Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais Just5 FREEDOM X1 uz cīņu izaicina Samsung Galaxy S6 un Apple iPhone 6

    Jaunākie raksti

    Šonedēļ klajā laists Latvijas zīmola Just5 jaunākais viedtālruņa modelis Just5 FREEDOM X1, kurš visos parametros ir līdzīgs un dažos pat pārspēj viedtālruņus Galaxy S6 un iPhone6. Cena Just5 viedtālrunim, kā ierasts, ir krietni demokrātiskāka nekā tehniski līdzīgām citu zīmolu ierīcēm – 199 eiro.

    Jaunā Just5 FREEDOM X1 korpuss ir vieglāks un plānāks nekā iepriekšējiem šī zīmola modeļiem. Piecu collu LG IPS displejs pārraida HD kvalitātes 720х1280 pikseļu izšķirtspējas attēlu un 2.5D Crystal stikla virsma rada telpiska attēla efektu. Tāpat kā visi iepriekšējie Just5 viedtālruņi, arī FREEDOM X1 atbalsta divu mikro-SIM karšu darbību, taču jaunajam tālrunim pievienota ātrās uzlādes tehnoloģija – 2800 mAh baterija ir pilnībā uzlādējama 1,5 stundas laikā.

    Reklāma

    Just5 FREEDOM X1 ir jaudīgs Octa Core MT6753 procesors, 3 GB operatīvā atmiņa un 32 GB iebūvētā atmiņa datu un lietotņu glabāšanai, kā arī līdz 128 GB atmiņas kartes atbalsts. Šī viedtālruņa astoņkodolu Cortex-A53 1.3GHz darbojas 64-bitu sistēmā un nodrošina ātru Android 5.1 darbību. Just5 FREEDOM X1 grafiskais procesors ARM Mali-T720 MP3 450MHz sadarbībā ar 64-bitu procesoru nodrošina izcilu spēļu grafikas kvalitāti.

    Just5 FREEDOM X1 aprīkots ar 16 megapikseļu kameru ar Samsung 3L2 sensoru, kas ļauj fotografēt ar 4608×3456 pikseļu lielu izšķirtspēju, kā arī uzņemt 1080p FULL HD video. Selfiju cienītājiem noderēs astoņu megapikseļu priekšējā kamera.

    Aicinam iepazīties ar mūsu un arī lasītāju atsauksmēm par citiem Just5 produktiem:

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    90 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Prusljix
    17.03.2016 13:42

    Intresanti būtu zināt, kuros parametros šis pārspēj Galaxy s6? :) Ok , varbūt baterijas ietilpība, bet domāju, ka SOT tāpat Samsungam ir ilgāks.

    17.03.2016 13:48
    Reply to  Prusljix

    Jep, viss atkarīgs no tā cik nopietni uz šādu salīdzināšanu paraugās. Just5 pašiem ir šāds skatījums:

    Prusljix
    17.03.2016 16:16

    Vajadzēja salīdzināt ar S7. Būtu “ātrāks”, jo astoņi kodoli pret četriem, kamera “labāka” 16 pret 12mpix.

    Janis
    17.03.2016 18:49

    Vel tak marts Kristap, vel līdz pirmajam aprīlim nedaudz jāpagaida:D
    S6 var dabūt sākot no kādi ~400Eur (tiesa 32gb)

    S6 ir labāks displejs, procesors, kamera(Just5 kaut, kāda apgraizīta slowmo nav? 4k nav? varu saderēt ka arī bildītei krāsas šķības), korpusa kvalitāte, nemaz nerunājot par iekšējām komponentēm, gps vismaz strādās, ekrāns par cik LG varbūt arī kaut, ko krāsainu vel spēs parādīt :D un vel tas OS vaitad sliktāks?

    A vot baterija gan mazāka, bet turēs tāpat ilgāk un pēc gada nebūs jāmaina:)

    Šō Just5 gribu apskatīt tikai, lai apskatītos, kādu krāmu šoreiz uzražojuši.
    Nekad un nevienam neieteiktu iegādāties Justfaivīšus.
    Cik tad šie iemaksāja par tādu reklāmu? Nu it kā pareizi dari, ja maksā tad darījums notiek, nav jau šiem jāsaka, ka kaut, kad drīzumā tāpat bankrotēs :)

    17.03.2016 19:12
    Reply to  Janis

    Doh, tā ir informatīva preses relīze par ko neviens mums nemaksā (mēs arī naudu par to parasti neprasam). Apskats būs tuvāko nedēļu laikā un tad jau redzēsim kas tur dzīvē sanācis. Stay tuned! :)

    Janis
    17.03.2016 19:23

    Nu šoreiz, ja nu gadījumā nepaprasīji, tad vajadzēja… :)
    Tāpat gan jau pats nesmērēsies, bet uzgrūdīsi Artim testēt to briesmoni:D

    18.03.2016 00:23

    Hey, reklāma maksā naudu. Tāds kā lāča pakalpojums sanāk.

