Web Analytics
More
    Reklāma

    Eiropā tiks piedāvāts Ford Mustang ar 5.0 litru V8 dzinēju

    Jaunākie raksti

    Uzņēmums Ford Motor Company paziņojis, ka jaunais Ford Mustang no 0 līdz 100 kilometriem stundā ieskriesies mazāk nekā piecās sekundēs, kas padara to par augstas veiktspējas Ford modeli ar visātrāko ieskrējienu, kāds jebkad piedāvāts Eiropas tirgū. Kopš pasūtījumu pieņemšanas sākuma jauno Ford Mustang šogad jau pasūtījuši vairāk nekā 2200 klientu.

    Pirmo reizi modeļa 50 gadu vēsturē Ford Mustang Eiropā pieejams ar 5,0 litru V8 dzinēju ar 421 zirgspēka jaudu un 530 Nm griezes momentu. Tāpat pieejams ekonomiskais 2,3 litru EcoBoost dzinējs ar 317 zirgspēku jaudu un 432 Nm griezes momentu.

    Reklāma

    „Jaunais Ford Mustang būs nepieklājīgi ātrs, un, paātrinoties no nulles, jūs tiksiet iespiesti sēdeklī izaicinošas dzinēja skaņas pavadībā,” apgalvo Mustang modeļu līnijas direktors Hermans Salenbauhs. „Taču Mustang nav ātrs, tikai braucot taisni. Braukšana un vadāmība būs īsts atklājums Eiropas braucējiem.”

    5,0 litru V8 fastbeka virsbūves versijas modelis ar sešpakāpju transmisiju no nulles līdz 100 kilometriem stundā ieskrienas 4,8 sekundēs – ātrāk nekā jebkurš cits Ford modelis Eiropā kopš Ford GT superauto debijas 2005.gadā. Ford Mustang 2,3 litru EcoBoost fastbeks ar manuālo pārnesumkārbu sasniedz 100 kilometru stundā atzīmi 5,8 sekundēs.

    Ford Mustang braucējs var optimizēt automobiļa veiktspēju, pielāgojot to savam noskaņojumam un braukšanas apstākļiem ar pārslēdzamiem braukšanas režīmiem, savukārt ārpus publiskajiem ceļiem iespējams lietot Track Apps sistēmu, kas seko līdzi braukšanas rādītājiem. Savukārt ar Ford Mustang 5,0 litru V8 dzinēju braucējs var panākt arī iespējami ātrāko paātrinājumu trasē no nulles, izmantojot Launch Control starta kontroles tehnoloģiju. Mustang līkumos sasniedz pat 0,97 G.

    Ar Ford 2,3 litru EcoBoost dzinēju aprīkotais jaunais Ford Mustang patērē līdz 8,0 litriem degvielas uz 100 kilometriem un saražo 179 gramus CO2 izmešu uz kilometru.

    https://www.youtube.com/watch?v=S1HX8Iq-56s

    Dzīvesprieks uz ceļa un trasē

    Jaunā Ford Mustang jaudīgie dzinēji Eiropā ir aprīkoti ar Veiktspējas paketi, kas nodrošina uzlabotu bremzēšanu un dzesēšanu braukšanai lielā ātrumā. Sarežģītā šasija un virsbūve, kā arī progresīvās tehnoloģijas ļauj optimizēt braukšanas dinamiku, nodrošinot sportisku vadāmību prasīgajiem Ford Mustang klientiem.

    Ar slēdžiem vidus konsolē iespējams pārslēgties starp dažādiem braukšanas režīmiem un pielāgot AdvanceTrac elektronisko trajektorijas stabilizācijas kontroli, akseleratora pedāļa reakciju, automātiskās pārnesumkārbas pārslēgšanos un stūri atbilstoši Normal, Sport+, Track vai Snow/Wet iestatījumiem. Elektriskajam stūres pastiprinātājam arī ir pieejami pārslēdzami režīmi: Normal, Comfort vai Sport, kas maina stūres atsaucību un smagumu.

