Web Analytics
More
    Reklāma

    10 gadu laikā 25% no jaunajām Audi automašīnām būs ar elektrodzinēju

    Jaunākie raksti

    Autoražotājs Audi nācis klajā ar paziņojumu, ka tuvāko 10 gadu laikā 25% no Audi ražotajām automašīnām būs ar elektrodzinēju – akumulatoru elektroauto vai tā saucamie plug-in hybrid modeļi. Ņemot vērā VW koncerna dīzeļgeitu, kas paspējusi pārmesties arī uz benzīna dzinējiem, varētu pat teikt, ka valstu valdības šādu soli uzspiedīs Audi vēl ātrāk.

    2014. gadā Audi visā pasaulē pārdeva 1.7 miljonus automašīnu, 182 000 Audi nonāca ASV. Pēc Audi aplēsēm 2025. gadā uzņēmums pārdos aptuveni 500 000 automašīnu ar elektro dzinējiem.

    Audi pārstāvji šobrīd uzskata, ka septembrī parādītais Audi e-Tron Quattro Concept varētu nonākt tirdzniecībā 2018. gadā. Tuvāko mēnešu laikā ielās sāks parādīties 2016. gada Audi A3 e-Tron Sportback plug-in hybrid modelis. ASV tirgū Audi nāksies pamatīgi pasvīst, lai nodrošinātu publiski pieejamu automašīnu uzlādes tīklu, kas būtu vismaz līdzvērtīgs Tesla automašīnu uzlādes iespējām.

    Audi-e-tron5

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Uldis M.
    23.11.2015 14:06

    Pēc 10 gadiem tikai 25%? izklausās bēdīgi… Acīm redzot viņi paši nav pārliecināti par saviem spēkiem šajā lauciņā. Recepte ir vienkārša – Glīts auto ar labu sniedzamību par saprātīgu cenu (nevis kosmosu). Ok, pagaidām akumulatori ir salīdzinoši dārga komponente, bet tikai tāpēc ka nav vēl masu prece ar milzīgām rūpnīcām. Tas viss ātri vien varētu mainīties.
    Katrā ziņā no pircēju puses es šķērsli neredzu – ja būs ko pirkt un kur lādēt tad pirks un lietos bēdu nezinot!

    23.11.2015 15:12
    Reply to  Uldis M.

    Ja es būtu Merkele/Obamam, VW AG turpmāk tikai un vienīgi tieši konkrētu ar Teslu un vairs nekad nevienu iekšdedzes dzinēju nesaliktu savās rūpnīcās.

    KKTK
    23.11.2015 15:47

    Kur viņi tik daudz Lītiju izraks?

    Krotow
    23.11.2015 16:27
    Reply to  KKTK

    Lietos vietējo gvano, pie rakšanas piekomandējot uz pabalstiem dzīvojošos ahmedus :P Ja nopietni – litijs vairs nav vienīgais augstas ietilpības elektroenerģijas uzglabāšanas avots. Šobrīd spāņi strādā pie oglekļa baterijas projekta http://cleanbayarea.com/extreme/revolutionary-graphene-polymer-batteries-charging-10-minutes-to-run-1000-km/ Sponsori: MB un BMW. labā ziņa – gandrīz visas izejvielas šo bateriju ražošanai burtiski aug un mētājas mums apkārt.

    KKTK
    23.11.2015 16:36
    Reply to  Krotow

    Skan kā pasakā. Īpaši 8min uzlāde. Tad jau lādētājs būs jāslēdz pa tiešo pie HESa.

    Krotow
    23.11.2015 16:46
    Reply to  KKTK

    Vācijā daudz potenciālo uz elektromobiļiem migrētāju dzīvo privātmājās vai mazģimeņu mājās. Pēdējā laikā notika nopietns izrāviens saules bateriju tehnoloģijās. Uz jumtiem vācieši baterijas liek jau labu laiku. Gan arī valdība izgrozīs nodokļus tā, ka kļūs izdevīgi lādēt pašiem. “Vējdzirnavas” arī attīstās, pie kam tās Vācijā pašlaik sprauž augšā lielā apjomā. Visticamāk arī būs tā, ka daļa lādēs paši, pārējie no tiem ventilatoriem, kas blakus pilsētelei laukā sasprausti. Centrālajam elektrotīklam tad būs jānosedz jau krietni mazāk.

    Man vairāk interesē, kā nodrošinās pāreju no degvielas ēras uz elektrisko mūsu pusē. Pagaidām nāk prātā tikai drudža murgi par ļaužiem, kuri lādē savus mobīļus caur pa virtuves logu izlaistu pagarinātāju :)

    Uldis M.
    24.11.2015 09:37
    Reply to  Krotow

    Latvijā plānojot izbūvēt 235 elektrotransportlīdzekļu uzlādes stacijas. Tam esot paredzēti 8,34 miljoni eiro, no tiem 7,09 miljoni eiro būšot no Eiropas Reģionālā attīstības fonda, savukārt 1,25 miljoni eiro – no valsts budžeta. Pirmās 60 stacijas varētu uzstādīt no 2016. līdz 2020. gadam.

    Reklāma