Kursors.lv izmēģina jauno Audi A4

34

Tagad es vairs nevaru teikt, ka nav bijusi darīšana ar Audi. Q7 nostādīja pirmo psiholoģisko stāvokli, bet lielajā apjukumā tā arī nepievērsu uzmanību pamata lietai, proti, braukšanas sajūtām. Varbūt man tomēr ir nepieciešama garāka diena ar auto, lielāka distance un mainīgi ceļa apstākļi. Tādēļ ķeramies pie otrā mēģinājuma ar Audi, šoreiz stūrējot pavisam svaigo jau devītās paaudzes A4. Devītā paaudze pēc Audi 80/A4 mērauklas, bet ar A4 bagāžnieka zīmīti Audi nēsā jau piektā paaudze.

Dīleri, īstenībā, ar konkrētiem auto modeļiem rīkojas pavisam mulsinoši. Piemērs ir mans izmēģināmais A4. Kā demo modelis pieejams nu dikti nopakots auto, grūti atrast ko būtisku no papildus opciju saraksta, kas nebūtu jau ieķeksēts. Kopā tas rada dārgu vidējās klases auto, kurš drīzāk jau lūkojas premium segmentā. Un rodas lielais un mulsinošais jautājums – vai premium cenas vidējās klases auto ir premium auto, vai tomēr nē? Apzeltīts kvarca pulkstenis ir un paliek kvarca pulkstenis. Un pie tam ir jāsaprot, ka lielākā daļa Audi A4, kuri pametīs dīlera noliktavu, būs ļoti viduvēji komplektēti uzņēmumu darba zirgi, kuri nu galīgi neklasificēsies kā premium segmenta pārstāvji. Tad nu es ilgi iesprūdu dilemmā, kā attiekties pret manu testa objektu – pret fantastiski pilnu vidējās segmenta pārstāvi vai premium klases iesācēju. Godīgi sakot, A4 īsti nav ne viens, ne otrs. Un tas ir kompliments.

Reklāma

DSC02063

OK, kā jau ierasts, pieķeramies garlaicīgajiem tehniskajiem datiem. A4 ir kopā pieejams 3 dažādās variācijās – limuzīna, avanta un paaugstināta avanta veidolā. Tautas valodā runājot, sedans un pikaps. Eiropā ir kļuvuši ļoti populāri auto ar mazliet palielinātu klīrensu. Ģimenēm, kurām vai nu nav rocības vai vienkārši nepieciešamības pēc džipa, auto, ar kuru var lepni braukt pa šoseju un arī nobraukt nost no asfalta, lai aizbrauktu uz mazdārziņu, ir ļoti piemērots. Tādēļ praktiski visi lielākajiem auto ražotājiem ir portfelī šāds auto un pie tam dažādos izmēros. Bet šis nebūs šodienas stāsts, jo es izmēģinu sedana virsbūves spēkratu.

Dzinēju klāsts ir diezgan plašs – trīs benzīna un trīs dīzeļa dzinēji, pie tam gamma ir ļoti interesanti uzbūvēta. Ļoti populārais 1.4 TFSI benzīna un 2.0 TDI dīzeļa dzinējs ar 150 zirgspēku jaudu ir lētākās sākuma izvēles, bet ir labs turpinājums ar 2.0 TFSI un 2.0 TDI dzinējiem ar 190 zirgspēkiem. Griezes momenti gan atšķiras – vājākajiem benzīna un dīzeļa dzinējiem tie attiecīgi ir 250 un 320 Nm, nākamajiem 320 un 400 Nm. Benzīna dzinēji noslēdzas ar četru cilindru 252 zirgspēku un 370 ņūtonmetru divu litru TFSI dzinēju, bet dīzeļus noslēdz vienīgais sešu cilindru dzinējs ģimenē – 272 HP un 600 Nm V veida spēka agregāts. Ātrumkārbas kopā ir trīs – 6 ātrumu manuālā, 7 ātrumu S tronic pārnesumkārba ar dubultā sajūga tehnoloģiju un 8 ātrumu tiptronic automātiskā ātrumkārba. Ļoti interesanti, ka ātrumkārbas ir pamatīgi pamainījušās kopš pagājušās paaudzes, standarta modeļiem astoņu pārnesumu vietā tagad ir septiņi. Pētīt to dziļāk nav īsti man pamata, ticēšu inženieru lēmumiem.

