Pirmie iespaidi par Mitsubishi Pajero

26

Pēdējo pāris gadu laikā biju guvis iespēju izbraukt ar lielu lērumu dažādiem mazās (MINI Countryman, Suzuki Vitara, Jeep Renegade, Fiat 500X, Mazda CX3) un kompaktās (Land Rover Range Rover Evoque, BMW X1, Mazda CX-5, Subaru Forester, Land Rover Discovery SportJeep Cherokee, Lexus NX, Mitsubishi Outlander, BMW X3) apvidus auto klašu pārstāvjiem. Bija pastūrēts arī šis tas no vidējās apvidus klases pārstāvjiem (Hyundai Santa Fe, Jeep Grand Cherokee, BMW X5, BMW X6, Fiat Freemont), taču visu laiku gribēju apsēsties pie kāda no lielo un pamatīgo apvidnieku stūres. Tāpēc bez lielas vilcināšanās izmantoju iespēju vienu nedēļas nogali izbraukties ar šīs kategorijas klasiku – Mitsubishi Pajero.

Jā, to pašu ķieģeli uz riteņiem, kas savu dizainu būtiski nav mainījis kopš gadsimtu mijas un šobrīd izmantoto (augsto) tehnoloģiju ziņā ir iepalicis tādiem konkurentiem kā Toyota Land Cruiser vai Land Rover Discovery 4. Un es pat nemaz nemēģināšu šo auto salīdzināt ar tādiem glamūrīgiem šīs lielo apvidus auto klases pārstāvjiem kā Audi Q7 vai Mercedes-Benz GL. Ja pēdējie divi auto labāk noderēs, lai aizbrauktu uz kādu operas izrādi, tad ar Pajero mēs priekšnesumu arī varam nokavēt, jo gribēsim izbraukt pilnīgi visus ceļā sastopamos krūmus un dubļus. Tas ir patiešām spējīgs apvidus auto, kas izskatās pēc klasiska “džipa” un ar cenu zīmi ap 42 tūkstošiem eiro (lietotu varam atrast arī uz pusi lētāk) būs arī finansiāli prātīga izvēle. Starp citu, ap 2018. gadu sagaidīsim nākamās paaudzes Pajero un tas būs krietni modernāks auto, kam paredzēta pat plug-in hybrid versija.

Reklāma

Šāds izskatīsies nākamā gada Mitsubishi Pajero Sport
Šāds izskatīsies nākamā gada Mitsubishi Pajero Sport

Pēc skata Pajero ir kā ķieģelis uz riteņiem

Manis pēc Mitsubishi šo auto varētu piedāvāt tikai divās krāsās – melnā un pelēkā. Es, protams, izvēlētos melno variantu, notonētu stiklus un piemestu klāt arī hroma detaļas, gluži kā tas ir redzams apskatītajā testa auto. Rezultātā iegūsim svarīga paskata automobili, kura raupjās aprises ies pie sirds skarbiem vīriem. Daiļā dzimuma pārstāves gan laikam uz šādu auto ne pārāk pavilksies, bet tās arī visdrīzāk nesapratīs šarmu atrasties dubļos līdz ausīm. Lai gan… esmu dzirdējis, ka tieši dāmām patīk visādas dubļu skaistumkopšanas procedūras. Tātad, viss atkarīgs no spējas pārdot :)

DSC00061

Interjers izveidots kvalitatīvi, taču izskatās morāli novecojis

Es īsti nesaprotu kā gaišas ādas salons sader kopā ar šāda auto būtību, tomēr Pajero tāds ir pieejams. Otrs variants – melnais ādas salons. Piezīmēšu, ka vienkāršākās INTENSE komplektācijas Pajero pircējs brauks ādas un auduma apvienojuma sēdekļos. Atrodoties šajā auto, var just, ka interjers ir morāli novecojis, lai gan kopā viss salikts diezgan kvalitatīvi, un, ja atmetam ekspektācijas sagaidīt modernas vēsmas, viss izskatās pieņemami. Šūpojoties pa pampakiem brīžiem kaut kur bagāžniekā iečīkstas kaut kādas plastmasas detaļas, tomēr vismaz svaigs Pajero iekšpusē izskatās labāk nekā Land Cruiser, kurā interjers man šķiet haotisks.

