Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple apgalvo – iPhone nogalinošais Error 53 sargā lietotāju datus

    Jaunākie raksti

    Tīmeklī rodamas ziņas, ka vairāki iPhone īpašnieki saskārušies ar Error 53, kas padara iPhone nelietojamu. Visus iPhone kļūdas saņēmējus vieno iepriekš laboti iPhone ekrāni vai Home pogas. Pēc pēdējā iOS operētājsistēmas jauninājuma saņemšanas labotie iPhone kļūst nelietojami – tos nav iespējams līdz galam ieslēgt.

    Iepriekš tika domāts, ka Error 53 ir kāda Apple programmatūras kļūda, kas atnākusi līdz ar iOS jauninājumu, tomēr Apple apgalvo, ka tā ir aizsardzība pret iPhone zādzību un pēcāku piekļūšanu datiem. Touch ID pirkstu nospiedumu lasītājam ir savs unikāls numurs, kas tiek saistīts ar iPhone, lai nebūtu iespējams apiet pirkstu nospiedumu pieprasījumu, fiziski nomainot Home pogu.

    Reklāma

    iOS jauninājumā iekļauta Touch ID pārbaude, kas uzreiz bloķē iPhone ar neautorizētos servisos mainītām Home pogām un iPhone ekrāniem. Apple apgalvo, ka Error 53 sargā lietotājus no datu zādzības, vienlaikus nodrošinot, ka iPhone netiek uzstādīti zemas kvalitātes ekrāni un nedroši Touch ID sensori.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    76 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Nettwerk
    06.02.2016 12:33

    Visnotalj pareizi. Tev nebus lietot neoriginalas daljas.

    06.02.2016 12:53

    Īsta premium pieredze :)

    Raivis Rasnačs
    06.02.2016 12:54

    Pilnīgi pareizi. Nav ko likt telefonos kreisās detaļas…

    06.02.2016 13:00

    Jap, precīzi!

    x
    06.02.2016 13:21

    Manuprāt, milzīga nolaidība ir ļaut lādēt aifonus ar parasto elektrību. Kurš gan var garantēt stabilu darbību, ja lādē tajā paša rozetē, no kuras baro arī andrus un visādus fēnus? Gribi iLietas – ievelc iElektrību ar iSkaitītāju (gudro, saprotams).

    Nettwerk
    06.02.2016 13:29
    Reply to  x

    Nejauc divas dazhaadas lietas vienaa shchiivii.

    06.02.2016 13:28

    Ja kādam šitā gadīsies, iesāku neķert kreņķi. Nolikt savu dzelzi malā uz 7 gadiem, sameklēt Džeriņveidīgu juristu. Pēc gandrīz 7 gadiem paprasīt remontu uz oriģinālo detaļu no autorizētā servisa. Ja nav detaļu, bingo.! Ir direktīvas, kas liek detaļas un remontus vismaz 7 gadus ,ja nemaldos, nodrošināt.

    x
    06.02.2016 13:49

    Different lifetime examples include toys from fast food chains (weeks or months), cars (10 years), and mobile phones (3 years).

    06.02.2016 14:08
    Reply to  x

    Ir kāda saite uz avotu šiem tekstiem?

    06.02.2016 15:07
    Reply to  x

    Paldies par precizējumu. Laikam ir mīkstināts. agrāk autiņiem bija laikam 12.

    xxx2
    06.02.2016 17:12

    Apple par home pogas remontu prasa ap 300 eur, neatkarīgie labotāji krietni vien mazāk!
    Man patīk tie iezombētie apple fanāti – apple lai monopolizētu iphoņu labošanu nokauj daudziem klientiem telefonus, muļķīgi aizbildinoties par datu drošību! Tik tāds sīkums, ka telefons tiek noloķēts bez brīdinājuma un uz doto momentu nav metodes kā atloķēt telefonu vai atgūt datus!

    Naurelijs
    06.02.2016 20:17
    Reply to  xxx2

    Es savu sadauzīto 6+ samainīju pret jaunu par 330 EUR.
    Atgūt datus ir vieglāk par vieglu, ja lieto icloud mākoni ko vairums arī dara. Kā arī visi dati sinhronizējās datorā un planšetē vismaz manā gadījumā.
    Ar Apple aparātiem viss ir vienkārši un sakārtoti.