Audi A4 salons ir ieturēts jaunajā dizainā un atstāj ļoti labu iespaidu. Auto ir aprīkojams ar skaisto LCD instrumentu paneli, kuru mēs jau apskatījām Q7 izmēģinājuma braucienā, bet vidus konsole un multimedijas vadība ir mazliet vienkāršota. Nav arī mulsinošā datora paliktņa, jo skārienvadība ir iebūvēta vadības svirā. Pie pogu un sviru darbības ir mazliet jāpierod un vismaz sākumā ir jāblenž virsū, lai aprastu to novietojumu un funkcionalitāti.

Pats auto izmēros ir palicis masīvāks – 23 centimetriem garāks, 16 centimetriem platāks. Augstums ir palicis nemainīgs, bet riteņu bāze palielinājusies par 12 centimetriem. Visi šie cipari nav tikai piezīmes katalogā, to visu ļoti jūt. Esmu diezgan daudz braucis ar iepriekšējās paaudzes A4 un varu ļoti labi salīdzināt – iepriekšējā A4 vairāk par iepirkuma maisiņiem uz aizmugurējiem sēdekļiem novietot nevarēja, normāla auguma cilvēks ar kājām tur apsēsties nevar. Viss salons ir jūtami plašāks un ērtāks un aizmugurē pat es jutos pietiekami komfortabli. Palielinātā garenbāze nodrošina labāku vadību (droši vien), pie tam svars ir nevis nācis klāt, bet samazināts, pie tam pat par 120 kg. Tas auto padara daudz dinamiskāku, ekonomiskāku un vieglāk vadāmu. Auto formas nu ļoti glītas.

A4 bija ticis arī pie Bang & Olufsen 3D skaņas sistēmas un man piešķīra arī USB zibatmiņu ar speciāli sagatavotiem 3D testa mūzikas celiņiem, lai bungādiņas izjustu katru niansi. Un ir labi, patiešām. Tomēr ikdienas realitāte ir pavisam cita – tajā momentā, kad no kvalitatīvās ierakstītās mūzikas pārslēdzies uz radio, viss baudījums tiek noskalots porcelāna dievietē. Tur gan Audi nav vainīgs un mūzikas kvalitātes atbilstība atskaņošanas aparatūras līmenim arī nav nekāda jauna informācija, tomēr radio dziesmas A4 skanēja pārsteidzoši slikti. Centos paspēlēties ar iestatījumiem, lai panāktu kaut mazliet baudāmu efektu un galu galā pie kaut kāda rezultāta arī tiku, ar rūpnīcas iestatījumiem nepietiek melomānam. Nevaru saprast, kādēļ tā – varbūt durvju pakojums vai telpa bija vainīga, bet ikdienas radio klausītājam būs jālūko pēc digitālajiem ierakstiem.

DSC02048

Ķeramies pie brauciena. Mans maršruts veda tieši mainīgos ceļa apstākļos, grants ceļus gan es neizvēlējos kā sava ceļa sabiedrotos. Rīga – Bauska – Jelgava – Rīga, izbaudot gan jauni būvētos ceļus, gan pavisam aizmirstos un laika zoba sagrauztos. Kā jau minēju, mans dienas upuris bija sedana jeb kā Audi sauc limuzīna virsbūves A4 ar divu litru 190 HP un 400 Nm dīzeļdzinēju, aprīkotu ar 7-ātrumu S tronic dubultā sajūga pārnesumkārbu. Diemžēl auto bija tikai priekšējo riteņu piedziņa, pie tāda griezes momenta jau prasās pēc Quattro – pie mazliet dinamiskākas braukšanas dzeltenā lampiņa panelī visu laiku uzmācīgi uz mani blenza.