    Leons
    04.04.2016 10:22

    Vai apskats plānojas tuvākajā laikā un vai tiks patestēts arī GPS, lai saprastu vai šis modelis ar Waze mācēs sastrādāties.

    X
    18.03.2016 11:29
    Reply to  Janis

    KO TU TUR MURGO!!

    Janis
    18.03.2016 14:34
    Reply to  X

    Stāstu taisnību, bet tādam “zombītim”, kā Tev to nesaprast:)

    ProxyFromDeep
    17.03.2016 13:54

    VAZ izaicina Bmw , Mercedes un Lexus ?
    Novietoju zvilni un eju gatavot popkornu …

    17.03.2016 13:57
    Reply to  ProxyFromDeep

    Es te tagad sēžu un domāju vai izaicinājums tikai pēc cenas ir īsts izaicinājums.

    ProxyFromDeep
    17.03.2016 14:01

    Labs jautājums !
    Nokia ar reiz gatavojās killot Apple Iphone . Ar 5800 …

    PurvaVelns
    17.03.2016 14:52
    Reply to  ProxyFromDeep

    ar fīčām jau viss bija kārtībā. tik nevajadzēta to tēmēt “jauniešiem” un iestumt sūdīgā plastmasas korpusā. Aifonu vajadzēja mēģināt kilot ar kā N vai E sērijas verķi metāla korpusā.

    Andrejs
    17.03.2016 16:06
    Reply to  ProxyFromDeep

    5800 nebija slikts aparāts un es pat teiktu, ka korpuss bija labāks nekā iPhone 3G (atcerēsimies pretīgo, plastmasīgo korpusu), Nokia lielākā problēma bija Symbian operētājsistēma, kas jau tad bija sevi izsmēlusi un rezistīvais skārienekrāns. iOS tomēr bija jauna un svaiga operētājsistēma tobrīd.

    Sandis Polikevics
    19.03.2016 16:58
    Reply to  Andrejs

    Oj, 5800 noteikti nebija labāks korpuss kā iPhone. Es biju die hard Nokia fans, neskatoties, ka pārējā tehnika bija Apple, mobilie vienmēr bija Nokia, bet līdz brīdim, kad N97, kas bija domāts kā iPhone killeris, divas reizes mēneša laikā vienkārši nomira, plus jā, rezistīvais ekrāns ir briesmas ikdienas lietošanā. Un nav korelācijas starp popularitāti un operētājsistēmas jaunumu, tieši labāka ir OS, kura gadiem ir bijusi, kas nozīmē, ka tai jau ir aplikāciju bāze, atšķirībā no iOS, kuram tad pat nebija vēl appstore.

    Raivis Šveicars
    17.03.2016 14:00

    Sākotnēji jau parasti visu salīdzina pēc iekšām un šajā gadījumā, teorētiski, līdzības ir, bet nu praktiski nez nez vai tā būs…

    Gaidām apskatu. Cena jau sulīga

    KasparsB
    17.03.2016 14:31

    Spacers bija tūds uz kociņa, kas izlikās par koņču, bet nu Blasters jau ir cienīgs telefons par labu un sapratīgu cenu. Sieva lieto un nesūdzas. Gļuku arī nav bijis. Protams, vienmēr ir kur piesieties, ja labi meklē.
    Šim telefonam manā izpratnē pietrūkst krāsu dažādības, pie kurām paši Just5 pieradināja. Uz melno sievietes parasti nepavelkas, vajag vismaz baltu vai kādu citu krāsu. Citādā ziņā izskatās cienīgs aparāts par labu cenu. Pats gan nesen ieķēru P8 lite..pēc pusgada redzēsim.

    neJANIS
    17.03.2016 14:43

    Katrā gadījumā šis izskatās veiksmīgāk par nesen izziņoto Freedom. Bet nu diez i cilvēki, kas pērk Samsung un Iphone vispār apsver Just5 iegādi.

    digitalk
    17.03.2016 15:06
    Reply to  neJANIS

    3 GB ir pāri ūkai, šobrīd nav pat pieminēšanas vērts. ja būtu 1 GB kā oriģinālajam Freedom’am, tad gan būtu pamats nosodoši rādīt ar pirkstu.

    ProxyFromDeep
    17.03.2016 16:59
    Reply to  digitalk

    Vēl tikai tādas mazas niansītes , kā to 3 papagaiļu resurslietojums ( 2,5aizņemti/0,5 brīvi stokā , taču nebūtu okei :D )
    un kādas paaudzes rams ? cik ātrs utt

    digitalk
    17.03.2016 19:17
    Reply to  ProxyFromDeep

    kad es pie citas ziņas prāta aptumsuma brīdī sajaucu vienā putrā ramus, romus, SD un man par to pareizi aizrādīja, es iebrauzēju interneta plašumus, lai palasītos, kā tieši androīds izmanto RAMu. izrādās brīvs RAMs jau kādu laiku androīdos nav paredzēts, tāpat kā citas sistēmas, tas visu brīvo izmanto kešošanai, lai nedeldētu iekšējā flaša resursu. tā ka būtu okei :)

    toties jautājums par RAMa ātrdarbību gan varētu būt interesants, t.i. balanss starp proci un ramu.