    PurvaVelns
    07.02.2016 08:48
    Reply to  Naurelijs

    rezumē… tātad, Tu ierīci, kurai reāli vajadzētu maksāt 300 rubļus, nopērc par 700, sadauzi un pamaini par 330… :D

    07.02.2016 09:40
    Reply to  PurvaVelns

    Kā tu zini, ka šim produktam būtu jāmaksā 300 naudas vienības? Kāpēc tieši 300? Kāpēc ne 235 vai 462? Un kas sastāda šo naudas apmēru? Tīri dzelzis (pie kāda komponenšu apjoma pirkts?), programmatūra, licences, vēlamā peļņa? Vai arī tāpēc, ka daži konkurenti tā izlemj nocenot savus produktus (te vietā jautājums – kāpēc viņi tā dara un vai tas vienmēr ir saistīts ar produkta ražošanas izmaksām?)?

    PurvaVelns
    07.02.2016 09:55

    Igaunijas gaiss Tevi slikti ietekmē… :(
    a) samērība
    b) instrumenta vērtība. Tu nepirksi cirvi ar swarovski kristāliem uz kāta, ja vien negribēsi to vicinātot iet pa ielu un dižoties. Tk un tā beigās tas ir cirvis. Lielākā daļa mērķa auditorija to izmanto tikai zvaniem, saziņai un soc tīkliem.
    c) vēlamā peļņa… Tev kaut kas atlec no tiem miljardiem? Summas, ko LV cilvji samaksā % no IKP par glāstāmajām ierīcēm vs pret to funkcijām vs dzīves līmeni… ir nenormālas.

    07.02.2016 09:58
    Reply to  PurvaVelns

    Tu runā par lietām, kas gala patērētājam nav aktuālas nevienā acī. Gala patērētājam ir svarīgi ko un kādā kvalitātē viņš ar šādu ierīci var panākt un kā tā liek justies. Ja produkts spēj kaut kādā ziņā trāpīt uz pareizajām notīm (arī salīdzinājumā ar konkurenci), tas var maksāt diezgan dajebkādu naudu un to tāpat pirks. Pērk taču arī Vertu telefonus. Pieņemu, ka tu tos arī neuzskati par labu pirkumu? :)

    PurvaVelns
    07.02.2016 10:01

    Nūģis. Vertu ir cilvēkiem, kam nauda ir virtuāla. Tiem, kam domāts žurnāls “how to spend”. Vienīgais, kas Tavā tekstā ir patiess – kā tas liek juties. Un kā tas izskatās.

    07.02.2016 10:07
    Reply to  PurvaVelns

    OK, Vertu gadījumā vēl var klāt arī pielikt vēlmi pazīmēties. Nu to pašu, ko tu bieži attiecini uz iPhone pircējiem un ar ko es īsti nevaru piekrist. Bet varbūt tas ir tikai man tāds uzskats, jo es iPhone nevērtēju kā neko īpašu – tik vien kā klasisku darba zirgu, kas ir “visiem”.

    Bet ar to Vertu ir interesanti. Mums te uz testu jau kādu laiciņi ir ienācies viņu jaunais Signature Touch modelis un man par to ir ļoti divējādas domas. No vienas puses, tas ir ļoooti feini uzbūvēts un kvalitatīvs aparāts, ko patiešām patīkami turēt rokā. Smags, metālisks un ar labi nostrādātiem ādas elementiem. Bet viss paliek krietni drūmāks, kad to telefonu ieslēdz iekšā. Tur mūs sagaida skumjš Android ar savu bremzēšanu, gļukiem (te gan čipsetam noteikti ir jāuzņemas daļa pārmetumu). Rezultātā it kā ir, bet reizē tomēr nav. Bet ja pērk kā zīmēšanās objektu, tad tas laikam nav tik svarīgi un dažas neērtības nāksies pieciest.

    PurvaVelns
    07.02.2016 10:16

    Tu lasi? Darba zirgam priekš saziņas NAV jāmaksā vairāk kā vienas vidējās LV mēnešalgai. Un tas attiecas ne tikai uz aifonu, bet jebkuru flagmani. Viss virs 300/400/500 ir sick. Plus pie tā visa – daudzi to saņem kā daļu no algas darbā – mīnus PVN un mīnus visi nodokļi, kas būtu pierēķināmi algā, rezultātā cieš i veselības budžets, skolotāju algas utt. Spirāle.

    07.02.2016 10:26
    Reply to  PurvaVelns

    Jā, piekrītu, algas (vai pareizāk, ienākumu) līmenim būtu jāievieš korekcijas tajā kādas ierīces vai pakalpojumi tiek pirkti un tādējādi pie vidējās LV algas iPhone varētu arī nebūt tas prātīgākais pirkums un jāskatās uz skumjākiem Android vai Windows (Mobile) risinājumiem cenā līdz 200 eiro.

    Deace Duck
    08.02.2016 03:19
    Reply to  PurvaVelns

    Nav dārgas lietas. Ir tikai cilvēki kas maz pelna. Un tā ir tikai viņu problēma.

    x
    07.02.2016 10:17

    tātad Vertu ir lēnīgs androids, kurš pie tam ir jālādē. Jau sen ir izdomāta sarkanās žaketes un dzelteno bikšu sistēma, kas ļauj signalizēt par nēsātāja vietu nauda plūsmā. Ieraugi tādu un zini, ka šim ir vairāk naudas kā tev. Tādu mazu vertu var arī nepamanīt :)

    Krotow
    07.02.2016 17:31

    Zelta ķēdes ar krustu un tetovējumu vietā topa gala smartfons izskatās “inteliģentāk” – tas tiesa.

    Krotow
    07.02.2016 17:29
    Reply to  PurvaVelns

    Šim piekrītu 200%. Dārgā gala smartfonus diezgan bieži pērk izskata un atpazīstamības dēļ. iPhone sakarā sanāca apskatīt kādu sarakstu ar tā detaļu un mezglu vairumcenām. Tur bija sarēķinājuši, ka aparāts ir krietni pārcenots.

    07.02.2016 17:51
    Reply to  Krotow

    Nu, paga, detaļu izmaksas nav vienīgās gala produkta cenas sastāvdaļas.

    Janko
    07.02.2016 15:38
    Reply to  PurvaVelns

    Kārtējā raudāšana. Gribi pērc, gribi nepērc, nav naudas nepērc, ir nauda pērc. Kāds te sakars veselības budžetam? :D Tev tās ir alternatīvās izmaksas – vai iemaksāt savus brīvos līdzekļus veselības budžetā vai arī izlietot iPhonā iegādē? :D Ņem un lieto savu Android pa 100 € un beidz te šķiest laiku strīdoties par pilnīgi bezjēdzīgu lietu. Tik pat labi ej uz ielas, skrien pie automašīnām un sāc bļaut uz šoferiem, kas brauc ar pajaunām Mercedes, Audi un BMW automašīnām un prasi kāpēc nebrauc ar vecu Golfiņu un saki, ka cilvēki ir nenormāli, ka brauc ar jaunām labām mašīnām un lieto labu telefonus. Tas vai Tu būsi nabags, kurš grabinās kapeiciņu ir lielā mērā atkarīgs no katra paša. Pusaudžu gados slinkoja, vazājās ar drauģeļiem, tusēja un dzerstījās, tagad bļauj, ka iPhone dārgs un nevar atļauties strādājot nodevīgajā Maximā vai kādā citā plebeju kantorī. Cits pusaudžu gados izmantoja savu laiku, lai daudz un smagi mācītos un apgūtu jaunas zināšanas, valodas un iemaņas. Tādi cilvēki pieaugušā vecumā ir ļoti pieprasīti un var atļauties braukt gan ar jaunu auto, gan pirkt katru gadu jaunu iPhone, veco atdodot bērniem. Studenti, kuri nevar atļauties jaunus iPhone, lieto vai nu vecāku iPhonu vai lieto vecos iPhone modeļus un… Read more »

    PurvaVelns
    07.02.2016 16:47
    Reply to  Janko

    aizmirsi iesākt ar “čaviņa”, Janko. Vai Jancis, vai Jānis, kurējais letiņš šoreiz – laikam nav svarīgi. Ko Tev skaidrot, ja esi pamuļķis? Visi nevar būt uzņēmēji. Labi, štrunts par Maximu (lai ari tur kādam ir jāstrādā) – paliek vēl milzīgs sabiedriskais sektors, kuru algas ir atkarīgas tieši no tā, vai uzņēmēji samaksās nodokļus, vai arī maksimāli visu novrzītu jaunu automašīnu un telefonu iegādei. Bet to saprast jau laikam tupai galvai ir grūti, ne?

    Janko
    07.02.2016 17:46
    Reply to  PurvaVelns

    Visi darbi ir vajadzīgi un ir cienījami. Nav cienījami brēkt, ka kāds var atļauties labāk dzīvot par citu, ja ir ieguldījis milzīgu darbu, lai dzīvotu labāk. Un uzņēmējs nevienmēr nozīmē ļoti pārtikušu pilsoni.

    Tieši tāpēc arī ir liela telefonu izvēle dažādās cenu kategorijās, lai visi var atļauties pa smārtfonam un var piekļūt informācijai, kas ir cilvēktiesības. Bet nožēlojami ir apvainot cilvēku, ja viņš smagi strādā, lai viņš un viņa ģimene dzīvotu labāk un lieto telefonu, auto vai dzīvo mājā kādu ir nopelnījis. Neesmu speciālists valsts režīmos, bet te ož pēc komunisma laikam, ka visiem jābūt ir pēlēkai masai ar vienādi sūdīgām automašīnām, kā žiguļiem, piemēram, kā arī ar vienādiem algu lielumiem, neatkarīgi no pilsoņa efektivitātes. Galvenais, ka iet atsēdēt darbā. Demotivējošu un stagnējošu mietpilsonismu sludini dēļ kura liela daļa postpadomju valstu vēl nīkuļo, brēcot cik sapuvusi Amerika kaut arī lielākā daļa tehnoloģiju, ko ikdienā izmantojam nāk no Rietumiem, kur ciena cita smagu un efektīvu darbu un arī pienācīgi atalgo.

    Jauku vakaru!

    07.02.2016 17:54
    Reply to  Janko

    Lieliski rūkts!

    PurvaVelns
    08.02.2016 09:29

    iesaku aizbraukt uz rietumiem un pašam smagi pastrādāt, pamēģināt parādīt smadzenes un tad redzēsi ko tur ciena un ko neciena. tad varēsi piebalsot kuram labāks vai skaļāks rūciens.

    Y
    07.02.2016 18:23
    Reply to  Janko

    Ak cik vienkārši tev viss šķiet.
    Atkal tāds kapitālisma pazinējs ka vai, kā no rokasgrāmatiņām idejas sagrābstījis. Neaizmirsti, ka satrunējušajiem Rietrumiem ir kapitāls, bet te valsts kopā ar bankām sistemātiski iznīdē jebkādu vēlmi nodarboties ar uzņēmējdarbību lai galu galā apgādātu ar austrumeiropiešu darbaspēku tos pašus apslinkušos Rietumus.
    Daugs, no godīgajiem uzņēmējiem, ne amatpersonām pietuvinātajiem, tiem kas papriekš nomaksā algas darba ņēmājiem, gadās arī tādi :) teica ka ja būtu zinājis ar ko jāsaskaras, un ne jau tirgus konkurenci, nebūtu nemaz sācis. Un viņs ir padarījis daudz.

    Janko
    07.02.2016 19:28
    Reply to  Y

    Protams, kapitāls!? :D
    Jobsam bija sākuma kapitāls savā garāžā, Googlei arī bija gigantisks kapitāls mazā garāžā, Aerodiumam bija vājprātīgi liels kapitāls, kas tagad ir vadošais pasaulē, draugiem.lv arī bija milzīgs Rietumu sākuma kapitāls, kas pārauga 10 un vairāk citos veiksmīgos biznesos, kur darbinieki ar smadzenēm darba sparu saņem cienījamu atalgojumu un vēl simts citi uzņēmumi, kur ieguldīts smags un pacietīgs darbs, arī smadzeņu darbs ar pievienoto vērtību……ceru, ka spēj lasīt starp rindiņām, pesimistiskais profesor…. :D

    Ja esi strādātgribošs cilvēks ar idejām un neapdzēšamu apņēmību, tad dabūsi kapitālu, piemēram, kā Airdog un pilnīgi vienalga, kurā valstī atrodies, izņemot, protams, totalitārās valstis.

    Vai arī alternatīva ir raudāt zem deķa vai arī te komentāros, ka viss ir slikti un visi ir vainīgi, ka Tev jālieto Androīds pa 100€ un arī pārējiem, attiecīgi, jālieto aparāts, kā Tev. Jeb paņem sevi rokās un sakārto savu dzīvi un lieto telefonu, auto kādu gribi.