Par ko es beidzot varu teikt “beidzot” – A4 bija pirmais auto, kur patiešām pilota palīdzības programmas darbojas kā nākas. Uz šosejas joslu asistents patiešām kvalitatīvi nolasīja joslu apzīmējumu un stingri un pārliecinoši pats grieza stūri pat asākos manevros, nevis vienkārši atslēdzās, kā esmu ieradis redzēt citu ražotāju auto. Un ļoti patika sastrēgumu asistenta funkcionalitāte, kad auto ne tikai pats uzsāk un apstājas, bet arī monitorē, kas notiek gar sāniem un reaģē, ja kāds cenšas nostumt tevi no ceļa vai asi maina joslas tev priekšā un arī skatās, vai nav šķēršļi un tos apbrauc. Un tas patiešām darbojas un teikšu godīgi – pamatīgi atpūtina smadzenes pēc grūtas darba dienas.

Tomēr cik jauks un dinamisks A4 bija pilsētā un uz labās šosejas, tik ļoti lika man vilties un tipiskajiem Latvijas ceļiem. Īsti nesaprotu iemeslu, bet piekari ļoti dauzīja, sajūta bija kā pārsēdinātā tīņu automašīnā, kurā ir ietaupīts uz amortizatoru maiņu. Un nebija četrinieks ne ļoti zems, ne ciets un diski arī nu jau ikdienišķi 18 collu. Atkal paspēlējos ar šasijas iestatījumiem un atšķirību nejutu. Un es nečīkstu, esmu sporta piekaru fans un noteikti izvēlētos to ikdienas automašīnā pret komforta piekari, bet šoreiz kaut kas nav kārtībā. Uz akām, ceļa pumpām A4 dabūja tādu sitienu par virsbūvi, ka tā vien šķita, ka rūpnīcā ir aizmirsi uzstādīt amortizatoru gājiena ierobežotāji. Tādas sajūtas gan bija tikai ar auto aizmugurējo daļu.

Varbūt tā ir tikai piekasīšanās, jo iznīkušajos ceļos neviens auto nejūtas kā savā ādā. Atceros, kā vairākus gadus atpakaļ viena vairs neeksistējošā Latvijas žurnāla Baltijas lielajā testā no Irbenes pa šauru un ļoti draņķīgu ceļu braucot pārbijies biju iekrampējies Grand Cherokee stūrē, jo bija sajūta, ka tūlīt apgāzīšos uz jumta. Varbūt nav tik traki? Bet varbūt es tikai aizstāvu A4?

Ceļu stāvoklis uz galvenajiem valsts ceļiem ir uzlabojies pēdējos gados, tomēr mazākās nozīmes ceļus arvien vairāk skar laika zobs. Un atgriežoties pie patīkamās daļas – es tiešām izbaudīju braucienu pa šoseju arī stipri virs valsts atļautā ātruma (es to neesmu rakstījis un Jūs to neesat lasījuši). Sporta piekare šeit darbojās nevainojami. Tātad A4 formulu esmu sapratis – ja esi lielceļu iekarotājs, izvēlies kādu no Audi Sport piekarēm vai nu standarta, vai ar Sporta piekari ar regulējamiem amortizatoriem (auto pazemināts par 20 mm). Pilsētas braucējam vai lauku pilsētām ieteicama būtu tomēr komforta piekare. Bet ir arī izvēles sarakstā piekare sliktiem braukšanas apstākļiem (auto paaugstināts par 13 mm), šo gan nevaru iedomāties.

Laikam pat ir labi, ka man absolūti nav ko pieminēt par ātrumkārbu – neizjutu nevienu tās trūkumu un dinamiku tā nodrošināja tieši uz ūsiņu. Labi, piekasīšos, bet tas ar pašu ātrumkārbu nav saistīts – man nepatika plastmasas ātrumu pārslēgšanas lāpstiņas aiz stūres. Ja mēs salīdzinām ar iepriekšējās paaudzes divu litru dīzeli ar astoņu pārnesumu kārbu un tagad septiņu pārnesumu – tad kārba ir palikusi sportiskāka un asāka. Tas ir gan labi, gan slikti, jo iepriekš kārba bija ļoti plūdena.

Manuprāt, A4 ir viens no populārākajiem un visvairāk pirktajiem Audi, tādēļ ar šo auto nedrīkst kļūdīties, tāpēc ražotājs ir pievērsis lielu uzmanību detaļām, nostrādēm un dizaina elementiem. Tāpat arī A4 ir ticis pie LED Matrix gaismām, kuras arī šoreiz nevarēju izmēģināt, vasara mums tuvojas ar arvien gaišākiem vakariem.

Un tie sēdekļi, grūti piemeklēt ko man mugurai ērtāku un atbilstošāku. Ir reti tādi auto, kuros gribas atgriezties pēc ilgstošas sēdēšanas un Audi tāds ir. Mana mugura varētu būt izcils sēdekļu komforta testa objekts – jau pēc pāris minūtēm varu pateikt, būs labi vai nē. Ja Volvo daudzus gadus ir uzvarējis ergonomikas testos, tad Audi noteikti ir pašā topa augšgalā ar sportiskuma, izskata un komforta rādītājiem visiem vienā komplektā. Beņķiem ir jābūt gan skaistiem, gan ilgstoši ērtiem un ar labu sānu atbalstu sportiskajām dienām – daudzi ražotāji no Audi var tiešām pamācīties.

Diemžēl man nesanāca izmēģināt Audi Connect funkcionalitāti, Google maps integrāciju, degvielas cenu, ziņas un citu online satura informāciju, jo bija beigusies demo licence (tas ir maksas serviss). Bet uzreiz varu pieminēt, ka ļoti patīk tā realizācija – ar atsevišķu SIM karti, ko uzstādi cimdu nodalījumā. Manuprāt labi tas ir tāpēc, ka ne visi draudzējas ar mobilajā tehnoloģijām pilnībā un negrib sajūgt auto ar savu telefonu, bet šādu atsevišķu funkcionalitāti noteikti izmantotu daudzi.

Kas īsti ir tas, kas padara autobraucējus par Audi faniem? Izskats? Salons? Toyota skaļi saka, ka tieši tās braucēji ir visuzticīgākie markas pārstāvji mainot auto. Par BMW visi lamājas kā par diagnozi, par Subaru braucējiem klīst leģendas kā par vientuļniekiem, VW kā garlaicīgiem, Renault kā mietpilsoņiem, Lexus kā ārišķīgiem un Ford kā par skopuļiem!? Kas ir noteicošā motivācija izvēlēties vienu vai otru auto ražotāju?

Katram mums ir savas ekspektācijas pret dzīvi, pret sievieti/vīrieti blakus, pret māju, mašīnu, suni un tā var turpināt. Pavisam nesen man kāds draugs, kurš pēc nieka 3 gadiem ar luksus pārstāvi Audi A7 pārsēdās un Grand Cherokee SRT un izteicās, ka beidzot ir auto, kuru negribas mainīt ik pēc pāris gadiem. Tātad Audi viņu nenoturēja. Kas ir tā Audi odziņa, kas pievilina un notur klientus? Ja mēs uzklausām tikai manu viedokli, tad tie ir fenomenālie S un RS dzinēji un leģendārais Quattro, bet kā ir ar ikdienišķajām Audi mašīnām? Vai tajās ir kas īpašs? Nespēju pēc kopā nu jau 2 dienām ar Audi sev to atbildi rast. Bet vēl ir laiks.