    PurvaVelns
    17.03.2016 15:09
    Reply to  neJANIS

    kur tieši aizmirsts par atmiņas salīdzināšanu?

    digitalk
    17.03.2016 15:52
    Reply to  PurvaVelns

    heh, starp citu, jā :) mazajā preview bildē nepamanīju 3+pārējā

    PurvaVelns
    17.03.2016 16:04
    Reply to  digitalk

    pat tekstā rakstīts…

    digitalk
    17.03.2016 16:15
    Reply to  PurvaVelns

    es jau tekstu arī citēju, bet tur nav rakstīts cik RAMa ir konkurentiem. toties pēc tam salīdzinājuma tabulā viss uzskatāmi.

    PurvaVelns
    17.03.2016 14:49

    mediatek – značit būs problēmas ar gps. samsungs atdevis savu veco nevajadzīgo sensoru krājumus… paši pārmetušies uz sonī. tā citādi jau viss labi – uz papīra.

    Jokman
    17.03.2016 15:32

    Redzams, ka salīdzināšana ar līderiem un izsaukumi uz dueli vienmēr pievērš publikas uzmanību. Tāds reklāmas triks. Bet ja šis LV brīnums spēs reālajā dzīvē stāvēt līdzi vismaz HTC M9, Huawei P8, Sony Z3 procesora veiktspējas, kameras un displeja departamentos tas tiešām būs pieteikums uz 2016. gada veiksmes stāstu. Gaidu testu no kursors.lv…

    Andrejs
    17.03.2016 15:40
    Reply to  Jokman

    Budžeta klases astoņu kodolu Mediatek procesors nekad nebūs līdzvērtīgs vidējās/dārgās klases Qualcomm un Samsung procesoriem. Mediatek gan ir diezgan strauji attīstījies, bet daudzas problēmas, tai skaitā GPS vēl joprojām nav atrisinātas.

    Andrejs
    17.03.2016 15:35

    Izmisuma solis no Just 5 puses. Salīdzinājums/preses relīze piecgadīga bērna līmenī. Ar ko šis kārtējais ebay telefons ir labāks par Meizu M2/M2 note? Šobrīd jau ķīniešu brendīgie telefoni kļūst arvien pieejamāki līdz ar to Just 5 ēra ir beigusies. Ja brīdī kad iznāca Spacer, konkurence nebija tik sīva, tad tagad jau tas ir pavisam savādāk, kas padara šo telefonu bezjēdzīgu.

    PurvaVelns
    17.03.2016 15:47
    Reply to  Andrejs

    starpība tā, ka tas meizu (bez visām 4G prekfencēm, tāds sīkums) nav nopērkams LMT nomaksā + garantija (lai kāda tā arī būtu)

    Andrejs
    17.03.2016 15:59
    Reply to  PurvaVelns

    Meizu ar nomaksu ir pieejams Bitē un cik zinu, ar garantiju problēmu nav. Runājot par frekvencēm, šaubos ka ar Just 5 ir labāk, ņemot vērtā ka abi telefoni sākotnēji bija paredzēti Āzijas tirgum. Visiem sen ir zināms, ka Just 5 paši neko neizstrādā un nepielāgo.

    PurvaVelns
    17.03.2016 16:03
    Reply to  Andrejs

    bite… :D

    digitalk
    17.03.2016 15:59
    Reply to  PurvaVelns

    un LMT nomaksa ir bezprocentu.

    PurvaVelns
    17.03.2016 16:03
    Reply to  digitalk

    protams, ka nav, bet tā nu mūsu sabiedrība dzīvo… kredīts kredītam un nomaksai galā. es pac ar izmantoju atvērto līgumu, lai ik pa pusgadam varētu mainīt trubu.

    digitalk
    17.03.2016 16:05
    Reply to  PurvaVelns

    protams, ka ir. nopirku sīkajam Blaster2 uz nomaksu – veikalā 120, uz nomaksu beigās samaksāšu 120.

    Deace Duck
    17.03.2016 16:09

    Apsveicu Justu ar kreatīvu reklāmas soli. Savādāk pus Latvija par šo nebūtu uzzinājusi. Salīdzinājums protams iespārda – tas pats kā pateitk ka žigulis labāks par poršu un atrast dažus parametrus, tipa mazāks patēriņš, 5 vietas, poršam 2..nu kaut kā tā

    digitalk
    17.03.2016 19:04
    Reply to  Deace Duck

    ZAZ 965 un Porsche 911 – divdurvju kupeja, četras sēdvietas,
    aizmugurējā piedziņa, motors aizmugurē, gaisa dzesēšana, manuālā ātrumkārba. ar ko gan tie konstruktīvi atšķiras? ak, pareizi! poršam ir 5-pakāpju kārba, bet zapiņam tikai 4 :))

    Raivis Rasnačs
    17.03.2016 17:19

    Šie paši par sevi paņirgājas… Tā jau cilvēki uz tiem telefoniem ar pirkstiem rāda. Nožēlojams kantoris ražo vēl nožēlojamākus produktus.