    Rīt pirmdiena, jauku Jums darba nedēļu. :)

    x
    07.02.2016 19:51
    Reply to  Janko

    Visi šie piemēri man saka priekšā, ka veicas tiem Latvijas uzņēmējiem kuri savus lielākos ieņēmumus gūst no ārzemju tirgus. Ja esi 100% vietējais, tad biznesa mugurkauls neiztur regulēt un sodīt kāro LV birokrātu baru. Iemesli? LV tirgus objektīvi ir ļoti mazs un birokrātu varza ir nesamērīgi liela un ēdelīga tik mazam zemes pleķītim.

    Y
    07.02.2016 20:37
    Reply to  Janko

    Esi naīvs kapitālisma entuziasts!?)
    Atsevišķie divi trīs vietējie veiksmes stāsti par inovācijām arī ir atsevišķi veiksmes stāsti, bet
    Kapitāls ir naudiņa, bez kura neīstenotos pat šie atsevišķie veiksmes stāsti. Aiz viena veiksmes stāsta ir vismaz desmit neveiksmju dēļ kapitāla iztrūkuma.
    Labi, nešaubīšu tevi tavā ticībā, par cik kaitēt tas nevienam nekaitē..
    P.S.Arī 100 Eiro Androīdam ķīniešu izpildījumā, kuriem nav jāapmaksā piem.Apple īpašnieku alkatība, šodien nav ne vaina, man kā reiz tāds ir, ar kuru arī rakstu šo vēsti:) Būšu atbalstījis čaklus ķīniešus, nevis tā jeņķu homīša kantori.

    PurvaVelns
    08.02.2016 09:17
    Reply to  Janko

    draugiem elvē Tu saki? Atbildi meklē atslēgas vārdos ofšori, nodokļu nemaksāšana, ziedu laiku pakalpojumi – dažādi sms pakalpojumi, kur lētticīgie saņēm beigās nenormālu abonēšanu, jo nav pamanījuši maksas – tur viss bija, i tiesībsargājšās instances i likumu mainīšana. Un kas šodien ir draugiem elvē? portāls-mirstoša miskaste. Jā, biznesa inkubātors strādā, bet tam nav tiešas saistības ar tā izveidotājiem, bet ar cilvēkiem, kam ir smadzenes. Ofšori gan nekur nav pazuduši.

    Starp citu – kāpēc Tu visu laiku mums uzmācies ar savu 100 eirīgo androīdu?????

    PurvaVelns
    08.02.2016 09:41
    Reply to  Janko

    Tu vēl aizmirsi visiem nosauktajiem piemēriem piemināt tiesāšanās par nodokļu nemaksāšanu.

    Y
    07.02.2016 18:30
    Reply to  PurvaVelns

    Veselības un ierindas skolotāju intereses ir labi saprotamas, bet problēma tajā, ka katrs sda parazīts birokrāts un kontrolieris no milzīgās LV liekēžu kategorijas vēlas sēdēt uzņēmējam uz kakla un slaukt.
    Bet labs auto un i-pons, nekāds tā fans gan pats neesu:), tomēr ir retais apliecinājums ka cilvēks neraujas gluži pa tukšo.

    PurvaVelns
    07.02.2016 21:46
    Reply to  Y

    nav tik traki, saku, pats būdams uzņēmējs. un tā birokrātija %tuāli pie mums nemaz nav tik liela, ja salīdzina vidējos ES datus. nodokļi arī vieni no mazākajiem. ja kas.

    Y
    07.02.2016 23:40
    Reply to  PurvaVelns

    Nu nezinu, nezinu. Tad jau tam būtu jāizpaužas ekonomikas reālā augšupejā. Viens piemērs- Vācijā remontē ceļu – valsts pasūtījums kopīgs – piedalās viena, otra, trešā firma, katra ar savu tehniku, katra padara savu daļu darba, lai visi pa druskai var nopelnīt no valsts pasūtījuma, pie mums konkursu taisa, acīmredzot – otkatam.