DSC00090

Multimediju sistēma dizaina ziņā ir aizķērusies kaut kur pagātnē un borta datora LCD displejs uzjundī vēl senākas atmiņas. Pikseļi milzīgi un ļoti labi atbilst paša auto būtībai. Nekāda glamūra un smalku detaļu, visu vajag masīvu un iespaidīgu! Instrumentu panelis zaigo košās krāsiņās, lai jau pa gabalu būtu skaidrs kādā režīmā esam ieslēguši pilnpiedziņu.

Sēdekļi ir diezgan plakani un vismaz man prasījās, lai tiem ir mazliet augstākas sānu malas apakšējā daļā. Tas gan varētu apgrūtināt izrāpšanos no auto, tomēr uz tik plakaniem beņķiem dibens šļūkā pa labi un pa kreisi. Asākos līkumos būs vairāk jāturas pie stūres, lai nesanāk apsēsties blakussēdētājam klēpī.

Visā visumā pie šī auto stūres atrasties ir diezgan komfortabli, jo vietas ir ļoti daudz, sēdpozīcija ir augstu un paši krēsli ir diezgan komfortabli. Tos pat var elektroniski vadīt. Elkoņa atbalsts ir milzīgs un zem tā slēpjas pietiekami ietilpīga kaste visādiem loriņiem.

DSC00058

Arī auto aizmugurē var ērti izgulties milzīgajā dīvānā. Vēl pieci cilvēki var satupties starp pirmajām divām sēdekļu rindām un arī tad vēl atradīsies vieta futbola laukumam pelēm. Otro sēdekļu rindu var nolocīt uz priekšu tā, lai iegūtu papildus vietu bagāžai. Bagāžas telpas izmērs variē no 215 līdz 1790 litriem. Īsumā – šajā auto ir ļoti, ļoti daudz vietas un ar to varēsim pārvest praktiski visas savas mēbeles un sadzīves tehniku. Es domāju, ka šajā auto pat varētu ievietot poniju.

DSC00084

Visnotaļ oriģināli bagāžnieka grīdā ir noslēpta trešā sēdekļu rinda, taču tajā nevajadzētu mēģināt iestīvināt lielākus cilvēkus. Mazāka izmēra un svarīguma draugus gan var nosūtīt uz trešo rindu. Pats sēdeklis ir smags un ar lielu troksni iekritīs atpakaļ savā bedrē, ja būsim pareizā secībā parāvuši visus vajadzīgos kloķus. Ar pirmo reizi man tas īsti nesanāca.

Aizmugurējās durvis jau pa gabalu man šķita smagas, taču to patieso makanumu var novērtēt tikai tās atverot. Durvis ir patiešām ļoti, ļoti smagas un Mitsubishi inženieri ir parūpējušies par to, lai samazinātu nelaimes gadījumu skaitu, kad spēcīgā vējā durvis nosit auto saimnieku. Durvis atveram un varam tās nofiksēt ar speciāla mehānisma palīdzību. Ja tāda nebūtu, es vispār tās durvis baidītos turēt vaļā.

DSC00070

Labāk aprīkotajā Pajero ir iebūvēta 860W jaudīga Rockford audiosistēma, ko veido 12 skaļruņi. Katru skaļruni atsevišķi neizklausījos, taču jau uzreiz saklausīju, ka zemo frekvenču skaļrunis, jeb sabvūfers ir patiešām jaudīgs. Protams, tas viss pēc 15 minūtēm, kas paies bakstoties pa nesaprotamo multimediju sistēmu un mēģinot tai caur Bluetooth pievienot telefonu.