    Briedis
    17.03.2016 18:32

    Just 5 pieklibo kvalitāte. Zinu no 3 kolēģiem plus sievas omītes pieredzi. Omītei vienam no Just 5 senioru milzmodeļiem, nokalpojot gadu, pazuda skaņa. Diviem kolēģiem neizturēja Spacer modeļi 2 gadus. Šodien koleģis rādīja aizvakar iegādātu Freedom, kam šodien saplaisāja ekrāna stikls augšpusē. Zemē nav kritis un saudzīgi lietots.
    Fakti liecina par būtiskām kvalitātes problēmām.

    Andrejs
    18.03.2016 09:52

    Par to ka Just 5 pārdod nekvalitatīvus telefonu nav ko brīnīties. Tas ir kā salīdzināt tirgus apavus ar brenda apaviem. Jā, tirgus apavi arī līdzīgi pēc izskata un pilda savu funkciju, bet tie ir neērti, ātri saplīst un nolietojas..

    PurvaVelns
    18.03.2016 10:23
    Reply to  Andrejs

    ne obligāt neērti. man bijušas loid kurpes pa 100 latiem neērtas kā spāņu zābaki :(

    xxxx
    18.03.2016 11:36
    Reply to  Andrejs

    kāpēc nekvalitativus???zinu daudzus kas lieto-un nekādu problēmu!!

    18.03.2016 13:24
    Reply to  xxxx

    Nevis “lieto un nekādu problēmu”, bet vienkārši nezina, kā vajag būt, tāpēc liekas normāli.

    Nē, nu plika kāja vismaz nav, tādā ziņā jau ok.

    digitalk
    18.03.2016 13:53

    es tomēr gribētu nostāties Just5 pusē, ja atmetam presrelīzes muļķības. pat Spacer bija labs aparāts pirmstīņu vecumam. Blaster2 vispār iesper lētajiem LG un kas nu tur ir tajā cenu kategorijā.
    liels IPS ekrāns – ček, ciešams procis spēlēm, soctīkliem, inetam un video – ček, vietējā garantija – ček, cena – double ček.

    Janis
    18.03.2016 14:36
    Reply to  digitalk

    Un tas viss noplīst un čakarējas – tripleček…

    digitalk
    18.03.2016 14:51
    Reply to  Janis

    nope.
    noplīst = garantija uz vietas = W
    čakarējas? stiepjams jēdziens, remontniekiem noteikti ir objektīvāks viedoklis, bet man rokās pabijuši tikai Spacer un Blaster2 bez problēmām.

    Janis
    18.03.2016 18:54
    Reply to  digitalk

    Jā un noplīšana jau nemaz nerada papildus neērtības, turklāt viss ticamāks tas notiks regulāri :D
    Ok pārsteidzošā kārtā un par brīnumu ir dzirdēti stāsti no cilvēkiem kuriem viņš it kā iet bez problēmām, bet no vel vairākiem dzirdētas sliktas atsauksmes pats arī esmu patestējis, (iepriekšējais modelis pirms šī, laikam blaster 2) nu piedod, bet ekrāns ir vnk kaut kāda kaka, korpus krkšķ un šmrakšķ(starp citu tik lētam telefonam tas nebūtu trakākais) kamera slikta, gps tad strādā, ok un ik pa brīdim nigļuko, dažkārt jāgaida, kāds laiciņš kamēr atrod satelītu.
    Bij vel kaut, kādi gļuki, kurus vairs neatceros :D
    Nu vismaz es personīgi nevienam tiešām neieteiktu Just5, nezinu, kā ir ar citiem čainīzeriem, bet tad jau labāk pameklēt, kaut, ko lētu no citu “andrīšu” klāsta.

    digitalk
    19.03.2016 03:10
    Reply to  Janis

    tu laikam nesaliec prioritātes pareizi. cena+vietējā garantija rullē gurķi. sūdīga kamera, gļukains GPS, apšaubāms korpuss? domā, ka lowlevel foņiem tas ir svarīgi? nu labi, kameru gribētos labāku. par IPS ekrānu es gan protestēju, labs gana,
    galvenais smeķis ir un paliek – lēts ķīniešfonis ar vietējo garantiju. kā jau teicu, jaunatnei GPS pie kājas, galvenais, lai spēļuki iet un inets ar soctīkliem stādā.

    Janis
    19.03.2016 09:22
    Reply to  digitalk

    Manuprāt izvērtējot savas prioritātes vajag likt lietā arī loģisko domāšanu ne tā?
    Cena + vietējā garantija? Varbūt neatceros, bet vienīgā elektro ierīce, ko esmu nesis uz garantiju ir bijis iPhone 6 2x atlipa ekrāns(ok, gan jau kaut, kas vel ir bijis), bet nu tas ir ļoti nepatīkami jebkurā gadījumā.
    Tādēļ manuprāt tomēr labāk ir nopirkt normālu ierīci kaut, vai sliktāku pēc parametriem, bet vismaz tādu kurai nav visi šie gļuki!