    Y
    08.02.2016 00:02
    Reply to  Y

    Un tas ir tikai piemērs, kā darbojas sistēma. Bet pareizinot uzblīdušo birokrātu masu, birokrātijas pret-darbošanos un banku “pretīmnākšanu” , uzņēmēji vnk nespēj uzturēt šo varzu, bet varza, lai uzturētu sevi, spiesta slaukt uzņēmējus nevis perspektīvā, bet šim brīdim. Nekas, ja viens kritīs, nāks cits, kam arī maize jāpelna, ja vien nebūs jau aizbraucis. Arī aizņemties no ārvalstu kreditoriem valsts var vienmēr…

    PurvaVelns
    08.02.2016 09:00
    Reply to  Y

    JĀ, tā ir, bet es nekad nelienu i tuvumā kaut kādiem valsts pasūtījumiem, konkursiem utt.

    Ansis
    08.02.2016 12:18
    Reply to  PurvaVelns

    Boolshit! Nu nav tiešas atkarības samaksāto nodokļu apjomam ar darba algu sabiedriskajā sektorā. Tikko uzdrošinās veikt kādu reformu pēc būtības, skolotāji iet streikot, jo dažiem alga samazinās. Pofig kvalitāte, ka tik lielāks kumoss no budžeta nokosts… Notērēt mākam jebkuru naudas apjomu.

    Vārds
    08.02.2016 15:07
    Reply to  Ansis

    Kvalitāte pa lielam ir abstrakcija, bet kontrolieris birokrāts pelna ar tās pārbaudīšanu. Vai reformaniaks taisa sev piāru ar kārtējām reformām. Bet skolotājs sākot strādāt saņem aptuveni minimālo algu. Kā redzams, nekas nopietns, bet vai viņš gribētu lai alga paliek vēk mazāk.

    Janis
    08.02.2016 18:07
    Reply to  PurvaVelns

    Nemuldi Purva vāvere !!!
    Sen jau ir zināms, tas ka esmu konkrēts tēls Kursors.lv, tie kuri te slēpjas aiz nikiem “NeJanis”, “Janko” un tamlīdzīgi, ir tikai “sekotāji”, jo manis teiktais, kaut, kādā veidā viņus “uzbudina” labā, vai sliktā tā jau ir viņu darīšana….
    Ir vel tādi, kā Tu un vel daži kuri mani piemin savos komentāros (Damage done)
    Protams Kristaps vienīgais zin, kurš ir kurs, vadoties pēc IP…
    Labi, ko nu tur, nevajag jau ārdīties, es savus komentārus varu pamatot, ja nē tad atvainojos:)
    Savā ziņā kaut, kur varētu piekrist “Janko”, lai gan pēc rakstītā jau var saprast, ka nedaudz viņš šauj greizi, bet nu jaunam un “uzbudinātam” ko tu tur padarīsi :)

    PurvaVelns
    08.02.2016 18:19
    Reply to  Janis

    ne tikai Kristaps redz IP. Damage done – mums ir Jānis, Jāņi, alus, alkoholiķu bērni utt.

    Janis
    08.02.2016 18:23
    Reply to  PurvaVelns

    Cerams, ka Tu arī redzi, tad varbūt nebūs “jāizmet” muļķīgi salīdzinājumi…
    Turklāt labāk nomierinies, savādāk šonakt nevarēsi gulēt, būsi sadomājies par mani…

    PurvaVelns
    08.02.2016 22:58
    Reply to  Janis

    piedod. nekad neesmu par Tevi domājis. Tu atgādini, bet es visu laiku aizmirstu…

    Janis
    09.02.2016 22:06
    Reply to  PurvaVelns

    Es atgādinu?
    Šķiet Tev ne tikai ar saprašanu, bet arī atmiņu problēmas :)
    Kurš tad te katrā rakstā Piemin “Jāni”, kā parādās, kāds komentārs, kurš nesakrīt ar Tavu “domu”, tā sāc brēkt un pieminēt mani (te pat pāris komentārus augstāk to var novērot) protams neesi vienīgais kurš šādi rīkojas…
    Nesaprotu, ko jūs Te mēģiniet nosargāt un izmācīt, turklāt nepareizi…

    09.02.2016 22:13
    Reply to  Janis

    Tā, Jāņi, piereģistrējaties reiz par reizēm un būs jums (un mums) uzreiz skaidrība kas un ko ir teicis! :D

    Janis
    10.02.2016 06:58

    Bet Tu taču tāpat zini :)
    P.s Es jau mēģināju, taču kāds cits jau ir aizņēmis šo lietotājvārdu :/

    PurvaVelns
    10.02.2016 09:24
    Reply to  Janis

    pietiek tēlot pamuļķīti. basta.