DSC00072

Braukt ar Pajero ir pārsteidzoši vienkārši

DSC00095

Auto uz priekšu dzen 3.2 litru 4 cilindru turbodīzelis, kas spēj attīstīt līdz 200 Zs jaudu un tam ir 441 Nm griezes moments (pie 2000 apgriezieniem). Ražotājs norāda, ka degvielas patēriņš ir ap 9 litriem uz 100 kilometriem un patiesībā mana pieredze bija diezgan līdzīga. Uz šosejas tik tiešām patēriņš varētu būt tādā apmērā. Pilsētā gan es borta datorā redzēju lielāku patēriņa rādījumu – ap 13-15 litriem. Tādu apmēru, svara un dizaina auto man patēriņš šķiet adekvāts.

Ja godīgi, no sākuma uz auto gaitas īpašībām raudzījos visnotaļ skeptiski. Kā nekā šis auto sver pāri 2 tonnām (pilna masa vispār pārniedz 3 tonnas) un nekāda jestra braukšana ar to nevarētu sanākt. Tomēr jau pēc pirmajiem krustojumiem sapratu, ka tukšs šis auto ir adekvāti nasks. Paātrinoties gan motora rēkoņu atklausīsimies vairāk nekā gribētos, tomēr pēc tam ikdienas braukšanā ar skaņas izolāciju viss ir normas robežās. Jāpiezīmē, ka šis auto būs labs vilcējs, jo tas spēj pavilkt līdz 3500 kg smagas piekabes/treilerus (ar bremzēm). Lai arī testa gaitā pie piekabēm neķēros, bija sajūta, ka resurss dzinējam ir pietiekams arī šādām darbībām.

Pat par spīti tam, ka auto ir milzīgs, tas man neradīja pārāk lielas galvas sāpes pārvietojoties pa pilsētu un parkojoties. Tas ir pietiekami pārskatāms uz priekšu un sāniem, kā arī griežas labāk nekā mans Volvo sedans. Jā, es zinu, ka visiem jau esmu apnicis ar savu čīkstēšanu par to cik švaki stūrējas Volvo, bet es neesmu piedzīvojis nevienu citu auto, kam būtu tik nejēdzīga vadība. Aizmugurē gan prasīsies piepirkt parkošanās sensorus (atpakaļskata kamera pārsvarā būs netīra), jo aizmugurējais bamperis tomēr ir kilometra attālumā no vadītāja un ne vienmēr ir skaidrs cik daudz uz aizmuguri var braukt. Āha, ir gan vēl viens risinājums – uzstādīt piekabes āķi. Protams, nevajag no Pajero gaidīt vieglā auto vadāmību un gaitas īpašības, tomēr priekš tik liela auto man tā vadīšana šķita pārsteidzoši vienkārša.

DSC00046

Ikdienā ar šo auto mēs brauksim 2WD režīmā, taču brīdī, kad zem riteņiem ceļš kļūs slidens (pie ātruma līdz 100 km/h), auto pats pārslēgsies 4WD režīmā. Vadītājam ir iespēja arī sabloķēt centrālo diferenciāli, lai jauda tiktu vienmērīgi sadalīta starp abām asīm. Ja ceļa apstākļi ir vēl sarežģītāki, tad noderēs pazemināto pārnesumu režīms. Šajā režīmā mēs varēsim rāpties pa neiedomājamākajām nogāzēm, dziļiem sniegiem vai dubļiem. Auto nav pārāk lielas pārkares, tādējādi bamperi ilgāk būs dzīvi.

Ar demo auto izbraukāju sev zināmos meža celiņus, izkārpījos pa smilšu zonām, uzrāpos vairākās stāvās nogāzēs un sapratu, ka nejūtos pārliecināts par savām bezceļu spējām, lai šo auto dzītu reālos dubļos vai apskrāpētu kuplos brikšņos. Man radās sajūta, ka ar šo auto var izbraukt praktiski visur un daļā gadījumu vienīgais ierobežojošais faktors būs paša bailes ar tik masīvu un smagu auto iebraukt bezcerīgos apstākļos. Jo mēs taču visi labi zinām, ka labs džips no slikta atšķiras tikai ar to, ka būs tālāk jāiet pēc traktora.

Arī rezerves ritenis ir prātīgi izvietots auto aizmugurē nevis zem auto, lai tam varētu tikt klāt arī gadījumos, kad neatrodamies uz gluži cieta un perfekti līdzena ceļa (vai bezceļa) posma.

Secinājumi – ir labs (ja dzīvo mežā)!

Skaidrs, ka šāds auto nav vajadzīgs kuram katram. Patiesībā arī es nevaru izdomāt kā man nopamatot šādu pirkumu. Jo arguments “Bet tas ir liels, melns un spīdīgs!” neiztur kritiku. Taču… ja man būtu mājoklis kādā Pierīgas mežā, tad ņemiet manus 45 tūkstošus un dodiet pretī šo skaistuli!

Bet ja uz mirkli kļūstam nopietni, tad šis noteikti būs auto tiem, kas primāri meklē spējīgu pilnpiedziņas auto, kas ir arī ietilpīgs un komfortabls. Pajero arī būs lētāks (tiesa, arī tehnoloģiski vienkāršāks) nekā tā sīvākais konkurents Toyota Land Cruiser.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
26 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
27.02.2016 07:27

Gadījās kopā ar Kristapu šajā auto pavadīt dienu un ir arī savs viedoklis, kas nav diez ko glaimojošs. Sajūtas kā sēdēt 95. gada Landroverī, tikai izmantoti nedaudz citi materiāli. Pakaļas durvis virinās kā 15 gadus vecam Patrol.

Iepriekšējās paaudzes Pajero bija tendence zem plastmasas uzlikām baigi sarūsēt.

Ir arī ērtākas iespējas pārvietoties ikdienā. Caurgājamība? Nezinu, bet diez vai kāds pie mājas katru vakaru piebrauc caur dubļu lāmu, kas smeļas iekšā pa durvīm.

Uldis M.
01.03.2016 10:12
Reply to  Artis Abols

Par tavu pēdējo teikumu – esmu redzējis tādus piebraucamos ceļus… bet patiesīmā tas ir apburtais loks: Tādi kas dzīvo aiz šāda ceļa – šādu apvidus auto nekad nevarēs atļauties, savukārt tie kas var atļauties šādu auto, tiem pie mājas būs labs piebraucamais ceļs kur labi var piebraukt arī ar sporta auto.
jebkurā gadījumā savest kārtībā piebraucamo ceļu izmaksā lētāk kā iegādāties šādu bezceļnieku.

Ginc
01.03.2016 11:58
Reply to  Uldis M.

Viss atkarīgs no ceļa garuma. Lietots Pajero 3 (kam salona ietilpība ir praktiski identiska apskatītajam, tik dizains vecāks un mazāk elektronikas) sākas no 3,5k EUR. Pa tādu summu var sataisīt ne pārāk lielu ceļa gabalu, kas tāpat būs jauztur. Ja ir vēlme dzīvot nomaļākā vietā – augstāks auto kopumā izmaksās lētāk, nekā regulāri saukt greideri/šķūri lai uzturētu ceļu priekš Fiat 500..

Uldis M.
01.03.2016 12:21
Reply to  Ginc

Un par lētāko cenu nopirktam apvidniekam uzturēšana būs lētāka nekā šad tad pārgreiderēt savu piebraucamo ceļu? diez vai… Un ko ja tev savajagās izsaukt ātros vai ugunsdzēsējus? Galu galā arī kāds rada gabals uz svētkiem gribēs apciemot…
Man nav nekas pret apvidniekiem, man tie patīk, bet dažreiz tomēr ir jāizvērtē prioritātes… Ok, pērc Pajero ja tā gribas, bet tāpēc savu ceļu arī nevajag atstāt novārtā.

Ginc
01.03.2016 12:48
Reply to  Uldis M.

Es neko nepirkšu, man 2 gab SUV jau ir :) Pirkšu apmēram VW Polo izmēra mugursomu piepilsētai. Vienkārši zinu situāciju tālākos laukos, kur visi mauc vainu ar veciem Passat vai pajauniem L200 un līdzīgiem. Visādi parketnieki nav cieņā vispār.. Nu labi, vēl X-trail pirmās paaudzes gadās. Ņivas praktiski visas sen beigtas.

Uldis M.
01.03.2016 15:47
Reply to  Ginc

Vārds “pērc” bija vispārināti, nevis uz tevi tēmēts. Par vecajiem pasātiem piekrītu tie lauku reģionos vēl jo projām ir populāri, jo laukos liela daļa auto pērk lai remontētu nevis lai brauktu! Ok, pērk vadoties pēc tā cik lēts būs konkrētais auto remontos un apkopēs. bet par pikapiem L200 izskatā gan nepiekrītu… man sanāk +- regulāri paciemoties divās latvijas pusēs – un nevienā no tām neesmu redzējis nevienam tuvākajā apkārtnē pikapu. Ir gan pāris vietējiem diezgan pabraukti XC90, gan pasvaigs RAV4, Foresters… un tie tur jūtās kā karaļi starp pārējiem priekšpiedziņas vieglo auto īpašniekiem.
Nu nav laukos tik dramatiski slikta situācija ka ar neko švakāku kā lielais apvidus auto ar nesošo rāmi vairs nevar pārvietoties… tāpat tur ir ceļi… bedraini, dubļaini, bet ir. Redzi laukos dzīves ritms ir mierīgāks nekā pilsētā… Ja ceļus kādreiz arī aizputina – visi pasēž mājās kamēr pagasts atsūta šķūri, vai ar kaimiņiem paši ar traktoru izšķūrē savu ceļu. ja situācija laukos būtu tik dramatiska – vai tiešām tur vēl būtu tik daudz parastu priekšpiedziņas auto?

Ginc
01.03.2016 16:44
Reply to  Uldis M.

Nu tiem kas var pasēdēt, un nekur nav jāskrien tiešām – sēž ar savu veco Audi 100 un miers. Ar L200 utt. braukā tie kas mežus cērt vai tehnikai degvielu pieved (graudu audzētāji ar), tur tā kravas kaste ir vietā. Graudenieki gan parasti var atļauties dajebko, vismaz pēc pēdējām ražām noteikti, tādiem arī Merši stāv pagalmā priekš kādas svētdienas. Man zināms pienenieks braukā ar busiņu – govis un to barību tāpat ar dajebkādu vieglo nevedīsi, busiņā vismaz strādniekus var pavizināt.

Uldis M.
01.03.2016 16:59
Reply to  Ginc

Nu lūk, un tagad atgriežoties pie mana pirmā komentāra – vai tiem kas mežus cērt, tehnikai degvielu pieved vai audzē graudus – vai tiem pie mājas piebraucamie celiņi ir nolaisti tā ka pa tiem var pārbraukt tikai ar L200? Ar pagalmā stāvošajiem svētdienas meršiem tak arī kaut kā ārā jātiek! Un tiem kam sētmalē rūsē vecais audi 100 ir lieliski piebraucamie celiņi? Diskusija jau mums sākās par neizbraucamo ceļu uz māju un to kas ir labāks risinājums – savest kārtībā ceļu vai pirkt dārgu bezceļnieku… Parasti jau ja var atļauties otro, var atļauties arī pirmo…
Bet tie kas tur laukos brauc ar L200 – malači, pareizi dara. Ja var atļauties, tad laukiem tas ir īsti piemērots auto, nav šaubu.

Janis
01.03.2016 18:04
Reply to  Uldis M.

L200 jau pārsvāra lauksaimnieki, vai to darbinieki braukā pieved degvielu, vai ceļu uzturētāji, mednieki uc. Nav tik traki man pazistamajiem kam ir šāda tipa auto gan pajero gan landcriser reāli dzīvo laukos viens meža un jaubrauc samera dziļi turklat tas ir vienigais ceļš uz turieni, un viens pie ezera abi izmanto auto iespejas it sevišķi ziemā kad piesnieg, (lai ari tagad ziemas pasvakas) tacu ari tirisana pagastos nav nekada laba ja neaizmirst un nav tehnika noplisusi tad kaut kad iztira. Ir pazina kas brauc uz laukiem divreiz pa nedelas nogalem maja stav tuksa un reali pat soziem ar “divriteni” netika uz savu budu ,pagasts tira tikai koplietosanas celu ja talak aiziet tavs ipasums neviens tur neko netiris tiec ieksa, ka gribi un tici man visi vecie traktoristi ir sen izmirusi bus japamekle kads kurs atbrauks iztiris. Plus šie auto ir salidzinosi leti un izturigi, vnk tagad saradušies x5 q7 un vel “mazuļi” protams ka pilseta nevienam pat to q7 nevajag, bet ja vari atlauties un ir lauki(ar apgrutinatu piebrauksanu), vai interese medibas, cope, udensporti utt. Tad kas vainas sadam aparatam? Lieki piebilst ka ta prasta parnesumkarba ir tiesam izturiga un nav jabaidas vilkt dazadus smagumus…. Katra zina sim “arklam” Latvija… Read more »

Janis
01.03.2016 18:11
Reply to  Uldis M.

Kas tā par apkārtni kur ciemojies, varbūt esam pazīstami ?:D

PurvaVelns
27.02.2016 17:30

šitais tiešām liekas, ka ir mūžīgais dizains…

Andish Gonzalez
27.02.2016 18:47
Reply to  PurvaVelns

Man kā reiz patīk. Pēc manām domām tā ir jāizskatās “džipam”.
Pašam kādu laiku bija 7 gada Pajero.. vienīgais par ko varēju sūdzēties bija automašīnā neesošā kondiška. Pie tās mašīnas biju ticis vasaras laikā!! Bija dikti karsti :D

PurvaVelns
27.02.2016 19:16

jā… karstā vasaras dienā nopirkt auto bez kondiškas var pa lēto!!!

Andish Gonzalez
28.02.2016 17:45
Reply to  PurvaVelns

Es viņu nepirku! Kamēr manu auto pēc avārijas remontēja, tiku pie šī no servisa džekiem! Tāpēc arī kondišku nelaboju.

PurvaVelns
27.02.2016 19:23

bet dizains,,, iekšpusē viss atgādina vecu LG mūzikas centru… No ārpuses – man stila ikona ir vecais wrangler džips…

bombelats
28.02.2016 23:32
Reply to  PurvaVelns

man, tomēr, pēdējās paaudzes Wrangler iedvesmo vairāk

PurvaVelns
29.02.2016 09:06
Reply to  bombelats

jā, nekāda naida. un dizainiski jau tas ir tas pats vecais labais dizains. moderns auto. Es ar savu augumu nemaz normāli nevaru abraukt ar veco wrangleri – esmu mēģinājis

Jokman
29.02.2016 10:04

Varbūt mazlietotu 3 gadus vecu pa kādi 15 000 EUR varētu paņemt, bet jaunu pa 40 000, tas ir galīgi garām, jabūt Mitsubishi fanātam, lai par tādu summu to pirktu. Es gan domāju, ka dēļ izskata un modeļa vecuma tam konkurents ir Volvo XC90, bet tas salonā ir krietni labāks un ērtāks par šo. Tā kā reti kuram ir bezceļi braucot uz mājām, tad izvēle uz LV ielām ir acīm redzama visi pērk Volvo, BMW, AUDI džipus, kas izskatās un brauc pa asfaltu labāk.