    Un kas pieejams no lēta gala? Samsung piemēram A5 cik 220Eur, mazāk jaudīgs bet vismaz nečakarēsies, LG, Huawei, arī var atrast kaut, ko tādā cenā, nu kaut, vai 250EUR.
    Es jau sen neņemu neko kam tikai ir zema cena, vienmēr izvērtēju, ko labāku var dabūt kaut, vai par dārgāku cenu.
    Jo beigu beigās tu esi samaksājis naudiņu un prieka nekāda, varbūt citiem tas prieks ir nest telefonu uz garantiju, jo redz viņa taču ir :D
    Es saprastu ja tas telefons nečakarētos tad ok, bet kvalitāte vismaz iepriekšējajiem Just5 manuprāt ir vnk drausmīga….

    digitalk
    19.03.2016 18:45
    Reply to  Janis

    kā jau rakstīju, mana pieredze beidzas ar diviem J5 aparātiem. abi tika pirkti jauniešiem un izpilda savas funkcijas bez remontdarbiem. nezinu vai Freedom X1 ir tās naudas vērts, bet savulaik Spacer un tagad Blaster2 ir labi, pēc jaudas adekvāti aparāti par saprotamu cenu, lai tīņi varētu tos dauzīt un vēlāk nebūtu žēl iztērētās naudas.
    šobrīd par J5 kvalitāti nevaru pateikt nevienu sliktu vārdu. pieņemu, ka GPS varētu būt gļukains, bet sīkajiem nevajag Waze iekš auto, viņiem nav pat tiesību :)
    ja kas, es pēc iPhone2 nopirku – surprise, surprise – Samsung Xcover1 monobloku. nieka 80 Ls, strādā vēl šobrīd, neskatoties uz kroga derībām par drinku – nomest uz grīdas, ielidināt sienā, nogremdēt alus kausā. vai arī ar sīčiem sarīkot sacensības, kurš aizmetīs manu telefonu tālāk no jūras trešās saneses līdz krastam ;)

    Janis
    19.03.2016 19:38
    Reply to  digitalk

    Nu redz, Tu jau pats atzīsti, ka tas telefons domāts iznīcināšanai nevis NORMĀLAI lietošanai, to jau es visu Tev saku:D

    digitalk
    19.03.2016 21:44
    Reply to  Janis

    BET. jauniešiem/jaunietēm pietiek arī tāds ķīnietis ar Latvijas mārketingu un garantiju. lēti un strādā. ja nestrādā nomaini nedēļas laikā. tas kā reizi bija mans punktiņš – katrai patērētāju grupai ir pieejams savs aparāts.

    Janis
    19.03.2016 23:47
    Reply to  digitalk

    Nu labi Tevis minētais apgalvojums par to nejaušo saplēšanu ir ok.
    Bet tik un tā ja man kāds vaicāt par Just5, es viennozīmigi teiktu, lai nepērk:D
    Bet nu vel jau šis J5 nav testēts, var būt, ka šie kaut, ko labāku būs uzbrūvējuši:)
    Vienīgais varēja tomer nepielīdzināt sevi iPhone6 un Samsu g S6, tas manuprāt galīgi garām:D

    digitalk
    20.03.2016 09:03
    Reply to  Janis

    > Vienīgais varēja tomer nepielīdzināt sevi iPhone6 un Samsu g S6, tas manuprāt galīgi garām:D

    khm. nu es jau tā kā piebildu ‘ja atmetam mārketinga BS’ :)

    Janis
    20.03.2016 12:30
    Reply to  digitalk

    Tas par to salīdzināšanu nebija domāts Tev, bet vispārīgi:)

    Andrejs
    18.03.2016 14:55
    Reply to  digitalk

    OK, Spacer laikos, kā jau minēju, konkurence nebija tik sīva kā tagad. Šobrīd gan zināmie un mazāk zināmie brendi piedāvā kvalitatīvus, ātrus un pašu izstrādātus telefonus par sakarīgām naudām Tomēr ir patīkamāk lietot ierīci, kuru izstrādājot kompānija ir ieguldījusi savu darbu un nes kaut kādu atbildību par izstrādāto produktu. Just 5 gadījumā pāri visam ir bijis truls mārketings un tad vēl tie meli par Latvijā izstrādātu produktu utt.

    Protams, daudzi lieto šos telefonus un priecājas bet varbūt tiešām šie cilvēki nezin kā ir lietot sakarīgu ierīci. Vēl pie tam, Just 5 defektu daudzums ir ievērojami lielāks nekā briedīgajiem telefoniem.

    Šis vienkārši ir mans viedoklis par tām kompānijām, kas pasūta jau gatavas ierīces ķīnā un uzliek savu logo uz korpusa. Tas attiecas arī uz Evelatus, Prestigio, Overmax uc. šnagu.

    digitalk
    18.03.2016 18:16
    Reply to  Andrejs

    > Šobrīd gan zināmie un mazāk zināmie brendi piedāvā kvalitatīvus, ātrus un pašu izstrādātus telefonus par sakarīgām naudām

    show me. LMT, uz nomaksu līdz 150 eirīšiem. lai pusaudzis var sadauzīt un nebūtu žēl. šajā cenā bija kaut kāds LG lūznis un vēl kaut kas (slinkums meklēt)… visus šos brīnumainos konkurentus ķīniešu brenda mārketētājs J5 nolika ‘как бык овцу’.

    > un tad vēl tie meli par Latvijā izstrādātu produktu utt.

    nu ja tev ir kāda insaidera info, tad padalies. man, no malas skatoties, liekas, ka no Elephone tiek pirkti dzelži un, ņemot par pamatu viņu androīda kodolu, tas tiek modificēts vai nu pašu spēkiem, vai outsourcēts.

    > Protams, daudzi lieto šos telefonus un priecājas bet varbūt tiešām šie cilvēki nezin kā ir lietot sakarīgu ierīci.

    tu tagad gadījumā nejauc kontrolfrīkus, tipa mani, ar lietotāju vulgaris?
    vismaz Blaster2 – zvana, ineto, laiž gamezus, čato un citādi socializējas virtuālajā pasaulē.

    > mans viedoklis par tām kompānijām, kas pasūta jau gatavas ierīces ķīnā un uzliek savu logo uz korpusa

    nu tak arī starp šņagu=sūdiem var atrast kādu Swarovski kristālu :)

    Andrejs
    21.03.2016 09:20
    Reply to  digitalk

    Tāda sajūta, ka esi Just 5 darbinieks. Bet tas lai paliek tavā ziņā.

    Runāt par šo visu var daudz un katram ir savs viedoklis. Es vienkārši uzskatu, ka Just 5 vairs nespēj konkurēt ar brendīgajiem telefoniem- laiki mainās un konkurence pieaug.

    “nu ja tev ir kāda insaidera info, tad padalies. man, no malas skatoties, liekas, ka no Elephone tiek pirkti dzelži un, ņemot par pamatu viņu androīda kodolu, tas tiek modificēts vai nu pašu spēkiem, vai outsourcēts.”

    Nestāsti muļķības- kāda vēl kodola modificēšana. Tās taču ir liekas izmaksas. Padomā no uzņēmuma puses. Vieglāk taču ir nobrendot gatavu produktu nekā guldīt naudu programmatūrā, ko tāpat neviens nenovērtēs.

    digitalk
    21.03.2016 23:27
    Reply to  Andrejs

    > Tāda sajūta, ka esi Just 5 darbinieks.

    nope :) man domāt, ka es sajaucu gaisu atbildot uz pretenzijām par ģļukainiem ķīniešiem, pretī uzrādot vietējās garantijas un nomaksas uz reāli lēto galu, kaut gan galvenais presrelīzis bija par 200 eiro foni. šajā kategorijā es arī nopietni piedomātu.

    > Nestāsti muļķības- kāda vēl kodola modificēšana.

    nu labi, nemācēju tehniski pareizi noformulēt domu.
    xda developeros elephones firmwāri uz J5 neviens nerekomendēja likt. varbūt tas ir parasts ODM priekš J5…

    Kaspars
    18.03.2016 10:46

    Kā šito sauca? Skandalozais vai agresīvais marketings, bet varbūt lētticīgo ķeršana uz muļķi? Jāsaka, ka ļoti viduvējs aparāts, var palūkoties cik šādi analogi maksā Ķīnā pat ja ņem no EU noliktavas (varētu būt 120-140eur). Ja vēl būt ielikuši X10 un FullHD ekrānu un cena 199eur, tad varētu būt pārdošanas hits un arī salīdzinājums ar pagājušā gada flagmaņiem nebūtu tiks smieklīgs. Bet tauta gan jau pirks, ir taču LV garantija (just5 gadījumā ir lielas izredzes to izmantot, viņi neseko līdzi kvalitātei Ķīnas ražotnēs un nepārbauda pirms pārdošanas, cik esmu dzirdējis un tas šos aparātus atšķir no B un pat C Ķīnas brendiem (parasti jau tie ir tie paši aparāti, tikai ar just 5 logo un zemāku kvalitāti/iepirkuma cenu)

    digitalk
    18.03.2016 12:28
    Reply to  Kaspars

    kāpēc neesi noskaidrojis kurš Ķīnas brends piegādā aparātus Just5 :) vai varbūt viņi to maina katram modelim? Blaster2 ir Elephone 6000 un tas tomēr ir B kategorijā, imho.