    Janis
    10.02.2016 20:25
    Reply to  PurvaVelns

    Kādu vel pamuļķīti?? Doma man jāreğistrējas, kā purcaJanim?
    Nē paldies, Tu jau pietiekami sevi esi apkaunojis….

    PurvaVelns
    10.02.2016 21:22
    Reply to  Janis

    un kas ir tas “es”, kas sevi ir apkaunojis?

    Dairis Jankovskis
    07.02.2016 21:04
    Reply to  PurvaVelns

    Kādēļ esi pelnījis visu dabūt par pašizmaksu? Mašīnai detaļas meklē šrotos, bet uz autorizētu kaut vai “pēc garantijas” servisu nebrauc.. jo tie jau arī ķip arī stieni cenā ieliek.

    Nepatīk flagmaņi nepērc. Visiem nav jāstaigā ar flagmaņiem. Tāpēc ir Gsmart, Prestigio, visādi Estāri utt kuriem “orģinālas” detaļas maksā tikpat cik telefons. bet vismaz viss par 100€

    PurvaVelns
    07.02.2016 21:15

    paglāsti savu flagmani. nē, abus.

    PurvaVelns
    07.02.2016 21:44

    kur “čaviņa”? skolā mācījies lasīt? kur es kaut ko tādu rakstīju? vispār forši – katrs izrok un savu sāpi eksopnē: vienam nepatīk savs darbs “maximā”, Tev – problēmas ar detaļu meklēšanu šrotos…

    x
    07.02.2016 21:49
    Reply to  PurvaVelns

    Nesaprotu diskusiju par telefona detaļām. Par ko tiek runāts? Nevienam telefonam kopš 1998ā nav bijis jāmaina detaļas (tfux3). Telefons nav auto kas tiek lietots 10 gadus, ko tur var mainīt – darbojas un darbojas. Sabojājas pašā sākumā – atdod atpakaļ pārdevējam, ja nokalpo ilgāk par 1mēn. tad jau arī tālāk darbosies.

    PurvaVelns
    07.02.2016 22:02
    Reply to  x

    minos… vienai nokijai ap 2008/9. gadu noplīsa sānu atbloķēšanas poga – tur bija tāds slaiderītis. to mainīja, pie viena visu korpusu nomainīja :D laikam bija kopā pārāk sataisīts.

    Y
    08.02.2016 10:32

    100 – 150 Eiro kategorijā sen vairs nav aktuāli tevis pieminētie brendi, ja nav slinkums pasūtīt kaut ko no ķīniešu ražojumiem.

    06.02.2016 20:39

    Viss kārtībā! Apple saka, ka tā vajag:

    We take customer security very seriously and Error 53 is the result of security checks designed to protect our customers. iOS checks that the Touch ID sensor in your iPhone or iPad correctly matches your device’s other components. If iOS finds a mismatch, the check fails and Touch ID, including for Apple Pay use, is disabled. This security measure is necessary to protect your device and prevent a fraudulent Touch ID sensor from being used. If a customer encounters Error 53, we encourage them to contact Apple Support.

    davfreim
    07.02.2016 10:49

    Atkal rauduļi te saskrējuši, ieraudzīja laikam kādu Apple atslēgas vārdu.

    Viss pareizi, tā tam arī jābūt, ka nevar nomainīt uz kaut ko kreisu, cik es lasīju, ja kaut vai pats nomaini uz oriģinālo pogu, tad viss strādās, tikai vajadzēs telefonu resetot un viss.

    PurvaVelns
    07.02.2016 15:04
    Reply to  davfreim

    Lielais bargais puišelis…

    ProxyFromDeep
    07.02.2016 20:19

    Vispaar jau svesha touchid poga sen skaabolu padara nelietojamu. Par kreisajiem ekraniem gan pirma dzirdesana buus jaapacheko.

    Prusljix
    08.02.2016 09:52

    Ir kāds upuris arī Latvijā?

    Ezis
    08.02.2016 10:29

    Atkal saradušies “taupītāji”, kam viss par dārgu un tiek ierobežotas viņu tiesības dabūt visu pa lēto. Tā vien šķiet, ka Apple ar melno maģiju nodarbojas un ar pārdabisku spēku liek lielai daļai pasaules iedzīvotāju iegādāties savas iekārtas ar nenormālu uzcenojumu tādā veidā izsūcot pēdējo kapeiku no nabaga ļautiņu makiem :DDD Smieklīgi tie komentāri, kuri uzskata, ka tikai viņiem ir taisnība, pārējie ir lohi un visiem ir jāpērk telefons, kas maksā ne vairāk kā $300. Iepūtuet. Nepirkšu tos bremzīgos mēslus, kuriem plastmasiņas ļurkājas :) Un vēl sauc sevi par uzņēmējiem :D. Daudz ko sauc arī par viedtelefonu, tikai ne visi tādi spēj attaisnot savu nosaukumu :).

    Y
    08.02.2016 10:37
    Reply to  Ezis

    Tu jau drīzāk izskaties pēc tāda, kas uzskata ka tikai viņam taisnība:)

    Ezis
    09.02.2016 09:48
    Reply to  Y

    Nu tā īsti gan nav. Es tikai uzskatu ka katrs var darīt, kā uzskata par pareizu, ņemot vērā visus faktorus, tai skātā pieejamo budžetu mantas iegādei u.c.. Un tādēļ citiem nav tiesību tos saukt par kapiek… (nu jūz zināt, kas tālāk) ,par zombijiem vai vēl kādos jaukos vārdos. Katram ir sava taisnīma un nevajag par katru cenu to uzspiest citiem. Esmu palīdzējis iegādāties telefonus vairākiem cilvēkiem un nenoniecinu arī tos, kuri var atļauties 100-150EUR telefona iegāde, bet pabrīdinu par vairākām lietām. Savukārt pats tādu nepirkšu.

    PurvaVelns
    08.02.2016 11:01
    Reply to  Ezis

    zini ko man šitais atgādina? aņuku: Ja gribi, lai uz ielas uz tevi atskatās VISAS sievietes, vajag nokliegties – mauka!

    x
    08.02.2016 11:26
    Reply to  Ezis

    >Nepirkšu tos bremzīgos mēslus, kuriem plastmasiņas ļurkājas :)

    ja par satjūnētā androīda bremzēm varētu piekrist, tad pēdējos gadus 10-15 kurš plastmasas korpuss ļurkājas? 5″+ lāpstām?

    šito es nevaru saprast, kas tur ļurkājas. Pēdējais šaubīgais telefons ko redzēju bija lēta podziņmotorola, kurai akumulators kabinājās nost jo fiksators bija nepārdomātā vietā (tad vēl nelika zem vāka, bet pats akumulators bija kā vāks vai daļa no tā).

    vai ko jūs darāt ar telefoniem, ka varat sajust mm daļu brīvkustību – veicat acu operācijas vai slīpējat dimantus? telefons mētājas somā, pa reizei zvana, pa reizei to lieto meiliem/inetam. Par kādu ļurkāšanos runa?

    PurvaVelns
    08.02.2016 12:18
    Reply to  x

    950 lumia skrapst. reāli to var just. vispār – pēc manas pieredzes lielākie bļāvēji par androīda lagošanu un plastmasas ļurkāšanos uc kreņķiem ir aifona lietotāji, kas pēdējos piecus gadus nav pat rokā turējuši nevienu citu tālruni.

    08.02.2016 12:31
    Reply to  PurvaVelns

    Heh, es arī pie šī komentāra uzreiz iedomājos par Lumia 950 :D

    EggPlant
    08.02.2016 13:13
    Reply to  PurvaVelns

    Esmu nexus5 lietotājs un sūdzos par Android. Sieva tāpat. Bet no iOS iegrožotības bail, tāpēc esam kur esam.

    Janis
    08.02.2016 18:14
    Reply to  EggPlant

    Tāpēc aizej un nopērc Samsungu dēls!!

    EggPlant
    08.02.2016 23:16
    Reply to  Janis

    Tā kā es problēmas atrodu pašā OS, nevis telefonā, uztveru tavu ieteikumu par smieklīgu esam. Visi tie Samsung touchwiz, bloatware, ātrā OS atbalsta pārtraukšana. Nē, tad jau Nexus. Un nekādu rootošanu man neieteikt!!!

    Janis
    09.02.2016 22:10
    Reply to  EggPlant

    Kas tieši Tev bremzē tajā nabaga “andrītī” un kādi android os tālruņi ir lietoti?
    Notestē kādu Iphonu, varbūt patiks :) + cenas jau arī salīdzinoši draudzīgas palikušas.

    Reklāma