Par cenu runājot, atgriežamies pie sākumā paceltā jautājuma. Kaut A4 cena sākas no 31 tūkstošiem EUR, demo modelis maksāja ap 60 tūkstošiem, tā ir cena, par kuru var iegādāties bāzes Q7. Protams, cena ir tikai viens kritērijs. Braukšana būs kardināli atšķirīga, rezonanse no sabiedrības tikpat. Un tāds sīkums kā uzturēšanas izmaksas pamatīgi atšķirsies lielajam džipam un vidus klases pārstāvim, bet pieejot cenai kā faktam – sanāk ļoti interesanti. Kā tad īsti paliek? Audi A4 premium džipa cenā kļūst par premium auto? Vai vienkārši dārgu auto? Būtu interesanti dzirdēt Jūsu viedokli.

Paldies Moller Auto Rīga par demo auto.

Man patika: 
  • Palielinātais salons un tā izskats
  • Audi pilota palīdzības fīčas
  • Pilsētas komforts

Man nepatika: 
  • Piekares uzvedība
  • Cena adekvāti nokomplektētam auto
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
34 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
PurvaVelns
22.04.2016 08:17

nu par to, ka 18 collu diski ir jau norma – drusku pārspīlēc, imho

Māris Gaugers
22.04.2016 08:44
Reply to  PurvaVelns

Jaunajām mašīnām pat ļoti nav pārspīlēts, pat man R18 ir ziemas diski un R19 vasarā. Jaunās mazliet lielākas mašīnas nāk jau ar R20 utt.

PurvaVelns
22.04.2016 09:12
Reply to  Māris Gaugers

bet, ja mēs runājam par A4, tobiš vidējās klases auto un pieņemot, ka LV maksimālais ātrums ir +/- 100 un ne tuvu ideāli ceļi – vai ir kāds pamatojums tik plānām riepām, ja neskaita zīmēšanos? Es baigi savam 95 sābam jūtu komforta kritumu 16 vietā uzliekot 17… bet cena – kosmoss! Man nav tādu datu, bet domāju, ka 90% vasts autoparka pārvietojas joprojām ar to pašām 15 colām…

Austris Laizāns
22.04.2016 09:36
Reply to  PurvaVelns

Nu ne jau gluži 90% un ne jau arī ar 15″…
Bet nu paskatoties uz autoparku pie darba, tad kādi 75% brauc ar 16″ un 15″-kiem, kur no šiem 75% vairāk par pusi pat uz 16″-kiem sliecas…

davfreim
22.04.2016 13:07

Jup 16″ ir lielākajai daļai, cik esmu pavērojis, bet jaunajiem gan ļoti bieži ir vismaz 17″, nereti vēl vairāk.

22.04.2016 13:57
Reply to  PurvaVelns

15 collu diskos jau labu laiku nevar dabūt iekšā lielās mūsdienu bremzes!

Janis
23.04.2016 16:21
Reply to  PurvaVelns

Nu nu 90% ar R15?
R16 jau ir norma pašiem mazākajiem auto.
R17 bija norma vidējai klasei pirms pāris gadiem nu un tagad ir tie R18

svimart
23.04.2016 23:02
Reply to  Janis

Ko kurš saprot ar vārdu “norma”…. Mūsu ceļiem lielākus par 17″ būtu jāaizliedz ar likumu…:) Bet tā arī , ka bremžu sistēmas ( it sevišķi divvirzuļu) ir lielas mūsdienās un zem 16” reti kuram “jaudīgam” auto ir….

Janis
24.04.2016 11:47
Reply to  svimart

Vārdu “norma” jāsaprot tā > Tā vienkārši ir norma, un Tu tur neko nevari darīt!
Pamato, kādēļ būtu jāaizliedz lielāki diski par 17″, un aizliegsi arī auto, kuriem nevar uzlikt mazākus diskus par 18″?

Janis
24.04.2016 11:58
Reply to  svimart

P.s
Priekšā divvirzuļu suporti mūsdienās nāk jau uz gandrīz katra, ja ne katra ģimenes universāļa un ne tikai…
Jaudīgiem un mūsdienīgiem auto ir vismaz 4, 6, 8…….

