Web Analytics
More
    Reklāma

    Google izmaksās 19 miljonus dolāru vecākiem, kuru bērni pārtērējušies iekš-aplikāciju pirkumos

    Jaunākie raksti

    Meklēšanas gigantam un populārākās mobilās platformas Android izstrādātājam uzņēmumam Google nāksies šķirties no vismaz 19 miljoniem ASV dolāru, ko tā ir iekasējusi no aplikāciju pirkumiem. Šī naudas summa būs jāsamaksā ASV vecākiem, kuru bērni veikuši viņiem nepieņemamus aplikāciju vai iekš-aplikāciju pirkumus. Tāpat Google ir piekritusi mainīt aplikāciju iegādes mehānismu, lai par katru maksājumu lietotājam tiktu norādīts nepārprotams un skaidrs paziņojums.

    ASV Federālā Tirdzniecības komisija atklājusi, ka Google iekš-aplikāciju pirkumus piedāvā jau no 2011. gada un gadu gaitā ir saņēmusi milzīgu skaitu sūdzību par pirkumiem, ko ir veikuši bērni. Interesanti, ka pirmajā šī pakalpojuma pieejamības gadā Google vispār nepieprasīja paroles apstiprinājumu un tikai 2012. gadā sāka attēlot informāciju par to, ka tiks veikts maksājums un to var apstiprināt ievadot lietotāja Google konta paroli. Tomēr vairums lietotāju tā arī neuzzināja, ka vienreiz ievadot paroli turpmākās 30 minūtes var veikt pirkumus bez paroles pieprasījuma un dažos gadījumos šī laika ir pieticis, lai bērni sapirktos simtiem dolāru vērtas aplikācijas un saturu.

    Reklāma

    Par līdzīgiem pārkāpumiem šī gada sākumā 31.5 miljonu ASV dolāru sods tika piespriests arī Apple un tehnoloģiju uzņēmumam nācās uzlabot savu pirkumu veikšanas sistēmu. Presē nopludinātie dokumenti liecina, ka tieši Apple ir norādījis ar pirkstu Google virzienā. Šobrīd briest tiesas darbi arī pret Amazon, kas arī piedāvā iespēju “pārāk viegli” veikt pirkumus. Amazon gan sola cīnīties ar Tirdzniecības komisiju un nepakļauties šīm apsūdzībām kā to darīja Apple un Google.

    Rekomendēju uzmest aci ASV Federālās Tirdzniecības komisijas sagatavotajam infografijam, kas skaidro dažus svarīgus aspektus kā pasargāt sevi un bērnu no kaitnieciskām mobilajām aplikācijām.

    kids-apps-infographic

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma