Web Analytics
More
    Reklāma

    Spēļu izstrādātājs Zynga 2015. gadā varētu zaudēt 150 miljonus dolāru

    Jaunākie raksti

    Zynga ir milzīgs spēļu izstrādātājs, kas vislabāk būs pazīstams Facebook lietotājiem ar spēli FarmVille. Slavas un peļņas zenīta laikā Zynga iegādājas vairākus mazus spēļu izstrādātājus, bet izskatās, ka šis solis sāk atspēlēties.

    Pārsātinātais mobilo platformu un interneta pārlūku tirgus liek noplakt arī Facebook spēļu platformas popularitātei. Zynga paļaušanās uz Facebook spēļu izstrādātājam maksā dārgi, jo būtiski samazinājies Zynga spēlētāju skaits. Divu gadu laikā tas nogāzies no 39 miljoniem aktīvu lietotāju līdz 21 miljonam. Attiecīgi reklāmu ieņēmumi nespēj nosegt spēļu giganta izdevumus.

    Reklāma

    Tiek ziņots, ka pēdējo divu gadu laikā Zynga jau zaudējumos norakstījuši 472 miljonus ASV dolāru. 2015. gada otrajā ceturksnī zaudēti 26.8 miljoni, kopumā pirmajā pusgadā Zynga zaudējumi ir 73.3 miljoni dolāru. Tiek pieļauts, ka 2015. gadā Zynga zaudējumi sasniegs 150 miljonus dolāru.

    Finanšu pārskatā Zynga pārstāvji norādījuši acīm redzamo – spēlētāju skaita samazinājums nozīmē ienākumu samazinājumu un spēļu izveides milzis nespēj tam pielāgoties. Uzņēmumam būtu krasi jāsamazina izdevumi, bet eksperti lēš, ka to nav iespējams paveikt pietiekami īsā laikā. Labās ziņas ir tās, ka, visticamāk, kaut kad nākamajā gadā Facebook paziņojumos vairs neuzrādīsies uzmācīgie Zynga spēļu pieprasījumi.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    LOOK
    12.08.2015 14:49

    Ja facebook neizvāks visas spēles, tad var gadīties ka cietīs arī sociālais megamonstrs. Jau tagad arvien mazākā vēlme ir to apmeklēt, dēļ uzmācīgajām sāgām.

    davfreim
    12.08.2015 17:32
    Reply to  LOOK

    Atklāšu tev noslēpumu – tu vari izslēgt opciju, ka tevi kāds var uzaicināt spēlēt spēles.

    Nettwerk
    12.08.2015 22:16
    Reply to  davfreim

    Padalies kur, citaadi man zb ka man aicina speeleet speeles.

    Reklāma