    Lai palīdzētu vadītājiem iegūt iespējami vairāk no sava automobiļa trasē, Ford Mustang ir aprīkots ar Track Apps sistēmu, ko var vadīt no stūres, un tās informācija tiek attēlota mērinstrumentu panelī, tostarp redzami akselerometra, paātrinājuma mērītāja un bremžu darbības rādītāji, kas nosaka bremzēšanas laiku un distanci atkarībā no iestatītā ātruma.

    Modelim ar 5,0 litru V8 dzinēju un manuālo pārnesumkārbu ir pieejama Launch Control starta kontrole, kas notur dzinēja apgriezienus iepriekš iestatītā diapazonā no 3 000 līdz 4 500 apgriezieniem minūtē pie pilnībā nospiesta akseleratora pedāļa. Kad tiek atlaists sajūgs, sistēma novada griezes momentu uz aizmugurējiem riteņiem, lai nodrošinātu maksimālu saķeri un iespējami ātrāku ieskrējienu. 5,0 litru V8 dzinējam pieejama arī elektroniskā Line Lock sistēma, kura nobremzē priekšējos riteņus, ļaujot vadītājam iesildīt aizmugurējos.

    Ford Mustang ir pilnībā neatkarīga piekare gan priekšā, gan aizmugurē, tostarp aizmugurējā daudzsviru piekare, kas optimizē braukšanas komfortu un mehānisko saķeri, kā arī nodrošina sportisku dinamiku, kā arī priekšējais MacPherson balsts, kas ļauj aprīkot automobili ar lielām, jaudīgām bremzēm, neietekmējot stūres vadību.

    Virsbūve ir par 28% izturīgāka nekā iepriekšējās paaudzes Mustang modelim. Svara sadalījums ar 54% priekšpusē 5,0 litru V8 versijā un 53% priekšpusē 2,3 litru EcoBoost versijā uzlabo vadāmības precizitāti.

    Dzinēja pārsegā, priekšējos spārnos, piekarē, transmisijā un bremzēs ir izmantots alumīnijs. Augstas izturības tērauda savienojumi, metināšana ar lāzeri un hidroformēšanas tehnika uzlabo virsbūves stingrību, drošību un braukšanas kvalitāti.

    https://www.youtube.com/watch?v=tefZ8d9_9Hk

    Klasisks dizains un moderns aprīkojums

    Jaunais Ford Mustang pieejams fastbeka un kabrioleta virsbūves versijās ar sešpakāpju manuālo un automātisko transmisiju, kā arī klasiskiem dizaina elementiem, kuru vidū ir trīsdimensionālas aizmugurējās gaismas trīs līnijās, trapeces formas priekšējais radiatora režģis un haizivs mutes formas priekšējais panelis.

    Ford pirmo Eiropai paredzēto Mustang modeļu ražošanu ir uzsācis rūpnīcā Fletrokā, Mičiganā, ASV. Tie pieejami 10 dažādās virsbūves krāsās, un to standartaprīkojumā ietilpst 19 collu diski, automātiski HID priekšējie lukturi, dalītā klimata kontrole, LED aizmugurējie lukturi un aizmugurējais izkliedētājs.

    Standartaprīkojumā iekļauta arī deviņu skaļruņu skaņas sistēma un SYNC 2 ar balss vadību un 8 collu krāsu skārienekrānu. Ford Mustang Eiropā iespējams pasūtīt tikai jaunajos FordStore centros, kas tiek atvērti visā reģionā, galvenokārt lielākajās pilsētās. Pirmie automobiļi dīleru centrus kontinentālajā Eiropas daļā sasniegs jūlijā, bet Apvienoto Karalisti – oktobrī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Andris
    18.05.2015 23:31

    Nez cik cena lv, Kanada kad biju 12k cad maksāja un ar 5.7l motoru, 5pakapju automatisko kārbu.

    Reklāma