Ginc
29.02.2016 13:54
Reply to  Jokman

Ir diezgan nepadomīgi pirkt tiešām bezceļu auto, lai brauktu tikai pa asfaltu. Pajero protams nav tik eskstrēms kā Defender, bet dubļos tomēr aizbrauks tālāk par Volvo, BMW vai Audi. Un uz ceļa vadīsies labāk par LC. Bet nu – katram savs.
Un izmēra ziņā viņš ir mazāks par 5 sērijas BMW sedanu! Tikai augstāks.

Uldis M.
01.03.2016 10:32
Reply to  Ginc

Pilnīgi piekrītu tam ka ir neapdomīgi pirkt tīri bezceļu auto (jaunu), Bet ja esi bagāts un gribas “Paspēlēties smilšukastē” tad ok…
Reāli jau ir tā – ja tiešām gribi nopietni “meņģēties” pa dubļiem, tad prātīgāk ir paņemt kaut ko vecāku un kārtīgi pārbūvēt – nebūs arī žēl apskādēt… savukārt savu ikdienas auto, sevišķi ja tas ir vienīgais ģimenes auto, neviens negribēs tīšu prāt dzīt caur krūmiem. Ikdienas bezceļam (sliktas kvalitātes piebraucamajam ceļam pie lauku mājām, vai meža celiņam uz kādu ezeru vai piknika vietu) būs pinīgi pietiekoši ar jebkuru pilnpiedziņas auto kam ir pietiekošs klīrenss.

Ginc
01.03.2016 12:07
Reply to  Uldis M.

Ar pliku klīrensu vien neizbrauksi, tur kur sākas SUV lauciņš- īsas pārkares, palielināti piekares gājieni utt. Ja sanāk tādās vietās iekulties regulāri (visādiem medniekiem/makšķerniekiem sanāk), ātri apniks lasīt kopā pa “ceļu” izmātātos bampera gabalus. Un vēl neizmirstmā rakšanās ar lāpstu, strauji satumstošā rudens mežā, pēc neuzmanīgas risu pārbraukšnas. Nu ok, tā ieberzties var ar visu ko, pat traktoru, ja labi pacenšās.

Uldis M.
01.03.2016 15:27
Reply to  Ginc

Katrs lai pērk auto pēc sava hobija un vajadzībām – piemēram, mednieki lai ņem pikapus – vismaz kravas kasti vieglāk var izmazgāt no asinīm…
mani novērojumi ir tādi ka lielākā daļa makšķernieku un arī liela daļa mednieku ir nabadzīgi un brauc ar tiem pašiem vecajiem vācu priekšpiedziņas vieglajiem auto, un sanākot kopā stāsta varoņstāstus par saviem vecajiem braucamrīkiem.
Jā, īstam bezceļam ir domāts īsts apvidnieks, bet vidējam latvietim kurš ikdienu pavada pilsētā vai mazpilsētā un brīvdienās aizlaiž uz laukiem, piknikā, sēnēs vai pazvejot – tiem atliektiem galiem pietiks ar pilnpiedziņas SUV, jo viņu komforta zona reti kad pārsniedz arī šo auto komforta zonu…

Kaspars
29.02.2016 19:55

Kāda jēga tehnoloģiju jaunumu portālā publicēt 2006.g. auto apskatu? 10 gadus ražo vienu modeli, atjauno mazliet un turpina štancēt, gluži kā kādu Opel Vivaro busiku :D Principā viens no dinozauriem mūsdienu auto tirgū.

29.02.2016 21:36
Reply to  Kaspars

Mēs turam augstā cieņā klasiskas vērtības! :)

PurvaVelns
01.03.2016 13:22

aha. būtu forši ielikt pirmā aifona apskatu. jautrībai :D

Martins
03.04.2016 20:03

Praktiskā Latvieša auto ….