Web Analytics
More
    Reklāma

    Xiaomi Ķīnas tirgū apsteidz Apple pārdošanas rezultātus

    Jaunākie raksti

    Xiaomi pie mums ir maz zināms viedtālruņu ražotājs, bet Ķīnas un citus austrumu tirgus Xiaomi sāk pārvērts līdz nepazīšanai, piedāvājot ārkārtīgi augstvērtīgus un pietiekami lētus viedtālruņus. Ik pa laikam varam lasīt kārtējo Xiaomi panākumu, dažu minūšu laikā pārdodot simtus tūkstošus viedierīču internetā. Pie Xiaomi pagājušā gada rudenī pārgāja arī viens no zināmākajiem Goolge cilvēkiem Hugo Barra. Tobrīd mēļoja, ka viņam nav bijusi cita izvēle, jo sanākusi šmuce ar romānu darba vietā. Ne par to stāsts.

    Xiaomi izcīnījis reģionā vienu vietu uz augšu viedtālruņu pārdošanas un popularitātes ziņā, pārkāpjot pāri tādam gigantam kā Apple. Ar 11% tirgus daļu Xiaomi “iekabina” Apple spējai sasniegt vien 10%. Protams, tūlīt radīsies jautājums – cik tad katrs no vienas pārdotās ierīces nopelna, bet jāpatur prātā, ka Xiaomi nopietni darbojas tirgū tikai pāris gadus un šis ir vērā ņemams sasniegums.

    Samsung un Lenovo vēl nav tik vienkārši sasniedzami, jo tie attiecīgi ieņem pirmo vietu ar 18% un otro ar 12% tirgus daļu. Xiaomi plāno drīzumā ieiet arī Indonēzijas, Singapūras un Malaizijas tirgos.

    Šobrīd Xiaomi top modelis ir MI-3, kas Eiropā iegādājams par aptuveni 280 eiro. MI-3 aprīkots ar 5 collu 1080p ekrānu, Snapdragon 800 procesoru, 2 GB RAM un 16 GB iekšējo atmiņu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma