    PurvaVelns
    25.05.2016 18:10
    Reply to  neJANIS

    lojālais čāpo pie operātora, saka WTF un dabū atlaidi. esmu LMT klients jau vairāk kā 20 gadus.

    25.05.2016 19:21
    Reply to  PurvaVelns

    Lūgties pēc atlaides ir kaut kā zem mana goda.

    Janis
    25.05.2016 19:43

    Tev jau nav jālūdzas, ja Tu maini operatoru, kāda iemesla dēļ, kas nav sakaru kvalitāte, un operators Tev piedāvā zemāku cenu + papildus iespējās, tadēļ nevajadzētu aizdomāties par to, ka kāds kaut, kur maksā pilno cenu! Kādēl nelieto sabiedrisko transportu, citi taču lieto!? Varbūt jāpelna mazāk, jo ir taču, cilvēki kuri saņem minimālo atalgojumu!
    Tam nav nekāda sakara ar gala lietotāju, Tu vari vainot tikai pašus pakalpojumu sniedzējus!

    26.05.2016 11:19
    Reply to  Janis

    Kāpēc nevajadzētu aizdomāties par citiem? Vajadzētu gan! Un vainīgi ir gan uzņēmumi, kas piedāvā šādu žuļīšanos, gan patērētāji, kas to pieprasa/sagaida. Rezultātā esam iestiguši purvā no kura netiekam laukā.

    Janis
    26.05.2016 15:32

    Kādēļ pieprasa/sagaida?
    Viņi taču paši piedāvā, kādēļ būtu jāatsakās?
    Neticu, ka Tu neizmanto, šāda tipa priekšrocības!?
    Piemērs:
    Auto remonts, nojuka automāts, remonts 1500EUR, un izrādas, ka Tavs sens paziņa strādā oficiālajā(vai kaktu kantori), viņš ierauga Tevi un saka, zini, Tev būs atlaide kopējas remont izmaksas sastāda 1200EUR, un Tu tā padomā un saki, Nē es gribu lai ir tā pat, kā citiem, maksāšu 1500EUR.
    Nu neticu, ka Tu tā darītu, neticu!!

    26.05.2016 16:06
    Reply to  Janis

    Es neticu, ka visiem tiem operatoru klientiem, kas izvēlas izmantot “diedelnieku” zemgalda tarifus, tos iedod paziņas/radi/draugi.

    P.S. Ja mob. sakaru tarifs nav publiski pieejams, tad tas ir uzskatāms par zemgalda piedāvājumu un no tādiem es cenšos izvairīties. Atsevišķi gan būtu jāizdala tarifi juridiskām personām, jo tur ir plašas iespējas pakalpojumu pielāgot konkrētām uzņēmuma vajadzībām.

    Janis
    26.05.2016 18:03

    Nu protams, ka tā nav, bet mēs šeit runājam par faktu, ja Tev piedāvā zemāku summu, tad kādēļ atteikt?
    Kāda starpība tas ir Tavs paziņa vai nav, tajā brīdi, kad viņš dod atlaidi, tam nav nozīmes, jo cena ir zemāka nekā pārējiem klientiem!
    Tikko liki noprast, ka no drauga atlaidi Tu ņem/ņemtu, vot “šmauklis” :D

    Eksperte
    17.06.2016 09:50

    Tele marketings darbojas publiski un apzvana visus:D

    PurvaVelns
    25.05.2016 21:39

    tā nav lūgšanās – dodies pie sava menedžera un saki – izanalizēju savu rēķinu un sapratu, ka maksāju par daudz. tas tāds paradox – it kā brīvība, bet cik patiesībā norunā? par datiem tas pats – man te viens briedis paņēma neatkarību, lai gan mēnesī nekad nepārsniedz 2gb… viss baigi relatīvi… bet varu piekrist Tev tajā – (Tevi citēja pa rādio šodien) ka jāmostas: mums ir nenormāli haļavniji un kvalitatīvi telekomunikāciju pakalpojumi. cik es ilgstošākus perjodus esmu vandījies pa pasauli, varbūt tikai Somijā kas attāli līdzīgs manīts (bet ne cenas ziņā)

    25.05.2016 22:03
    Reply to  PurvaVelns

    Kurā radio, raidījumā un kādā sakarā atsaucas uz manis teikto?

    PurvaVelns
    25.05.2016 22:48

    LR1 bija tāds maziņš twiterapskats

    26.05.2016 09:03

    Nav jālūdzas… uzraksti iesniegumu uz citu kompāniju un visu tavā vārdā nokārtos tav sesošais operators – i piezvanīs i lētāk piedāvās utt.

    Janis
    25.05.2016 19:00
    Reply to  neJANIS

    Nevienam Tu neinteresē, kā lojālais klients!
    Visiem interesē nauda, Tu vnk izmanto viņu sniegtos pakalpojumus un maksā pilnu cenu, tas arī viss.

    Janis
    25.05.2016 18:57

    Tā dara visi, gan Tele2 gan LMT man ari ir 50% atlaide, varbūt pat vairāk, nezinu jo nesekoju līdzi tiem tarifu plāniem.

    davfreim
    26.05.2016 13:55

    Brālēns LMT interntu laikam 500mb lieto jau labu laiku par velti :D arī tas pats stāsts, izdomāja, ka ies pie Bites laikam, vakarā jau zvans no LMT un iedeva bezmaksas internetu.

    Eksperte
    26.05.2016 14:46

    Visiem tiem pukstētājiem,kas īd par to,ka ir jau nez cik gadus vienas kompānijas klienti– Kas Jums liedz zvanīt esošajai kompānijai un prasīt atlaides? Un tikai nesāciet te vaidēt par to,ka kompānijai pašai jāzvana klientiem un jāpiedāvā kaut kas. Nekas no zila gaisa pie Jums nenāks. Paši to zinat.

    26.05.2016 14:48
    Reply to  Eksperte

    Tu to pateici tā it kā atlaižu diedelēšana būtu norma.

    Eksperte
    26.05.2016 14:54

    Un kas tur slikts?
    Mēs taču veikalā arī izvēlamies to,kas ir izdevīgākais,negaidot,kad pārdevēja pie mums nāks un to iedos vai ne? :)

    26.05.2016 15:00
    Reply to  Eksperte

    Atlaides diedelēšana nav gluži izvēlēšanās. Es kaut kā neiedomājos RIMI pie kases prasīt, lai piena paku man pārdod par puscenu.

    Eksperte
    26.05.2016 15:07

    Tā nav diedelēšana…
    Gribi teikt,ka nekad kādā mazā veikaliņā neesi prasījis kādu “skitku”, ja esi taisijis lielu iepirkumu?

    26.05.2016 15:51
    Reply to  Eksperte

    Es negribu sameloties sakot, ka nekad neko tādu darījis (pirkumi tomēr tiek veikti praktiski katru dienu), bet pat ja tā ir bijis, tie ir bijuši ļoti, ļoti reti gadījumi, kurus es pat neatceros.

    Eksperte
    26.05.2016 15:09

    Fakts paliek fakts.
    Tev ir dota izvēle – sēdēt n-tos gadus pie viena operatora un maksāt standarta maksu,un par to žēloties publiskajos portālos meklējot sev līdzīgi domājošos,jeb uzzvanīt operatoram un mazliet pavirināt muti sakot,ka tu vēlies atlaidi.

    digitalk
    26.05.2016 15:50
    Reply to  Eksperte

    gramatikā tu eksperte gan neesi, zūd ticamības moments :-P
    par maziem veikaliņiem – visi operatori ir kā lielveikalu tīkls, pie kases atlaidi nepieprasīsi un arī iepirkuma apjoms līdz padsmit eiro mēnesī par vienu pieslēgumu uz lielu pirkumu nevelk.

    Eksperte
    26.05.2016 16:07
    Reply to  digitalk

    Kad nav ko teikt, tad vismaz gramatika jāpiemin….
    Grammar nazis….

    digitalk
    26.05.2016 19:34
    Reply to  Eksperte

    > Grammar nazis…

    [pulē nozīmīti]
    par apšaubāmu komercpraksi Kristaps jau visu pateica, man atlika vien norādīt uz strīdīgu analoģiju.

    26.05.2016 15:52
    Reply to  Eksperte

    Kā jau minēju, zem mana goda ir diedelēt kaut kādas atlaides. Ja man kāds pakalpojums šķiet neadekvāti dārgs, tad es izpētu iespējas to nomainīt uz citu pakalpojumu vai dažos gadījumos arī citu pakalpojumu sniedzēju.

    Eksperte
    26.05.2016 16:08

    Nu tad dzīvojies vien tālāk ar savu standarta maksu un nepīksti,ja tev jāmaksā vairāk nekā tam,kas tomēr uzzvana un uzprasa kādu atlaidi.

    26.05.2016 16:11
    Reply to  Eksperte

    Dzīvošos un turpināšu norādīt uz to, ka šāda zemgalda piedāvājumu prakse ir negodīga pret ilgstošiem (lojāliem) klientiem un būtu izskaužama.

    Eksperte
    26.05.2016 16:14

    Runājot par zemgalda piedāvājumu…
    Nesen atradu senu Bites reklāmu,kur viņi tieši šo piemin.Teicās,ka viņiem tas nepatīkot un neko tādu nedarīšot,jo tas taču neesot smuki un viņi vēlas dibināt kompāniju,kas visiem esot draudzīga.
    Tagad nu nācies šo zemgalda piedāvājumu pašiem piekopt.

    26.05.2016 16:21
    Reply to  Eksperte

    Tieši tā! Jo konkurenti ir sačakarējuši visu tirgu un klienti ir pieradināti pie šādas “haļavas”.

    Eksperte
    26.05.2016 16:23

    Kamēr man nenākas maksāt vairāk,man šāda haļava tīri labi apmierina. :)

    26.05.2016 16:36
    Reply to  Eksperte

    Tā jau ir, katrs domā tikai par savām personīgajām interesēm un visbiežāk īstermiņā. Tāpēc mūsu valstī visiem tik ļoti patīk aplokšņu algas, otkati un tamlīdzīgas iespējas apjāt sevi (domājot, ka apjāj valsti). Malači, tā turpināt!

    P.S. Doh, sāku izklausīties pēc tāda “pareizā”, ka pilnīgi bail paliek :)

    Edgars Sosnars
    27.05.2016 00:38

    Nu tu gan jauc nelikumīgas darbības ar likumīgām. Tev ir prece un tu to vari pārdot par cik tu vēlies. Skatlogā izliec vienu summu – būs cilvēki, kas par to summu nopirks. Bet ir cilvēki, kurus tā summa neapmierinās, un redzot, ka zaudē klientu pārdod par zemāku cenu. Un tu tos vari saukt par zemgalga vai virsgalda piedāvājumiem. Kā tirgus placī. Ok, šāda tirgošanās metode ir veca kā pasaule, bet kāpēc to neizmantot, ja gan pārdevēju, gan klientu tā apmierina.

    27.05.2016 06:53
    Reply to  Edgars Sosnars

    Tur jau tā problēma, ka šāda rīcība daļai klientu nepatīk.

    bombelats
    26.05.2016 00:04

    Vecā labā patiesība: “apetīte rodas ēdot”. Citāts no Bloomberg: “Bite Latvia announced earnings results for the year 2015. The company achieved EUR 68 million in turnover, up by 21% more when compared to the previous year. The company’s earnings before interest, taxes, depreciation and amortization (EBITDA) came to EUR 15 million last year, which is 31% more when compared to 2014. The company achieved EUR 59.6 million in turnover in 2014 and posted EUR 4.57 million in profit.”

    snap
    26.05.2016 10:16

    Labs:
    Bite Latvija vadītājs Freds Renčaks aicina ikvienu Bites klientu uz tikšanos klātienē 31.maijā, kā
    arī intereses gadījumā rakstīt savu jautājumu viņam e-pastā uz
    Rencaks.Freds@bite.lv

    1.vai kāds jau nosūtīja savu jautājumu viņam?
    2.pa kuru LMT Straume kanālu šo tikšanos rādīs tiešsaistē?:DDD

    Krotow
    26.05.2016 16:43

    Cenas noteikti pacels. Ar pārējo dies zina kā būs.

    ..
    27.05.2016 12:10

    Man Jau liekas, ka šis Bites gājiens atgādina Repšes prasību saziedot miljonu, lai tas aizietu politikā. Lai prasītu maksu, jāveic investīcijas un nevis otrādi. Tāpat absurdi liekas, ka cena tiek pacelta visiem vienādi – gan tam, kurš lieto pieslēgumu ar neierobežotu internetu, gan tantiņai, kura telefonu lieto tikai zvaniem (kurai procentuāli līdz ar to jāsamaksā visvairāk par Bites tīkla modernizēšanu).

    Jānis Logins
    29.05.2016 13:31
    Reply to  ..

    Izskatās ka lētajam galam piemetīs interneta apjomu, tad nav tik slikti. T2 procentuāli pielika.

    Jānis Logins
    29.05.2016 12:09

    550000*0.87=478500*12=5742000

    Janis Miķelis
    05.06.2016 19:29

    Iesniedzu pāreju uz Tele2 ZZ 4EUR tarifu. Redzēs vai šī ko piedāvās, lai palieku. Principā šitā viņi ļoti viegli varētu zaudēt lielu price-concious segmentu, kas kādreiz bija viņu atslēgas segments.
    Un ja prasi man ieguldīt attīstībā, tad taisi mani par kompānijas līdzīpašnieku, nevis tikai bārsti tukšus saukļus – tie jau saklausīti korporatīvajā employmentā.

    Jānis Logins
    07.06.2016 03:05

    Braļukas zirgagalvas nav nekādi bračkas!

    PurvaVelns
    07.06.2016 08:37
    Reply to  Jānis Logins

    braļukas nav zirgagalvas, zirgagalvas esam mēs viņu skatījumā. šīs palamas iemesls ir tik obviouslī mums “raksturīgs”, ka nevienu citu pasaules tautu tā saukt nevar…

    mnx
    07.06.2016 13:27
    Reply to  PurvaVelns

    Offtopic, bet zirgagalvas ir tāpēc, ka paskaties kartē uz Rīgas jūras līci un Kurzemes jūras malu. iedomājies Roņu salu kā aci ! ;) Nevis “raksturīgs” mums!

    PurvaVelns
    07.06.2016 13:49
    Reply to  mnx

    tieši es par to pašu! tāpēc tikai mēs varam būt zirgagalvas

    Jānis Logins
    12.06.2016 20:30
    Reply to  PurvaVelns

    Kautkas greizi nogāja, es taču to zināju.

    PurvaVelns
    13.06.2016 10:03
    Reply to  Jānis Logins

    es zinu, ka zināji. pirksti mums visiem mēdz samežģīties dažkārt…

    Reklāma