    Andrejs
    18.03.2016 15:00
    Reply to  digitalk

    Ja vajag, atradīs. Tāpat visiem jau ir skaidrs kā tas notiek un te nekas nav jāpierāda.

    digitalk
    18.03.2016 18:23
    Reply to  Andrejs

    tu tagad raksti, it kā nebūtu lasījis pirmo komentu. nevienam nekas nav jāpierāda. mans uzdotais jautājums bija vai tiešām J5 ir zemāks par B un C kategorijas ķīniešu brendiem?

    Kaspars
    18.03.2016 17:59
    Reply to  digitalk

    Tam nav nozīmes. Elephone (ir vēl nosaukuma klons Ulephone) jau arī ir vairāk tirdzniecības zīme, kas informē ražotājus par savām velmēm, bet izstrādā gan dzelžus gan softu OEM vao ODM ražotāji (tur tā robeža visai izplūdusi). Respektīvi tie ir gatavi produkti ar modifikācijas variantiem un mazliet cenas atšķirību. Viņi aktīvi piedalās starptautiskās un vietējās izstādēs un piedāvā pēc vairumpircēja vēlmēm veikt savu modeļu modifikāciju un pielāgošanu. Kristapsbi Barselonā, tur arī vajadzēja tādiem būt. Tas nav nekas jauns vai slikts, LV taču just 5 labāk zin un pirks nekā ziloņfonu (elephone) vai līdzīgu. Tikai atkārtošu vēlreiz, ka OEM lielajiem ražotājiem ir jākontrolē kvalitāte un tam vajag reālu savu darbinieku/s Ķīnā. Ja tas nenotiek un ja netiek telefons pārbaudīts pirms pārdošanas iegūt to kas ir (ar to gribēju teikt, ka pēc just 5 kvalitātes nevajag vērtēt Ķīnas 2-3ešelonu).

    18.03.2016 18:03
    Reply to  Kaspars

    Es zinu, ka ir tāds Elephone zīmols un tik tiešām, iespējams, esmu to redzējis tehnoloģiju izstādēs.

    PurvaVelns
    18.03.2016 18:15

    man liekas, ka Kaspars vairāk domāja tos lielos ražotājus, kas savus ražojumus piedāvā pārbrendot. Ķīnas uzņēmums SuņHuiVČai utt.; ka tos esi redzējis izstādēs…

    digitalk
    18.03.2016 18:26
    Reply to  Kaspars

    varu tev tikai piekrist šajā bēdīgajā tendencē par kontroli. ar ķīniešiem strādāt ir patiešām grūti.

    digitalk
    19.03.2016 03:20
    Reply to  Kaspars

    starp citu, izvest no Ķīnas godīgi pirktu iPhone ir diezgan sarežģīti.

    Jānis
    18.03.2016 20:38

    720p :/

    Deace Duck
    19.03.2016 01:46

    Jebkuram kuram ir vēlēšanās un nedaudz brīvas naudas var pie dzeltenajiem brāļiem pasūtīt savu mobilo uz esošas izstrādnes bāzes.Sauc kaut vai par Kursors2016 modeli. Ieskatam, cipari, parametri dažādiem dzelteno brāļu piedāvājumiem http://selection.alibaba.com/catalogs/products/CID5090301——————————20302-100020547——————————————————–ATTR-20302-100020547–y

    19.03.2016 01:48
    Reply to  Deace Duck

    Pasūtīt šādus produktus ir mazākā problēma. No sākuma būtu labi jāizdomā no kurienes tam raut naudu, kā izkontrolēt, lai ķīnieši neuzražo sūdu un kur pēc tam tos produktus pārdot.

    Deace Duck
    19.03.2016 01:55

    Protams. Un te ir Just5 stāsts. Naudu cik dzirdēju krievu investēta, droši vien pavazājās pa Ķīnu atrada sev piemērotu ražotāju/us, par kaut ko novienojās, ieskaitot garantijas utt, un sāka LV bīdīt mārketingu, kas jāatdzīst viņiem tīri labi izdevies. Pat operatoriem iesmērē un kas interesanti pieturas pie Coca_Cola principa – pārdošanas cena ir fiksēta (vismaz cik redzu).

    PurvaVelns
    19.03.2016 10:07
    Reply to  Deace Duck

    kas ir coca-cola princips?

    Deace Duck
    19.03.2016 14:58
    Reply to  PurvaVelns

    Nav svarīgi kur tu pērc 0.5 Coca visur cena vienāda, maksā 5 centus. Justiem, cik novērots, arī gala cena visās bodēs identiska. nav svarīgi kur pērc.