PurvaVelns
25.04.2016 07:31
Reply to  Janis

Tu drusku pārspīlē. Man blakus mājas pagalmā stāv vidēja LV klerka dienesta auto – jauns mondeo kseed. abiem 16 collu ripuļi, laikam pirkta bāzīte, ar kalpakiem. Protams, ka apskatot autoparku Antonijas ielā, aina būs cita.

Janis
25.04.2016 08:33
Reply to  PurvaVelns

Nu redz tātad 16″ nevis 15″, kā iepriekš minēji.
Un tie paši 16, pārsvarā ir ar bāzes(darba auto) aprīkojumu un mazākjaudas dzinējiem.

KKTK
24.04.2016 21:12
Reply to  PurvaVelns

Kā var kaut ko diskutēt par disku collām un bedrēm neminot riepu augstumus?

PurvaVelns
25.04.2016 07:27
Reply to  KKTK

jā, es tieši šito gribēju precizēt, vnk nesanāca laiks… skaidrs par jaunajiem auto, bet vidēji statistiskais sapnis latvietim ir 5 gadus vecs spaiņa krāsas pasāc, kas standarta aprīkojumā nācis ar max 16 collu diskiem. Arī visiem tiem golfiem, scēnikiem un kam tik vēl var uzlikt 18 collu diskus ar plānām riepām – un tieši to es arī biju domājis – kāda tur ir jēga (ja neskaita zīmēšanos) komforta zudums; uz mūsu atļautajiem ātrumiem arī nebūs baigā vadāmība līkumos un efektīvā bremzēšana utt. kratīties pa salapītiem ceļiem uz 90 tak nav tas pats, kas pa gludu bāni maukt ar 160.

Janis
25.04.2016 08:37
Reply to  PurvaVelns

Nu tas 5 gadus vecais pasāts atsevišķā komplektācija nāca ar R17 un pat R18 šķiet, turklāt R17 ar atbilstošām riepām šim auto nav nekas traks.
Jāatzīst, ka piekrītu tavam viedoklim, par milzu izmēra diskiem, vecajiem auto, tiesa kad pats biju jaunāks arī liku un braukāju :D

PurvaVelns
25.04.2016 09:31
Reply to  Janis

LV vidējais auto vecums ir tāds kā viņš ir – neatkarīgi no tās jauno, kruto auto saujiņas, kas paredzēti vācijas bāniem un citiem ātrumiem. mana pamatdoma bija, ka jābūt kaut kādai sakarīgai un ar LV ceļu kvalitātes/ātruma attiecībai starp riepas kopējo izmēru un diska izmēru. Nav nekāds noslēpums – to var redzēt ar aci – ka brīžiem šī proporcija netiek ievērota. Nav jābūt nekādam baigajam nazītim, lai neliktos dīvaini redzēt parketa dzīpu ar milzīgiem ripuļiem un pāris centimetrus biezām riepām.

Janis
25.04.2016 16:05
Reply to  PurvaVelns

Bet, kas šo proporciju neievēro? Nu ne jau auto ražotāji, neievēro jau tie kas to diskus liek uz vecākiem automobiļiem.

x
22.04.2016 10:03

>Tautas valodā runājot, sedans un pikaps.

pikaps ir nepilna izmēra kravas auto ar kasti aizmugurē

Kaspars
22.04.2016 10:06

Kaut kas man uzreiz iekrita acīs, bet aprakstā netika pieminēts..tiešām šim auto ir vieta, kur nolikt kafijas krūzi, bet nav kur brauciena laikā iemest telefonu, atslēgas vai pildspalvu??

Māris Gaugers
22.04.2016 11:07
Reply to  Kaspars

Es tādām lietām pat nepievēršu uzmanību! Godīgi sakot praktiski nevienā jaunajā auto nav ērtas telefona novietnes, lai viņš būtu redzams!
Lieta ko gan nepieminēju – A4 zem elkoņbalsta ir bezvadu lādēšanas plakne, kur var nolikt un vēl salādēt modernu trubu, bet nu ekrānu un waze tur gan neredz.

Kaspars
22.04.2016 12:23
Reply to  Māris Gaugers

Es nebiju domājis, tā, lai var redzēt waze ekrānā, bet vienkārši lai ir kur nolikt un ērti paņemt pēc brauciena vai brīdī, kad kāds zvana.
Ja ir nodalījums zem elkoņu balsta, pie tam ar lādēšanu, tad gan viss(manās acīs) ir daudzmaz ok :)

KKTK
24.04.2016 21:15
Reply to  Kaspars

Lauki :D pašiem jāvada auto un pašiem vēl jācilā truba, lai atbildētu uz zvanu? #bluetooth ;)

Kaspars
24.04.2016 22:18
Reply to  KKTK

Ko jūs piesējāties tam telefonam?? Vai ta citu brauciena laikā vajadzīgu lietu trūkst?? Atslēgas, saulenes, 2eur, ko vajadzības gadījumā stāvvietā iemest, pildspalva, košļeņu paciņa!!

Vot tas man gan ir pārsteigums, ka ērts nodalījums vai plauktiņš, rokas stiepiena attālumā, man vienīgajam šķiet noderīga lieta!

24.04.2016 22:21
Reply to  Kaspars

Te vienkārši visi brauc ar Volvo automobiļiem un ir pieraduši, ka savus krāmus jātur kabatās :)

Lauris Špats
25.04.2016 11:20

Jaunajiem Volviķiem gan ir tas “dīvainais caurums” aiz auto maģīša, tur ir plauktiņš. Es gan to atzinu par nepietiekami ērtu, jo diezgan bieži jāpalūr ekrānā, arī kad Waze ir ieslēgts…

Janis
24.04.2016 22:48
Reply to  Kaspars

Acīm redzot šis auto netiek pozicionēts, kā “bulku vāģis” sagādniekiem :D
Tādēļ arī pildspalvu var ielikt cimdu nodalījumā, košļenes un saulenes tāpat. Nesaprotu, ko tu grasies pierakstīt braucot? Nu ja baigi vajag iemet durvju kabatā, vai kastē zem elkoņbalsta, un varbūt, ka ir vel kāda kaste, tik Kristaps tik sajūsmināts bija par auto, ka piemirsa pierakstīt :D
Starpcitu kaut, kāds caurums viduskonsolē ir (bildes var redzēt) izskatās, ka tieši domāts, tavām košļenēm un pildspalvai :D

24.04.2016 22:51
Reply to  Janis

Māris nevis Kristaps. Raksta autors ir Māris :)

Artanis
22.04.2016 14:50
Reply to  Kaspars

Kādā veidā tas ir aktuāls aspekts auto salīdzināšanā? Ja ar iebūvēto navigāciju (kas šajā gadījumā izskatās visnotaļ ok) ir par īsu, tad nopērc taqču jēbajā par 10$ tālruņa holderi, un pielīmē pie paneļa blakus konsoles displejam, vai pie stikla.

Kaspars
22.04.2016 22:00
Reply to  Artanis

Emm..Ko? Kur es ko par navigāciju esmu minējis??
Runa ir par vienu no bildēm, kur telefons ir novietots kafijas krūzei paredzētajā caurumā, kas lika domāt, ka nav citas vietas, kur to un citus sīkumus iemest..

Janis
23.04.2016 16:23
Reply to  Kaspars

Vari cimdu nodalījumā iemest…

Kaspars
23.04.2016 18:01
Reply to  Janis

Protams, var jau arī bagažniekā..

Janis
24.04.2016 12:30
Reply to  Kaspars

Nu redz pats atradi risinājumi.. :D

davfreim
22.04.2016 13:07

Viss jau kārtībā, tikai problēma, ka pa to bāzes cenu Audi ir pliks kā celis. Ja paņem labu komplektāciju, tad cena ir debesīs.

Skats
22.04.2016 15:23

Manuprāt, kruīza kontrole ir nepieciešamākā no fīčām ( jeb šim ir standartā?) , bez pārējā var iztikt.