    PurvaVelns
    19.03.2016 19:36
    Reply to  Deace Duck

    hm… Minskā veikalā – 60 centi; Rīgā veikalā lats 78 centi. narvesens parastais – 1 eiro, narvesens lidostā – 1,5 eiro… Šveices kūrortā – 3 eiro… Maldivu salās – 5 dolāri… tā ka… domu nesapratu, nē, domu sapratu, man liekas, drīzāk salīdzinājums nepareizs…

    Gatis
    19.03.2016 12:44

    Noperk elephone p6000 pro un pardod ka jaunu just5 freedom x

    Deace Duck
    19.03.2016 15:01
    Reply to  Gatis

    Reiz bija Vācijas bērnu pārraide kuras sauklis skan šādi: “Dari kopā ar mums, dari labāk par mums”. Kas tev liedz darīt labāk? Meklē kontaktus un piķi, izvērs mārketingu, un sagrāb Latvijas un pasaules tirgu

    digitalk
    19.03.2016 18:50
    Reply to  Deace Duck

    ‘dari ar mums, dari kā mēs, dari labāk par mums!’ foršs raidījums skolniekiem bija…

    Madars
    22.03.2016 20:09

    Ka nav kauna vispar salidzinat tadus te meslus ar lielbudzeta flagmaniem un vel minet ka kaut kur parspej s6. Viniem pasiem pa visu sito smiekli nenak?. Lielaku sudu par just5 es nevaru iedomaties, ir bijusi iespja izpetit un apcamdit just5 blaster2 un varu teikt, ka tad labak turu savu sudu rokas. Tik lieli mesli ka dirst gribas. Korpus ir prosts, ekrans prosts un atri plist, OS ari izskatas kaut kadam kreisajam kiniesu telefonam, loti atri nobruzajas. Sakapis galva ar saviem just5. Es saprastu ja vins butu populars pa visu Eiropas savienibu, ber nekur talak par Latviju netiek.

    digitalk
    23.03.2016 14:37
    Reply to  Madars

    tak salīdzina ne ar Blaster2, kurš ir savus 120 vērts nopirkt sīčiem paspēlēties un varbūt salauzt. un var pat pazvanīt, ja kas.
    hvz, es to Freedom X1 redzējis neesmu. presrelīze smieklīga, piekrītu :)
    toties tā saucamajiem lielbudžeta flagmaņiem pašiem savu problēmu pietiek – crapware lien no katras trešās ikonas.

    Renārs
    01.04.2016 10:43

    Vakar nopirku tādu…., pēc 30 minūtēm aiznesu atpakaļ, jo ekrāns dzīvoja savu dzīvi, pats slēdz iekšā un ārā aplikācijas, kā arī nereaģēja uz pieskārieniem. Samainītajam telefonam arī ik pa laikam ekrāns uzkarās un ātrās akumulatora uzlādes vienkārši nav, tas uzlādējas līdz 100% aptuveni 3 stundās.

    Renārs
    04.04.2016 14:09
    Reply to  Renārs

    Galīgi un ne tuvu nav konkurents… :)

    Renārs
    05.04.2016 22:00
    Reply to  Renārs

    …šodien no rīta pārstāja darboties vidējā poga un vakarā ekrāns sāka darboties pēc sava prāta. Šausmas ne telefons! Pārāk garlaicīga dzīve, gribi sev problēmas? Pērc just5 telefonus!!!

    Freedom x1 labāks!
    17.07.2016 19:35

    Nav ne vaina, just5 nekas nekaras un negļuko un nav nemaz sliktāks par iphone vai samsung (jā, arī tos esmu lietojis). Nu varbūt par sekundes daļu lēnāks, ekrāns šamiem par kripatu labāks, varbūt mazliet labāka kamera, pārējais viss ir tāds pats. Nav jēgas izsviest lieku naudu, ja apm. ik pa pāris gadiem tāpat jāmaina truba.

    17.07.2016 19:58

    Neizdevies joks! Lūdzu, mēģini vēl! :)

    kuks
    22.08.2016 13:34

    Sveiki!
    Pašreiz lietoju Blaster2, normāls telefons par vēl normālāku cenu, izņemot navigāciju. Tas GPS nu nepavisam nav labs, pats izdomā atslēgties, tad ieslēgties, reizēm rāda visādus brīnumus………..
    Vajadzētu nomainīt aparātu tāpēc gribētu zināt kā sastāv ar navigāciju Freedomx1?

    kuks
    23.08.2016 11:04

    Vai kāds var iemest info kā jaunam freedom x1sastāv ar navigāciju?
    Patreizējais Blaster2 mani apmierina, viss strādā labi…………. izņemot to GPS, nestrādā kā vajag, atslēdzas, rāda visādus brīnumus u.t.t.
    Ja Freedomx1 ar navigāciju viss ok, tad par tādu cenu!!! tur vispār nav ko domāt.

    Zintis
    28.08.2016 18:50

    Es lietoju freedom x1. Navigācija bija nekāda,karsa un kārās. Izrādijās ka vaina programmatūrā.Pa garantiju nomainija android 5.0 uz 6.0. Iesaku to izdarīt visiem. Tagad jau 2 nedēļas viss ir O.K.

    Zintis
    28.08.2016 18:56

    Piekrītu,cena ir laba. Bet freedom x1 un visi citi ļoti karst,karās,zūd skaņa. Un man prasības ir ļoti pieticīgas. Varbūt tikai man gadijās tādi brāķi,bet viņus varēja izmantot gludekļa vietā.

    Reklāma